Ta firma to porażka . Zamówiłam kilka rzeczy, na które mimo natychmiastowej zapłaty czekałam prawie 3 tygodnie . Gdy dzwoniłam i pytałam kiedy przesyłka zostanie nadana słyszałam że pieniądze nie zostały jeszcze zaksięgowane. Nie wolno mi było skontaktować się z kurierem, bo powinnam podać taki adres do odbioru pod którym kurier zawsze kogoś zastanie. Czyli całe 3 tygodnie trzeba wyglądać , pilnować i nie wychodzić z domu bo w każdej chwili mogą dostarczyć paczkę. Drugiego zamówienia zrobić już nie mogę ponieważ gdy dzwonię nie odbierają a na Messengera przychodzą mi beznadziejne wiadomości. Zero poszanowania dla klientów .(usunięte przez administratora). Nie polecam.
Serio ? Gorszych bzdur nigdy nie czytałam. Kilka razy robiłam zwrot i pieniążki mialam na koncie, tak jak jest napisane w regulaminie. Nie było żadnych problemów.
Bzdury to Pani wypisuje , nie nie chcą zwracać ,nakłaniaja do zakupu innych rzeczy . I ta drażniąca modelka z tymi doczepami ,które zasłaniają prezentowany towar i te 99 to straszne, nadto słaba informacja o tkaninie ,rzeczy to w dużej mierze (usunięte przez administratora),który po praniu wygląda licho.
Nadal jest taki problem ze zwrotami?
I co, do dziś coś nie tak macie? Ciekawa jestem perspektywy osób zatrudnionych na sprawę, dużo roboty jest przy takich zwrotach? Ktoś wcześniej pytał o atmosferę, ale temat został przemilczany, to sugestia? Jak od strony procesowej w firmie reklamacje są obsługiwane?
Widziałam te opinie o jakichś problemach z kompletacja zamówień. a nie wiecie może czy nie będzie do niej teraz jakichś przyjęć? szukam zatrudnienia od wakacji do Konopnickiej jest mi blisko. Czy warto podejść z CV?
NIE POLECAM. 1-zrobiłam zakupy dwa razy, trzecie zamówienie potraktowano jako pierwsze i domagano się moich wymiarów, bez tego transakcja nie może być zrealizowana- pouczono mnie-wymiarów nie podałam, moje zamówienie anulowano. 2-grożą blokadą po drugim zwrocie 3- pouczają klienta o obowiązkach wobec kuriera 4- rozmowa przez messenger ma ton lekceważący 5-domagają się wpłaty za towar w dniu zakupu oraz wysłanie potwierdzenia - co jest sprawą oczywistą-ale przed wpłatą należy czekać na kontakt z obsługą a nie zawsze od razu obsługa pisze . 6-nie do końca firma panuje nad swoimi poczynaniami - zwróciłam bluzkę pasującą do spodni - pouczono mnie że to jest komplet i nie wolno rozdzielać- odszukałam rolkę z bluzką i spodniami , w której to rolce Pani prezentująca ubrania powiedziała , że to NIE JEST KOMPLET ale można sobie skompletować 7- dwie pary spodni zakupionych w tym sklepie , są dobrej jakości jeśli chodzi o materiał oraz wykonanie , tyle że to zasługa producenta tych ubrań a nie sklepu . 8-w niedzielę otrzymałam info , że przelew na należną mi kwotę poszedł - nie napisano kiedy dokładnie- dziś , w poniedziałek pieniądze są na koncie. Wiele z prezentowanych ubrań jest w moim guście i jednak z pewnością nie wrócę do tego sklepu . To naprawdę przykre , że wciąż niektórym ludziom wydaje się że są lepsi od innych . Była klientka , Ewa
Kiedyś były jakieś oferty pracy do tego e-sklepu? coś atrakcyjnego proponowali? Wole się upewnić, bo trafiłam tu z przypadku przy czym widzę ze co jakiś czas kandydaci się zgłaszają, ciekawe skąd takie zainteresowanie. co w zasadzie może wchodzić w zakresie obowiązków?
Sklepu absolutnie nie polecam. Płacąc blikiem pobrali mi prowizje od transakcji. Kiedy zapytałam panią na infolinii dlaczego bo przecież od blika nie ma prowizji to odpowiedziała że u nich tak jest. Blika zrobiłam tylko dlatego że płatność mają zaraz na koncie. Niestety to nic nie dało. Na paczkę czekałam ponad tydzień i jeszcze musiałam dzwonić i się o nią upominać. Jedna z rzeczy przyszła uszkodzona. Odesłałam. Reklamacja została uznana. Dostałam informację że mam nadpłatę. Napisałam że chcę zwrot gotówki. Czekałam na odzyskanie gotówki ponad dwa tygodnie a dostałam ją tylko dlatego że wysłałam wiadomość że sprawę oddaję do PIH. Ogólnie sklep absolutnie nie jest wiarygodny. Nie polecam.
Nie odbierają Messengera? Myślicie, że to problemy techniczne po prostu? na apkę niby pracownicy nie maja wpływu ale ilu ich w sumie może być przydzielonych do ogarniania kontaktu? Tutaj każdy robi wszystko czy jednak są specjalistyczne stanowiska?
Ta firma to porażka . Zamówiłam kilka rzeczy, na które mimo natychmiastowej zapłaty czekałam prawie 3 tygodnie . Gdy dzwoniłam i pytałam kiedy przesyłka zostanie nadana słyszałam że pieniądze nie zostały jeszcze zaksięgowane. Nie wolno mi było skontaktować się z kurierem, bo powinnam podać taki adres do odbioru pod którym kurier zawsze kogoś zastanie. Czyli całe 3 tygodnie trzeba wyglądać , pilnować i nie wychodzić z domu bo w każdej chwili mogą dostarczyć paczkę. Drugiego zamówienia zrobić już nie mogę ponieważ gdy dzwonię nie odbierają a na Messengera przychodzą mi beznadziejne wiadomości. Zero poszanowania dla klientów .(usunięte przez administratora). Nie polecam.
Szczerze to zakupy w tej firmie to czysta porażka. Kupiłam spodnie z filmiku na Facebooku, podane były wszystkie wymiary. Zapłata przez system selmo. Po zapłacie dostałam informację, że jeśli nie podam swoich wymiarów nie otrzymam spodni!!! Serio? Dlaczego mam podawać moje wymiary? Są podane przy samej rzeczy więc jeśli coś kupiłam to rzecz jest na mnie dobra. Omijać szerokim łukiem takich sprzedających.
Dobry kontakt. Szybka wysyłka, fajne ciuszki. Jestem zadowolona, wrócę.
Ktoś się spytał w zasadzie niedawno o to jak pracuje się tu z ludźmi. Pytanie tylko jakimi? Tak przeglądam te zapytania od kandydatów i zastanawiam się na jakie stanowiska już tak na poważnie tu szukają? Ofert na necie nie widać. Jako kto można pracować? są oferty dla osób bez doświadczenia?
Ta firma to (usunięte przez administratora) każą zapłacić za towar a zakupionych rzeczy nie wysyłają. Dodam że nie pomagają telefony ., za każdym razem inne tłumaczenie bardziej bzdurne . Napiszcie czy ktoś próbował zgłaszać sprawę na policję.
@Pracodawca od dwóch tygodni czekam na zamówienie, wszystko zapłacone i na tym koniec. Wiecznie jakieś tłumaczenia a że nie wiedzą co z przesyłką, potem że jednak nie wysłali następnie że niby już odebrałam ,no chyba w snach. Ile można pisać i dzwonić nic sobie nie robią z klienta. (usunięte przez administratora) i napewno tego tak nie zostawię jeśli przesyłka na dniach nie dojdzie lub nie zwrócą pieniędzy. Żałuję że dopiero teraz przeczytałam te opinie.
Jak się pracuje z ludźmi z Odzież XXL Jacek Szałajko?
Ja to tu weszłam z ciekawości, bo widziałam właśnie, że komentarze się pojawiają. Ale głównie są one chyba od klientów? co z pracownikami? kandydaci o pracę się pytali, nawet ktoś pisał cos o modelce. Ciekawe jakie warunki trzeba spełnić, żeby moc pełnić taką właśnie funkcję? :D
Serio ? Gorszych bzdur nigdy nie czytałam. Kilka razy robiłam zwrot i pieniążki mialam na koncie, tak jak jest napisane w regulaminie. Nie było żadnych problemów.
BZDURY! Już po JEDNEJ niesatysfakcjonującej ich transakcji blokują klienta. A Ty zwracałaś towar kilka razy, i to bez problemu i nadal pozostałaś klientem? Chyba jesteś z tej firmy i próbujesz ratować złe opinie o zwrotach. Jesteś wyjątkiem....
Szkoda że nie można dołączyć tu zdjecia bo zamieściłabym ten zwrot przesyłki. Ciekawe dlaczego, jak są tacy super blokują na fb.
nie nie jestem z tej firmy tylko potrafie sie dogadać wystarczy napisać dogadac sie i nie ma problemu
Jak dogadać się skoro ktoś nie odpisują. Ja nawet chciałam wymienić na inną rzecz do której miałabym dopłacić. To co pisałam było odczytywane na messenger a odpowiedzi brak. To z kim się dogadać? Telefonu też nie odbierają. Rzecznik praw konsumenta tez dzwonił, ale rowniez nie odebrali.
Dobra opinia na fb, bo każdego klienta który ma inne zdanie niż im to sie podoba jest ZABLOKOWANY.
Nie wierzę że reklamacja przebiegła sprawnie. Ja osobiście kupowałam i było ok ale jak reklamowałam to mnie zablokowali i się nie odzywali. Do dzisiaj nie zwrócili pieniędzy. A skąd tyle wcześniejszy komentarzy. ?
A ja jeden raz kupowałam, dostałam nie taką rzecz, nie było mojej winy, więc odpisałam, reklamowałam, ciągnęło się i (usunięte przez administratora)zostałam zablokowana.
Przecież nie ma zawrotów. Tak odpowiadają klientom. To chyba ci się udało albo tak było kiedyś.
ART.27 KODEKSU PRAW KONSUMENTA -NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU,GRAJĄ NA LUDZKIEJ NIEWIEDZY
Dokładnie .Bo nie wygodnego klienta lepiej zablokować . Kasę trzepią na FB i wszystko maja w nosie. Powinni ich zablokować . Może trzeba wiecej złych opinii wysłać do administratora FB to może ich ostrzeże?
Jak zrobić taki zwrot? bluzka jest beznadziejnej jakości , chcę ją zwrócić ale nie znalazłam informacji.
Bzdury to Pani wypisuje , nie nie chcą zwracać ,nakłaniaja do zakupu innych rzeczy . I ta drażniąca modelka z tymi doczepami ,które zasłaniają prezentowany towar i te 99 to straszne, nadto słaba informacja o tkaninie ,rzeczy to w dużej mierze (usunięte przez administratora),który po praniu wygląda licho.
Siechnice za pracą przeglądam, ubrania czy tez sprzedaż to nie moja branża, ale czy jest tu w ogóle jakiś dział IT może? zastanawiam się po tamtej opinii, w której ktoś wspomniał o jakimś zablokowaniu. To tu ogarnia systemy oraz dane?
Największą porażką było zamówienie w tym butiku???? Odbiór pieniędzy nie wiem kiedy nastąpi, zostałam zablokowa ????
Ktoś to pisał o naborach dla architektka? W jakim to było sensie, jako projektant odzieży czy również odrębna działalność jest prowadzona? mnie wobec poprzedniej wypowiedzi jednej z Pań zaciekawiła praca na dziale reklamacji, czy są jeszcze jakieś inne procedury niż te zawarte w regulaminie, że mimo wszystko występowały jakieś problemy ze zwrotem? I czy pracownik na tym jakkolwiek traci?
Bardzo dziwny sklep internetowy. Pierwszy raz kupiłam 2 rzeczy. Jedna została źle zmierzona i podane wymiary były inne niż w rzeczywistości.Różnica prawie 10cm. Jedną rzecz zostawiłam, tą źle zmierzoną odesłałam oczywiście ogromnymi problemami. Drugie zamówienie i zwrot z powodu Bardzo sztucznego materiału.Nie nadawał się do chodzenia. No i też ogromny problem. Chociaż w regulaminie mają informację o możliwości zwrotu zgodnie z obowiązującym prawem zakupów intertowych. Zwróciłam i zostałam zablokowana. Środków za zwrot jeszcze nie otrzymałam. Co za podejście. Bardzo,bardzo szokujące.
Firma Odzież XXL Jacek Szałajko rekrutowała na stanowisko architekt. Czy nadal poszukują pracowników? Średnie zarobki na tym stanowisku wynoszą 16000 .
Nadal jest taki problem ze zwrotami?
W momencie jak uda Ci się coś zwrócić lądujesz na czarnej liście i Twoje zamówienia nie są realizowane a wręcz ignorowane. Udało mi się zwrócić bluzkę, która przyszła do mnie rozpruta - sprzedawca nie ogląda przed wysyłką towaru, od tego czasu nie udało mi się więcej nic zamówić.
Jak nigdy nie było to dlaczego jak chciałam zrobić zwrot bo dostałam worek na kartofle zamiast sukienki to zostałam odrazu zablokowana
Otóż Pani łucja która prezentuje ubrania, spina je z tyłu i nie widac jak dany produkt wyglada na prawde. odradzam ta firme. Jest duzo lepszych butikow, wysyłka jest nawet tego samego dnia, ubrania prezentowane na kobiecie plus size bez wypelniaczy na twarzy i glupich min i te stukanie palcami jakby pisała mowiąc. okropne.
I co, do dziś coś nie tak macie? Ciekawa jestem perspektywy osób zatrudnionych na sprawę, dużo roboty jest przy takich zwrotach? Ktoś wcześniej pytał o atmosferę, ale temat został przemilczany, to sugestia? Jak od strony procesowej w firmie reklamacje są obsługiwane?
Jak szefostwo w Odzież XXL Jacek Szałajko traktuje ludzi?
Jeśli to prawda to co dalej? I tutaj jedyną opcją jest kontakt pisemny? Jakie przykładowe problemy tu macie tak właściwie, że trzeba je zgłaszać?
W ogóle ich nie traktują . Ważne ,że kupisz i dalej martw się sam . To jakaś (usunięte przez administratora) . Jak się nie podoba to blokują i tyle . Zapłaciłeś to jest dla nich najważniejsze ,a jak jest jakaś reklamacja to znikasz z ich profili,a reklamacji i tak nie uwzględniają . Zrobisz zwrot bo masz do tego prawo to też znikasz . Blokują i mają Cię gdzieś . Dlaczego - odpiszą Ci ,że za dużo zwrotów .
Malo szacunku dla klienta zamówiłam ubrania 8 sierpnia gdzie zaraz opłaciłam wysłałam potwierdzenie z banku i dziś mamy 17 już i jeszcze nie nadano przesyłki kpiny a jak napisałam do nich to odpisano mi niby 7 dni proszę przeczytać regulamin a jak weszłam w regulamin error się wyświetlił sporo zamawiam przez internet i dziś zamawiam na 2 dzień gørq 2 mam towar chyba to moje ostatnie zamówienie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Odzież XXL Jacek Szałajko?
Zobacz opinie na temat firmy Odzież XXL Jacek Szałajko tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Odzież XXL Jacek Szałajko?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!