MediaExpert

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MediaExpert

Były pracownik
Były pracownik

(usunięte przez administratora) Ciągłe dokładanie obowiązków niesprzedażowych, przez co brakuje czasu na sprzedaż, ale klient jest na pierwszym miejscu więc w praktyce nikt nie jest w stanie zrobić wszystkiego jak należy. Przy sprzedaży nacisk odgórny na dodanie dodatkowych akcesoriów itp oraz stosowanie się do dziwnych standardów obsługi które tylko denerwują klientów. Premie za produkty są śmieszne i ciągle idą w dół. Pracownik jest nikim, liczy się tylko premia dla dyrektorów którzy naciskają na pracowników. Nie polecam nikomu

Dorota Zarzycka
Inne

Kupiłam hulajnogę elektryczną w sklepie Media Ekspert w Szczecinie, byłam zadowolona do momentu drobnej awarii w kierownicy, którą pracownicy nie potrafili naprawić a nawet spowodowali, że hulajnogę musiałam w pełni sezonu oddać do serwisu, po rozmowie z pracownikiem otrzymałam informację, że będzie to trwało 14 dni roboczych. Po obiecanym terminie niestety hulajnoga nie trafiła pod właściwy adres ponieważ błędnie został wpisany adres, więc następne dwa tygodnie i znów informacja ze sklepu, że hulajnoga błąka się gdzieś tam.... bo nawaliła firma transportowa. Minęły kolejne tygodnie (prawie 7 tygodni), wysyłane pisma, konsultacje z prawnikiem i Rzecznikiem Praw Konsumenckich, gdzie prawo jest po mojej stronie i cóż dalej jestem traktowana niepoważnie.... W końcu się doczekałam, wielka radość, która nie trwała długo, oryginalne opakowanie w której była hulajnoga wskazywało, że może być niemiła niespodzianka, po złożeniu w sklepie moja hulajnoga była porysowana do metalu, brudna i nie ukrywam, że bardzo żałuję, że dokonałam w tej sieci zakupu. Obsługa kolejny raz mnie przeprasza i zapewniła, że mam ogromnego pecha. Na szczęście przed oddaniem do serwisu były zrobione zdjęcia gdzie moja i nie moja hulajnoga była w idealnym stanie, co nie można tego powiedzieć teraz... Oczekuję, że zostanę potraktowana tym razem w sposób profesjonalny i otrzymam nową hulajnogę (być może jeszcze w sezonie letnim a nie jesiennym gdzie jeżdzenie nie jest już bezpieczne) i tego oczekuję. A ponadto, tak na małym marginesie zaplanowane miałam ze znajomymi zwiedzanie miast na hulajnogach w okresie urlopowym, znajomi pojechali ja nie!!!!!

10
Jacek
Pracownik
@Dorota Zarzycka

Wszystko mi z tego powodu ponieważ. To portal o opinii o pracy w media expert. Jak nie ogarniasz nawet tego co gdzie piszesz to może instrukcji obłsugi hulajnogi nie przeczytałaś ze zrozumieniem.

James Dean
Inne
@Dorota Zarzycka

było sobie rower kupić....

John
Inne
@Dorota Zarzycka

Pobiegac sobie zdrowiej by bylo

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Po ile godzin dziennie pracuje doradca? Czy to tylko praca dla facetow?Proszę o pomoc.

Arczii
Pracownik
@Pytanie

8-12h różnie, zależy od kierownika sa tacy co daja 8 albo tacy co 12 lub na przemian

Pytanie
Pracownik
@Arczii

Złozyłabym cv, ale nie mogę pracować po 12 h. No trudno.

bazoon88
Pracownik
@Pytanie

Z moim kierasem zawsze da się dogadać. Godziny, wolne, no problem. Chodź do nas, akurat mamy wolne miejsce na sklepie:)

Majk
Kandydat
 Pytanie
@bazoon88

gdzie wolne stanowisko? Jaka miejscowość?

Stały pracownik
Pracownik
@Pytanie

Niestety w tej firmie to wymóg w większości sklepach

Darek
Pracownik
@Arczii

Arczi odpuść trolu. Każdy wie że jesteś z HR.

Veghetta
Kandydat
 Pytanie

Cześć, mam kilka pytań odnośnie pracy w ME. Zaczynając ode mnie to jestem osobą która nie boi sie wyzwań, bardzo lubię kontakt z klientem, wydaje mi się, że mam " gadane ". Odnośnie pracy to chciałbym iść na dział IT ponieważ najlepiej sie czuje wśród komputerów, laptopów, telefonów itd. Pracowałem tez rok na serwisie komputerowym i posiadam 2 certyfikaty zawodowe ( bylem w technikum inf. ) wiec jakies pojęcie o sprzęcie mam. Jak wygląda taka praca doradcy działu IT? Opłaca się w tych czasach robić w ME czy może uderzać w cos lepszego? Pozdrawiam :)

Wolf
Były pracownik
@Veghetta

Z naprawą komputerów czy czymś takim ta praca nie ma nic wspólnego co najwyżej bedziesz wygrywał podstawowe programy i tyle jako ,,pierwsze uruchomienie" do tego ma jeszcze telfony i tym pdobne sprzety na dziale IT.Bedziesz za to przyjmował dostawy,sprzątał magazyn albo social no i robił zmiany na stole z teelfonami bo akurat inny kolor ma być :)

Veghetta
Kandydat
 Pytanie
@Wolf

Okej, ja wiem, że nie będę nic naprawiać haha ! Ale podalem to jako atut no i wiedzę, ze jednak wiem co się z czym je i jak to wyglada :) Patrząc na + i - to warto na dział IT isc czy nie ?

Mizga754us
Pracownik
@Veghetta

Sam musisz się przekonać. Na pewno będziesz mieć kontakt z nowinkami, co jest dużym plusem. Zdobytej tam wiedzy nijt ci nie zabierze, a zarobic się da.

pracownik
Pracownik
@Veghetta

Twoja wiedza na temat telefonów i laptopów potrzebna Ci będzie w 10%. Większość czasu tj, 90% rozmowy z klientem, będziesz przekonywać go jakie to ubezpieczenie jest super i warto je zakupić oraz proponować wszystkie możliwe akcesoria, które są mega drogie

Ktoś
Pracownik
 Pytanie
@Veghetta

Praca jak praca,wszystko zależy od Ciebie jak się postarasz tak zarobisz,choć jak wiadomo Twój zarobek jest 'monitorowany" więc nie licz że że starając się bez końca będziesz miał więcej i więcej....zawór bezpieczeństwa działa.Praca jest ok ale pozbądź się inteligencji i dumy bo to handel te cechy są zbędne,choć wielu doradców ich po prostu nie posiada więc mają problem z głowy.Liczy się wiedza i sprzętach,bardzo pomocne narzędzie oraz spryt,pewność siebie umiejętność zdobywania zaufania to podstawa handlu. Problemem nie są doradcy ale "góra" która myśli że praktyki z minionej epoki "korporacyjny bełkot" działa na obecne pokolenia.Wszyscy wiem że kluczem do sukcesu jest $$$ tylko i wyłącznie żadane strachy,zwolnienia,plany naprawcze....to były praktyki dobre przez chwilę i lata wstecz,dopóki pracownicy nie ewoluowali.Żyjemy w czasach hedonizmu a wiadomo jak on działa "zrobię co chcesz ale za ile ?"uczniowie nauczyli się tego od swoich podwładnych.Choć media radzą sobie nie najgorzej w tej kwestii i nawet doganiają trochę postęp zachodnich praktyk inne sklepy podupadają bo żyją epoką lat 90 siątych..Jeśli nie masz na oku nic lepszego to media nie jest złym wyborem ale łatwo też nie będzie weź to pod uwagę...Oczekiwania firmy są dość spore.

1
Ktoś
Pracownik
@Ktoś

Chodziło mi o to że "uczniowie nauczyli się tego od swoich zwierzchników nie podwładnych" ale tak to jest jak się pisze,je i robi inne rzeczy jednocześnie.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po przywitaniu się i przedstawieniu zakresu obowiązków i mojej przeszłości, przeszliśmy do tzw scenki sprzedażowej, w której musiałem przedstawić propozycje jak największej ilości produktów dla klienta, uzasadnić dlaczego ma kupić droższy produkt oraz powiedzieć coś o nowym laptopie. Dodatkowo później przekonać go do zakupu na raty i zachęcić do skorzystania z promocji. Ogólnie rozmowa trwała ponad godzinę, czułem się swobodnie a kierownik sklepu doceniał moje doświadczenie oraz wiedzę.

Pytania

1. Jak przekonać klienta do wyboru laptopa za 6 tysięcy, gdy on chce tego za 4 tysiące? 2. Co w przypadku agresywnego klienta, któremu nie działa sprzęt i chce go reklamować? 3. Jak namówić klienta na wybór ubezpieczenia za 1,5 tysiąca? 4. Jakie dodatkowe produkty można zaproponować do laptopa?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Wrocław

Plus: Można zarobić naprawde fajne pieniądze Minusy: Po pandemii i redukcji etatów bedać SAM na danym dziale jesteś od wszystkiego , masz przyjać dostawe, rozłożyć ja na miejsce, (posprzatać socjal po kolegach ktorzy maja czesto problemy z trafianiem pokarmem do ust) a a miedzyczasie obslugiwać klientów Nie musisz znać sie na tym co sprzedajesz bo produkt główny nie jest ważny,(chyba ze zalega od dłuższego czasu) istotne jest do ile do niego dosprzedaż uslug, polis(ubezpieczen) produktow komplementarnych, komplementarnych plus. Jestes 5 cyfrowym nr doradcy w excelu i jesli z X parametrów zrealizujesz większość jestes super pracownikiem, jesli nie to zostaniesz zastąpiony przy najblizszej okazji. Duzo różnych przebudów z krotkimi terminami, zmien kolorI telefonow , przestaw lodówki , przebuduj regał z lokówkami itp. Z wszystkich marketow z elektronika Mediaexpert placi najwiecej ale też wymaga rzeczy które sa niewykonalne przy danej liczbie osob na sklepie. Firma dla ludzi ktorzy nie szukaja stabilnosci , maja podzielna uwage i duże poklady cierpliwosci nie tylko dla klientów.

Cek009
@Wrocław

Też mi nowina. Byłem w konkurencji, a wcześniej pracowałem w markecie budowlano-ogrodniczym i wszędzie jest to samo. Wszysscy pędzą i cisną, ale chyba po to idzie się do pracy, żeby wykonywać swoje zadania., nie? Fakt, że czasem bywa trudno, ale kasa, jak pisałeś, robi różnicę. Dlatego wybrałem ME

Dzordz
Pracownik
@Wrocław

No jak napisałeś, w ME przynajmniej da sie zarobic, bo w Neonecie juz taka nedza z zarobkami, ze ludzie masowo uciekaja nawet najniszej krajowej nie dają 2100zl wychodzi max z premiami!

Hehe
Pracownik
@Dzordz

Trochę chyba cię wyobraźnia pogoniła w neo zarabia się średnio 2800-3200 mniej obowiązków w agd....ponad 3 000 mniej obowiązków w media trochę więcej zarobisz ale więcej obowiązków więc płace są wyrównane względem wymagań...

Mława
Kandydat
 Pytanie

Hej, jest oferta na stanowisko kierownika ME w Mławie. Czym taka osoba się zajmuje, jakie wynagrodzenie? A i jest to kolejna rekrutacja na to stanowisko w tym mieście. Coś ktoś?

Tak
Pracownik
@Mława

Osoba taka się zajmuje ogarnianiem pracowników i jak coś nie idzie na sklepie to Ty za to odpowiadasz. Praca jak każda inna, chociaż głównie siedzisz przy kompie i robisz grafik, zestawienia, analizujesz wyniki i odpowiadasz na maile. Na rekrutacji masz: Rozmowę z rekruterem ( możliwe, że przez telefon przez pandemię), potem Assessment i potem oddzawaniają. Natomiast czasami na informację zwrotną czeka się nawet dwa miesiące, zależy od rekrutera regionalnego.

Mława
Kandydat
 Pytanie
@Tak

Dzięki za info, a jak za kasą?

Media media
Były pracownik
@Mława

Kierownik ma na sobie ogromną odpowiedzialność, nie rzadko zarania mniej niż regularny pracownik że względu na niewyrabianie targetów przez zespół. Możesz spróbować ale nie licz na nic super. Ciągle trucie głowy przez ASM i DM. Odpowiedzialność za kontrole przez DKW, tajemniczych, ekspozycję na sklepie, kradzieże. Nigdy nie chciałabym być tam kierownikiem, ale powodzenia.

Żart
Pracownik
 Pytanie

Jestem ciekaw co za geniusze pracują w logistyce tej firmy na salonach gdzie są działy MAŁE AGD ma plany jak inni ale czy wziął ktoś pod uwagę że niektórzy producenci np rem....daje do 5 lat gwarancje na swoje sprzęty sprzęty ?i te sprzęty są liczone do wyrobienia parametrów.Czy na małym agd wyrabia się PSP? hehe wracając do ubezpieczenia ile osób wykupuje ubezpieczenie do np:czajnika za 70 zł ? wiemy ile to % wartości przy tak tanim produkcie.Nie wiem czy to nonsens czy to Świętokrzyska gala kabaretowa ale pośmiać się można.Ludzie słysząc "czy nie chce pan przedłużyć gwarancji (na sprzęcie za 80 zł)patrzą na nas jak na wariatów,czasem się uśmiechają z ironią,bo to kabaret.Rozumie ubezpieczenie na coś za 500 zł 5 000 ale nie na takie drobne rzeczy a jeśli ktoś już się na to decyduje to ok, czemu nie, ale rozliczać z parametrów pracownika z takich rzeczy to niezły żart.

1
Ok
Pracownik

Ostatnio byłem w sklepie (nie rtv-agd) kupowałem sprzęt na którym się nie znam podeszła do mnie dziewczyna miła ,całkiem ładna z uśmiechem od ucha do ucha,nie muszę dodawać że nieco wymuszonym jak to bywa często,nie wiem dlaczego ale podziękowałem jej ,choć przyjemnie się rozmawiało pojechałem do domu,wróciłem po kilku godzinach do tego sklepu ale tym razem podszedłem do starszego faceta typ "poważnego ponuraka" i zdecydowanie mnie przekonał do zakupu.Nie wiem jak wy myślicie ale wydaje mi się że ludzie poważni bez świecenia zębami,budzą większe zaufanie,fakt że rozmowa ze wspomnianą dziewczyną była milsza ale nie,miałem pewności że to co ona mówi jest "pewnikiem" co do sprzętu który kupiłem.Myślę że regułki i uśmiech od ucha do ucha sprawdza się w fast foodach ale nie koniecznie jak ktoś chce wydać 3 tyś czy więcej ...wtedy poważna postawa pracownika ,wygrywa...Muszę chyba sam poskromić swój uśmiech na salonie ;-)

Tomi
Pracownik
 Pytanie

Praca jak dla mnie na przyzwoitym poziomie,osobiście się sprawdzam mam dobre wyniki i jestem zadowolony,zdecydowanie polecam,nie mogę narzekać ale...Jedyny i dość istotny problem to brak bezpieczeństwa ze strony firmy tzn: pracujesz robisz wyniki,starasz się ...ale to nie gwarantuje że nie dostaniesz wypowiedzenia,dlaczego? tego nie wiedzą nawet najstarsi górale,po prostu zmieniają pracownika choć wszystko było z nim w porządku.Moim zdaniem powinny być wewnętrzne konkretne ustalenia za co mogą Cię zwolnić,niestety ale brak bezpieczeństwa = stres =słabsze wyniki u wielu osób,brak stabilizacji powoduje że się starasz na początku bo chcesz się "utrzymać" ale po krótkim czasie za ludzie zaczynają dochodzić do wniosku że nie ma sensu bo i tak nie znasz dnia i godziny i zaczynają się rozglądać za bardziej stabilną pracą.Ja czuje się w tej firmie dość pewnie, ale wiem co nurtuje wielu pracowników bo się rozmawia ...Zdarzało się że ktoś z średnimi wynikami odchodził a osoba z gorszymi zostawała,po kilku analizach wewnętrznych stwierdziłem że to kwestia "kogo lubię bardziej,kogo mnie tego zmienię"

Startować?
Pracownik
 Pytanie

Powiedzcie czy startować na doradcę czy dać sobie spokój? Nowy sklep otwiera się 100m od mojego domu..

Moźesz
Kandydat
 Pytanie
@Startować?

Czemu nie, podobno Ci którzy pracują bliżej domu są bardziej radośni i nie męczą się dojazdem do pracy. Nawet wśród minusów znajdziesz powyższy plus, Co Ci szkodzi spróbować?

Stały pracownik
Pracownik
@Moźesz

Tak zawsze będziesz po ręka ????

Hejka
Pracownik
 Pytanie

Witam. Gdzie są szkolenia dla nowych pracowników do nowo otwieranego sklepu?

Gość
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda grafik? Po ile godzin dziennie pracujecie? To jest wydajnościówka i ciagle sie zmienia czy grafik zaplanowany na cały miesiąc? Dziękuję

Piotrek
Pracownik
 Pytanie

Nowy system motywacji przestaje motywować. Kary za nie wyrobiony pewien parametr, bo słabo go sprzedałeś, kara za nie zrobiony w terminie e learning. Kara za to za tamto. To po co robić wyniki, starać się i pracować i zarabiać. Może obciąć pracownikom premie i niech dybią za podstawę. Wystarczy że już zaniedbali logistykę i przychodzą ludzie z pretensjami że na pralkę czekają parę dni. Zobaczcie na media markt który przestał szanować i nagradzać pracowników i sam się zaorał. Non stop jakieś promocje i oznaczanie milionem wywieszek produktow gdzie klient się gubi w tym bałaganie. Pracownik robi sto rzeczy na raz i kiedy ma spokojnie poczytać sobie sam o jakimś produkcie, co ma, czego nie ma. Kiedy czas na dłuższą rozmowę z klientem gdzie jak się nie wyrobisz to ta robota będzie i tak do zrobienia ? Gdzie tu jest klient ?

Była pracownica
Pracownik

Wspaniale, że moja opinia została usunięta... W każdym razie nie polecam. Udało mi się zmienić pracę przed pandemią i dobrze, bo firma źle traktuje pracowników i pozbywa się ich jak starych rękawiczek. Nie liczy się tu człowiek a wyniki w excelu. Codzienne pogadanki z kierownikiem bo wyniki nie takie. Wyrobisz narzucony wynik - podniosą. Musiałam przez ok roku chodzić na rehabilitację ponieważ praca w tej firmie uszkodziła mi kręgosłup. Dźwiganie, odbieranie dostaw, sprzątanie sklepu i socjalu, kasowanie na mniejszych sklepach, obsługa, zmiany ekspozycji, promocji i TOPek są na porządku dziennym. Szkoda słów, nerwów i zdrowia.

onn
Pracownik
 Pytanie

Witam, Mam pytanie jak wygląda typowy dzień pracy doradcy w Media Expert. Czy doradcy wykładają towar, czy też robi to logistyka? Jak wyglada sprzedaż i plany sprzedażowe?

3
Kandydat Wrocław
Pracownik
 Pytanie

Czy z wyrokiem w zawieszeniu dostanę u Was pracę? Słyszałem, że nie ma z tym problemu u Was :)

Kamil
Pracownik

Pracuje w Media czwarty rok. Jest coraz bardziej beznadziejnie. Stawki bonusowe za produkty są żenadą. Nigdy nie było tak źle płacone, jak teraz. Ta firma schodzi coraz bardziej na psy. Mają kasę na reklamę w mediach i inne bzdety. Natomiast oszczędności szukają tylko na pracownikach. Od 14 sierpnia będą potrącać kasę za karę, że sklep nie zrobił planu obrotu, który sami nakładają często bez większego sensu. Coraz bardziej firma przykręca śrubę pracownikom i kierownikom. Rekrutacje na kierowników są coraz częściej, bo ludzie mają dosyć tego bezsensu z góry. Walnijcie się w czoło, póki nie jest za późno. Odejdą wam wartościowi pracownicy i przyjmiecie nowych. Może tak ma być, bo nowi nie będą wiedzieć jak było kiedyś. Będą się cieszyc, że dajecie im pracę. Wiem, że pracuje tu ostatni rok. W tej sieci wszystko się zmienia na gorsze. Tylko kierownicy regionalni w górę mają dobrze. Bo są to ludzie, którzy w większości mózg zamienili dawno na chore ambicje. Człowiek się tutaj nie liczy!

Krzysztof
Kandydat
 Pytanie

Mam bardzo sprzeczne odczucia dotyczące pracy w ME, z jednej strony bardzo fajne wpisy na FB, z drugiej strony cały czas nowe ogłoszenia o pracę, piszę o Łodzi w salonach sprzedaży. Jak jest naprawdę, czy ta praca jest w porządku, a jeśli tak to skąd ta rotacja? I drugie pytanie, czy osoby 40 plus, mają szansę na zatrudnienie?

Tomek

Ludzie ogarnijcie się jak nie chce wam się pracować albo nie czujecie się w handlu to możecie pracować w biurze fabryce tartoku i gdzie wam się podoba. Nikt Was na siłę nie będzie trzymał. Nikt nie brał ślubu z Tą firmą. A praca jest super i kasa też ok.

amadeo11
Pracownik
@Tomek

Może tak ostro bym tego nie ujął ale fakt faktem nie ma tragedii

amadeo11
Pracownik
@Tomek

mimo wszystko, nie każdy nadaje sie do handlu to nie taka latwa i lekka branża jak mysla niektorzy

Ja
Pracownik

Jeśli jesteś ambitny, zależy Ci na pracy, starasz się, masz aspiracje to NIGDY W ŻYCIU NIE DECYDUJ SIĘ NA PRACĘ w Media Expert. Najpierw naobiecują Ci gruszek na wierzbie, a przy najbliższej możliwej okazji pozbędą się Ciebie jak psa. Nie ważne KIM jesteś, nie ważne co robisz, nie ważne jak bardzo się poświęcasz- Jesteś tylko i wyłącznie kolejnym numerkiem w excelu. Nie możesz wypowiedzieć swojej opinii, masz robić TO co szanowna "góra" Ci powie, jesteś pionkiem nic nie znaczącym dla firmy.

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MediaExpert?

    Zobacz opinie na temat firmy MediaExpert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 224.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MediaExpert?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 117, z czego 18 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 54 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MediaExpert?

    Kandydaci do pracy w MediaExpert napisali 22 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MediaExpert
Przejdź do nowych opinii