logo Groupon

Groupon

Warszawa

Opinie o Groupon

Niezadowolony 2016-07-25 01:15
Pracowałem tam długo. Nie polecam. Mobing i wyzysk
18
jak najdalej 2016-08-16 20:56
Jak najdalej! Praca i atmosfera poniżająca. Totalny brak szacunku dla pracownika, atmosfera na skraju mobbingu, privacy nie szanowana, ciśnienie i ciągle zmiany za marne pieniądze. A jeśli nawet jesteś w tym dobry i lubisz to co robisz, nie martw sie znajda sposób aby cie poniżyć i zwolnią cię kiedy tylko im sie zechce bez żadnego wypowiedzenia, i w sposób poniżający przed kolegami pracy.
Teraz maja cos takiego jak job branding...przetłumaczenie...żałosne okłamywanie potencjalnych pracownikow. Nie ufajcie.
Gorąco nie polecam komukolwiek się minimalnie szanuje. Kariery tam i tak nie zrobicie żadnej.
11
Marcin 2016-08-29 03:10
A może ktoś wie jak wygląda tam sytuacja jeśli chodzi o grafikę komputerową i stanowisko "Image designer" ? Wiem że to nie do końca kreatywna praca ale chodzi mi o wynagrodzenie ii warunki??
1
Marcin 2016-08-29 03:11
A może ktoś wie jak wygląda tam sytuacja jeśli chodzi o grafikę komputerową i stanowisko "Image designer" ? Wiem że to nie do końca kreatywna praca (obróbka zdjęć masowa) ale chodzi mi o wynagrodzenie i warunki??
karolina 2016-09-29 18:02
super, zachwycacie się płatkami i świezymi owocami, a dla mnie firma to brak profesjonalizmu
10
Dział rekrutacji GROUPON 2016-10-12 14:49
Witam serdecznie,

w celu pozyskania rzetelnych informacji na temat zatrudnienia, możliwości rozowju, opłat za benefity pozapłacowe (np. koszt opłaty za pakiet prywatnej opieki medycznej medycznej w Lux Med dla pracownika wynosi ok 1 zł/miesięcznie), rodzajów umów oraz warunków wynagrodzenia w firmie GROUPON, zachęcam do kontaktu z działem HR. Zapytania można kierować drogą mailową rekrutacja.pl@groupon.com

Pozdrawiam

Dział rekrutacji GROUPON
karol 2016-10-18 16:12
Nie polecam nikomu
Ta firma juz dlugo nie pociagnie
9
Szkoda czasu i zdrowia na tę firmę!! 2016-10-19 10:34
Szkoda czasu i zdrowia na tę firmę!! Brak szacunku dla pracowników, ciśnienie na wyrabianie chorych targetów, presja, zmiany do godziny 22:00, praca 7 dni w tygodniu, atmosfera na granicy mobbingu, marne pieniądze (czytaj wyzysk), zero wsparcia ze strony przełożonych (którzy często mają mniejsze kompetencje i gorzej znają dany język niż ich pracownicy), ciągłe zmiany na gorsze, zarówno pod względem zmian kontraktowych, jak też samej pracy (generalnie wieczne utrudnianie zamiast usprawniania pracy).
Dodatkowo musicie zaznaczać w systemie jak do łazienki wychodzicie, a jak jesteście sami na telefonie, to nawet Wam odejść nie można, bo macie być jak ambulans, zawsze na linii... chore!!
Ktokolwiek z Was się szanuje i zna swoją wartość, to trzymajcie się z dala od tej firmy. Nawet jeśli macie mocne nerwy i silną psychikę i liczycie, ze coś sobie wywalczycie, to niestety liczcie się z tym, że zostaniecie zwolnieni na oczach innych pracowników.
Szkoda, bo wydawać by się mogło, że jest potencjał, ale pracujący tam ludzie wszystko rujnują..
Dziewczynki po 24-26 lat są na stanowiskach managerów i kierowników i to tylko dlatego, ze pracują od początku powstania firmy w Warszawie, bo często nowi pracownicy mieli dużo większe doświadczenie zawodowe, znali więcej języków i mieli większe kompetencje i predyspozycje do pełnienia tej funki...
No i to ciągłe donoszenie i załączanie w kopi korespondencji całej firmy, aby zwrócić komuś uwagę.. Czy to jest poważne traktowanie pracowników? Mój staż pracy w tej firmie był długi.. za długi.. i niejedno widziałem/łam... Mam duże doświadczenie zawodowe i nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkałem/łam.. Nikomu nie polecam, bo jest masa innych ciekawych środowisk pracy, gdzie poważnie traktuje się pracowników..
13
Sigi 2016-10-20 12:03
Zawsze znajdą się jacyś niezadowoleni. Nikt kto jest zadowolony nie pisze opinii na takich portalach.
Ja pracuje w Groupon od kilku lat i wiem, że dużo się zmieniło. To młoda firma, która musi przejść różne zmiany biznesowe, żeby pracowało się lepiej. Nie jest w wielkiej trójce warszawskich pracodawców, ale jak na swoje możliwości oferuje dużo.
Niektórzy tu wypowiadają się jakby nie mieli doświadczenia i porównania w innych firmach, to smutne.

Może nie płaca konkurencyjnie ale dla osób bez doświadczenia, którego tu się nie wymaga za wiele (szczególnie w Shared Service) jest wyjątkowa, luźna atmosfera, fajni ludzie i możliwości rozwoju - trzeba tylko chcieć.
4
K. 2016-10-20 18:24
Po co komus atmksfera, ludzie czy rozwoj, do pracy chodzi sie zarabiac pieniadze a ta firma z roku na rok placi coraz mniej :(
6
Kurczik Burczik 2016-10-24 12:49
Sie ma,
Czy ktos pracowal w oddziale Compliance Fraud?
Jakie jest wynagrodzenie?
Aroo 2016-10-25 17:42
Skasowali moją opinię ponieważ opisywała dokładnie sytuacje jaka znajduje się w firmie :)
Za trening na stanowisku Customer Service dostajecie 10 brutto na godzinę - za pracę po 2 tyg treningu 15zł za godzinę a 20 w weekendy ale weekendów przez pierwszy miesiąc Wam nie dadzą.
Praca jest niezwykle skomplikowana z racji na tamtejszy system i różnorodność produktów. Musicie posiąść dużo wiedzy i dobrze znać język a pieniądze słabe - do tego team leaderzy siedzą na podwyższeniach pod oknami i wygląda to jak w jakiejś tragikomedii :)
Jeśli będziecie narzekać - zwolnią Was od razu.
Umowa zlecenie - kiedy pracujecie już dłużej i lepiej znacie system, limity rosną do niewyobrażalnych a kasa taka sama :D
6
Sigi 2016-10-27 09:29
@K.
Jak Ci nie pasuje to się zwolnij, przecież nikt Cię nie trzyma na siłę. Skoro nic innego oprócz pieniędzy w tej firmie Cię nie interesuje, a płacą Ci marnie to daj szanse innym pracodawcom. To chyba prosta logika?
No chyba, że jednak jest coś co Cię tu trzyma...
1
maria gas 2016-10-27 20:06
nie polecam, zenada i brak profesjonalizmu na każdym kroku, do tego ten dział QA, na który każdy patrzy z politowaniem
7
KroPas 2016-11-01 00:48
Pytanie brzmi - na ile liczysz? Powiedz na ile, a spróbuję odpowiedzieć czy tyle dostaniesz.
d 2016-11-02 13:03
zwyczajnie zwalniają Cię z dnia na dzień
5
jagna 2016-11-02 13:32
team leaderzy to gówniary, które przed grouponem nigdzie nie pracowały. chodzą między boksami dumne jakby pracowały co najmniej w microsofcie. robią jakieś kretyńskie obserwacje, na których siedzą przy tobie przez godzinę i patrzą jak pracujesz jakby to miało ci w czymś pomóc. dodatkowo cotygodniowe meetingi, na których mówi się o rzeczach kompletnie nieistotnych. idiotyczny system przerw - trzeba się wbijac w jaki dokument w gdocu o nazwie 'kotki'. w firmi panuje nieprzerwany chaos, ludzie na wyższych stanowiskach jak grubszy pan w okularach oraz blondynka o metrowym wzroście to figuranci, nie mają pojęcia o zarządzaniu teamem. widać, że chcą być bardzo fajni i na luzie ale wychodzi im to marnie. okropni ludzie z działu QA zajmujący się oceną pracy innych, a sami nie wykonują żadnej. trzeba stąd uciekać jak najprędzej
11
K. 2016-11-11 18:52
Jestem byłym pracownikiem. Zwolnienie się z tego pie......ka było najlepsza decyzja. Kilka straconych lat.
3
nick 2016-11-12 13:43
Wszystko na pierwszy rzut oka profesjonalnie wyglada. Test jezykowy poszedl pomyslnie, drugi to masakra... to nie jest test sprawdzajacy poziom jezykowy, a test copywritingu... mial byc odzew, nie ma odzewu... AHA, przychodza luzie na rozmowy do wydawaloby sie porzadnej firmy, a do sekretarki podchodzi tleniona blondyna i opowiada "co z tym kiblem na X pietrze"? Czy to jest normalne? chociaz kultury osobistej by sie nauczyli przy osobach z zewnatrz...
4
Licza sie ludzie 2016-11-12 16:58
Ja jestem typowym konsumentem, do dzis aktywnie kupowalem na Groupon ale po tym co tu zbaczylem...never ever again! Biznes w taki sposob robcie sobie w chinach! Nie szanuje i nie kupuje w firmach, ktore nie szanuja ludzi.
7
ja 2016-12-05 08:46
kolejny raz nabrałam się na usługę, której nie otrzymałam i nie otrzymam też zwrotu pieniędzy. Groupon jako pośrednik powienien odpowiadać za to jakie oferty sprzedaje, jednak widać nie zależymu na kliencie i totalnie olewa tych co zostali oszukani i nawet nie wycofa swojej "super promocji" ze stron by dalej móc zarabiać tylko kasę. NIe polecam ani groupona ani firmę poldent.....
KONIEC Z GROUPONEM I INNYMI ZAKUPAMI GROUPOWYMI!ZAMIAST ZAOSZCZEDZIS 100 ZL STRACILAM 300
3
Xyx 2016-12-15 17:23
Na customer care masakra. Kasa mała. Nikt nic nie wie. Wymagania ogromne i nie ma przebacz. Zmiany z dnia na dzień. Praca tylko dla studentow
3
Jeann 2016-12-15 17:27
Prawda!
Fi nka 2017-01-15 17:27
Witam i mam pytanie czy ktoś wie o nowej rekrutacji do Groupona? Nigdzie nie widziałam a chciałabym pracować tym bardziej, że znam jez. duński.Z góry dziękuję
aplikant 2017-02-03 11:53
Aplikowałem na stanowisko content managera. Próbuję się dodzwonić do działu HR przez recepcję, aby się czegokolwiek dowiedzieć. Nikt nie odbiera telefonów na tej recepcji, cały czas czekam w kolejce na połączenie i słucham jakiegoś jazzu. I nikt nie odbiera telefonów. Co za nieprofesjonalne podejście.
2
Drab 2017-02-06 22:44
Podobno dobrze z nimi można zarobić!! Może ktoś podzielić się informacjami? Jakie są średnie stawki?
3
Agata 2017-03-01 09:45
Czy dla pracodawcy ważne jest doświadczenie? Jakie Wy macie doświadczenia? Tutaj http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,310088,wywiad-aniela-hejnowska znajdziecie odpowiedź na to pytanie od pracodawcy.
Byly 2017-05-24 09:59
szkoda moich palcow na pisanie
Fi nka 2017-05-25 08:27
Rozumiem, że komuś się nie podoba, ma takie prawo. Czy ktoś ma konkretne zarzuty wobec firmy? Mam znajomą, która pracuje w Groupon-ie i jest zadowolona. Może czasami trzeba spojrzeć na siebie bardziej krytycznym wzrokiem?
Kala 2017-06-09 19:14
Pracuję w Groupon od roku. Wbrew temu co tutaj piszą, ja napiszę że firma bardzi profesjonalnie podchodzi do współpracowników, każdy jest sobie równy i można zarobić. A kto tu pisze? Ludzie którym się nie chciało. Bo wynagrodzenie jest adekwatne od wyników i efektywności. Jestem handlowcem i jestem bardzo zadowolona. Komunikacja czasem jest utrudniona ale jednak firma liczy około 800 osób i jest milion działów do których trzeba się zwrócić. Nigdy nie zostałam bez odpowiedzi ani bez pomocy. Zastanawiam się dlaczego ludzie tak piszą. Nigdy nie zwolnili nikogo bez przyczyny. Ludzie jak się odchodzą, przynoszą ciasto, cukierki i z łezka w oku wychodzą :) Atmosfera jest praktycznie rodzinna. Wbrew temu, co tu niektórzy twierdzą... tu się pracuje w takiej atmosferze jaką sobie SAM stworzysz. Ciężko zadowolić człowieka, który jest chamem jak widać po niektórych komenatrzach wyżej.
Pozdrawiam i z całego serca polecam.
1
Grażka 2017-06-11 22:56
Groupon to świetna firma, dla świetnych ludzi. Widzę, że mają całkiem sporą ofertę pracy. Zgadzam się z opinią @Kala, dokładnie opisałaś to co sądzę o firmie, zresztą zawsze uważałam, że ludzie pozytywni robią dobra atmosferę.
Tampobiegl 2017-06-12 21:07
Cześć,
Za kilka dni wybieram się na rozmowę o pracę. Czy ktoś uchyli rąbka tajemnicy, jak wygląda praca przedstawiciela ? Jak z kasą, jakie auta ?
Pytanie 2017-06-14 17:45
Jakie zarobki na Customer Service?
Fi nka 2017-06-20 11:44
Świetnie się pracuje , stworzyliśmy fajny zespół ludzi.
Tomasz 2017-08-10 21:40
Witan na jakie zarobki może liczyć Handlowiec w call center z językiem Polskim. Jest umowa o pracę? Podstawa na poziomie 2500-3000 netto?
K 2017-08-14 14:18
Tyle ale brutto i zlecenie
Karolina 2017-08-15 21:06
Widzę, że Groupon ma bardzo dużo ofert pracy, jakiś wysyp ofert?
nika 2017-08-16 09:56
Jest sporo ich ofert ostatnio, bo otworzyli nowe biuro w Katowicach. W Warszawie też parę widziałam, no raczej nie redukują, a rosną.
tyczko 2017-08-17 16:07
Jeśli handlowiec to nie pracuje w call center, tylko w Groupon Polska i tam nie ma nigdy umów zleceń, tylko zawsze umowa o pracę, wiem, bo pracowałam. Z tego co wiem to stanowiska w Groupon Shared Service Center (te z językami obcymi) są albo na umowę o pracę albo na zlecenie, ale zarobków nie znam, pewnie zależnie od języka obcego i na jakim poziomie się je zna. Powodzenia!
Jeremi 2017-08-18 22:24
Właśnie aplikowałem na przedstawiciela handlowego w Groupon-ie. Możecie mi cos podpowiedzieć? Chodzi mi głównie o rozmowę, jak przebiega , o co pytają? Może firma ma jakieś wymagania na początek? dzięki
Johann 2017-08-22 01:10
Panienka podczas rozmowy telefonicznej zaproponowała piątkę brutto. Praca, gdzie wymagana jest dobra znajomość języka obcego, wiążąca się z dość dużą odpowiedzialnością. Poniżej siódemki brutto nie schodzę (mam swój wiek, doświadczenie i wymagania; ta siódemka to do zaakceptowania byłaby przy jakiejś naprawdę fajnej i w miarę lekkiej robocie, bo i znacznie więcej zdarzało mi się zarabiać), tak więc grzecznie odpowiedziałem, że nie jestem zainteresowany. Czy oni nie wiedzą, jakie są koszty życia w Warszawie, ile kosztuje kredyt na 2-pokojowe mieszkanie w przeciętnej lokalizacji?! A jeszcze wypadałoby coś odkładać. Ewidentnie szukają frajerów albo dzieciaków mieszkających z rodzicami i zarabiających jedynie na własne przyjemności. Pracownicy muszą się szanować, wtedy pracodawcy też ich będą. Szkoda życia na wegetację od pierwszego do pierwszego. Nie może tak być, że jedynie na stanowiskach kierowniczych zarabia się przyzwoite pieniądze, bo wszyscy menadżerami ani dyrektorami nie będą, a każdy ma prawo do godnego życia. Inna sprawa, że mając w CV parę perełek trochę obciachowo byłoby wpisać takiego Groupona. Tak więc może dobrze się stało.
3
Klara 2017-08-22 11:10
Może jest w tym coś z prawdy, że trzeba się samemu szanować po to żeby inni nas szanowali? O ile każdy zachowa rozsądny umiar to myślę, że nie jest to zły pomysł na życie zawodowe. Inna sprawa , że prac tu jest fajna!
Agata 2017-08-24 14:30
@Jeremi o rekrutacji w Grouponie opowiada CEO Groupon Aniela Hejnowska w wywiadzie dla gowork.pl http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,310088,wywiad-aniela-hejnowska. tam znajdziesz wiele przydatanych dla siebie informacji. @Klara rozumiem, że jesteś aktualnym pracownikiem i poleciłabyś pracodawcę na użytkowników tego wątku? Co według Ciebie najlepsze jest w tej pracy? Tutaj: https://gogreengroupon.com/korzysci-z-pracy-w-groupon/ znajdziemy masę atutów pracy, które wymienia pracodawca. Czy potwierdzisz, że one obowiązują?
Pe 2017-09-29 13:20
Ludzie sami odchodzą :) Pracuję w Grouponie od ponad roku, więc widzę, jakie rotacje są w firmie. 90% osób, z którymi pracowałam, jak zaczynałam już nie ma :) - moim zdaniem ludzie bez jakichkolwiek podstaw nie odchodzą. I uprzedając komentarze, to nie były osoby słabo pracujące, obijające się etc. To byli bardzo dobrzy pracownicy, których się nie doceniało w firmie.
Agata 2017-09-29 13:38
@Pe ale nie docenieni byli, bo mieli za małą pensję? Czy w jakiś inny sposób? Chodziło o atmosferę? Czy te osoby nie chcą wypowiedzieć się na forum o swoich doświadczeniach? Każda dodatkowa opinia może być przydatna dla kogoś zainteresowanego pracą w Groupon.
Zniesmaczony 2017-10-11 23:16
Witam rekruter nie szanuje kandytatów. Przerywa rozmowę prosi aby do niego oddzwonić za 2 godziny po czym nie odbiera telefonu nawet nie raczy oddzwonić. Szkoda czasu na takie firmy. Nie polecam
Justus 2017-10-14 23:13
@Zniesmaczony Jeśli taka jedna niezbyt komfortowa sytuacja potrafiła Cię zniechęcić to widać nie miałeś dużego parcia na prace w Groupon-ie1 W takim miejscu muszą pracować odpowiednie osoby, może to są takie testy dla nowych żeby zostali najwytrwalsi.
katowice 2017-10-19 20:13

Witam, czy ktoś pracuje w Katowicach w Grouponie? Jaka atmosfera tam panuje i jak z zarobkami?
Poleca ktoś tą firmę?
1
katowice 2017-10-19 20:14
Witam, czy ktoś pracuje w Katowicach w Grouponie? Jaka atmosfera tam panuje i jak z zarobkami?
Poleca ktoś tą firmę?
Tymon 2017-10-20 15:37
Rotacje są dziś na porządku dziennym, ludzie zmieniaj,a pracę z różnych powodów.
Zostaw swoją opinię o Groupon - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Groupon