Obsługa tragiczna. Nie można się doprosić o kolejne wdrożenia, o odpowiedzi mailowej nawet nie ma co marzyć. Mamy CDN XL. Pracownicy POLKASU najzwyczajniej nie znają dogłębnie tego programu, bo wielu rzeczy nie wiedzą. Piszemy maile, bo przez telefon nie ma opcji rozmowy, na które często nie ma żadnej odpowiedzi. Albo kontakt urywa się w połowie wykonywania zadania. Problemy tzw "pilne", są wrzucane do ogólnego wora i trzeba cierpliwości, żeby doprosić się o cokolwiek. Aktualizacje i wdrożenia nowych parametrów w oparciu o najnowsze przepisy? Zapomnij. Jedyne, co jest zawsze punktualnie, to comiesięczne, niemałe faktury i przypomnienia o płatnościach (dwa tygodnie przez terminem). Nie polecam.
Jak się pracuje w Autoryzowany Serwis PolKas Kraków? Zadaj pytanie
Poniżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Autoryzowany Serwis PolKas Kraków, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Autoryzowany Serwis PolKas jest dla Ciebie odpowiednia!
Branże: Produkcja sprzętu sportowego