Jak się pracuje w Odzież XXL Jacek Szałajko Siechnice? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Odzież XXL Jacek Szałajko Siechnice, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Odzież XXL Jacek Szałajko jest dla Ciebie! 


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze pytania nt. pracy w Odzież XXL Jacek Szałajko w Siechnice

Dorota Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Szczerze to zakupy w tej firmie to czysta porażka. Kupiłam spodnie z filmiku na Facebooku, podane były wszystkie wymiary. Zapłata przez system selmo. Po zapłacie dostałam informację, że jeśli nie podam swoich wymiarów nie otrzymam spodni!!! Serio? Dlaczego mam podawać moje wymiary? Są podane przy samej rzeczy więc jeśli coś kupiłam to rzecz jest na mnie dobra. Omijać szerokim łukiem takich sprzedających.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Odzież XXL Jacek Szałajko?

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Odzież XXL Jacek Szałajko traktuje ludzi?

Piotrek
Inne
 Problem
@Pytanie

Jak występuje problem to przestają odpisywać

Krystyna
Inne
@Piotrek

Jeśli to prawda to co dalej? I tutaj jedyną opcją jest kontakt pisemny? Jakie przykładowe problemy tu macie tak właściwie, że trzeba je zgłaszać?

NenNena Nowy wpis
Inne
@Pytanie

W ogóle ich nie traktują . Ważne ,że kupisz i dalej martw się sam . To jakaś (usunięte przez administratora) . Jak się nie podoba to blokują i tyle . Zapłaciłeś to jest dla nich najważniejsze ,a jak jest jakaś reklamacja to znikasz z ich profili,a reklamacji i tak nie uwzględniają . Zrobisz zwrot bo masz do tego prawo to też znikasz . Blokują i mają Cię gdzieś . Dlaczego - odpiszą Ci ,że za dużo zwrotów .

Dorota Nowy wpis
Inne
@NenNena

Malo szacunku dla klienta zamówiłam ubrania 8 sierpnia gdzie zaraz opłaciłam wysłałam potwierdzenie z banku i dziś mamy 17 już i jeszcze nie nadano przesyłki kpiny a jak napisałam do nich to odpisano mi niby 7 dni proszę przeczytać regulamin a jak weszłam w regulamin error się wyświetlił sporo zamawiam przez internet i dziś zamawiam na 2 dzień gørq 2 mam towar chyba to moje ostatnie zamówienie

Madzia
Inne
 Pytanie

Jestem bardzo rozczarowana i jest mi zwyczajnie przykro, że zostałam tak potraktowana. Przy drugim zamówieniu otrzymałam informację: "u Pani same zwroty, nie jesteśmy zainteresowani współpracą, miłego weekendu" i od razu blokada, żebym nie mogła nic odpisać ???? Złożyłam u nich jedno zamówienie, w którym zamówiłam 4 bluzki, z czego 3 wprawdzie zwróciłam, bo nie pasowały koleżankom, ale w regulaminie jest możliwość zwrotu, dlatego uważam, że skoro jest taka możliwość to mam prawo z niej skorzystać i nie rozumię, dlaczego zostałam tak potraktowana. Gdyby nie było możliwości zwrotu to bym nie miała pretensji, ale skoro jest to dlaczego jeśli ktoś skorzysta to jest skreślony, może jakieś ostrzeżenie powinno być, że jeśli raz zwrócisz to więcej nie zamówisz! Napisanie mi, że u mnie same zwroty to tak jakbym nagminnie zamawiała i oddawała, a ja u nich złożyłam jedno w życiu zamówienie i część tego zamówienia zwróciłam i to znaczy "same zwroty"? Uważam, że jest to złe i niepoważne traktowanie klienta. Jeśli jest możliwość zwrotu to nie jest to żadne przestępstwo jeśli klient z tego skorzysta!

1
Mika60
Inne
@Madzia

w żadnej firmie nie miałam problemów ze zwrotem, tutaj, jak po zgłoszeniu zakupu firma chciała ode mnie wymiary aby sprawdzić czy coś będzie na mnie pasowało i odmówiłam podania, stwierdzili, że mają dużo zwrotów i muszą to opanować

Dorota
Inne
@Madzia

Też jestem zirytowana ich bezczelnym zachowaniem dostałam wszystko jak na słonia nie zgodne z opisem rozmiary i jeszcze blokadę mi zrobili szkoda że nie można ich traktować tak jak oni klientów

lila
Inne
@Mika60

ode mnie tez chcieli wymiary ,nienormalni to sklep czy krawiec Po za tym to jest nielegalne takie informacje zbierac o kliencie Ja zamierzam ich zgłosic o wyłudzanie danych o osobie Masakra

1
Niezadowolona klientka
Inne
@Madzia

W pełni się z Tobą zgadzam. Ja też opisałam swoją sytuację na tej stronie. Nie wiem kto tam odp na messangerze ale osoby te są bardzo chamskie i traktuja ludzi jak (usunięte przez administratora) Wogole nie dbają o nic!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Odzież XXL Jacek Szałajko? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Osoba do pracy przy załadunku - lotnisko
Warszawa
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o.
(744 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mika60
Inne
 Pytanie

Firma wprowadziła dziwne praktyki - żąda od klientek podania wymiarów i sama potem decyduje czy jakaś rzecz pasuje na klientkę czy nie. Jak uzna, że nie- nie sprzeda towaru. Nie wiem też czy mają jakiś określony czas reakcji na informacje o chęci nabycia towaru, ale często jest to kilka dni i nie wiadomo czy towar jest i czy zasługuję na to aby go kupić.

Ania 23
Inne
 Pytanie

Witam ta firma to jakaś porażka to prawda że jak im sie coś nie podoba to blokują ja zapłaciłam za bluzkę 75 zł a oddali 60 i mnie zablokowali obsługa bardzo opryskliwa

Cubana
Inne
 Pytanie

Żałuję, że dopiero teraz to czytam. Zamówiłam i czekam od cholerny. Niby już jest nr przesyłki ale uj wie kiedy zostanie nadana. Dla porównania w innej firmie dziś zapytałam o towar dziś odpowiedź dziś przelew już mam foto przesyłki jutro wychodzi. Szałajko firma (usunięte przez administratora) Obsługa klienta to dawny (usunięte przez administratora) Nigdy więcej. To nie są już te czasy by tak traktowac klienta. Nie polecam

Anna Rossa
Inne
 Pytanie

Zgoda na dołączenie do paczki, ile trzeba zapłacić kurierowi ?

Beata
Inne
 Pytanie

Kilka razy zamawiałam w tym sklepie.Wszystko przebiegało raczej sprawnie.Rzeczy ktore dostałam zgodne były z zamówieniem.Rozmiar też ok.Czytając Państwa komentarze myślę że musiało się w tej firmie dużo zmienić na niekorzyść.Szkoda.

Ania
Inne
 Pytanie

Jeszcze rok temu bardzo lubiłam robić u nich zakupy,niestety zmienilo się to.. Pani strasznie jest opryskliwa,jakby łaskę robiła że coś się kupuje.Dwa tygodnie czekałam na informacje zwrotna po złożeniu zamówienia, kontakt utrudniony! Gdy udało mi sie wreszcie,Pani powiedziała że nie ma sukienki, która zamówiłam jako jedna z pierwszych osób, inne osoby po mnie się załapały. Serio?!Nie ogarniaja tych zamówień w systemie "kto pierwszy,ten lepszy", nie szanuja klienta i mam wrażenie że mają klientki gdzieś. Nie polecam,są inne fajniejsze sklepy.

Nika
Inne
@Ania

Dokładnie tak samo myślę????

Goska
Inne
 Pytanie

Całkowity brak profesjonalizmu, brak towaru, brak zwrotu pieniędzy, komentarze na FB kasują i blokują. Strata pieniędzy , czau i nerwów.

luna
Pracownik
 Pytanie
@Goska

Orientujesz sie czy ta firma wogole wystawia paragony?

Goska
Pracownik
@luna

Nie wystawiają paragonów, ani żadnego rachunku.

Luka
Inne

Tragedia, uważaja sie za taka firme a kwitek recznie wypisuja, WIĘZIENIE DLA NICH. (usunięte przez administratora)

Nesa
Inne
@luna

Nie wystawiają paragonów. Dziwię się, że żaden organ się jeszcze nimi nie zainteresował.

Kasia
Inne
 Pytanie

Bardzo utrudniony kontakt, nie miłe panie, blokada jak im się coś nie spodoba, widzę że nie tylko ja zostałam źle potraktowana przez firmę,długo prosiłam się na zwrot kasy

Figa
Inne
 Pytanie

Zastanawia mnie czemu została usunięta moja opinia o tym czymś co nazywa się firmą. Nie odpisują na pytania, żądają zapłaty natychmiast, ale jak coś jest nie po ich myśli to Cię blokują. Bardzo żałuję, że nie ma tu możliwości dodawania screenów, bo chętnie z Wami bym się podzieliła tym co odpisała mi jakiś pracownik (czyt.modelka). Ciuchy może i ładne, ale nie wszystko jest dobrej jakości. Kontakt z firmą jedt mocno utrudniony, naprawdę nie polecam. No , ciekawe czy ten wpis również zostanie usunięty...bo coś dziwnie, ze tu tyle dobrych opinii. Czyżby firmą Szałajko coś tam ma wykupioną możliwość usuwania komentarzy, które są prawdą?

Gaga
Pracownik
@Figa

Oczywiście, że Firma pozostawia wiele do życzenia. Jeszcze kiedyś, kiedyś fajnie robiło się u nich zakupy. Teraz nie odpisują, a jeżeli już to po jakimś czasie i wypisują bzdury. Utrudniony kontakt. Kpina z klientów. Nie polecam

Magdabp
Inne
@Figa

Potwierdzam, korespondencja przez messengera na granicy absurdu. Na pytanie jakie są kolory, proszą o podanie adresu i nr tel. dla kuriera. Ani jednej konkretnej odpowiedzi

Kasia09
Inne
 Pytanie

Zamawianie tutaj to jeden wielki żart, zamówiłam spodnie ,po około 3 tygodniach czekania na paczkę zadzwoniłam do państwa to mówiono mi że za dwie godziny sprawa się wyjaśni , żadnego kontaktu nie dostałam, dzwoniąc kolejny raz dość nie miła pani mi nie odpowiedziała na moje pytania. Kazała mi ZNÓW czekać , nie wiem jak można mieć taki stosunek do klienta , gdy zostałam proszona o szybszą wpłatę pieniędzy to miałam na to dwie godziny do pieniędzy są państwo pierwsi ale do wysyłania paczek się tak nie śpieszycie. Ale uwaga to nie koniec, okazało się że spodni nie ma już, chcieliście mi powietrze wysłać?

Roma
Inne
 Pytanie

Zamawiam co jakiś czas i zawsze otrzymałam, więc nie mogę narzekać. Na miejscu właścicielki chyba nie miałabym takiej cierpliwości i wysłałabym część klientek w przysłowiowy kosmos (nawet pojęcie klient nasz Pan ma jakieś granice). Klientki oglądają filmik z prezentacją i nie czytają (lub mają problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu) opisów w poście skutkiem czego: zamawiają rozmiary, których nie ma w ofercie, pod postem z informacją, że danej rzeczy są np. dwie sztuki jest kilkanaście wpisów (potem pewnie zdziwienie, że nie ma kontaktu, bo "przecież pisałam pod kilkoma postami i nic" - komentarze innych zamawiających są przecież widoczne, więc widać ile osób wpisało się przed nami), zamawianie kolorów, których nie ma a informacja o ich braku jest zamieszczona w poście (powtórka z rozrywki czyli oglądam film a nie czytam opisu), do znudzenia zadawane pytania: jaki rozmiar, jaka cena? jak zamówić? a czy można za pobraniem? - a wszystko jest opisane w poście.

3
Goska
Inne
 Pytanie

Pytanie czy konto, na które zbierają wpłaty jest kontem firmowym czy prywatnym ?

Bb
 Pytanie

Może należało by te firmę zgłosić do rzecznika praw konsumenta a wiem ze napewno nie przyjmują zwrotów mimo, że na stronie mają informacje o prawie do odstapienia od umowy.(usunięte przez administratora)

Agata
Inne
@Bb

Myślę, że dobrym wyjściem byłoby skontaktować się z Odzież XXL i porozmawiać na ten temat. A jak oceniasz obsługę klienta? Powiedz coś na ten temat, z góry dzięki.

1
laLa
@Bb

Ja zwróciłam towar bez czekania na ich odpowiedź. Odebrałam paczkę od kuriera, przymierzyłam to okropne śmierdzące coś co tylko kolorem przypominało zamówioną sukienkę. Napisałam do nich z pytaniem jak dokonać zwrotu, przeczytali wiadomość ale nie odpisali więc po prostu spakowałam paczkę i odesłałam kurierem z opcją SMS przy odbiorze. Wysłałam im zdjęcie z numerem nadania które zostało bez odpowiedzi a później wiadomość że zostałam poinformowana że odebrali paczkę i wtedy zaczęły się chamskie i bezczelne uwagi że pieniądze będą wtedy kiedy oni będą tego chcieli, że mają na to czas i może mi oddadzą w tym czasie a może nie więc im odpisałam że nie muszą się martwić jeśli nie zdążą oddać pieniędzy w wyznaczonym przez nich czasie i najwyżej odezwie się do nich rzecznik praw konsumenta. Pieniądze znalazły się na koncie szybciej niż zdążyłam o nich pomyśleć xD

Beata
@Agata

A jak to zrobić skoro nie odbieraja telefonu, nie odpisuja, nie odbierają wyslanej poczty.

Beata
@Bb

Jutro to uczynie.

Rafał
Inne
@Beata

I jak zgłosiłaś sprawę do rzecznika praw konsumenta? W ogóle to dziwi mnie, że nie da się załatwić sprawy polubownie. Myślę, że byłoby to korzystne dla obydwu stron.

Renia
@Agata

Oni chyba nawet nie wiedza kto Klientel jest . Sprobowalam cos zamowic od 3 Tygodni. Tylko wiadomosc, ze sie zamelduja. Wiec juz nic nie zamawiam, bo kto wie gdzie te Pieniazki pujda. Arogancja pur.

Goska
Inne
@Agata

Skontaktować można się z kimś uczciwym, ta firma blokuje każdego oszukanego i liczy na zastraszanie.

Alex
 Pytanie

Mam pytanko. Ile czekaliście na przesyłkę? Czekam już 2 tygodnie... Czy to u nich standard?

Nowy klient
@Alex

Dzień dobry. Za pierwszym razem czekałam 7dni ,a za drugim razem trochę dłużej, ponieważ dobrałam jedną rzecz i czekałam na potwierdzenie .tak do około 3 tygodni nie pamiętam dobrze..

Monika Cicho
@Alex

Czekalam przrszlo miesiąc i mocno się upomimalam

Majka
@Alex

U mnie było to samo czekałam prawie 2 tygodnie a miało być do 7 dni no i standardowo dostałam inny rozmiar niż zamawiałam

Kiti
@Nowy klient

Często tyle to trwa, bo mają naprawdę dużo klientów, ale zdarzyło mi się że przesyłka przyszła szybciej niż w dwa tygodnie.

Nowa
@Alex

A wpłatę chcą do dwóch godzin. Ciekawe.

AGata 22
@Alex

rownież czekam już dwa tygodnie . zaczyna mnie to irytować . Oczywiście zaplacone z góry . Na facebooku próbowałam zamówić ale jakoś brak odpowiedzi przypomniałam się więc na messengerze no i co cisza do dzisiaj .

Ja
@Alex

Owszem,często tak bywa. Tłumaczenie,bo dużo zamówień. Kupuję w nowym ,innym sklepie gdzie jest ogromne zainteresowanie i multum zamówień. W piątek zamówiłam,sobota potwierdzenie i przelew a we wtorek odebrałam paczkę. Można? Można.

Gośka
Inne
@Alex

Ja zamiast opłaconej sukienki otrzymałam zupełnie inną, po odesłaniu zero kontaktu, zero towaru i zablokowanie na FB

Luiza
Inne
 Pytanie

Mam pytanie ta firma wogole wystawia paragony???

Kupująca OSTATNI RAZ!
Inne
 Pytanie

Dajcie sobie spokój kobitki z tym „sklepem” nie mogą zapanować nad zamówieniami to Nie wprowadzają w błąd ludzi. Narazie czekam .. czekam... czeka... Zobaczymy co przyjdzie? NIGDY WIĘCEJ !!! NIE POLECAM!!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Odzież XXL Jacek Szałajko - Siechnice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Odzież XXL Jacek Szałajko
3.4/5 Na podstawie 70 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Odzież XXL Jacek Szałajko
Przejdź do nowych opinii