Czy w Apple Poland Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Na jakie benefity i wynagrodzenie na start można liczyć w dziale sprzedaży? Wyczytałam, że dla niektórych były to duże zalety. Czy na ten moment można też tak powiedzieć? Może wymienicie, co firma oferuje na danym stanowisku? Już dawno tu nic nie było napisane, a ja myślę nad złożeniem CV :-)
Biorąc pod uwagę, że ta oferta pracy leży na ich stronie od pół roku, to albo wymagania są takie duże, albo mało płacą, albo jedno i drugie, w co mi się wierzyć nie chce...
Znacie firmę Apple Poland Sp. z o.o., pracodawcę lub pracowników? Każda firma ma swoje zalety i wady, podziel się z nami swoją opinią.
Ten outsourcing to dotyczy kwestii HR, marketingu, księgowości? Ale musza mieć jakiś zastęp swoich pracowników, choćby tych, którzy koordynują usługi od podwykonawców. Czy są to osoby z PL, czy może 'zaproszone' z zewnątrz?
Nawet siedziby firmy nie znajdziecie na stronach web, bo nie życzą sobie żadnych wizyt. Z tego co wiem, to HR, księgowość, recepcja wszystko outsourcing. Uciekłam po paru miesiącach.
Jako były pracownik, niestety nie mogę polecić tego miejsca pracy. Plusem na pewno są wszystkie benefity, które daje nam pracodawca oraz z reguły wysokość wynagrodzenia. Praca w dziale sprzedaży to pomyłka, ponieważ całość opiera się na pracy w lub z siecią sklepów "Nie dla idiotów". Osobiście nie miałem styczności, ale wiem, że byli pracownicy, którzy doświadczali mobbingu zarówno wewnątrz firmy jak i w samym miejscu pracy. Sam byłem mobbingowany w sklepie, którym pracowałem, a zgłaszanie tego w niczym nie pomogło, ponieważ pracodawca ma to głęboko. Minusem też, jest kompletny brak możliwości rozwoju, z powodu małej struktury i braku stanowisk. Ogólnie moja opinia jest negatywna, poza wynagrodzeniem tak naprawdę praca tutaj nie ma żadnego sensu.
To firma klon, w normalnej by wyleciał zarząd gdyby pozwolił jednej z sieci na sprzedaż tysiecy MacBooków co miesiąc po niskiej cenie ktora je pcha do handlarza, ten dalej przez Dubaj. Jak się centrala daleko dowie to osoba która sprzedaje do tej sieci na dwie takie same litery pracy nie znajdzie.
Nie wiesz? Ponieważ oddział w Polsce powinien dbać żeby za sprzęt sprzedawany w kraju tutaj został, a nie finalnie trafiał do handlarza (przez jedna z dużych sieci) który co miesiąc tysiącami wywozi poza granice UE. Mało tego ceny po której im sprzedają są ok 500-600 niżej niż oficjalnie sprzedają na stronie.
Witam, pracuję na infolinii dla klientów i gdyby nie fatalny moment na znalezienie pracy rzuciłbym ją w ciągu minuty. Jest nas o kilkadziesiąt razy za mało i ludzie dzwonią czasem przez kilka dni żeby dodzwonić się ze swoim problemem. Każda rozmowa jest przez to bardzo nieprzyjemna, wszyscy są wściekli i wyładowują tą wściekłość na nas. Standard to klienci którzy coś kupili, wcięło im pieniądze i od tygodnia nie dostają ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Ecommerce tak się rozwija, mamy takie drogie produkty a zarząd oszczędza na infolinii... Odradzam i pracę i zakupy, szukam czegoś innego jak tylko znajdę to błyskawicznie uciekam
Niestety muszę potwierdzić wszystko co napisał kolega. Jeszcze na super sklep online potrafi posprzedawać rzeczy których nie ma na stanie i mamy kilka dni przepraszania wszystkich i ściemniania że ich transakcja trafiła do kontroli... MA-SA-KRA :(
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Apple Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Apple Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Apple Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!