Sami sobie odpowiadamy co znaczy atmosfera w firmie. To są ludzie i ich zachowania.
Tulip to pomylka gastronomiczna po wzgledem całości, nikt normalny i o zdrowym mysle tam nie zarządza. Odradzam kazdemu chyba ze ktos jest mega leniem i nic mu sie wiecej w zyciu nie chce. Ludzie sa wporzadku ale to miejsce jest jak ciezki sen. Zostajesz sam w najwiekzzej (usunięte przez administratora) tipy to żenada, brud (usunięte przez administratora) dzieciaki pracujące na sniadaniach pod parsasolem pseudo menagerki ktora nie radzila sobie z sama sobą. Przykre to wszytko bo to miejsce ma potencjal ktory skutecznie gasi zarzad tej firmy. Albo ktos tam w biurze prezesa jezt slepy albo glupi zezwalajac na taka klęskę restauracji w 4*hotelu, kolejnu punkt na mapie prlowkiego kunsztu i braku odpowuedniego zarzadzania. Plusy sa np. Kasa na czas wow, czasem jakas premia, i ludzie. To wszystko. Kasa przeciętna bez szalu tipy slabe. Ja bylam tam i zaluje spedzonego czasu bo mozna iść gdzie sie rozwijasz a nie cofasz co ma miejsce w Tulipie.
Ludzie nie macie sobie nic do zarzucenia? Pracujecie bez zarzutu? Nieładnie robic do własnego gniazda.
Każdy, kto decyduje się na pracę w hotelu jest raczej świadomy (albo i nie), że praca w usługach ma swoje dobre i słabe strony, ale w tym hotelu wchodzimy na wyższy level- małego półświatka, w którym panują bardzo dziwne zasady. W hotelu wyraźnie widać podział na działy "gorsze" i działy "lepsze", panuje niezdrowa hierarchia, z którą większość osób się nie zgadza, jednak tak być musi, bo przecież tak było, jest i będzie. Co do dyrekcji, to podpisuję się pod wcześniejszymi opiniami. -//- Pomijając te, być może, nieistotne dla kogoś fakty, to generalnie panuje tam totalna dezorganizacja, brak jest współpracy pomiędzy poszczególnymi działami, nastawienie na gościa jest raczej słabe, ciągłe niewytłumaczalne cięcie kosztów i oczywiście wieczne braki w kadrach... Z dobrych stron to na pewno świetni ludzie i pomimo wszystko miła atmosfera wspólnej pracy z nimi, zawsze terminowe i zgodne z umową wypłaty i możliwość dogadania się w sprawach grafikowych i umowach... i to by było chyba na tyle ;) Jeżeli macie jakieś większe ambicje zawodowe i słabe nerwy, to raczej ten hotel nie jest najlepszym miejscem dla was :)
@byla pracownica, rozumiem Twoje niezadowolenie, jednak może trzeba to wszystko wyjaśnić by każdemu lepiej się pracowało? Skoro pracy jest wiele a was mniej to może w jakiś sposób macie to rekompensowane chociażby w postaci dodatków do pensji czy pakietu socjalnego?
Tak ta sama p. Dyrektor zarządza goldenem na Kazimierzu i w City Center. W City zarobki są minimalnie większe(to znaczy na umowie tyle samo ale mniej grup i więcej indywidualnych = wiecej wycieczek = wiecej premii, mniejszy hotel mniej pokoi pani dyr ma biuro na Kazimierzu i tam głównie pracuje aczkolwiek w drugim hotelu na pewno robi niespodziewane wizyty. A no i oczywiście obserwuje kamerki :)
Pracowałem jako portier w jednym z obiektów Golden'u. Jedyne zalety to - wypłata zawsze na czas(przed 10 każdego miesiąca), fajni, przyjaźnie nastawieni ludzie na niższych stanowiskach(kelnerzy, barmani, recepcjoniści, kucharze).(usunięte przez administratora) Kierownik recepcji super, szli na rękę z grafikiem. Stawka przeciętna oscylująca w granicach (usunięte przez administratora)netto. Jeśli chodzi o recepcje i portierów - nie byliśmy za bardzo pod czujnym okiem pani dyr. w porównaniu do innych działów mieliśmy luzy, aczkolwiek nie obyło się bez ostrych słów, humorków i niemiłych określeń. Nadgodziny wypłacają (usunięte przez administratora) Na prowizje od wycieczek nie ma co liczyć - premia miesięczna to mniej więcej (usunięte przez administratora)zł dla recepcji 2x tyle. T(usunięte przez administratora) Pań pokojowych wiecznie jest za mało - około 6 pań dziennie przy 139 pokojach w hotelu. Ludzie przychodzą na miesiąc i odchodzą. Jak ktoś jest słaby psychicznie to nawet nie ma po co składać CV. Ogólnie praca dla ludzi o mocnych nerwach i psychice. (usunięte przez administratora) Jeśli chodzi o stanowisko portiera - można śmiało składać CV, jeżeli kogoś interesują zarobki w okolicach (usunięte przez administratora)miesięcznie polecam, praca lekka i dyrekcja nie czepia się tak bardzo. Recepcja - zarobki trochę wyższe (usunięte przez administratora) Kelnerzy/kucharze/zmywak - tylko dla osób o silnej psychice, ponieważ najbardziej obrywają rykoszetem od "góry" - raczej nie polecam. Housekeeping - panie raczej narzekały niż były zadowolone.
A czy ta sama pani dyrektor jest w hotelu przy Łobzowskiej? Czy ktoś wie jak tam się pracuje i jakie są warunki?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Golden Tulip?
Zobacz opinie na temat firmy Golden Tulip tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.