po 3 miechach umowa o prace? ile ty masz lat? 18? infolinia pracuje dłużej, wiec musisz po 16tej laskę komuś walić, skoro pracujesz tylko do 16tej. w normalnych firmach masz umowę o prace od razu, wiec masz racje - gdzie tak jest ze walisz zleceniówkę za frajer? ale skoro warunki pracy i robienie loda tobie pasuje, to cool, hania, cool.
najgorsi złodzieje po zus tylko dla siebie, paczki giną i nie wiadomo co jest z nimi nie wypłacają odszkodowania bo maja to gdzeiś. a swoje fv zadają płacić a jak nie to pismo komornicze wysyłaja(usunięte przez administratora)taka to jest firma. nie polecam tych(usunięte przez administratora)
jaka zmiana kuriera? dla bobasów na tym forum ciągłe ogłoszenia o prace to tylko atut, lesery nie pomyślą, iż fatalne warunki pracy i płacy powodują taką rotację. masz racje, firma powinna się nazywać AWIZO LESERIADA INPOST Sp. z o.o.
Nie polecam. 4x zamawiane jako polecony Inpost i nigdy nie dostarczone do drzwi. Zawsze trzeba odbierać w punktach. Na infolinię się nie da dodzwonić!! Poczta Polska jest o niebo lepsza bo mam długi czas na odbiór przesyłki, gdyby mnie nie było i pracują tam ludzie po wiele lat, a nie zmiana kuriera co tydzień !!!!
(usunięte przez administratora)
Ja pracuję w centrali od ponad roku w dziale paczkomatów. I szczerze - oprócz tego, ze czasem jest naprawdę masę pracy nie mam na co narzekać:) Wypłata na czas., multisport w fajnej cenie, prywatna opieka medyczna.
Obiecywać a spełnić - to 2 rożne rzeczy. 1200 osób tez mamiono i są teraz bez pieniędzy. Uwierz nam, nie warto.
(usunięte przez administratora)
1200 pracowników na bruk i akcje 30 % w górę !
Tragedia a nie firma
Gdzie te osoby były od stycznia do marca 2014, jak by (usunięte przez administratora) w firmie? System prawie niewolnictwa tobie pasuje karol, to ok, zasuwaj prawie za darmo, a potem podpisz kolejna umowę ze spółką syf córką i ciesz się, że nie masz wypłaty!
firma twardo klonuje pozytywne opinie. sprzedali 1 200 osób na bruk i nikt powtarzam nikt się tym nie interesuje. Pokazuje to jak ludzie są słabi i można ich dymal.
(usunięte przez administratora)
Jaki PIP człowieku ? InPost zatrudnia przez firmy krzaki na zlecenie i dzieła w taki sposób aby zlecenie czy dzieło było zawsze z innym krzakiem kiedy zbliża się termin gdzie jak mówi kodeks pracy trzeba by podpisać umowę o pracę. Do tego dochodzą ajenci którzy są też osobnymi firmami, to najczęściej ledwo co przędący Janusze biznesu bo nikt po za takimi ludźmi się w to nie pcha tam to już wo gule czarnoróbstwo
(usunięte przez administratora)
rozumiem, iż ty dajesz ta gwarancje, jak ktoś ich znów wydyma, to ty im oddasz swoje pieniądze? inne firmy tez dają prace i są dużo lepsze.
dobrze, ze tylko dla ciebie, bo dla innych ta firma to totalny syf!
no pełno, w syfie nikt i za darmo nie chce pracować. kryzys? chyba w twojej głowie, płatny klakierze!
1200 x 3500 całkowite koszty x 6 miesiecy odprawy firma zaoszczadziała 25 000 000 PLN. Takich ekspertów od zarządzania że świecą szukać !!! Brawo jesteście the Best !
Jak wynika z danych Allegro, polecony InPostu, mimo swej atrakcyjnej ceny i opcji darmowego zwrotu, nie bije swoją popularnością usług Poczty Polskiej. „W sierpniu przesyłki listowe Poczty wybrało 1,8 mln klientów Allegro, przy czym polecony ekonomiczny - najbardziej korespondujący z Allegro Poleconym InPost - ok 970 tysięcy. Z usług InPostu skorzystało około 550 tysięcy klientów” – poinformował Bankier.pl Paweł Klimiuk. ”Trzeba jeszcze pamiętać, ze część sprzedających ma swoje indywidualne umowy z InPost, ale tych danych nie doliczyliśmy do powyższej statystyki” – dodaje Klimiuk. Udział przesyłek listowych InPostu w ogólnej liczbie przesyłek listowych na Allegro wyniósł zatem w sierpniu ok. 23%. Jeśliby jednak ograniczyć porównanie Allegro Polecony InPost tylko do poleconych ekonomicznych Poczty Polskiej, przesyłki InPostu osiągają udział na poziomie 36%. Czy Allegro zdecyduje się na zmianę operatora pocztowego, jeśli wyniki prowadzonego badania wskazywałyby, że klienci nie są zadowoleni z poziomu usługi Allegro Polecony InPost? Allegro nie chciało odpowiedzieć nam na to pytanie. „Jest możliwe, że w przyszłości udostępnimy kupującym kolejne formy dostaw, wspólnie z innymi niż obecnie partnerami, o ile będzie to oczywiście dla nich - kupujących – korzystne” – wskazał Klimiuk.
InPost od sierpnia ograniczył swoją działalność listową jedynie do przesyłek e-commerce. Do redakcji Bankier.pl napływają sygnały, że jakość usług listowych InPostu od tego czasu wyraźnie się pogorszyła. Tymczasem Allegro wysłało do swoich użytkowników ankietę, w której bada, czy klienci serwisu nie mają problemów z usługą Allegro Polecony InPost. Jednym z najtańszych sposobów wysyłki towarów zakupionych na Allegro jest dostawa za pomocą usługi Allegro Polecony InPost. Cena przesyłki ustalona na poziomie 3,94 zł brutto, obiecująca dostawę towaru w ciągu trzech dni oraz darmowy zwrot towaru w razie rezygnacji z zakupu, bije na głowę ceny innych podobnych przesyłek oferowanych przez sprzedawców na Allegro. W ankiecie, o której wypełnienie prosi swoich użytkowników największa internetowa platforma sprzedażowa w Polsce, znajdują się m.in. pytania o zadowolenie klientów portalu z usługi Allegro Polecony InPost, o problemy, z jakim stykali się użytkownicy Allegro z tymi przesyłkami, a jedno z pytań dotyczy wprost wyboru operatora pocztowego. Alternatywą dla usług InPostu mogłaby być usługa Poczty Polskiej. „Celem ankiet, które przeprowadzamy z naszymi klientami, jest chęć poznania ich opinii w odniesieniu do usług dostępnych w Allegro. Badania usług InPost wynikają z naszych ustaleń partnerskich i odbywały się już wcześniej, np. w pierwszej połowie 2016 roku badaliśmy satysfakcję z usługi Kurier Allegro InPost” – poinformował nas Paweł Klimiuk, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Grupie Allegro. „Wyniki obecnie prowadzonego badania będziemy analizować w ciągu najbliższych kilku dni” – dodaje Klimiuk. Jak się dowiedzieliśmy, wyniki badania nie zostaną upublicznione. Tym samym Grupa Allegro nie potwierdziła, żeby ankieta miała coś wspólnego z informacjami o problemach z przesyłkami poleconymi InPostu, jakie coraz częściej zaczęły pojawiać się na internetowych forach, profilu facebookowym InPostu, a także jakie zaczęły spływać do redakcji Bankier.pl. Czasowa koincydencja wydaje się jednak wskazywać, że taki związek może istnieć. InPost poinformował pod koniec lipca, że od 1 sierpnia kończy działalność w zakresie obsługi tradycyjnych przesyłek listowych. To jeden z elementów planu ratunkowego spółki. Mniej więcej od tego czasu do redakcji Bankier.pl spływają sygnały o problemach z przesyłkami Allegro Polecony InPost, jakie spotykają kupujących na Allegro. „Pod koniec lipca kupiłem na Allegro dwa przedmioty, w obu przypadkach zamówiłem przesyłkę poleconym InPostu. Niestety, jestem bardzo zawiedziony. Jedna z przesyłek doszła, ale o tym, że czeka na mnie w punkcie odbioru dowiedziałem się dopiero dzięki uprzejmości obsługi tego punktu, która skontaktowała się ze mną. Druga przesyłka została odesłana do nadawcy bez awizowania, i to już po dwóch dniach, a nie siedmiu, jak przewiduje regulamin InPostu” – opowiada o swoich doświadczeniach z przesyłkami poleconymi InPostu Krzysztof. Inną "przygodę" opowiedział nam Marcin, który w tym samym okresie także zamawiał przedmioty na Allegro, korzystając z dostawy Allegro Polecony InPost. „Dotychczas byłem bardzo zadowolony z tej usługi. Stosunek szybkości dostawcy do ceny był rewelacyjny. Przesyłki docierały bardzo szybko, obsługa była bardzo sprawna. Jednak w lipcu coś się zepsuło. Dwie przesyłki dotarły do mnie po 6 dniach roboczych od ich nadania, gdy tymczasem wcześniej standardem były 2-3 dni robocze. W sprawie kolejnych dwóch przedmiotów kupionych na Allegro dostałem tylko SMS-a, że mam je odebrać w punkcie odbioru. Listonosz w ogóle nie dotarł. Wyraziłem swoje oburzenie. W efekcie listonosz zjawił się z jedną przesyłek, nie chciał pokwitowania odbioru i powiedział, że kolejne przesyłki będzie trzeba odbierać w punkcie odbioru. Tymczasem przecież InPost zapowiadał, że przesyłki e-commerce, zatem także te z Allegro, będą obsługiwane normalnie” – opowiada Marcin. Poprosiliśmy Wojciecha Kądziołkę, rzecznika prasowego Integer.pl, o sprawdzenie tych „przygód”. Chociaż kontaktowaliśmy się w tej sprawie w sierpniu, do dziś nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Niestety, problemy opisane powyżej nie są wyjątkiem. Na facebookowym profilu InPostu skargi i problemy odbiorców przesyłek InPost to chleb powszedni. Ich liczba wyraźnie zwiększyła się od marca tego roku, kiedy to InPost przestał obsługiwać przesyłki sądowe i był zmuszony do ograniczenia działalności listowej. Chcieliśmy dowiedzieć się, jaka jest skala reklamacji usługi Allegro Polecony InPost, jednak Allegro nie posiada takich danych. „Reklamacje związane z przesyłkami spływają bezpośrednio do partnerów logistycznych, w tym do InPostu, a także do sprzedających. Allegro ich nie rozpatruje i nie jest ich stroną. Dlatego nie możemy mówić o liczbie reklamacji - nie znamy jej w odniesieniu do poszczególnych typów przesyłek i ich operatorów” – tłumaczy nam Paweł Klimiuk z Allegro.
(usunięte przez administratora)
Kurier pracę zaczyna o 8 kończy o 18 od poniedziałku do piątku, zarobki 2 tysiące na rękę i teraz najlepsze umowa zlecenie czyli żadnych urlopów itp. nie pracujesz nie zarabiasz.
100 osób pisze, ze firma oszukuje, a 3 (usunięte przez administratora) typu Migotek dalej swoje. Najgorsze, ze piszą to za pieniądze okradzionych ludzi, bo to ludzie z agencji pr, piszący płatne pochwalne komentarze firmom. Taki jest tez inpost - jedni dzieci bez butów do szkoły wysyłają a ten lysy z Krakowa się cieszy i płaci takim drutom za komenty. Języki? Najlepszy taki do lizania (usunięte przez administratora) taki jest potrzebny!
dlatego potrzebny ruch społecznościowy który spowoduje robienie zakupów w sklepach które nie korzystają z tej firmy a jak otrzymasz paczkę ta to awizo sklepy się szybko nauczą a łysy dostanie wliczy bilet z rynku.
jakiej kondycji pracodawcy?1200 osób zwolniono...co za bzdury piszesz.2 i pół roku pracowałem w In poście a Ty chyba nawet jednego dnia więc nie pisz głupstw jak nic nie wiesz na ten temat..
Zatem inpost calkowicie zepsul mi swieta!!!! Zamowilem 2paczki na poczatku grudnia... paczka tansza dotarla a paczka za spora sume pieniedzy oczywiscie zginela. W polowue grudnia zaczalem dzwonic na linie 801400100. Po 4 interwencji i poinformowaniu szanownej firmy ze bede walczyl do konca o zwrot paczka dotarla ale okazala sie otwarta!!! Najlepsze jednak przed nami!!! Dostaje dzisiaj email z faktura za telefon a tu kosmiczna kwota!!!! Dlaczego? Wniknalem w polaczenia i okazalo sie ze polaczenia do inpost sa platne bo to numery specjalne... na domiar zlego okres oczekiwania na polaczenie to odpowiednio: 51min, 72 min, 46min i 115min. Inpost zdecydowanie zarabia naszym kosztem nie informujac wogile ze polaczenia sa PLATNE!!! Nigdy wiecej nie skorzystam z waszych uslug a do tego bede agitowal na wasza niekorzysc na wszystkich portalach spolecznosciowych i forach!!!! Pozdrawiam nieuczciwa firme i mam nadzieje ze upadniecie czego zycze wszystkim niedoszym przez was oszukanym!!!
widzisz, taniej, nie znaczy lepiej. lepiej dać zarobić normalnym firmom kurierskim, a nie pacanom z Krakowa. sprawdziłem właśnie koszt połączenia na w/w numer z mojej telefonii voip i rzeczywiście, koszt połączenia to 59 grocha za minute. is cie diabelsko tanie usługi pocztowe. hahaha... w play, gdzie mam numer prywatny, koszt zabawy z inpost to już tylko 62 grosze. stawka rośnie... hihihi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w InPost S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy InPost S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 51, z czego 3 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost S.A.?
Kandydaci do pracy w InPost S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.