Szczerze to zakupy w tej firmie to czysta porażka. Kupiłam spodnie z filmiku na Facebooku, podane były wszystkie wymiary. Zapłata przez system selmo. Po zapłacie dostałam informację, że jeśli nie podam swoich wymiarów nie otrzymam spodni!!! Serio? Dlaczego mam podawać moje wymiary? Są podane przy samej rzeczy więc jeśli coś kupiłam to rzecz jest na mnie dobra. Omijać szerokim łukiem takich sprzedających.
Jak się pracuje z ludźmi z Odzież XXL Jacek Szałajko?
Jak szefostwo w Odzież XXL Jacek Szałajko traktuje ludzi?
Jeśli to prawda to co dalej? I tutaj jedyną opcją jest kontakt pisemny? Jakie przykładowe problemy tu macie tak właściwie, że trzeba je zgłaszać?
W ogóle ich nie traktują . Ważne ,że kupisz i dalej martw się sam . To jakaś (usunięte przez administratora) . Jak się nie podoba to blokują i tyle . Zapłaciłeś to jest dla nich najważniejsze ,a jak jest jakaś reklamacja to znikasz z ich profili,a reklamacji i tak nie uwzględniają . Zrobisz zwrot bo masz do tego prawo to też znikasz . Blokują i mają Cię gdzieś . Dlaczego - odpiszą Ci ,że za dużo zwrotów .
Malo szacunku dla klienta zamówiłam ubrania 8 sierpnia gdzie zaraz opłaciłam wysłałam potwierdzenie z banku i dziś mamy 17 już i jeszcze nie nadano przesyłki kpiny a jak napisałam do nich to odpisano mi niby 7 dni proszę przeczytać regulamin a jak weszłam w regulamin error się wyświetlił sporo zamawiam przez internet i dziś zamawiam na 2 dzień gørq 2 mam towar chyba to moje ostatnie zamówienie
Jestem bardzo rozczarowana i jest mi zwyczajnie przykro, że zostałam tak potraktowana. Przy drugim zamówieniu otrzymałam informację: "u Pani same zwroty, nie jesteśmy zainteresowani współpracą, miłego weekendu" i od razu blokada, żebym nie mogła nic odpisać ???? Złożyłam u nich jedno zamówienie, w którym zamówiłam 4 bluzki, z czego 3 wprawdzie zwróciłam, bo nie pasowały koleżankom, ale w regulaminie jest możliwość zwrotu, dlatego uważam, że skoro jest taka możliwość to mam prawo z niej skorzystać i nie rozumię, dlaczego zostałam tak potraktowana. Gdyby nie było możliwości zwrotu to bym nie miała pretensji, ale skoro jest to dlaczego jeśli ktoś skorzysta to jest skreślony, może jakieś ostrzeżenie powinno być, że jeśli raz zwrócisz to więcej nie zamówisz! Napisanie mi, że u mnie same zwroty to tak jakbym nagminnie zamawiała i oddawała, a ja u nich złożyłam jedno w życiu zamówienie i część tego zamówienia zwróciłam i to znaczy "same zwroty"? Uważam, że jest to złe i niepoważne traktowanie klienta. Jeśli jest możliwość zwrotu to nie jest to żadne przestępstwo jeśli klient z tego skorzysta!
w żadnej firmie nie miałam problemów ze zwrotem, tutaj, jak po zgłoszeniu zakupu firma chciała ode mnie wymiary aby sprawdzić czy coś będzie na mnie pasowało i odmówiłam podania, stwierdzili, że mają dużo zwrotów i muszą to opanować
Też jestem zirytowana ich bezczelnym zachowaniem dostałam wszystko jak na słonia nie zgodne z opisem rozmiary i jeszcze blokadę mi zrobili szkoda że nie można ich traktować tak jak oni klientów
ode mnie tez chcieli wymiary ,nienormalni to sklep czy krawiec Po za tym to jest nielegalne takie informacje zbierac o kliencie Ja zamierzam ich zgłosic o wyłudzanie danych o osobie Masakra
W pełni się z Tobą zgadzam. Ja też opisałam swoją sytuację na tej stronie. Nie wiem kto tam odp na messangerze ale osoby te są bardzo chamskie i traktuja ludzi jak (usunięte przez administratora) Wogole nie dbają o nic!
Firma wprowadziła dziwne praktyki - żąda od klientek podania wymiarów i sama potem decyduje czy jakaś rzecz pasuje na klientkę czy nie. Jak uzna, że nie- nie sprzeda towaru. Nie wiem też czy mają jakiś określony czas reakcji na informacje o chęci nabycia towaru, ale często jest to kilka dni i nie wiadomo czy towar jest i czy zasługuję na to aby go kupić.
Witam ta firma to jakaś porażka to prawda że jak im sie coś nie podoba to blokują ja zapłaciłam za bluzkę 75 zł a oddali 60 i mnie zablokowali obsługa bardzo opryskliwa
Żałuję, że dopiero teraz to czytam. Zamówiłam i czekam od cholerny. Niby już jest nr przesyłki ale uj wie kiedy zostanie nadana. Dla porównania w innej firmie dziś zapytałam o towar dziś odpowiedź dziś przelew już mam foto przesyłki jutro wychodzi. Szałajko firma (usunięte przez administratora) Obsługa klienta to dawny (usunięte przez administratora) Nigdy więcej. To nie są już te czasy by tak traktowac klienta. Nie polecam
Zgoda na dołączenie do paczki, ile trzeba zapłacić kurierowi ?
Kilka razy zamawiałam w tym sklepie.Wszystko przebiegało raczej sprawnie.Rzeczy ktore dostałam zgodne były z zamówieniem.Rozmiar też ok.Czytając Państwa komentarze myślę że musiało się w tej firmie dużo zmienić na niekorzyść.Szkoda.
Jeszcze rok temu bardzo lubiłam robić u nich zakupy,niestety zmienilo się to.. Pani strasznie jest opryskliwa,jakby łaskę robiła że coś się kupuje.Dwa tygodnie czekałam na informacje zwrotna po złożeniu zamówienia, kontakt utrudniony! Gdy udało mi sie wreszcie,Pani powiedziała że nie ma sukienki, która zamówiłam jako jedna z pierwszych osób, inne osoby po mnie się załapały. Serio?!Nie ogarniaja tych zamówień w systemie "kto pierwszy,ten lepszy", nie szanuja klienta i mam wrażenie że mają klientki gdzieś. Nie polecam,są inne fajniejsze sklepy.
Całkowity brak profesjonalizmu, brak towaru, brak zwrotu pieniędzy, komentarze na FB kasują i blokują. Strata pieniędzy , czau i nerwów.
Tragedia, uważaja sie za taka firme a kwitek recznie wypisuja, WIĘZIENIE DLA NICH. (usunięte przez administratora)
Bardzo utrudniony kontakt, nie miłe panie, blokada jak im się coś nie spodoba, widzę że nie tylko ja zostałam źle potraktowana przez firmę,długo prosiłam się na zwrot kasy
Zastanawia mnie czemu została usunięta moja opinia o tym czymś co nazywa się firmą. Nie odpisują na pytania, żądają zapłaty natychmiast, ale jak coś jest nie po ich myśli to Cię blokują. Bardzo żałuję, że nie ma tu możliwości dodawania screenów, bo chętnie z Wami bym się podzieliła tym co odpisała mi jakiś pracownik (czyt.modelka). Ciuchy może i ładne, ale nie wszystko jest dobrej jakości. Kontakt z firmą jedt mocno utrudniony, naprawdę nie polecam. No , ciekawe czy ten wpis również zostanie usunięty...bo coś dziwnie, ze tu tyle dobrych opinii. Czyżby firmą Szałajko coś tam ma wykupioną możliwość usuwania komentarzy, które są prawdą?
Oczywiście, że Firma pozostawia wiele do życzenia. Jeszcze kiedyś, kiedyś fajnie robiło się u nich zakupy. Teraz nie odpisują, a jeżeli już to po jakimś czasie i wypisują bzdury. Utrudniony kontakt. Kpina z klientów. Nie polecam
Potwierdzam, korespondencja przez messengera na granicy absurdu. Na pytanie jakie są kolory, proszą o podanie adresu i nr tel. dla kuriera. Ani jednej konkretnej odpowiedzi
Zamawianie tutaj to jeden wielki żart, zamówiłam spodnie ,po około 3 tygodniach czekania na paczkę zadzwoniłam do państwa to mówiono mi że za dwie godziny sprawa się wyjaśni , żadnego kontaktu nie dostałam, dzwoniąc kolejny raz dość nie miła pani mi nie odpowiedziała na moje pytania. Kazała mi ZNÓW czekać , nie wiem jak można mieć taki stosunek do klienta , gdy zostałam proszona o szybszą wpłatę pieniędzy to miałam na to dwie godziny do pieniędzy są państwo pierwsi ale do wysyłania paczek się tak nie śpieszycie. Ale uwaga to nie koniec, okazało się że spodni nie ma już, chcieliście mi powietrze wysłać?
Zamawiam co jakiś czas i zawsze otrzymałam, więc nie mogę narzekać. Na miejscu właścicielki chyba nie miałabym takiej cierpliwości i wysłałabym część klientek w przysłowiowy kosmos (nawet pojęcie klient nasz Pan ma jakieś granice). Klientki oglądają filmik z prezentacją i nie czytają (lub mają problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu) opisów w poście skutkiem czego: zamawiają rozmiary, których nie ma w ofercie, pod postem z informacją, że danej rzeczy są np. dwie sztuki jest kilkanaście wpisów (potem pewnie zdziwienie, że nie ma kontaktu, bo "przecież pisałam pod kilkoma postami i nic" - komentarze innych zamawiających są przecież widoczne, więc widać ile osób wpisało się przed nami), zamawianie kolorów, których nie ma a informacja o ich braku jest zamieszczona w poście (powtórka z rozrywki czyli oglądam film a nie czytam opisu), do znudzenia zadawane pytania: jaki rozmiar, jaka cena? jak zamówić? a czy można za pobraniem? - a wszystko jest opisane w poście.
Pytanie czy konto, na które zbierają wpłaty jest kontem firmowym czy prywatnym ?
Może należało by te firmę zgłosić do rzecznika praw konsumenta a wiem ze napewno nie przyjmują zwrotów mimo, że na stronie mają informacje o prawie do odstapienia od umowy.(usunięte przez administratora)
Myślę, że dobrym wyjściem byłoby skontaktować się z Odzież XXL i porozmawiać na ten temat. A jak oceniasz obsługę klienta? Powiedz coś na ten temat, z góry dzięki.
Ja zwróciłam towar bez czekania na ich odpowiedź. Odebrałam paczkę od kuriera, przymierzyłam to okropne śmierdzące coś co tylko kolorem przypominało zamówioną sukienkę. Napisałam do nich z pytaniem jak dokonać zwrotu, przeczytali wiadomość ale nie odpisali więc po prostu spakowałam paczkę i odesłałam kurierem z opcją SMS przy odbiorze. Wysłałam im zdjęcie z numerem nadania które zostało bez odpowiedzi a później wiadomość że zostałam poinformowana że odebrali paczkę i wtedy zaczęły się chamskie i bezczelne uwagi że pieniądze będą wtedy kiedy oni będą tego chcieli, że mają na to czas i może mi oddadzą w tym czasie a może nie więc im odpisałam że nie muszą się martwić jeśli nie zdążą oddać pieniędzy w wyznaczonym przez nich czasie i najwyżej odezwie się do nich rzecznik praw konsumenta. Pieniądze znalazły się na koncie szybciej niż zdążyłam o nich pomyśleć xD
I jak zgłosiłaś sprawę do rzecznika praw konsumenta? W ogóle to dziwi mnie, że nie da się załatwić sprawy polubownie. Myślę, że byłoby to korzystne dla obydwu stron.
Oni chyba nawet nie wiedza kto Klientel jest . Sprobowalam cos zamowic od 3 Tygodni. Tylko wiadomosc, ze sie zamelduja. Wiec juz nic nie zamawiam, bo kto wie gdzie te Pieniazki pujda. Arogancja pur.
Skontaktować można się z kimś uczciwym, ta firma blokuje każdego oszukanego i liczy na zastraszanie.
Mam pytanko. Ile czekaliście na przesyłkę? Czekam już 2 tygodnie... Czy to u nich standard?
Dzień dobry. Za pierwszym razem czekałam 7dni ,a za drugim razem trochę dłużej, ponieważ dobrałam jedną rzecz i czekałam na potwierdzenie .tak do około 3 tygodni nie pamiętam dobrze..
U mnie było to samo czekałam prawie 2 tygodnie a miało być do 7 dni no i standardowo dostałam inny rozmiar niż zamawiałam
Często tyle to trwa, bo mają naprawdę dużo klientów, ale zdarzyło mi się że przesyłka przyszła szybciej niż w dwa tygodnie.
rownież czekam już dwa tygodnie . zaczyna mnie to irytować . Oczywiście zaplacone z góry . Na facebooku próbowałam zamówić ale jakoś brak odpowiedzi przypomniałam się więc na messengerze no i co cisza do dzisiaj .
Owszem,często tak bywa. Tłumaczenie,bo dużo zamówień. Kupuję w nowym ,innym sklepie gdzie jest ogromne zainteresowanie i multum zamówień. W piątek zamówiłam,sobota potwierdzenie i przelew a we wtorek odebrałam paczkę. Można? Można.
Ja zamiast opłaconej sukienki otrzymałam zupełnie inną, po odesłaniu zero kontaktu, zero towaru i zablokowanie na FB
Mam pytanie ta firma wogole wystawia paragony???
Dajcie sobie spokój kobitki z tym „sklepem” nie mogą zapanować nad zamówieniami to Nie wprowadzają w błąd ludzi. Narazie czekam .. czekam... czeka... Zobaczymy co przyjdzie? NIGDY WIĘCEJ !!! NIE POLECAM!!!!