Opinie o Odzież XXL Jacek Szałajko w Siechnice

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Odzież XXL Jacek Szałajko. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Odzież XXL Jacek Szałajko na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Odzież XXL Jacek Szałajko w Siechnice

Niezadowolona
Inne

Ta firma to porażka . Zamówiłam kilka rzeczy, na które mimo natychmiastowej zapłaty czekałam prawie 3 tygodnie . Gdy dzwoniłam i pytałam kiedy przesyłka zostanie nadana słyszałam że pieniądze nie zostały jeszcze zaksięgowane. Nie wolno mi było skontaktować się z kurierem, bo powinnam podać taki adres do odbioru pod którym kurier zawsze kogoś zastanie. Czyli całe 3 tygodnie trzeba wyglądać , pilnować i nie wychodzić z domu bo w każdej chwili mogą dostarczyć paczkę. Drugiego zamówienia zrobić już nie mogę ponieważ gdy dzwonię nie odbierają a na Messengera przychodzą mi beznadziejne wiadomości. Zero poszanowania dla klientów .(usunięte przez administratora). Nie polecam.

Co ty wiesz

Serio ? Gorszych bzdur nigdy nie czytałam. Kilka razy robiłam zwrot i pieniążki mialam na koncie, tak jak jest napisane w regulaminie. Nie było żadnych problemów.

ziuta
Inne
@Co ty wiesz

Bzdury to Pani wypisuje , nie nie chcą zwracać ,nakłaniaja do zakupu innych rzeczy . I ta drażniąca modelka z tymi doczepami ,które zasłaniają prezentowany towar i te 99 to straszne, nadto słaba informacja o tkaninie ,rzeczy to w dużej mierze (usunięte przez administratora),który po praniu wygląda licho.

Kamila
Inne

Nadal jest taki problem ze zwrotami?

Barbara
Inne
@Iw

I co, do dziś coś nie tak macie? Ciekawa jestem perspektywy osób zatrudnionych na sprawę, dużo roboty jest przy takich zwrotach? Ktoś wcześniej pytał o atmosferę, ale temat został przemilczany, to sugestia? Jak od strony procesowej w firmie reklamacje są obsługiwane?

Renata Nowy wpis
Inne

Widziałam te opinie o jakichś problemach z kompletacja zamówień. a nie wiecie może czy nie będzie do niej teraz jakichś przyjęć? szukam zatrudnienia od wakacji do Konopnickiej jest mi blisko. Czy warto podejść z CV?

Ewa Nowy wpis
Inne

NIE POLECAM. 1-zrobiłam zakupy dwa razy, trzecie zamówienie potraktowano jako pierwsze i domagano się moich wymiarów, bez tego transakcja nie może być zrealizowana- pouczono mnie-wymiarów nie podałam, moje zamówienie anulowano. 2-grożą blokadą po drugim zwrocie 3- pouczają klienta o obowiązkach wobec kuriera 4- rozmowa przez messenger ma ton lekceważący 5-domagają się wpłaty za towar w dniu zakupu oraz wysłanie potwierdzenia - co jest sprawą oczywistą-ale przed wpłatą należy czekać na kontakt z obsługą a nie zawsze od razu obsługa pisze . 6-nie do końca firma panuje nad swoimi poczynaniami - zwróciłam bluzkę pasującą do spodni - pouczono mnie że to jest komplet i nie wolno rozdzielać- odszukałam rolkę z bluzką i spodniami , w której to rolce Pani prezentująca ubrania powiedziała , że to NIE JEST KOMPLET ale można sobie skompletować 7- dwie pary spodni zakupionych w tym sklepie , są dobrej jakości jeśli chodzi o materiał oraz wykonanie , tyle że to zasługa producenta tych ubrań a nie sklepu . 8-w niedzielę otrzymałam info , że przelew na należną mi kwotę poszedł - nie napisano kiedy dokładnie- dziś , w poniedziałek pieniądze są na koncie. Wiele z prezentowanych ubrań jest w moim guście i jednak z pewnością nie wrócę do tego sklepu . To naprawdę przykre , że wciąż niektórym ludziom wydaje się że są lepsi od innych . Była klientka , Ewa

anonim Nowy wpis
Inne

Kiedyś były jakieś oferty pracy do tego e-sklepu? coś atrakcyjnego proponowali? Wole się upewnić, bo trafiłam tu z przypadku przy czym widzę ze co jakiś czas kandydaci się zgłaszają, ciekawe skąd takie zainteresowanie. co w zasadzie może wchodzić w zakresie obowiązków?

Kupująca Nowy wpis
Inne

Sklepu absolutnie nie polecam. Płacąc blikiem pobrali mi prowizje od transakcji. Kiedy zapytałam panią na infolinii dlaczego bo przecież od blika nie ma prowizji to odpowiedziała że u nich tak jest. Blika zrobiłam tylko dlatego że płatność mają zaraz na koncie. Niestety to nic nie dało. Na paczkę czekałam ponad tydzień i jeszcze musiałam dzwonić i się o nią upominać. Jedna z rzeczy przyszła uszkodzona. Odesłałam. Reklamacja została uznana. Dostałam informację że mam nadpłatę. Napisałam że chcę zwrot gotówki. Czekałam na odzyskanie gotówki ponad dwa tygodnie a dostałam ją tylko dlatego że wysłałam wiadomość że sprawę oddaję do PIH. Ogólnie sklep absolutnie nie jest wiarygodny. Nie polecam.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Odzież XXL Jacek Szałajko? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK DOŁOWY NIEWYKWALIFIKOWANY
Ornontowice
Universal Energy Sp. z o.o.
(208 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Nie odbierają Messengera? Myślicie, że to problemy techniczne po prostu? na apkę niby pracownicy nie maja wpływu ale ilu ich w sumie może być przydzielonych do ogarniania kontaktu? Tutaj każdy robi wszystko czy jednak są specjalistyczne stanowiska?

Niezadowolona
Inne

Ta firma to porażka . Zamówiłam kilka rzeczy, na które mimo natychmiastowej zapłaty czekałam prawie 3 tygodnie . Gdy dzwoniłam i pytałam kiedy przesyłka zostanie nadana słyszałam że pieniądze nie zostały jeszcze zaksięgowane. Nie wolno mi było skontaktować się z kurierem, bo powinnam podać taki adres do odbioru pod którym kurier zawsze kogoś zastanie. Czyli całe 3 tygodnie trzeba wyglądać , pilnować i nie wychodzić z domu bo w każdej chwili mogą dostarczyć paczkę. Drugiego zamówienia zrobić już nie mogę ponieważ gdy dzwonię nie odbierają a na Messengera przychodzą mi beznadziejne wiadomości. Zero poszanowania dla klientów .(usunięte przez administratora). Nie polecam.

Dorota
Inne
 Pytanie

Szczerze to zakupy w tej firmie to czysta porażka. Kupiłam spodnie z filmiku na Facebooku, podane były wszystkie wymiary. Zapłata przez system selmo. Po zapłacie dostałam informację, że jeśli nie podam swoich wymiarów nie otrzymam spodni!!! Serio? Dlaczego mam podawać moje wymiary? Są podane przy samej rzeczy więc jeśli coś kupiłam to rzecz jest na mnie dobra. Omijać szerokim łukiem takich sprzedających.

Inka
Inne

Dobry kontakt. Szybka wysyłka, fajne ciuszki. Jestem zadowolona, wrócę.

anonim
Inne

Ktoś się spytał w zasadzie niedawno o to jak pracuje się tu z ludźmi. Pytanie tylko jakimi? Tak przeglądam te zapytania od kandydatów i zastanawiam się na jakie stanowiska już tak na poważnie tu szukają? Ofert na necie nie widać. Jako kto można pracować? są oferty dla osób bez doświadczenia?

Kupujacy
Inne

Ta firma to (usunięte przez administratora) każą zapłacić za towar a zakupionych rzeczy nie wysyłają. Dodam że nie pomagają telefony ., za każdym razem inne tłumaczenie bardziej bzdurne . Napiszcie czy ktoś próbował zgłaszać sprawę na policję.

Zła
Inne
@Kupujacy

@Pracodawca od dwóch tygodni czekam na zamówienie, wszystko zapłacone i na tym koniec. Wiecznie jakieś tłumaczenia a że nie wiedzą co z przesyłką, potem że jednak nie wysłali następnie że niby już odebrałam ,no chyba w snach. Ile można pisać i dzwonić nic sobie nie robią z klienta. (usunięte przez administratora) i napewno tego tak nie zostawię jeśli przesyłka na dniach nie dojdzie lub nie zwrócą pieniędzy. Żałuję że dopiero teraz przeczytałam te opinie.

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Odzież XXL Jacek Szałajko?

anonim
Inne

Ja to tu weszłam z ciekawości, bo widziałam właśnie, że komentarze się pojawiają. Ale głównie są one chyba od klientów? co z pracownikami? kandydaci o pracę się pytali, nawet ktoś pisał cos o modelce. Ciekawe jakie warunki trzeba spełnić, żeby moc pełnić taką właśnie funkcję? :D

Co ty wiesz

Serio ? Gorszych bzdur nigdy nie czytałam. Kilka razy robiłam zwrot i pieniążki mialam na koncie, tak jak jest napisane w regulaminie. Nie było żadnych problemów.

Zula
@Co ty wiesz

BZDURY! Już po JEDNEJ niesatysfakcjonującej ich transakcji blokują klienta. A Ty zwracałaś towar kilka razy, i to bez problemu i nadal pozostałaś klientem? Chyba jesteś z tej firmy i próbujesz ratować złe opinie o zwrotach. Jesteś wyjątkiem....

Mało wiesz
@Co ty wiesz

Szkoda że nie można dołączyć tu zdjecia bo zamieściłabym ten zwrot przesyłki. Ciekawe dlaczego, jak są tacy super blokują na fb.

co ty wiesz
@Mało wiesz

nie nie jestem z tej firmy tylko potrafie sie dogadać wystarczy napisać dogadac sie i nie ma problemu

2
Sd
@co ty wiesz

Jak dogadać się skoro ktoś nie odpisują. Ja nawet chciałam wymienić na inną rzecz do której miałabym dopłacić. To co pisałam było odczytywane na messenger a odpowiedzi brak. To z kim się dogadać? Telefonu też nie odbierają. Rzecznik praw konsumenta tez dzwonił, ale rowniez nie odebrali.

Co ty wiesz
@Mało wiesz

Sklep ma dobrą opinię . Więc nie wiem skąd te negatywne

Mało wiesz
@Co ty wiesz

Dobra opinia na fb, bo każdego klienta który ma inne zdanie niż im to sie podoba jest ZABLOKOWANY.

As
@co ty wiesz

A co zrobić jak nie odpowiadają na wiadomości może jakaś porada?!!!

As
@Co ty wiesz

Nie do uwierzenia

3
As
@Co ty wiesz

Na której stronie niby

Iza
@Co ty wiesz

Nie wierzę że reklamacja przebiegła sprawnie. Ja osobiście kupowałam i było ok ale jak reklamowałam to mnie zablokowali i się nie odzywali. Do dzisiaj nie zwrócili pieniędzy. A skąd tyle wcześniejszy komentarzy. ?

jolka
@Co ty wiesz

A ja jeden raz kupowałam, dostałam nie taką rzecz, nie było mojej winy, więc odpisałam, reklamowałam, ciągnęło się i (usunięte przez administratora)zostałam zablokowana.

Nowa
@Co ty wiesz

Przecież nie ma zawrotów. Tak odpowiadają klientom. To chyba ci się udało albo tak było kiedyś.

XXXXX
Inne
@Nowa

ART.27 KODEKSU PRAW KONSUMENTA -NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU,GRAJĄ NA LUDZKIEJ NIEWIEDZY

Alicja
Pracownik
 Problem
@Zula

Ja nic nie zwracałam, po prostu w ogóle nie dostałam towaru.Pieniądze przelałam.

SISI
Inne
 Pytanie
@Mało wiesz

Dokładnie .Bo nie wygodnego klienta lepiej zablokować . Kasę trzepią na FB i wszystko maja w nosie. Powinni ich zablokować . Może trzeba wiecej złych opinii wysłać do administratora FB to może ich ostrzeże?

Aga
Inne
 Pytanie
@Co ty wiesz

Jak zrobić taki zwrot? bluzka jest beznadziejnej jakości , chcę ją zwrócić ale nie znalazłam informacji.

ziuta
Inne
@Co ty wiesz

Bzdury to Pani wypisuje , nie nie chcą zwracać ,nakłaniaja do zakupu innych rzeczy . I ta drażniąca modelka z tymi doczepami ,które zasłaniają prezentowany towar i te 99 to straszne, nadto słaba informacja o tkaninie ,rzeczy to w dużej mierze (usunięte przez administratora),który po praniu wygląda licho.

anonim
Inne

Siechnice za pracą przeglądam, ubrania czy tez sprzedaż to nie moja branża, ale czy jest tu w ogóle jakiś dział IT może? zastanawiam się po tamtej opinii, w której ktoś wspomniał o jakimś zablokowaniu. To tu ogarnia systemy oraz dane?

Dorota Mazur
Inne

Największą porażką było zamówienie w tym butiku???? Odbiór pieniędzy nie wiem kiedy nastąpi, zostałam zablokowa ????

Marika
Inne

Ktoś to pisał o naborach dla architektka? W jakim to było sensie, jako projektant odzieży czy również odrębna działalność jest prowadzona? mnie wobec poprzedniej wypowiedzi jednej z Pań zaciekawiła praca na dziale reklamacji, czy są jeszcze jakieś inne procedury niż te zawarte w regulaminie, że mimo wszystko występowały jakieś problemy ze zwrotem? I czy pracownik na tym jakkolwiek traci?

DF
Inne

Bardzo dziwny sklep internetowy. Pierwszy raz kupiłam 2 rzeczy. Jedna została źle zmierzona i podane wymiary były inne niż w rzeczywistości.Różnica prawie 10cm. Jedną rzecz zostawiłam, tą źle zmierzoną odesłałam oczywiście ogromnymi problemami. Drugie zamówienie i zwrot z powodu Bardzo sztucznego materiału.Nie nadawał się do chodzenia. No i też ogromny problem. Chociaż w regulaminie mają informację o możliwości zwrotu zgodnie z obowiązującym prawem zakupów intertowych. Zwróciłam i zostałam zablokowana. Środków za zwrot jeszcze nie otrzymałam. Co za podejście. Bardzo,bardzo szokujące.

Administrator

Firma Odzież XXL Jacek Szałajko rekrutowała na stanowisko architekt. Czy nadal poszukują pracowników? Średnie zarobki na tym stanowisku wynoszą 16000 .

Kamila
Inne

Nadal jest taki problem ze zwrotami?

Pracodawca

@Kamila

nigdy nie bło

Bb
Inne
@Odzież XXL Jacek Szałajko

Bardzo interesującą odpowiedź, niezgodna z prawdą.

Marta
Pracownik
@Bb

W momencie jak uda Ci się coś zwrócić lądujesz na czarnej liście i Twoje zamówienia nie są realizowane a wręcz ignorowane. Udało mi się zwrócić bluzkę, która przyszła do mnie rozpruta - sprzedawca nie ogląda przed wysyłką towaru, od tego czasu nie udało mi się więcej nic zamówić.

Dorota
Inne
@Odzież XXL Jacek Szałajko

Jak nigdy nie było to dlaczego jak chciałam zrobić zwrot bo dostałam worek na kartofle zamiast sukienki to zostałam odrazu zablokowana

Julia
Inne
@Dorota

A jak dawno to było? Moze warto zgłosić tę sytuację do rzecznika praw konsumenta?

lusia
Inne
@Dorota

Otóż Pani łucja która prezentuje ubrania, spina je z tyłu i nie widac jak dany produkt wyglada na prawde. odradzam ta firme. Jest duzo lepszych butikow, wysyłka jest nawet tego samego dnia, ubrania prezentowane na kobiecie plus size bez wypelniaczy na twarzy i glupich min i te stukanie palcami jakby pisała mowiąc. okropne.

Iw
Pracownik
@Kamila

Tak

Barbara
Inne
@Iw

I co, do dziś coś nie tak macie? Ciekawa jestem perspektywy osób zatrudnionych na sprawę, dużo roboty jest przy takich zwrotach? Ktoś wcześniej pytał o atmosferę, ale temat został przemilczany, to sugestia? Jak od strony procesowej w firmie reklamacje są obsługiwane?

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Odzież XXL Jacek Szałajko traktuje ludzi?

Piotrek
Inne
 Problem
@Pytanie

Jak występuje problem to przestają odpisywać

Krystyna
Inne
@Piotrek

Jeśli to prawda to co dalej? I tutaj jedyną opcją jest kontakt pisemny? Jakie przykładowe problemy tu macie tak właściwie, że trzeba je zgłaszać?

NenNena
Inne
@Pytanie

W ogóle ich nie traktują . Ważne ,że kupisz i dalej martw się sam . To jakaś (usunięte przez administratora) . Jak się nie podoba to blokują i tyle . Zapłaciłeś to jest dla nich najważniejsze ,a jak jest jakaś reklamacja to znikasz z ich profili,a reklamacji i tak nie uwzględniają . Zrobisz zwrot bo masz do tego prawo to też znikasz . Blokują i mają Cię gdzieś . Dlaczego - odpiszą Ci ,że za dużo zwrotów .

Dorota
Inne
@NenNena

Malo szacunku dla klienta zamówiłam ubrania 8 sierpnia gdzie zaraz opłaciłam wysłałam potwierdzenie z banku i dziś mamy 17 już i jeszcze nie nadano przesyłki kpiny a jak napisałam do nich to odpisano mi niby 7 dni proszę przeczytać regulamin a jak weszłam w regulamin error się wyświetlił sporo zamawiam przez internet i dziś zamawiam na 2 dzień gørq 2 mam towar chyba to moje ostatnie zamówienie

Zostaw merytoryczną opinię o Odzież XXL Jacek Szałajko - Siechnice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Odzież XXL Jacek Szałajko?

    Zobacz opinie na temat firmy Odzież XXL Jacek Szałajko tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Odzież XXL Jacek Szałajko?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Odzież XXL Jacek Szałajko
3.4/5 Na podstawie 70 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Odzież XXL Jacek Szałajko
Przejdź do nowych opinii