Opinie o Campanile (Louvre Hotels Group Sp. z o.o.) w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Golden Tulip. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Golden Tulip na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Golden Tulip w Kraków

Kameleon
Były pracownik

ODRADZAM i polecam omijać szerokim łukiem. Tu rzeczy które tam się dzieją i zapisałsm je sobie żeby dodać sobie odwagi przy zwalnianiu: - wyżywanie się emocjonalnie na innych pracownikach (i ja wszystko rozumiem, naprawdę, ale nikt nie jest niczyim workiem treningowym i to jest po prostu nie w porządku) - krzyczenie (to jest po prostu mobbing według kodeksu pracy) - mówienie, że niektórzy pracują a inni nic nie robią (w takim razie skoro tylko dwie osoby vos robią to niech zostają same na zmianie, myślę, że weryfikacja będzie bardzo szybka) - ciągłe uwagi o wszystko (naprawdę o rzeczy, które wydają się wręcz niewiarygodne jak pójście do łazienki raz na 3 godziny, to bardzo jest męczące psychicznie ponieważ zdarzało się nagminnie a takie rzeczy się gromadzą niestety i nie pomaga to w dobrej współpracy) - wręcz agresywne zachowanie (rzucanie sztućcami, ciągłe przeklinanie - w tym na sali przy gościach - nie tylko pod nosem) - zachowania, które mają okazać pogardę i niechęć (zamykanie lodówki itp przed nosem, odjeżdżanie wózkiem kiedy ktoś trzyma tam tace zamiast poczekać żeby to wszystko nie spadło na podłogę, traktowanie z góry, groźby (cyt. "Ja zaraz tam pójdę i ją poproszę to w minutę to zrobi")) Taka jest świetna atmosfera w tym miejscu:) W tak okropnym miejscu to jeszcze nigdy nie pracowalsm. Najlepszy jest kruczek prawny w umowie, który mówi że musisz przepracować min 5 miesięcy bo inaczej oddajesz im pieniądze za "szkolenia" których nawet nie było a podpisuje się tylko kartki że się na nich było :)........

Ania
Były pracownik
@Marzena

Praca na Recepcji jest w samym ścisłym sezonie ciężka, ze względu na liczbę rezerwacji i Gości. W okresie jesienno - zimowym jest zdecydowanie łatwiejsza, jest czas na naukę i zorientowanie się; po co, na co i dlaczego. Tak naprawdę to chęć pracy i nauczenia się daje dużo, a obecne Panie Kierownik super uczą i mają pokłady cierpliwości do osób, które chcą się nauczyć i pracować. Powodzenia!

Zuza Nowy wpis
Inne

Hejka, też widziałam ofertę dla kucharza a ze mam doświadczenie zastanawiam się nad pracą. czy ostatecznie są premie na takim stanowisku? nie jest to doprecyzowane w ofercie a chce się dowiedzieć jakie są mniej więcej zarobki i czy są adekwatne do zakresu obowiązków

ireusz
Inne

jako pracownik recepcji mogę powiedzieć tylko tyle: -panie dyr to osoby, ktore maja pracownika w(usunięte przez administratora), patrzą na wszystkich z gory i okazują kompletny brak szacunku -pan kieras portierow wie zawsze wszystko lepiej od recepcji -nigdy nie zobaczyłem premii za wycieczki Bardzo odmawiam pracy w tym miejscu, recpecja musi wykonywac prace za inne dzialy, kierownicy sa nieprzyjazni. za takie pieniadze i warunki nie polecam.

Maciej Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@ireusz

Jak długo Pan pracował w tym miejscu? A jaki jest kierownik recepcji i managerowie z innych działów?

Agata Nowy wpis
Były pracownik
@Maciej

Kierownik Recepcji to zależy; jest wymagający, sprawiedliwy i konkretny. Jednocześnie pomocny i bardzo dobrze szkolący. Jak podczas szkoleń na bieżąco zadajesz rzeczowe pytania )a czasem mniej lub bardziej oczywiste) zawsze otrzymasz konkretną odpowiedź. Kierownik, który chętnie współpracuje z innymi działami. Pozostali Kierownicy różnie są odbierani, dla mnie ok. Jak w każdej firmie, zawsze znajdzie się ktoś kto nam mniej odpowiada, ale ogólnie z każdym można znaleźć wspólny język...

anonim Nowy wpis
Inne

Skoro opinia o recepcji teraz niedawno padła raczej negatywna to może ewentualnie w księgowości byłoby nieco inaczej? od jakiegoś czasu jest dostępna oferta na Krakowską i tak szukam zatrudnienia w Starym Mieście, wiec postanowiłam podpytać. Czy atmosfera w biurze może być całkiem inna? Polecacie pracę?

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Golden Tulip? Oddzwaniają zawsze?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Golden Tulip? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel Handlowy
Kraków
Innovation Bulgaria 2020 Eood
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kameleon
Były pracownik

ODRADZAM i polecam omijać szerokim łukiem. Tu rzeczy które tam się dzieją i zapisałsm je sobie żeby dodać sobie odwagi przy zwalnianiu: - wyżywanie się emocjonalnie na innych pracownikach (i ja wszystko rozumiem, naprawdę, ale nikt nie jest niczyim workiem treningowym i to jest po prostu nie w porządku) - krzyczenie (to jest po prostu mobbing według kodeksu pracy) - mówienie, że niektórzy pracują a inni nic nie robią (w takim razie skoro tylko dwie osoby vos robią to niech zostają same na zmianie, myślę, że weryfikacja będzie bardzo szybka) - ciągłe uwagi o wszystko (naprawdę o rzeczy, które wydają się wręcz niewiarygodne jak pójście do łazienki raz na 3 godziny, to bardzo jest męczące psychicznie ponieważ zdarzało się nagminnie a takie rzeczy się gromadzą niestety i nie pomaga to w dobrej współpracy) - wręcz agresywne zachowanie (rzucanie sztućcami, ciągłe przeklinanie - w tym na sali przy gościach - nie tylko pod nosem) - zachowania, które mają okazać pogardę i niechęć (zamykanie lodówki itp przed nosem, odjeżdżanie wózkiem kiedy ktoś trzyma tam tace zamiast poczekać żeby to wszystko nie spadło na podłogę, traktowanie z góry, groźby (cyt. "Ja zaraz tam pójdę i ją poproszę to w minutę to zrobi")) Taka jest świetna atmosfera w tym miejscu:) W tak okropnym miejscu to jeszcze nigdy nie pracowalsm. Najlepszy jest kruczek prawny w umowie, który mówi że musisz przepracować min 5 miesięcy bo inaczej oddajesz im pieniądze za "szkolenia" których nawet nie było a podpisuje się tylko kartki że się na nich było :)........

Marlenka
Inne
@Kameleon

Czemu tych szkoleń ostatecznie nie było? I ogólnie to masz to normalnie wyjaśnione przed podpisaniem, że tak to będzie docelowo wyglądać? o jaki zakres merytoryczny chodzi i czy druga strona nie obliguje się przy tym do ich zrealizowania?

Pracownikdawny
Były pracownik
 Pytanie
@Kameleon

Jejku, widzę, że w tym miejscu nic się nie zmieniło od tylu lat... bardzo współczuję ale dobra wiadomość jest taka że w każdej innej pracy będzie lepiej :) To miejsce było jak (usunięte przez administratora) i najwidoczniej nadal tak jest. Pani Wróblewska do wymiany, nie zapomnę jak krzyczała, nie odpowiadała na dzień dobry, była.pogardliwa dla każdego, także dla Pani Vice dyrektor, która dobrze wspominam. Wyzywała osoby z Ukrainy za ich narodowość. Kobieta niby wykształcona ale bez szacunku dla kogokolwiek. Kiedy ten hotel stanie się dobrym miejscem pracy a nie obozem ? Zarząd powinien już dawno zająć się tym problemem bo z całym szacunkiem jak lubię ten hotel to zachowania kierowników wychodzą od wymagań Pani dyrektor. Jednak Pani dyrektor jest tak zmęczona ciągłymi wymogami i krzykiem na innych że musi sobie zamawiać masaż kilka razy w miesiącu. Zarządzie przypatrz się tej kobiecie w końcu, macie monitoring Macie ciągła wymianę pracowników ? To już wiecie dlaczego. Biznesu się nie robi w ten sposób.

anonim
Inne
@Pracownikdawny

A mnie właśnie zastanawiał ten motywujący system wynagradzania z opisu kucharza śniadaniowego, bo jest teraz oferta na stronie. czyli dla jasności co on w praktyce oznacza? Faktycznie tak jak piszecie widzę, że sporo ofert wisi. A co z nowym rokiem? Czy warunki jakkolwiek w tym okresie się zmieniają?

@pola
Inne
 Pytanie
@Marlenka

A jak wyglądają tam szkolenia ?

anonim
Inne
@@pola

A są w ogóle teraz jakieś szkolenia? jak tak patrzę po tych aktualnych ofertach to wiszą teraz na recepcje i portiernię i w opisie na ten temat niczego takiego nie widzę. W dodatku wymagają min pól roku doświadczenia, to może nie trzeba już nikogo wtedy szkolić? Wcześniej brali bez?

Pola
Były pracownik
@anonim

Nikt żadnego szkolenia ci nie zrobię, powiedzą żebyś pracowałeś i się nauczyłeś

Marzena
Inne
@Pola

czy praca na recepcji jest ciężka? Nie mam doświadczenia niestety, wiec z tego co jedna Pani wyżej pisała nie mam szans skoro jakieś minimum pół roku potrzeba? Co się tak właściwie robi? czy jest spory ruch teraz? i czy ma się kogoś do pomocy?

Ania
Były pracownik
@Marzena

Praca na Recepcji jest w samym ścisłym sezonie ciężka, ze względu na liczbę rezerwacji i Gości. W okresie jesienno - zimowym jest zdecydowanie łatwiejsza, jest czas na naukę i zorientowanie się; po co, na co i dlaczego. Tak naprawdę to chęć pracy i nauczenia się daje dużo, a obecne Panie Kierownik super uczą i mają pokłady cierpliwości do osób, które chcą się nauczyć i pracować. Powodzenia!

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Golden Tulip?

Ewcia
Inne

Jedna pani na forum pisała coś na temat premii. Tak dla jasności to jest ona możliwa czy nie? Nikt się do tego tematu nie odniósł. Była tez mowa o dobrej atmosferze ale to ze dwa lata temu ktoś pisał, opiszecie aktualną? I co na nią w zasadzie wpływa? Warto myśleć o pracy?

Marek
Inne

Zostałem (usunięte przez administratora) przez hotel. W rezerwacji miał być dostępny parking dla gości, po zapłaceniu oferty okazało się że tak nie jest. Na moje wezwanie do zwrotu środków hotel nabrał wody w usta.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Golden Tulip? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

pozytywny
Pracownik
@Pytanie

Wypłata jest zawsze do 10 tego dnia miesiąca. Jeśli 10 to sobota / niedziela, wypłata jest w piątek. Zawsze na czas, w umówionej wysokości. Wszystko zawsze ok.

Irena
Inne
@pozytywny

A ta wspomniana wysokość to zadowalająca? ;)

Uprzejma informatorka
Były pracownik
@Irena

Najniższa krajowa

Irena
Inne
@Uprzejma informatorka

A to tak uprzejmej informacji to nie chciałam dostać. ;p Czyli coś w rodzaju premii tutaj musi być, żeby odrobinę wynagrodzenie nadrobić?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Golden Tulip?

Uprzejma informatorka
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

W tym hotelu nie można liczyć na żadne benefity. Pani dyrektor główna hotelu , oszczędza na czym tylko się da. Ludzie bardzo często robią nadgodziny, za które nie dostają ani pensji ani urlopu . Stawki to najniższe krajowe i w dodatku umowy zlecenia. Nie polecam pracy w tym hotelu jeśli jesteś słaby psychicznie. Dyrekcja jest osobą apodyktyczna , chamska, zarozumiała, która traktuje ludzi jak pionki , hah to mało powiedziane , że jak pionki, jak ostatnie (usunięte przez administratora) . Brak kultury ze strony tej kobiety totalny. Osobiście radzę mieć wszystko dobrze poukładane w życiu etc , gdyż Pani Dyrektor potrafi zwolnić człowieka z pracy z dnia na dzień, bo ktoś ma problemy finansowe ( mowa o komorniku) . Kobieta po otrzymaniu pisma od komornika,zwolniła mnie z pracy, bo co ? Bo wprowadzam zła atmosferę do tego hotelu poprzez swoje zadłużenie :D nie polecam , omijać z daleka ten hotel. Tam(usunięte przez administratora) panuję i mam nadzieję, że ktoś w końcu pozwie ta babę do sądu! Miłego dnia wszystkim :)

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Golden Tulip?

pozytywny
Pracownik
@Pytanie

tak, atmosfera bardzo dobra,

Kitty
Były pracownik
@Pytanie

Pomiędzy pracownikami panuje przyjazna atmosfera, niestety negatywnie na wszystkich wpływa odgórne traktowanie przez pracowników wyższych szczebli (dyrektorka, marketing) co znacząco zniechęca do pracy w tym miejscu. Osoby ze słabym charakterem drżały na sam ich widok

To ja
 Pytanie

Witajcie.. Jak wygląda teraz sytuacja w hotelu? W zaistniałej sytuacji czy coś wiadomo o otwarciu na nowo? Czy będą przyjęcia? Jakie kroki poczynił hotel z pracownikami? Dla mnie to wazne pytania w kontekście traktowania niższego szczebla przez "górę"..

turururu
Były pracownik
@To ja

Cześć, pracowałam w hotelu przed pandemia oraz na jej samym początku. Gdy ministerstwo ogłosiło konieczność zamknięcia hoteli - pracownicy zatrudnieni na umowie zlecenie z dnia na dzień stracili prace bez żadnej informacji od „góry” ze nie mamy pracy. Stopniowo wykreślili zmiany w grafikach, a gdy tych już nie było - nie dostaliśmy żadnej informacji, ze nie mamy pracy. -odgórne traktowanie pracowników na nizszych szczeblach (kelnerzy, pokojówki) przez dyrektorkę i tzw.”marketing” (gdzie zwykle byli to ludzie na studiach, w wykształceniem wyższym niż oni sami mieli) jest na poziomie dziennym -pracy nie polecam, osoby ze słabym charakterem nie poradzą sobie

Było minęło, niesmak pozostał

Na wstępie chce potwierdzić wszystkie wcześniejsze opinie o głównej dyrektor hotelu, o której można powiedzieć wiele, ale na pewno nie to, że jest normalna... Często zleca zadanie po czym zapomina a następnie krytykuje, że ktoś tak zrobił. Podobnie jest z kierowniczką housekeepingu w centrum która zdecydowanie nie nadaje się do pracy wśród ludzi - jest opryskliwa i szuka wiecznie problemu, sfochowana na cały świat, potrafi insynuować osobie kradzież z mini barku, mimo braków jakichkolwiek dowodów... Praca na recepcji jest sama w sobie w porządku, szczególnie dla nowych osób lub z małym doświadczeniem, które chcą nauczyć się rytmu i organizacji pracy, zdobyć doświadczenie w szczególności z gośćmi zagranicznymi, sprzedaży wycieczek i transferów za które dostajesz prowizje (słabo w porównaniu do lepszych krakowskich hoteli), ludzie którzy mają doświadczenie raczej szybko się znudzą monotonią pracy. Minusem jest robienie dodatkowej pracy typu prowadzenie statystyk dochodów z każdego z obsługiwanych portali (a jest ich wiele) - co jest raczej niespotykane przy pracy na recepcji, druga sprawa to brak odpowiedniej liczby pracowników przez co zawsze były nadgodziny, które NIE SĄ PŁACONE ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA PRACY- wypłacane są jako "premie" bez dodatkowych 50% lub 100% w przypadku weekendów do wypłaty za każdą nadgodzinę, do podpisu dostajesz "oficjalny" grafik, w który podpisujesz, że nie miałeś nadgodzin - oczywiście nie ma on nic wspólnego z rzeczywistością. Nie podpiszesz? Powiedzą Ci, że nie dostaniesz wypłaty. Jeśli chodzi o portierów to często poza swoją pracą, której przeważnie jest dużo - od pilnowania, żeby nikt nie parkował przed hotelem - a w szczególności na miejscu P. Dyrektor, przez odprowadzanie gości do pokoi, noszenie walizek (często są grupy i wtedy najczęściej do pracy przychodzi drugi portier to pomocy) po prace konserwatorskie (szczególnie w weekendy kiedy konserwator ma wolne) - muszą pomagać też innym działom np. kilkukrotnie przy rozkładaniu śniadań lub kelnerowaniu, czasami kelnerzy (jednocześnie barmani) wieczorni prosili o pomoc ze sprzątaniem, musieli w pojedynkę obsługiwać gości przy prawie 100% obłożeniu (80+ pokoi) i utargu nawet ok. 3 tysięcy złotych przy dość niskich cenach sprzedawanych kolacji czy drinków... Zamiast kończyć o 23, wychodzili z pracy o 1-2 w nocy. Portierzy czasami pomagają też pokojowym w różnych rzeczach. Braki kadrowe są, były i będą, główna w tym zasługa głównej dyrektor, która skutecznie zniechęca ludzi do pracy w obu hotelach. Jeśli chodzi o pracowników i ich kierowników (oczywiście poza wymienioną kier. HK) atmosfera jest w porządku, wszyscy podchodzą do siebie z szacunkiem i uśmiechem, oczywiście nie dotyczy to kadry menadżerskiej, która dowodzi twardą kobiecą ręką (a czasami logiką), mając za nic zdanie pracownika.

Jonson
Były pracownik
@Było minęło, niesmak pozostał

Święta racja i prawda tak dokładnie tam jest Pani dyrektor fatalna

pan tomasz

jako klient chciałbym wyrazić swoje zadowolenia z powodu swojego pobytu w tym hotelu, to był jeden z lepszych urlopów jakie spędziłem w Krakowie. szczególnie chciałbym złożyć słowa uznania na ręce kucharza który czuje energię kuchni polskiej znakomicie

Ewa
Pracownik
@pan tomasz

Tam jest koleś od lat , który nie ma pojęcia o gotowaniu !! Dramat. Szeryf kuchni to podróbka kucharza.

nick
Były pracownik
 Pytanie
@pan tomasz

Wybacz, ale to nieportal z opiniami o hotelach (np booking.con) tylko o pracodawcach. Kiedy to zapamiętacie?

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Golden Tulip?

pozytywny
Pracownik
@Pytanie

zazwyczaj dwie zmiany

Jedentaki321

Głównym problemem tego hotelu jest główna Pani dyrektor. Nie szanuje pracowników, krzyczy, wyzywa jest chamska. Relacje między pracownikami są świetne ale Góra dół nigdy się tam nie dogadaja. Nie docenia pracowników, albo ludzie nie wytrzymują psychicznie i się zwalniają albo ona zwalnia z blachego powodu który sobie wymyśli bo jej się ktoś nie spodobał. Nienawidzi ludzi narodowości ukraińskiej. Potrafi zwyzywac i zmieszać człowieka z błotem. Przez takie sytuacje brakuje pracowników przez co jest o wiele za dużo pracy do wykonania , trzeba robić nadgodziny za które nie płacą

Ant
@Jedentaki321

Mnie zaproponowali stanowisko kucharz śniadaniowy. Co powiecie?

Bogdan
Inne
@Ant

Zdecydowałeś się na zatrudnienie i zacząłeś już pracować? Napisz, czy praca w tym hotelu jest sezonowa, kiedy jest więcej gości, czy raczej firma stawia na stały personel i odpowiednio go wynagradza. Przybliż proszę warunki zatrudnienia.

Dominika
Inne

Wasze opinie w większości odnoszą się do pracy bezpośrednio w hotelu. Czy może znajdzie się osoba, która mogłaby przedstawić jak wygląda praca na stanowiskach biurowych w tej firmie? Jaka panuje atmosfera i na jakie warunki może liczyć osoba zainteresowana zatrudnieniem w biurze Golden Tulip?

Nie wiem
@Dominika

Stawka podstawowa, brak dodatkowych benefitów typu opieka medyczna lub karta multisport.

2
persona

Odpowiedziałam na jedno z ogłoszeń o pracę w Golden Tulip w Krakowie. Zostałam zaproszona na rozmowę. Kiedy dotarłam na miejsce okazało się, że na takie stanowisko nikogo tam nie poszukują i na pewno zaszła pomyłka z ogłoszeniem. Zadzwoniłam do działu kadr, odpowiedzieli, że spróbują to wyjaśnić. W dalszej rozmowie wyszło, iż jednak poszukują kogoś na inne stanowisko, dodatkowo w innej lokalizacji. Kiedy luźno rzuciłam, że rozumiem, że można się pomylić, jednak jest to pewne marnowanie czasu osób poszukujących pracy i nieprofesjonalizm, usłyszałam, cytuję: "to jest pani subiektywne odczucie" (sic!) Polecam tak odpowiadać niezadowolonym gościom... Podsumowując; czytając tę opinię, proszę samemu sobie odpowiedzieć na pytanie, czy warto tam aplikować.

Również
@persona

Również słyszałem o takiej sytuacji. Brakuje personelu, wiec ogłoszenia o prace w jednym miejscu są wysyłane do drugiego bez szacunku do przyszłego pracownika.

Leon
Inne

Są oferowane szkolenia dla pracowników?

nick
@Leon

nie.. szkolisz się, jak "co wyjdzie"

Szkolenia
@Leon

Ja nie spotkałem się ze szkoleniami. To raczej tylko takie gadanie.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Golden Tulip dogadują się między sobą?

nick
@Pytanie

tak.. atmosfera jest dobra :)

Nie wiem
@nick

Nie wiem, czy taka dobra. Nie można zauważyć szczególnie dobrych relacji między personelem... a osoby zarządzające tym miejscem tego nie poprawiaja.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Golden Tulip - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Golden Tulip?

    Zobacz opinie na temat firmy Golden Tulip tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Golden Tulip
Przejdź do nowych opinii