Opinie o Salon HOFF w Kraków ul. Kosocicka 7

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Salon HOFF. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Salon HOFF o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Salon HOFF w Kraków ul. Kosocicka 7

Marek Nowy wpis
Inne

dzień dobry. Towar w sklepie HOFF jest bardzo złej jakości, reklamacja praktycznie niemożliwa. Odradzam zakupy w tym sklepie, trzeba się dobrze zastanowić za nim się coś kupi bo może być później problem.

Ewelina Nowy wpis
Pracownik
@Marek

Na GoWork dodaje się opinie o pracodawcy i firmie z perspektywy osoby zatrudnionej a nie klienta.

@odchodzący7 Nowy wpis
Pracownik

Jako pracownik, muszę ocenić na 4,5. Jeśli ktoś zacznie pracę i szybko się wdroży, to polecam.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Salon HOFF udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Bobrowy Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Tak. Na pewno ludzie pracujący z Klientami. W niektórych stanowiskach biurowych też. Aktualnie firma otwiera się bardziej na hybrydowe opcje pracy.

Bobrowy
Były pracownik

Czas leci szybko. Ludzie ok, parking jest. Czasami są problemy decyzyjne, jak wszędzie ;)

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zapomniałem o rozmowie, przyszedłem dzień później - mimo to nie było problemu. Komisja trzyosobowa, trochę jak w "Psach", ale sympatyczna trójca.

Pytania

Poprzednia. Praca. Doświadczenie. Dojazd. Zainteresowania muzyczne.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy E-learning Content Creator
Kraków
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Kraków
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
94
Były pracownik
 Problem

Miałam nieprzyjemność pracować ponad 2 miesiące w dziale kas. Okropna atmosfera, 3 stałe panie które nienawidzą wszystkich wokół i uważają, że są nie do zastąpienia jednocześnie nie szkoląc i twierdzac, że to jest tak trudne że tylko one to dobrze zrobią - do Pana kierownika oczywiście idzie informacja o tym, że sobie nie radzisz. Krzyk kasjerki o czarnych włosach i znęcanie się, stojąc nad krzesłem słyszą wszyscy wokół żeby pokazać swoją wyższość oprócz kierownictwa bo na to są głusi. Nowe dziewczyny zmieniają się co 2-3 miesiące od lat bo nikt nie jest wystarczająco dobry żeby z nimi pracować. Jedzenie nad biurkami, zero przerwy, przychodzenie chorym do pracy - jeśli się wylamiesz to jesteś obgadywana oraz karana milczeniem i lekceważeniem. Kilku pracowników na l4 psychiatrycznym.

2
Kamila
Były pracownik
@94

Niestety, zgadzam się ze wszystkim co jest tu napisane. Wahałam się długo aby dodać taka opinie bo myślałam że tylko ja tak odbieram te prace. Okropne traktowanie przez dziewczyny z kas, podkładanie kłód, wypominanie błędów przy klientach, do których same doprowadziły błędnie szkoląc. Pani kierownik i Pan kierownik nie reagują, pozwalają żeby stara ekipa dowalala nowym osobom. Płaca minimalna

1
95
Pracownik
@94

opinia urażonej pracownicy, która myślała, że pracodawca będzie jej płacił za nic nie robienie.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kamila

Szkoda że żadna Kamila nie pracowała w punkcie obsługi klienta. Jeśli byłaby to prawda to czemu nie podpisać się prawdziwym imieniem?

Gemini
Inne
@94

Nie ma się co dziwić, ze juz nie pracujesz. Biorąc pod uwagę Twoje przyklejone rzęsy, którymi trzepotałaś tak ze robiłaś przeciąg i inni pracownicy zaczynali chorować od tego wiatru, a pozniej byli zmuszeni iść na L4 lub nie iść tylko nadal z Tobą pracować aby utrzymać się przy szalejącej inflacji. Do tego napompowane wargi botoksem tak, że następnym Twoim miejscem pracy powinien być punkt wymiany szyb w busach. Samymi wargami dasz radę, bez dodatkowych przyrządów.

3
Kamila
Były pracownik
@Gemini

Rozumiem, że Gemini to oficjalne stanowisko firmy. Niczego innego bym się nie spodziewała.

L
Były pracownik
 Pytanie
@Gemini

Jak smutne życie musisz mieć, żeby dowartościowywać się ubliżając młodym osobom w internecie? Po opisie jestem zmuszona twierdzić, że chodzi o mnie, ale dla twojej świadomości, nie jestem autorem poprzedniego komentarza :) Bardzo dojrzałe ukrywać się za anonimowym kontem w internecie i pisać takie obrzydliwe rzeczy, zamiast powiedzieć to osobiście. Zero klasy, godnosci, a o mózgu już nie wspomnę.

nat
Kandydat

Ostatnio byłem na rozmowie rekrutacyjnej i całość przebiegła tragicznie. Nie dość, że wszystko z opóźnieniem bo "poprzedni kandydat się rozgadał", Pani z kadr skrajnie niekompetentna i nadzwyczaj niemiła. Osoby przeprowadzające ze mną rozmowę traktowali mnie z góry, jak odpowiadałem na pytania to patrzyli się po sobie i puszczali szydercze uśmieszki a kompletnie żaden z nich nie miał pojęcia o zagadnieniach, które poruszałem.. Nie mówiąc o tym, że zapewnili mnie o otrzymaniu informacji zwrotnej do tygodnia czasu - oczywiście nic nie otrzymałem. Dawno nie przeszedłem rozmowy z tak niekompetentnymi ludźmi z tak dużym ego...

Sylwia
Inne
@nat

A na jakie stanowisko była to rekrutacja? Może warto w takim razie do nich zadzwonić i dopytać czemu się nie odezwali? W ogóle to jakie zarobki proponowali, było warto aplikować?

1
Jola
Były pracownik
@Sylwia

Zarobki to najniższa krajowa, na rozmowach 1/3 proponowanej pensji to premia, której nikt nigdy nie widział oprócz stałych pracowników - jednocześnie nie da się dowiedzieć jak ja dostać, jakie są wymagania.

Bronisław
Inne
@Jola

Bezpośredni przełożny nie może wytłumaczyć za jakie wyniki są premie? Bo może wystarczy zrobić targety? Nikt się nie dopytywał?

Kamila
Były pracownik
@nat

Nie ma czego żałować. Proszę zobaczyć wyżej jak się zachowuje firma oraz pracownicy - nawet w komentarzach próbują kogoś personalnie obrazić oraz zgnoic. Nie jestem osobą, która opisał pracownik, ale szczerze współczuję tej Pani, która została tam obrażona. Firma sama sobie wystawia świadectwo.

1
Gabriela
Inne
@Kamila

Tylko pytanie czy to faktycznie pisali aktualni pracownicy, skąd można mieć pewność? Do tego wiadomo tak właściwie ilu ich obecnie jest w firmie?

Niezadowolona, oszukana klientka

Nie dajcie się zwieść temu, jak w sklepie ładnie pachnie i jak wszystko ślicznie wygląda. (usunięte przez administratora) Nie szanuje się w ogóle klienta. Zbywa się, gdy zakupione rzeczy okazują się złej jakości. Projekty łazienek - daleko im do profesjonalności. Nie zgadza się ani ilość płytek ani wymiary... porażka. Płytki krzywe i różnej wielkości. Wszystko, co zakupujecie, dokładnie sprawdzajcie, bo albo porysowane albo niekompletne. Szczerze odradzam.

4
obiektywny
Pracownik
@Niezadowolona, oszukana klientka

Opinia nieistotna. Nie interesują nas reklamacje i zakupy tylko warunki pracy i rozwój firmy.

AK
Pracownik
 Pytanie
@obiektywny

Czy atmosfera, obsługa klienta i jakość usług nie mówią wiele o jakości pracy tam i perspektywach rozwoju - którego nie ma przy żadnym poziomie sklepu ? I o warunkach pracy - skoro trzeba mieć do czynienia z niezadowolonymi klientami ...

1
Agnieszka Kraków
Pracownik

Nigdy nie pisałam żadnych opinii jednak niestety tym razem nie jestem w stanie przejść obok sytuacji obojętnie. Najgorsza obsługa jakiej w życiu doświadczyłam. Być może miałam pecha - bo zarówno sprzedawcy, kasjerzy, transport, telefoniczna obsługa klienta-wszyscy prezentują ten sam niski poziom obsługi, kultury i szacunku do klienta. Złapałam się na ładną reklamę, ciekawy design, bo rzeczywiście aranżacje mają w Krakowie najlepsze, co z tego jak nie ma dostępnych materiałów, namawiają na wizualizacje bez sprawdzenia czy dane materiały będą kiedykolwiek dostępne (i bez informowania klienta!), trzeba się prosić o obsługę w salonie, chociaż sprzedawcy są wolni i pogrążeni w towarzyskich rozmowach, projektantka nieudolnie narysowała aranż, nie mając pojęcia o rzeczywistości i jak wygląda wykańczanie łazienki- wykonawca musiał wszystko poprawiać. Salon jest nierzetelny, nie przywożą tego co trzeba, albo przywożą z opóźnieniem, sami nie są w stanie zadzwonić nawet po pomyłce, trzeba się upominać, telefoniczna obsługa jest chamska i prymitywna. Uwaga! - nie można oddać nawet nieotwartego towaru, więc nawet jak coś przyjdzie nie takie jak trzeba, nie ma możliwości zwrotu. Do tego bałagan komunikacyjny i papierkowy. Niestety jest to sklep który za nic ma klienta, jestem bardzo zawiedziona i wręcz zszokowana jak źle można prowadzić handel. Bardzo serdecznie nie polecam. Mam nadzieję, że ludzie nie będą się nabierać i kupować tam, przynajmniej dopóki nie zmienią sposobu obsługi, poziomu, przeszkolenia ludzi i logistyki - i przynajmniej trochę nie zbliżą się do poziomu wizerunkowego jaki chcą kreować na reklamach. Oby chociaż jedną osobę ta opinia wstrzymała przed zakupem tam.

2
Marek
Inne

Czy jest jakieś szkolenie wstępne dla pracownika?

Magda
Inne

Dramat z zamawianiem czegokolwiek. Ja byłam z deską toaletowa - bo wiem ze jest to deska nietypowa - i chciałam zamówić identyczna ( nadmienię ze całość łazienek zakupiliśmy niestety u nich) . Wszechwiedząca pani za biurkiem skwitowała, ze bez nr jakiegostam nie zamówi bo nie wie jaka to deska????. W LeroyMerlin pan tylko spojrzał i wszystko załatwiliśmy ciągu 10 minut. Szok. Nie polecam tego sklepy. Pracownicy z zadartym noskiem i wysokim mniemaniem sobie nie popartam żadną wiedzą. Ten sklep to żart z wysokimi cenami ????

2
Jarek
Inne

Firma działa od 1990 roku, współpracuje ze świetnymi fachowcami i dzięki temu ma bardzo wysoką pozycję w branży a do tego jest dobrym pracodawcą, polecam prace w takim miejscu!!

HebanWorker
Pracownik
@Jarek

Zgadzam się.

Pablo66
 Rekomendacja

Tak, pozytywnie, polecam. Posyłam niecałe 5 gwiazdek.

Paweł
Inne

Bardzo dobra firma, fajnie się pracuje. Może nie jest idealnie ale generalnie polecam!!

Lord Raz
@Paweł

Tak, zgadzam się. Po prawie 4 latach pracy zgadzam się, że jest ok.

Agata
Inne

@lolek czyli atmosfera między pracownikami nie jest zbyt dobra ?

Lolek

Pracowałem tam trochę i to co mogę z pewnością napisać to obłuda są lepsi i lepsiejsi ten kto najlepiej donosi ten sobie lekko pracuje i zbiera cała śmietankę Pozostali tyraja jak osly bo nie donoszą Ciężka praca na pewno zakończy się kontuzja kregoslupa Znalazłem lepsza i co ważne u nas nikt nie donosi

Adam
Inne

@Ja Możesz uzasadnić swoją opinię? Mam zupełnie inne zdanie więc nie rozumiem tego zarzutu.

Ja

Dramat.. Uwaga na nich!!

2
Mieczysław
Inne

@Niezadowolona!, Twój komentarz jest bardzo ważny, jednak forum zostało stworzone po to, by wypowiadali się tu pracownicy firmy. Jeśli jesteś niezadowolona z usług świadczonych przez firmę, powinnaś kontaktować się bezpośrednio z nią. Zachęcam do aktywności te osoby, które były lub są zatrudnione w Hoff. Na jakie warunki można liczyć?

LSKALSKI
@Mieczysław

TYLKO FIRMA NIE REAGUJE NA SYGNAŁY Z ZEWNĄTRZ JESTEM TEGO PRZYKŁADEM DRZWI JADĄ DO KLIENTA OD MAJA I DOJECHAĆ NIE MOGĄ TERAZ MAJĄ BYĆ POD KONIEC STYCZNIA

3

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obiektywny
@LSKALSKI

Mimo, że: zgodnie z art 54 Konstytucji każdy ma prawo do wyrażania i publikowania swoich opinii. Również tych które mają charakter negatywny, a jednocześnie nie są wulgarne i pozbawione merytorycznych odniesień. ...to ten komentarz jest nie na tamat ponieważ: nie ma związku z warunkami pracy lub zatrudnieniem, więc jest merytorycznie niezgodne z formułą i ideą serwisu GOWORK.PL

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
@klientka_krakowska
@obiektywny

Tak, racja. Nie interesują nas szczegółowe sprawy Klienckie, nie mają związku z warunkami pracy i zatrudnieniem.

Wiktoria
Inne

https://www.salonyhoff.pl/kariera/ Obecnie do firmy poszukiwany jest specjalista ds. marketingu. Pracodawca wymaga doświadczenia, jednak daje możliwość rozwoju zawodowego, a także oferuje atrakcyjne wynagrodzenie. Czy ktoś z Was pracował na tym stanowisku i mógłby potwierdzić te informacje? Byliście zadowoleni z warunków?

mk56

Firma z tradycjami. Bezproblemowa pod kontem obsługi i zatrudnienia. Moje sugestie dla Multisalon HOFF: Mam sugestię na mocne 6 gwiazdek. Lubię atmosferę w Multisalon HOFF za: Warunki pracy i brak nudy. Są możliwości na kreowanie i sposób pracy. Kawa ;)

Zostaw merytoryczną opinię o Salon HOFF - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Salon HOFF?

    Zobacz opinie na temat firmy Salon HOFF tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon HOFF?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Salon HOFF?

    Kandydaci do pracy w Salon HOFF napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Salon HOFF
Przejdź do nowych opinii