Pół nocy nie spałam zachodząc w głowę , o co chodzi z tymi reklamacjami i chyba wiem, jaki plan ma agencja. Skoro Agencja uparcie nakłania do składania reklamacji i chce rozpatrywać każdą sprawę indywidualnie, chociaż zarzut jest ten sam, to możliwe, że „zbuntowanym” opiekunkom, które nie chcą podpisać nowych umów będą proponować indywidualne, lub dotychczasowe warunki współpracy, Dlatego wypłacili wszystkim 80%, żeby wyłonić wszystkie osoby do negocjacji. Takie działanie zapobiegnie masowym wypowiedzeniom, bo wtedy agencja miałaby prawdziwy kłopot. Pozwoli to jednocześnie na zmianę systemu płacowego (bo część opiekunek podpisze) . Z czasem, temat się rozmyje i wraz z naborem nowych opiekunek, stopniowo będą zamieniać „indywidualne/stare” umowy na ujednolicony system (czyli wyplata co 2 m-ce), a w razie oporu, stopniowo zwalniać pojedyncze opiekunki bez żadnego uszczerbku dla działalności firmy. Powinnyśmy zapobiec zmianie systemu płacowego, bo faktycznie w ślad za Interkadrą, Aterimą i Promedicą „zakażenie” pójdzie na inne firmy. Może powinnyśmy poprosić o pomoc Rzecznika Praw Obywatelskich lub odpowiednie Ministerstwo. Agencje zatrudniają ogromne ilości pracowników bez żadnych uregulowań dotyczących ochrony praw pracowniczych. To co wyprawiają, to zwykła „partyzantka”. W ostateczności nagłośnimy sprawę medialnie. Nie ma się czego obawiać, znalazłam sporo firm, które płacą dobry ZUS, a przed świętami Bożego Narodzenia można wynegocjować lepsze stawki, no i płacą w miesięcznych cyklach. Mamy przewagę, bo możemy w agencjach przebierać. Agencji dużo trudniej pozyskać nowego pracownika. UWAGA!!!! Proponuję, aby na początek wszyscy napisali reklamacje o zwrot pieniędzy, najlepiej na skrzynki osób z pisma przewodniego. Na wszelkie pytania Interkadry dotyczące podpisania nowej umowy jedna odpowiedź: NICZEGO NIE PODPISZĘ DO MOMENTU ZWROTU ZALEGŁEGO WYNAGRODZENIA, A POTEM SIĘ JESZCZE ZASTANOWIĘ. ( w przypadku zaproponowania starych lub innych korzystnych warunków to samo: TO JA SIĘ JESZCZE ZASTANOWIĘ). Pamiętajmy!!!! Mamy legalne umowy, które są podstawą do otrzymania pełnego wynagrodzenia po każdym miesiącu. W razie braku wypłat będziemy składać masowo zawiadomienia na policję o popełnieniu przestępstwa. Będę wklejać tego posta co jakiś czas, żeby informacja dotarła do jak największej liczby ludzi. Interkadra na pewno będzie, jak zwykle zaśmiecać forum wypisując ciągle te same bzdety
To jak to w końcu będzie - wypłacą w końcu te zaległe 20 %, jesli podpisałam nową umowę?
Z pewnością rozmowa z konsultantem lub mail wysłany do naszej firmy rozwiałby wszelkie wątpliwości. Oczywiście pozostajemy do Państwa dyspozycji. Zespół Interkadra
Pani Alicjo, Panie, które otrzymały 80% swojego wynagrodzenia netto, wyrównanie za październik oraz całe wynagrodzenie za listopad otrzymają jeszcze w tym miesiącu do 30.11. W razie wątpliwości pozostajemy do Pani dyspozycji. Pozdrawiamy Zespół InterKadra
W każdej pracy PODSTAWA TO WYNAGRODZENIE jezeli z tym jest problem toja sie pytam po co w takiej firmie pracowac ?????? PROSZĘ O MERYTORYCZNA ODPOWIEDZ.DZIEKUJE
(usunięte przez administratora)
Lepiej bym tego nie ujęła. Niestety, zdaje sobie sprawę z tego że firma faktycznie może mieć problemy finansowe. To jest stary zabieg spółek które ratują się przed upadkiem- niewyjaśnione zmiany, dzielenie wypłaty, brak odpowiedzi na pytania pracowników i zbywanie byle czym.
Kierowca kat C Masttich Venray Holandia!!!! Przestrzegam przed podjęciem pracy na stanowisku kierowcy kat. C!!! Wozisz art spożywcze,piwa napoje i beczki z piwem. Ciężkie jak (usunięte przez administratora) Wszystko musisz ręcznie rozładować. Do jakiś piwnic nie piwnic po schodach a to ciężary jak (usunięte przez administratora) Podjazdy ciasne męczysz się z tymi wózkami nie ma jsk wjechać. Robota na miesiąc do wypłaty i nara!!! To tak jak w Polsce w hurtowni napojów. Skrzyny ciężkie i przerzucaj na górę. Najgorsze(usunięte przez administratora) jakim byłem.nigdy więcej. Te baby z biura tylko siedzą (usunięte przez administratora).....(usunięte przez administratora)żeby cie tylko złapać do tej roboty.a sama idz a nie siedzisz cały dzień w biurze i pierdzisz w stołek a ktoś będzie sobie zdrowie niszczyć.(usunięte przez administratora).
Kierowca kat C Masttich Venray Holandia!!!! Przestrzegam przed podjęciem pracy na stanowisku kierowcy kat. C!!! Wozisz art spożywcze,piwa napoje i beczki z piwem. Ciężkie jak (usunięte przez administratora) Wszystko musisz ręcznie rozładować. Do jakiś piwnic nie piwnic po schodach a to ciężary jak (usunięte przez administratora) Podjazdy ciasne męczysz się z tymi wózkami nie ma jsk wjechać. Robota na miesiąc do wypłaty i nara!!! To tak jak w Polsce w hurtowni napojów. Skrzyny ciężkie i przerzucaj na górę. Najgorsze(usunięte przez administratora) jakim byłem.nigdy więcej. Te baby z biura tylko siedzą (usunięte przez administratora).....(usunięte przez administratora)żeby cie tylko złapać do tej roboty.a sama idz a nie siedzisz cały dzień w biurze i pierdzisz w stołek a ktoś będzie sobie zdrowie niszczyć.(usunięte przez administratora).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Szanowni Państwo, pojawiło się kilka pytań, na których udzielenie merytorycznych odpowiedzi, wymaga od nas kontaktów z innymi - kompetentnymi z racji zagadnienia - działami. Już zwróciliśmy się do nich o pomoc. Po weekendzie postaramy się udzielić na forum wyjaśniających i rzetelnych informacji. Prosimy o cierpliwość. Z poważaniem, Zespół InterKadra
Nie zamierzam pożyczać tej firmie moich pieniędzy, bo wstrzymywanie wypłaty aż do końca drugiego miesiąca jest w rzeczywistości pożyczaniem im kasy. Ewentualnie, jak im się zechce, to wypłacą nam zaliczkę. Ale wkoło jest wesoło :)
Według tego co tutaj piszecie sprawa wyglada bardzo prosto.Przeleja 80 procent okrojone o jakies ich tam wymyslone bzdety .........Pózniej trzeba czekac do konca listopada na pozostałe 120 procent i tak czlowiek czeka, czeka i wkoncu DOSTAJE A ILE TO NIEWAZNE CIESZY SIE,ZE W OGÓLE DOSTAŁ .Innego wytłumaczenia takiego działania niema w cywilizowanych krajach wypłate dostaje sie po miesiacu pracy nie po dwóch i jest to mało istotne na ile jest zlecenie to dwa rozne aspekty.POZDRAWIAM LOGICZNIE MYSLACYCH
...a świstek do podpisania, że zgadzasz się, żeby pracownik firmy podpisywał dokumenty w twoim imieniu? mam coś takiego, przecież w ten sposób można podpisać w moim imieniu wszystko, dostałam w styczniu DWA pity i to z takim dochodem jakbym bank rozbiła, już wtedy byłam z tym u znajomego prawnika, wysłanie dokumentu mailem do wglądu i podpisania to za dużo roboty?! jeżdżę bez karty EKUZ bo nie wypełniłam formularzy dot. czegoś co niby robię ale tak naprawdę nie robię i ZUS nie wyda karty z tego powodu co jest kompletną bzdurą, byłam w ZUS-ie i pytałam, pozostałe ubezpieczenie miesięczne w ZUS-ie, to kwoty rzędu 30-50 zł, dostałam wydruk z ZUS, krętactwo, krętactwo i jeszcze raz krętactwo, żeby jak najwięcej kasy zagarnąć z naszego wynagrodzenia, brutto rośnie a netto stoi jak zaklęte, jeszcze te raty, Niemcy nie płacą rat, arogancja agencji jest nie do przyjęcia
(usunięte przez administratora)
Pani Paulo, zapewniamy, że InterKadra nikogo nie chce robić w bambuko. Życzymy dobrego dnia, Zespół InterKadra
To się interkadra wczoraj uruchomila , odpisala chyba każdemu , ale i tak każdemu to samo . Jakim prawem bez naszej zgody i podpisu zadecydowali i tak sami ?? i pieniądze sa podzielone na jakies dziwne raty ? wracam do domu 30 listopada nie mam zamiaru niczego podpisywać i odsylac ,bo po prostu koncze z ta firma temat współpracy ,a od stycznia mam nagrane w innej firmie prace i za większe pieniądze ,większy dodatek za dojazd itp. . Nie da się ukryc ,ze firma opiekunki traktuje jak element wiec robi z nimi co chce .
Szanowna Pani, to prawda, że każdemu staramy się odpowiedzieć i jak Pani słusznie zauważyła, wczoraj wiele zagadnień było podobnych, stąd też podobne odpowiedzi z naszej strony. Tak już jest, że w dużej mierze na takich portalach pojawiają się negatywne uwagi, choć cieszymy się, bo pod naszym adresem pojawiają się też pozytywne wpisy od osób zadowolonych, które chcą polecić firmę innym. Wracając jednak do ujemnych komentarzy - wszystkie czytamy i traktujemy poważnie. Staramy się wyciągać wnioski z Państwa uwag. Problemy kierujemy do działu reklamacji, ponieważ to jednostka kompetentna, by należycie zając się sprawą. Na forum niewiele możemy zrobić. Wspomina Pani o nowej pracy, oczywiście żałujemy, że opuszcza Pani nasze szeregi, tym bardziej, że pozostaje Pani niezadowolona z naszej współpracy, nie mniej, trzymamy kciuki. Z poważaniem, Zespół InterKadra
Witamy, rozumiemy Pani niezadowolenie, mamy jednak nadzieję, że uda nam się wszystko Pani wyjaśnić. W piśmie przewodnim, które zostało dołączone do umowy o zmianie warunków wynagrodzenia, widnieje zapis, że "wprowadzone zmiany nie są znaczące i wynikają ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących". Wszystkie Panie, a w szczegółowości te, z którymi nie udało nam się porozmawiać o zmianach telefonicznie w celu ich szczegółowego wyjaśnienia i odpowiedzenia na wszystkie pytania i wątpliwości, zapewniamy, że zmiany nie będą wypływały na należną Paniom KWOTĘ NETTO wynagrodzenia za pełen okres rozliczeniowy świadczenia usług opieki i pomocy w gospodarstwie domowym. Pozdrawiamy Zespół InterKadra
Witam, piszecie Państwo, że: "W piśmie przewodnim, które zostało dołączone do umowy o zmianie warunków wynagrodzenia, widnieje zapis, że "wprowadzone zmiany nie są znaczące i wynikają ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących". " Bardzo proszę o podanie przepisu powszechnie obowiązującego, który zezwala na wypłatę niepełnego wynagrodzenia na podstawie jeszcze niepodpisanej, nieobowiązującej umowy, bez zgody pracownika. Prosiłabym również, aby nie odsyłać mnie do Państwa skrzynki reklamacyjnej do indywidualnego rozpatrzenia. Przepis powszechnie obowiązujący nie powinien stanowić tajemnicy. Ja długo takiego przepisu szukałam, ale niestety nie udało mi się go znaleźć .
Czy interkadra wytłumaczy nam dlaczego nasze pensje zostały obcięte? Jakaś opłata za platformę językowa ( nie mam tu stałego dostępu do netu więce odnoszę że to kpiny z mojej osoby) opłata za koszty podróży które i tak pokrywa rodzina, ubezpieczenie(????!!!!!) I inne niezrozumiałe koszty w formie świstka podsunietego do podpisu. Proszę o informację kiedy pieniądze będą wypłacone w całości bo tego papierka i tak nie podpiszę.
Dzień dobry, po weekendzie postaramy się udzielić merytorycznych odpowiedzi na pytania. Prosimy o cierpliwość. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół InterKadra
"Merytorycznych odpowiedzi"??? Nadal sobie kpicie? Pismo rozesłane do większości z nas zostało napisane celowo językiem pokrętnym- tak by zrobić nam wodę z mózgu . Traktujecie opiekunki ostatnio karygodnie! Szkoda, że w głównym piśmie zabrakło merytoryki. Cóż, czekamy na resztę z pensji. Oczywiście bez podpisywania podejrzanych papierów. Przetrzymywanie cudzych pieniędzy to akurat przestępstwo a jeśli firma dzieli wypłaty w taki sposób, to mam nadzieję ze wyjaśni w jakiej kondycji finansowej sie znajduje.Bo prawdopodobnie w złej.
Pozostajemy do Panstwa dyspozycji i dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać kwestie problematyczne, o których piszecie Państwo tutaj na forum. Jednak zgłoszenia anonimowe, bez konkretnych danych, które najczęściej się pojawiają w tym miejscu sprawiają, że czas odpowiedzi i weryfikacji się wydłuża. Pozostajemy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na Państwa pytania i postaramy się jak najszybciej rozwiać wątpliwości. Zachęcamy jednocześnie do korzystania z korespondencji mailowej. Pozdrawiamy Zespół Interkadra
Szanowni Państwo, pragniemy poinformować, iż nasze Centra Rekrutacyjne 11 listopada (piątek) będą zamknięte. Serdecznie zapraszamy do ponownego kontaktu już w poniedziałek. Zespół InterKadra www.interkadra.pl
Wszystko zgoda, z małym zastrzeżeniem. W naszym przypadku nie ma zastosowania kodeks pracy, chociaż w pewnych sytuacjach możnaby się pokusić o udowodnienie istnienia stosunku pracy (nie zlecenia!) pomiędzy opiekunką a, powiedzmy, rodziną podopiecznego.
Pani Anno, oczywiście możemy tylko zachęcać do kontaktu z naszym działem reklamacji w celu omówienia i wyjaśnienia kwestii budzących Pani sprzeciw, jednak ostateczna decyzja należy do Pani i każdą musimy uszanować. Z poważaniem, Zespół InterKadra
Oczywiście, decyzja należy do mnie. Tracicie opiekunkę i przy okazji rodzinę. Oświece może szanowna firmę- wiele z nas pracuje u was w dalszym ciągu dlatego, że bardzo dobrze z NAMI -konkretnymi opiekunkami - rodzinie się współpracuje, a nie z sama firma. To MY opiekunki jesteśmy wizytówka waszej firmy, nie na odwrót. Stracicie wykwalifikowanych pracowników- ale spoko, my sobie poradzimy, ale interkadra z takimi opiniami już raczej nie...
Dokładnie tak rodzina mojego podopiecznego jest zdecydowana na znalezienie innej firmy gdzie pogodzimy interes rodziny i mój
Bardzo dobrze Cię rozumiem, ale nie rozpędzaj się pod wpływem emocji. Zgodnie z umową nie możesz pracować u podopiecznego przez 12 m-cy po rozwiązaniu umowy. Przeczytaj §4 pkt. 13(oczywiście starej, obowiązującej umowy). Najbardziej dotkliwą karą dla Agencji byłoby kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset wypowiedzeń opiekunek, bo to byłby koniec ich działalności. Szanowny Zespół Interkadry w końcu to chyba zrozumiał, bo nie odsyłają nas już do kontaktu z ich reklamacyjną skrzynką mailową. Wszak bezprawne przywłaszczenie 20% wynagrodzenia wyjaśnia się w trybie sądowym, a nie reklamacyjnym. Nie nakręcajmy się nawzajem. Poczekajmy do poniedziałku na decyzję Interkadry. Ja osobiście czekam na informację, w jakim terminie zostanie mi wypłacone zaległe wynagrodzenie i mam nadzieję, że będzie to poniedziałek, najpóźniej wtorek. Oczywiście nowa umowa w całości do kosza.
Bardzo dobrze Cię rozumiem, ale nie rozpędzaj się pod wpływem emocji. Zgodnie z umową nie możesz pracować u podopiecznego przez 12 m-cy po rozwiązaniu umowy. Przeczytaj §4 pkt. 13(oczywiście starej, obowiązującej umowy). Najbardziej dotkliwą karą dla Agencji byłoby kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset wypowiedzeń opiekunek, bo to byłby koniec ich działalności. Szanowny Zespół Interkadry w końcu to chyba zrozumiał, bo nie odsyłają nas już do kontaktu z ich reklamacyjną skrzynką mailową. Wszak bezprawne przywłaszczenie 20% wynagrodzenia wyjaśnia się w trybie sądowym, a nie reklamacyjnym. Nie nakręcajmy się nawzajem. Poczekajmy do poniedziałku na decyzję Interkadry. Ja osobiście czekam na informację, w jakim terminie zostanie mi wypłacone zaległe wynagrodzenie i mam nadzieję, że będzie to poniedziałek, najpóźniej wtorek. Oczywiście nowa umowa w całości do kosza.
To nie jest tak że nie mogę ,nie mogę jako osoba fizyczna ale jeżeli przyjmę zlecenie z innej firmy to nikt mi nie zabroni , bo to firma mnie zatrudnia a nie rodzina ,taki myk
Aniu, "...nie będzie świadczył bezpośrednio, lub pośrednio jakichkolwiek usług..". Wydaje mi się, że "bezpośrednio" świadczysz, jako osoba fizyczna, a "pośrednio" - za pośrednictwem agencji. Sądzę, że lepiej byłoby poradzić się jakiegoś prawnika.
to już jakiś pomysł :)..., ale na wszelki wypadek zasięgnij fachowej porady, żeby nie narobić sobie kłopotów życzę powodzenia
Witamy ponownie. Pragniemy poinformować, iż nikogo nie zbywamy i nie odsyłamy do działu reklamacji bez powodu. Trudno nam bowiem rozwiązywać problematyczne kwestie online w sytuacji, kiedy nie wiemy, kto do nas personalnie pisze i z jaką sprawą mamy do czynienia. Wszystkie zgłaszane problemy postaramy się rozwiązać jak najszybciej, stąd nasze prośby o przesyłanie pełniejszych informacji ze swoimi danymi na reklamacje@interkadra.pl, bo zdecydowanie łatwiej merytorycznie odpowiadać na nieanonimowe zgłoszenia. Im więcej szczegółowych danych tym łatwiej i szybciej udzielimy właściwej odpowiedzi. Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Pozdrawiamy Zespół Interkadra
Szanowni Państwo z Zespołu InterKadry, nie chcę być niegrzeczna, ale odsyłanie nas do kontaktu z Państwa skrzynką mailową, to granie na zwłokę. Tryb reklamacyjny trwa 14 dni, na wykonanie decyzji mogą sobie Państwo ustalić kolejne 14 czy 30 dni, więc przy takiej ilości reklamacji otrzymam należne mi pieniądze pod koniec grudnia. Tu nie chodzi o jednostkową pomyłkę przy rozliczeniu konkretnego zlecenia , lecz o celowe, bezprawne przywłaszczenie 20% należnego wszystkim opiekunkom wynagrodzenia za wykonaną już pracę. W obowiązującej, tj. podpisanej przez obie strony umowie jest dokładnie określony termin, warunki i sposób zapłaty( §5 pkt. 13). Z tego zobowiązania Agencja się nie wywiązała i jest to sprawa do wyjaśnienia w trybie sądowym, nie reklamacyjnym. Zgodnie z Państwa wcześniejszym wpisem czekamy w poniedziałek na forum na wyjaśnienia w tej sprawie.
Dziękujemy za opinię. Do każdej podchodzimy z należytą uwagą. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Państwa opiekunami z ramienia naszej Firmy. Kontakt taki z pewnością pozwoli na szybszą i bardziej szczegółową weryfikację problemu, którym Państwo dzielicie się tu na forum. Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że czekamy również na kontakt pod mailem reklamacje@interkadra.pl. Pozdrawiamy Zespół Interkadra
Nie wiecie kto do was pisze??? WASI pracownicy którym nie wyplaciliscie należnych pieniędzy!! Zgłoszenia na piśmie też się pojawia. Spokojnie.
Szanowna Pani anonimowy wpis z pewnością wydłuży całą procedurę, sugerowalibyśmy, aby wysłała Pani maila ze swoimi danymi w celu dokładnego zweryfikowania zaistniałej sytuacji. Oczywiście w poniedziałek postaramy się udzielić stosownych wyjaśnień tak czy inaczej. Pozdrawiamy Zespół InterKadra
Przeczytalam całe forum dotyczące ostatniego zajścia z brakiem wypłaty za przepracowany październik. Osoby, które w Interkadrze są odpowiedzialne za tzw. internetowy PR - proszę się w końcu zdecydowac- bo raz piszecie że juz zaraz wszystko wyjasnicie a za chwilę piszecie, że macie problem z identyfikacja problemu bo wpisy są anonimowe. Wszystkie wpisy dotyczą TEGO samego - a z tego co sami przyznaliscie nowe "zasady" obejmują wszystkie opiekunki które wysylacie do Niemiec. Więc w czym problem?? Gdyby sytuacja była jasna, nikt nie musiałby czekać do poniedziałku, skoro firma wypowiada się na forum nawet w święto narodowe.
Kłopot w tym, że InterKadra potraktowała "nowymi zasadami' nawet te osoby, które na to coś nie wyraziły zgody. Rzekomo legalnie działająca agencja,bez żadnej podstawy prawnej ucięła w czambuł 20% poborów wszystkim, jak leci.
Zaznaczam, że nie podpisałam nowej umowy, którą otrzymałam w czwartek, tj. 09.11.2016. Umowa ta była datowana na 30 września 2016. Już w czwartek poinformowałam telefonicznie pracownicę Interkadry, że takiej umowy nie podpiszę. W piątek próbowałam dowiedzieć się na jakiej podstawie otrzymałam tylko 80% wynagrodzenia za październik, mnie nie obowiązują nowe zapisy w umowie bo jej nie podpisałam. Dzwoniłam do Kadr, dzwoniłam do Płac. Rozmawiałam też z panią wymienioną w piśmie przewodnim do nowych umów lecz niestety nikt nie udzielił mi żadnych wyjaśnień, nikt nic nie wie i nikt w tej sprawie nie był kompetentny. Pani w płacach rzekła tylko "mnie tak kazano". A przypomnę, że w piśmie przewodnim do nowych umów napisano, że zmiany w umowach są nieznaczne licząc pewnie, że nikt ich nie przeczyta i owczym pędem wszyscy podpiszą. Zespół Interkadry wysyła nas z tą sprawą do działu reklamacji. A ja się pytam czy ja buty kupiłam ?????? Zespół Interkadry zarekwirował 20% mojego wynagrodzenia. Ja tą sprawę upublicznię, korzystając z mediów, tj. prasa, portale społecznościowe, telewizja. Małgorzata
Szanowna Pani, rozumiemy, że może Pani niezadowolenie, ale w piśmie przewodnim, które zostało dołączone do umowy o zmianie warunków wynagrodzenia, widnieje zapis, że "wprowadzone zmiany nie są znaczące i wynikają ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących". Wszystkie Panie, a w szczegółowości te, z którymi nie udało nam się porozmawiać o zmianach telefonicznie w celu ich szczegółowego wyjaśnienia i odpowiedzenia na wszystkie pytania i wątpliwości, zapewniamy, że zmiany nie będą wypływały na należną Paniom KWOTĘ NETTO wynagrodzenia za pełen okres rozliczeniowy świadczenia usług opieki i pomocy w gospodarstwie domowym. Panie, które otrzymały 80% swojego wynagrodzenia netto, wyrównanie za październik oraz całe wynagrodzenie za listopad otrzymają jeszcze w tym miesiącu do 30.11. W razie wątpliwości pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy Zespół Interkadra
W dalszym ciągu nie jest to powód do nie wypłacenia wynagrodzenia w całości. I to jest poważne zaniedbanie ze strony firmy, które może okazać się celowym działaniem. Pytanie tylko po co. Czekamy do poniedziałku.
Tu nie chodzi o to, że pensja na rękę zostanie ta sama, ale o płatność w ratach bez naszej zgody. Najpierw wysyłacie do pracy a umowę przesyłacie po dwóch miesiącach? to jest niezgodne z prawem. Ponadto odprowadzane składki co dwa miesiące a nie co miesiąc jak do tej pory? Porażka!!! Koszty podróży miesięcznie 250 euro? To się ma nijak do rzeczywistości. Firma chce uniknąć płacenia podatków czy zbliża się ogłoszenia upadłości? Generowanie fikcyjnych kosztów to nic innego jak oszustwo podatkowe. Kiepskiego macie prawnika jeśli zatwierdził taką umowę!!!
Jestem ZA :)
Dzień dobry, prosimy jeszcze przemyśleć sprawę. Zapraszamy do indywidualnego kontaktu na adres: reklamacje@interkadra.pl. Wierzymy, że w ten sposób lepiej uda się wyjaśnić problematyczne kwestie. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół InterKadra
Zastanawiam się na poważnie nad pozwem zbiorowym przeciw tej firmie, skoro aż tyle osób jest niezadowolonch z tego, co tam wyczyniają? W kupie siła :)
Szanowni Państwo, to prawda, że we współdziałaniu drzemie siła. Rozumiemy, że nie wszyscy są zadowoleni z naszej współpracy. Mamy jednak nadzieję, że wzajemny kontakt, otwarta komunikacja i chęć dojścia do porozumienia mogą polepszyć jakość naszych usług. Będziemy wdzięczni za przemyślenie ostatecznych działań. Zachęcamy do kontaktu z działem reklamacji, który poważnie podchodzi do każdego zgłoszenia: reklamacje@interkadra.pl. Z poważaniem, Zespół InterKadra
ja też nie podpiszę nowej umowy, mało tego, rodzina u której kiedyś byłam prosiła o kontakt do mnie, to agencja poinformowała ich, że ja u nich nie pracuję, no to nie ma sprawy, mam dosyć tego krętactwa
Szanowna Pani, jeśli faktycznie spotkała Panią opisana sytuacja bardzo nam przykro. Musiała zawieść jakaś procedura. Jeśli chciałaby Pani zweryfikować jakieś kwestie bezpośrednio z dedykowanym temu działem, prosimy o kontakt na adres: reklamacje@interkadra.pl. Z poważaniem, Zespół InterKadra
Mam z nimi ten sam problem. Nie chcą odbierać telefonów, wpłacili mi kasę zgodnie z postanowieniami nowej antydatowanej umowy, która z prawnego punktu widzenia nie obowiązuje, bo nie została przeze mnie podpisana. Podsuwając do podpisu antydatowaną umowę nakłaniają nas de facto do poświadczenia nieprawdy, to już pachnie chyba przestępstwem...Jeszcze dziś wysyłam im wypowiedzenie oraz kieruję sprawę do sądu cywilnego.
Na wypowiedzenia reagują bardzo szybko. Gwarancja, że sami się odezwą. Przy okazji upomnij się pisemnie o resztę wynagrodzenia. Rozmowy telefonicznej do segregatora nie wepniesz, ale wydruk papierowego e-maila już tak...., no i w razie konieczności będzie można go pokazać w sądzie :)
Szanowna Pani, jeśli to możliwe, prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji: rekalmacje@interkadra.pl. Tylko taka procedura umożliwi nam wyjaśnienie sprawy, co bardzo chcielibyśmy uczynić. Z poważaniem, Zespół InterKadra
Szanowni Państwo, zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by na wszystkie próby kontaktu reagować możliwie szybko. Oczywiście wiemy, że nie zawsze nam się to udaje i mamy nad czym pracować. Taki wpis motywuje nas, by starać się bardziej! Z poważaniem, Zespół InterKadra
Agencja nastawiona jest na zysk i wyzysk, najniższa płaca netto w Niemczech to w tej chwili 8,50 euro/h, ja od paru lat mam tą samą stawkę wg nowej umowy 360 euro potrącane co miesiąc i wymyślanie pretekstów na co by tu jeszcze potrącić, platforma językowa, koszty podróży, koszty utrzymania, ubezpieczenie i inne bzdety a to wszystko g prawda, ŻENADA.
Pani Aleksandro, prosimy o kontakt na adres: reklamacje@interkadra.pl. Mamy nadzieję, że uda wyjaśnić się kwestie, które tak negatywnie wpływają na Pani ocenę naszej współpracy. Z poważaniem, Zespół InterKadra
Interkadra to naciagacze opiekunki mają za murzynów do pracy za grosze pracujesz 24 godziny nie ma wolnego płacą grosze ,kpina jeszcze teraz 80% pensji i na koniec miesiąca 20%.Ogłaszają się że opiekunki zarobią raczej firma nie opiekunka .
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani Zuzo, przykro nam, że według Pani zapracowaliśmy na tak negatywną opinię. Jeśli zechciałaby Pani wyjaśnić opisane kwestie indywidualnie, prosimy o kontakt na adres: reklamacje@interkadra.pl. Mamy nadzieję, że uda się zatrzeć obecne niemiłe doświadczenie z naszą firmą. Z poważaniem, Zespół InterKadra
To widać ,ze z nimi coraz jest gorzej. Obecnie jestem do końca listopada w Niemczech i po powrocie mam zamiar rozwiazac umowę , mam nagrana już prace w innej firmie od stycznia i -najważniejsze pieniądze dużo większe .
Szanowna Pani, ważny jest dla nas każdy Pracownik, nie mniej rozumiemy Pani decyzję i skoro nowa praca już czeka, będziemy trzymać kciuki. Życzymy rozwoju i satysfakcji. Oczywiście drzwi naszej agencji zawsze będą dla Pani stały otworem. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół InterKadra
Witaj, mnie także się nie podoba nowa umowa. zaczęłam współpracę z tą firmą ze względu na dobry zus - teraz chcą zaoszczędzić naszym kosztem. Możesz mi dać namiar do tej innej firmy? Pozdrawiam.
Witamy serdecznie, chętnie odpowiemy na Pani wszelkie wątpliwości i pytania. Pozostajemy do Pani dyspozycji i zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Pozdrawiamy Zespół InterKadra
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w InterKadra Sp. z o. o?
Zobacz opinie na temat firmy InterKadra Sp. z o. o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 197.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w InterKadra Sp. z o. o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 123, z czego 35 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy InterKadra Sp. z o. o?
Kandydaci do pracy w InterKadra Sp. z o. o napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.