brak logo

Curyło-Asterix

Kraków

Opinie o Curyło-Asterix

anonim 2010-03-27 12:05
Nic się nie bój, tobie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] lizał nie będzie i módl się aby po jego odejściu nie było gorzej a co do wykresów komputerowych to w Krakowie jest kto inny.
anonim 2010-03-28 19:42
Pan (usunięte przez administratora)jest w swoich teoriach tak zakochany ze nie ma czasu na takie strony a szkoda, bo wiele by mógł się dowiedzieć na temat swojej osóbki i jego praktyk, doskonałych tylko jego zdaniem.
anonim 2010-04-05 20:11
I co z tego wyniknie że to czyta??? noce nadal beda ciemne a on bedzie z wszystkich i wszystkiego nie zadowolony!!! oprócz swojej pokojowej elity i nieomylnych teorii :( a reszta nadal bedzie (usunięte przez administratora)
czeladzianin 2010-04-12 17:55
no nie tylko oni, z tego co wiadomo nawet u nas to jeszcze pan S. J. i gps z nimi konkurują.
anonim 2010-04-26 21:37
I tu masz racje, bo dopóki nie zaczną szanować ludzi, którzy dla nich pracują i sie z nimi liczyć biorąc pod uwagę ze lis opuścił norę to dalej tego, co chwile zmieniający sie ludzie tego nie pociągną, a Elita rak robota sobie nie pobrudzi a niestety będą rozliczani z tego, co będą robić a nie z ich teoretycznych planów nie popartych widocznymi efektami.
anonim 2010-05-07 20:03
Bo kapitan pierwszy wie kiedy statek zaczyba tonąć.
ano nim* 2010-05-08 13:59
Ale przecież nasz "wspaniały" dział telemarketingu ulega powiększeniu?? tylko pytanie pa co????
lki 2010-05-14 20:18
powiększają tele bo trzeba!!! przecież ulubiony dział kierownictwa nie może się przemęczać!!! w 4 sobie nie dają rady!a ty kierowco czy magazynierze jeb za 1500 zł i odwalaj robotę za wszystkich!!!
anonim 2010-05-20 19:18
Jak to mowia obroty spadaja, wiec po co dodatkowe kobiety w tele ktore ma coraz mniej roboty.
prawie najlepszy 2010-05-30 19:29
TA FIRMA TO JEDNA WIELKA RODZINA ;)
anonim 2010-05-30 21:49
Moze i tak prawdziwy ojciec odszedl, nagle pojawilo sie pare kobiet i kazda z nich jest matka, tylko szkoda ze nie ma na tyle pokarmu zeby nakarmic wszystkie dzieci. ciekawe dla ktorych zabraknie?
Czeladź 2010-06-02 09:21
No i wyjaśniła się sprawa tele.W Krakowie przyjęli dziewczyny a w Czeladzi [usunięte przez moderatora] Stan osobowy się zgadza i nie istotne że kolejni pracownicy wylądowali na bezrobotnym.Maszyna musi się kręcić.
anonim - jak każdy... 2010-06-03 20:08
... stan załogi się zgadza... oj smutne to......
warto się jeszcze zastanowić dlaczego przyjęto nową osobę do tele w Krakowie .... może trzeba mieć PLECY !!!! a wiadomo,że "NOWA - a jednak STARA" pracownica je ma...
ZaGłĘbIE 2010-06-10 21:03
Czy ktos moze napisac dlaczego niema przelewow !!! 10ty minał .....
anonim 2010-06-19 22:36
Ja pracuje tam już parę lat,codziennie wstaje i narzekam na tą pracę ale idę i [usunięte przez moderatora] bo takie jest życie a jak będę miał dość to się zwolnię i będę gdzieś indziej [usunięte przez moderatora] ŻYCIE .........
anonim 2010-07-20 11:27
Zenada!!! Jest coraz gorzej...i to nie koniec zwolnien.!! Pracownik jest smieciem,niczym wiecej.Nigdy nie wiadomo,kiedy wbija Ci noz w plecy!!
magazynier 2010-08-03 13:26
Zwalnia się pracowników i wymaga się od nas coraz większej wydajności ale nikt nie widzi nieudolnosci kierowników zmianowych a to od nich w znacznym stopniu zależy nasza wydajność ,niektórzy z kierowników są jak kłody pod nogami przychodzą do pracy żeby posiedzieć na internecie i w [usunięte przez moderatora] maja to co dzieje się na magazynie.
anonim 2010-08-03 19:15
I tu masz racje, ale oprócz tego, że wam się nie pozwala płynnie pracować to również odbija się to na kierowcach, którzy muszą czekać aż zostanie przygotowany towar, który musza dostarczyć w odpowiednim czasie szkoda, że nikt też nie zwraca uwagi jak sie jeździ po wszędzie remontowanym mieście. Ale najważniejsze jest to żeby towar wyjechał a potem cała wina spada na kierowcę.
biedak 2010-08-11 20:36
po ostatniej wypłacie PORAŻKA !!!Ale już niedługo po oficjalnej fuzji to dopiero nam dowalą !!!
anonim 2010-09-14 12:26
KoŃ - 2010-01-28 17:35:40

Kierowcy tankujcie tak jak każe pan [usunięte przez moderatora] bo jak nie to cyt. premie polecom. Szkoda tylko ze wy nie wiecie wcześniej gdzie jedziecie a wymagają żeby się przygotować. To nie łatwiej powiedzieć żebyście zawsze po pracy tankowali. Pan [usunięte przez moderatora] zabłysnął piszczącymi żarówkami i letnim płynem do spryskiwaczy w butelkach po zimowym :) A na dokładkę jeszcze sobie napisze ze jak się źle wbijecie do pracy to - 2% premii jak masz za dużo pomyłek to tez Ci obetną, jak nie zważysz sklepu i wyjdzie Ci błąd to musisz wyjaśnic dlaczego masz błąd to jak masz farta bo jak pan [usunięte przez moderatora] sie wkurzy to poleci i powie i będzie - 5% Pozdrawiam!! Na szczęście już tam nie pracuje ale znajomi się niestety męczą

Asterix Kraków wielki syf!!!!traktują
pracowników małostkowo!!!!!!zarobki w tej firmie warte śmiechu,za taką pracę co wykonują kierowcy,niech sie zastanowi osoba pani [usunięte przez moderatora] zarządzający płacą jak ciężko pracują!!!!!Ja już nie pracuję i dzięki Bogu,ale męczą sie inni z takim kierownictwem(o wiele jest Ich za dużo i nie wiedza co robic to sie odgrywaja na kierowcach)nigdy bym nie polecił takiej firmy najgorszemu wrogowi!!Ale może coś sie zmieni.jak zmieni sie kierownictwo!!!!!!!!!!!!!
witam 2010-10-25 17:48
witam chce sei zatrudnic jako kierowca na jakiej zarobki moznna liczyc na poczatek w firmie asterix?
nowy 2010-11-06 08:35
Witam a ktoś może pracuje w tej firmie jako przedstawiciel handlowy bądz pracował i wypowie się w tej kwestii troche....Pozdrawiam
Anonim 2010-11-08 19:50
Witam.
Zaproponowali mi pracę w Asterixie Wrocław. Czy warto tam iść? Pracy się nie boję, nie cierpię chamstwa i lizusostwa.
Proszę o konkretną odpowiedź, może będziemy razem pracować.
kraków 2010-11-23 15:15
[usunięte przez moderatora] to kierownik ktory błagał pracodawce na kolanach o prace a teraz kazdego wyrzuca za byle co bo boi sie o własną [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale ze szuka iinej pracy to nie wazne wiec patrze jemu na rece
przedstawiciel 2010-11-23 18:07
Gościu uciekaj gdzie pieprz rośnie
nowy 2010-11-27 10:07
za dużo się nie dowiedziałem...,a może inni przedstawiciele boją się konkurencji w postaci nowych PH
anonim 2010-12-02 16:26
panowie wszedzie czy to wroclaw czeladz czy tez krakow wszendzie jest ten sam syf a malo tego zmieniaja system plac od 2 stycznia wiec bedzie jeszcze gorzej. DZIEKUJEMY [usunięte przez moderatora]
Pomorze 2010-12-16 17:46
[usunięte przez moderatora] też zaczą mącić na pomorzu :/// Ten typ jest jakis [usunięte przez moderatora] :/
rabat juz nie pomorze 2010-12-21 18:15
teraz rozwalają Rabat to może trochę odsapniecie , a tak swoją drogą to skąd u was wzięło się tyle dyrektorków? i to żeby jeszcz coś sobą reprezentowali specjaliści od rozwoju rynków podający jedno hasło ma być tak jak w Krakowie i nie ważni są Klienci.A taka fajna firma była - szkoda.
anonim 2011-02-04 17:13
Witam,,,, asterix- curyło-rabat pomorze jak sie połaczyło i wprowadzili swój zacofany ,stary wrecz prechistoryczny system komputerowy który działa w kurniku ,,kraków,,ma działac w pruszczu,,,,,jest to smieszne i nie realne,,,,po roku tego systemu firma rabat pomorze przestanie praktycznie istniec. Mam tylko nadzieje ze ktos beknie za to , za te chore i bezmyslne działania w pruszczu......
Roman C. 2011-03-24 11:30
Dlaczego niszczą oddział w pruszczu gdańskim w tak beznadziejny sposób.Ludzie,którzy zarządzają magazynem wielkości cyrku uczą nas jak zarządzać magazynem o pow.10 000m2........................................ a do tego ten program typu \"Atari,Commodore\" rocznik 1985????Pytam o co tu chodzi??? Życzę nam pracownikom w pruszczu wytrwałości i szacunku do samych siebie......nie dajmy zrobić z siebie zwierząt uczestniczących w występach tego CYRKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anonim 2011-06-10 22:02
Pracowałam w tej firmie kilka lat w Kr ,było coraz gorzej , najbardziej wkurzała mnie [usunięte przez moderatora] ,w końcu podjęłam decyzję o odejściu, oczywiście wcześniej znalazłam inną pracę . I to było najlepsze co mogłam zrobić.
Nigdy nie żałowałam tej decyzji !!!
anonim 2011-07-04 19:47
nie ma jak praca w Curyło Asterix (znaczy teraz Rabat Service)!!!
żyć się chce ,jak się do pracy przychodzi i mija z Panią [usunięte przez moderatora] Laska ma klase jak mało kto! Aniołowie pod niebiosa grają! alleluja MA RyJA
anonim 2011-07-15 15:24
Kobieta ma o sobie tak wysokie zdanie ze nie moze widziec ludzi na korytarzu, z którymi się mija, bo ona caly czas w niebiosach buja, ale nie ma sie, co dziwic, bo jest wspaniala ... hmmmm no wlasnie czym. Władni założyli sobie podbródki, aby nie widziec swoich wspolpracownikow Władni maja zero szacunku do ludzi, którzy z nimi, pracuja. A szkoda : ( bo nikomu by to na pewno nie zaszkodzilo a atmosfera by na pewno nic nie zepsula. Krótko reasumujac „zapomnial wol jak cieleciem był”
gal anonim 2011-11-25 15:30
Panowie jak w tej chwili wyglada sytuacja w oddziale Krakowskim? Poprawiło się cos czy wszystko schodzi na psy??
OlO 2011-12-16 18:50
Powiem tak robie tam juz pare lat. Zarobki powiedziałbym ze jak u mnie to lepsze w okolicy 2200 -2500. Rząd troche sie uspokoił nie skacza ci do gardła. Ale teraz od stycznia bedzie \\\"elegancko\\\" zmieniaja system płac troche by pisac o tym a w skrócie podstawa 1500brutto + 0.07 za pozycje 6.50 za tone, 4zł za zaladowana tone, 0,30 za relokacje, nie bedzie tzw. kartek na zlecone co było dobre. zobaczymy po pierwszej wypłacie
anonim 2012-08-03 10:50
No i po Asterixie czy tam rabacie. Firmy już nie ma, wystarczyło tylko albo aż 2 lata żeby firmę zrujnować.
Pracowałam tam kiedyś i cieszę się że odeszłam, z ludzmi typu [usunięte przez moderatora] nie da się pracować. Juz dawno powinna ta \\\\\\\" kobieta\\\\\\\" zostać zwolniona. Zero szacunku dla innych to to co ją charakteryzuje. Ale no cóż jak się ma plecy w postaci [usunięte przez moderatora] to można wszystko. Żal mi reszty załogi ale mam nadzieję że jak będą zwolnienia to ona będzie pierwsza.
ewa się dobrze miewa 2015-02-19 14:10
zero konkretu w internecie o firmie - to jest dla mnie najbardziej irytująca syutuacja, mamy XXI wiek i myślałam że podstawą marketingu każdej firmy jest witryna internetowa. szukam pracy w tej brażny ale u mnie akcje tej firmy spadły skoro taka akcja jest. ewentualnie co na plus da mi zatrudnienie u nich, przekonacie mnie jakoś?
daj 2016-05-19 18:48
Branża jest moim zdaniem bardzo ciężka. Nawet jeśli niektórzy starają się to wykpić. W poprzedniej firmie nie udało mi się przetrzymać zbyt długo. Mam nadzieje , że tu będzie inaczej. Chociaż @dons rzeczywiście ofert brak
Zostaw swoją opinię o Curyło-Asterix - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Curyło-Asterix