Opinie o Infosys Poland Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Infosys Poland Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Infosys Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Infosys Poland Sp. z o.o. w Łódź

Mars poznan
Pracownik
 Pytanie

Ponad 10 lat pracy w różnych SSC w i nigdy nie spotkałam się na rozmowie rekrutacyjnej z pytaniem: (usunięte przez administratora) Najwyraźniej w Mars to norma, może mają dobre układy w PIP... Na kolejnym etapie business case - miałam dostać godzinę wcześniej , 20min opóźnienia i to dopiero jak się przypomniałam szanownej pani z HR. Trzy jeszcze bardziej szanowne panie na rozmowie, wybuchające bezczelnym śmiechem przy co drugiej mojej odpowiedzi na pytanie. Oczywiście zero odpowiedzi zwrotnej. Życzę powodzenia w przenoszeniu procesów do Polski , nie pozdrawiam, nie polecam.

4
JJ
Były pracownik

Zatrudniono mnie 3 stycznia tego roku. Ponad miesiąc czekało się na pierwsze spotkanie (online) z klientem z Niemiec. Tam, po przedstawieniu mojego profilu, poinformowano mnie, że klient musi się naradzić z innymi osobami, aby móc zdecydować, jaki zakres obowiązków mi przydzielić. Na odpowiedź zwrotną trzeba było czekać 3 tygodnie. Okazało się dodatkowo, że zakres obowiązków, który miał mi zostać przydzielony (obiecywano mi to podczas rekrutacji), nie jest dostępny, więc klient zdecydował o podrzuceniu mi całkiem innych zadań. Dodatkowo na wejście tego scope'u trzeba byłoby czekać jeszcze cały miesiąc, do kwietnia. Managerka i klient postawili mnie przed faktem dokonanym. W pierwszym tygodniu marca otrzymali więc ode mnie wypowiedzenie. Warto też nadmienić, że klient stawiany jest na tak wysokim pedestale, że współpraca w dobrej atmosferze nie jest możliwa. Zadawanie pytań procesowych kończy się eskalacjami od klienta, a przy błędzie procesowym popełnionym z powodu niewiedzy pracownika (niewiedza wynikająca z właśnie tego, że "klient nie lubi pytań"), klient również dokonuje eskalacji. Team Leader, mimo, że jest zwykle po stronie pracownika i rozumie jego argumenty, nie jest w stanie nic zrobić, ponieważ również musi się podporządkować klientowi, natomiast managerowie wolą winić pracownika zamiast prowadzić dialog z klientem. Ogółem: polecam nie aplikować do firmy Infosys.

1
ziomus
Pracownik
 Pytanie
@JJ

jaki klient?

KK
Były pracownik

Co kto robi, jego sprawa. A Ty chyba nie pracowałeś dla tego klienta, bo byś się nie dziwił, że ktoś chciał odejść w trybie pilnym. To nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek.

Kasia
Pracownik
@KK

Tak to kariery nie zrobisz. Jesli masz zamiar pracowac krótko to nie aplikuj do Infosysu wogule. Bo marnujesz cenny czas firmy i innych pracownikow tylko.

JJ
Były pracownik

dzięki za troskę, natomiast z moim poprzednim doświadczeniem nie ma problemu znalezienia nowej pracy. treningi były zawsze zbiorcze, więc nikt z mojego zespołu nie poświęcał czasu tylko na mnie. przed złożenieniem wypowiedzenia była również komunikacja z przełożonym, natomiast TL nie miał możliwości w żaden sposób wpłynąć na przypisany zakres zadań, który był niezgodny z tym, co było opisywane podczas rekrutacji.

Poznan info mars
Pracownik

Awanse są dawane głownie (usunięte przez administratora) chyba, że pracujesz za 3 osoby po 16h dziennie – masz szanse na minimalną podwyżkę oraz jeszcze więcej pracy – jest o co walczyć. Obietnice dawane na rozmowach rekrutacyjnych rozpływają się w powietrzu momentalnie po ich zakończeniu. Mamy do czynienia z typowym „low cost ssc” które ma w ryzku ogólne niezadowolenie oraz wysoką rotację, jednak w obecnej fazie rozwoju firmy jest to niedopuszczalne. (usunięte przez administratora) Z założenia biznesu - po ustaleniu wszystkich procesów oraz zastosowaniu ich automatyzacji taki model ma prawo bytu. Jednak jeśli firma ma reprezentować markę premium którą się szczyci, to nijak pasuje do tego obrazka i zatrudniać będą się tylko desperaci

Grzesiek
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w tej firmie całkiem spory kawałek czasu, bo prawie 7 lat. W przeciwieństwie do niektórych głosów nie będę jechał tutaj po niej, bo zdobyłem tutaj całkiem sporo doświadczenia, które teraz wykorzystuję gdzie indziej. Ale do rzeczy: zacznijmy od tego, że infosys jest kompanią outsourcingową, więc de facto pracujemy na rzecz zewnętrznych podmiotów - zazwyczaj dość znanych na rynku firm, coś w stylu bycia zatrudnionym przez Manpower albo innego pośrednika pracy. Tak naprawdę wszystko zależy od tego, dla jakiego zewnętrznego klienta będziemy pracować, bo jedni mają lepiej ułożone swoje aktywności i dzięki temu są łatwiejsi w ogarnięciu, drudzy wręcz przeciwnie - potrafią naprawdę solidnie dopiec, stąd taka rozbieżność w ocenach. Przez cały swój czas pracy w infosysie pracowałem dla dwóch zewnętrznych firm - jedna bardzo spoko w podejściu, druga mająca totalny bałagan u siebie i impaktująca tym także swojego kontaktora, jakim jest infosys, przez co potrafiło się tam naprawdę dużo nadgodzin wyklepać - czasem wręcz niepotrzebnych. Przez całą karierę tam przewinąłem się przez kilka teamów - konsolidację (pierwszy klient), potem księga główna, zespół projektowy i zespół podatkowy (już ten drugi). Pierwsze trzy zespoły wspominam całkiem dobrze, czwarty - niekoniecznie, głównie dlatego, że proces tam nie był ułożony praktycznie pod każdym względem. Liderzy (poza jedną osobą) robili co mogli, ale roboty było pod kurek a terminy praktycznie na styk, przez co wliczając pracę na remote desktopach ciężko było je wypełnić, więc normalnym było siedzenie po godzinach. Wspomniana jedna osoba, która szefowała zespołem, nie robiła w tej materii nic, nie zgłaszała tego nigdzie a jedyną jej pomocą zawsze było pytanie "a już skończone?" albo odrzucanie ticketów z raportami na zasadzie "bo tak" - kiedy pytałem o wyjaśnienie, dlaczego mam rejecta - niejednokrotnie nie uzyskałem jasnej i klarownej odpowiedzi (tak Monika, wiem że to czytasz, albo przeczytasz. Nie jest to moja prywata w Twoim kierunku, sama wiesz jak to nieraz wyglądało - po prostu jeśli coś nie spełnia wymogów, wyjaśnij to ludziom rzeczowo z punktu widzenia procesu, a nie chaotycznie i niejasno z punktu własnego "widzi mi się" i jako szef zespołu wsłuchaj się też czasem w jego głos, bo nikt nie lubi siedzieć bezsensownie w nadgodzinach, jeśli nie jest to konieczne - to tyle ode mnie). Dlatego tutaj stawiam minus... Inną sprawą jest współpraca z Indiami - tutaj zależy jak się trafi. Infosys ma też mnóstwo apek do oceny pracowniczej, rejestracji czasu pracy, odbioru nadgodzin etc. które działają zależnie od tego jak wiatr wieje - raz hulają jak porąbane, innym razem nie działają z jakichś powodów. Miewałem nieraz z tym kłopoty, ale zasadniczym plusem w tej sytuacji jest fakt, że o ile pracowaliśmy dla zewnętrznych firm, a nie w kadrach albo IT, nie musieliśmy się z problemami owych aplikacji barować a w razie co jakieś braki można było załatwić ticketem. Reasumując - oczywistym jest, że taką firmę będzie się odbierało różnie, jak już zaznaczyłem na początku - jeśli będziesz pracować dla klienta, który ma fajnie ułożony proces, zapewne będziesz wychwalać firmę, jeśli trafisz jednak pod przysłowiową rynnę - będziesz wyklinać tę firmę jak świat stoi. Jest to normalne i zrozumiałe. Ale nawet i tam można się czegoś nauczyć... Infosys jest dobrą firmą na początek na przetarcie szlaku w karierze zawodowej, na przysłowiowe obtrzaskanie się z biznesowymi aplikacjami i tym jak one działają, na poznanie SAPa i na poznanie też między innymi tego, jak ten cały korpoświat funkcjonuje i tego czy faktycznie widzimy w nim naszą przyszłość... Moja rada dla świeżaków - zaryzykujcie i nie zrażajcie się pensją, bo doświadczenie, które tu zdobędziecie, będzie procentować później. Nie zasiedźcie się przy tym tutaj zbyt długo, tak jak zrobiłem to ja - 2 lata to maks, a potem próbujcie gdzieś indziej (chyba że firma jakoś przez ten czas uatrakcyjni się na pracowników, którzy chcieliby się związać z nią na dłużej). To chyba tyle ode mnie. PS. Z tego miejsca jeszcze chciałem pozdrowić Magdę S, obie Agi L, Maćka W, Paulę A, Martę S, Sylwię D, Dragana N, Marka G, Darię H, Pawła L i przede wszystkim Danylo, którego nie ma teraz w naszym kraju, bo walczy o swój - dziękuję Wam raz jeszcze za wszystko i za to, że miałem tę sposobność spotkać Was na swojej drodze. Dziękuję Wam razem i każdemu z osobna za całą pomoc jaką od Was dostałem a także nieraz i za szczere rozmowy, bo przecież życie, także to zawodowe, nie polega tylko na ślęczeniu przed biurkiem i wpatrywaniu się w monitor. Pozdro!

Monika
Pracownik
@Grzesiek

A ja nie pozdrawiam ukroli. Przez nich tylko ceny rosna, wykupuja mieszkania, zabieraja Polakom miejsca pracy, brak ofert na wynajem. Niech wracaja do siebie. Czas na polexit.

15
Monika
Pracownik

nie bedziesz mi dyktował c y m b a l e co mam robic w zyciu masz z tym problem to se zwal polski d u p k u

14
Maja
Inne
@Monika

czyli jakieś większe konflikty pomiędzy współpracownikami mogą tutaj wychodzić z tego jak to ujmujesz? W jaki sposób tym zarządzać w takim razie? Chyba nie każdy w ten sposób odbiera te atmosferę pracy?

Praktykant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

2 etapy: rozmowa telefoniczna i rozmowa z kierownikiem działu. Podczas rozmowy telefonicznej najpierw 2 pytania po angielsku, potem informacja o warunkach zatrudnienia: rodzaj umowy, czas trwania, wynagrodzenie. Potem jeden dzień czekania, telefon z zaproszeniem na rozmowę z kierownikiem działu - całość rozmowy po polsku.

Pytania

Standardowe: pytania o poprzednie doświadczenia, doświadczenie międzynarodowe, studia, powody aplikowania, wyobrażenia o pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta
Łódź
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pyt
Kandydat
 Pytanie

Czy można pracować na umowie b2b?

Poznan oszukano nas
Pracownik

Mialbyc podwyzki od 2 lat a dali premie za polecenia o wartości naszych pensji. Uciekajcie stad.

Pracownik
Pracownik

Straszna firma, bonus półroczny żenujący, aż wstyd się komuś przyznać. Pensja podstawowa kiepska. Ciągłe awarie systemu, rotacja bardzo duża, ciągle trzeba wdrażać nowych pracowników, którzy czasami nawet roku nie pracują. Przy przedłużaniu umowy nie ma mowy w ogóle o podwyżce, trzeba czekać do marca i oceny żeby w ogóle o tym porozmawiać. Osoba zatrudniana na JL2B wykonuje pracę jak JL3. Praca tylko dla osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenie, a potem lepiej przenieść się gdzieś indziej, co zamierzam zrobić. Szczerze nie polecam

1
Monika moniczka
Inne

Dali studentom 30% wiecej niz pracownikom z 5 letnim doświadczeniem unikac tego korpo. Managerowie Was okradna z wiedzy i zastapiam komputerami i swiezakami po studentach

JL5
Pracownik
@Monika moniczka

U mnie w zespole mamy kej pi aje powyzej 97% i kazdy dostal podwyzke. Wystarczyc dobrze pracowac, pisać makra i toole a nie sie obijac.

Maja
Inne
@JL5

A jak coś wam nie idzie w zespole, co wtedy? Koledzy pomagają kpi ponabijać? Prócz tego nad czymś jeszcze współpracujecie?

JL5
Pracownik
@Maja

Wiadomo w kazdym zespole czasem nie idzie. Dlatego mamy team mityngi aby kazdy mogl sie wypowiedziec co zmienic:) i to działa. Do tgeo czasenm wypady integracyjne np na kregle finansowane przez Infosys :) w tym roku kazdy dostał podwyzke min 10%.

Sylwia mars poznan
Były pracownik

Hej studenci uwazajcie na to korpo menagerki maja karty lunchowe bonusy za polecenia pracownikow i same benefity. Omijajcie to korpo jak najdalej. Sama widzialam jak menagerka zabrala produkty mars z biura do domu. Plakac sie chce ze tacy ludzie zarzadzaja ludzmi swizo po. Studiach

1
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

JL5
Pracownik

Cos ci sie pomyliło w tej główce dziecko. Na stanowiska menadżerskie licza sie umiejetnosci menadzerskie a nie doswiadczenie w pracy przy procesach. Menadzer nie musi znac procesów, a zarzadzac ludzmi tak aby wykonywali procesy efektywnie i ich motywowac.

Zwolnienia odprawy
Pracownik

Hej ja slyszalem ze maja dac odpprawy w EUR dla tych co ich zwalniaja

Henryk
Pracownik
 Pytanie

Doszły mnie słuchy że Infosys robi cięcia. Ktoś coś wie na ten temat? Jak tu wygląda proces rozwiązania umowy przez pracodawcę?

1
Poznań Infosys
Pracownik
 Pytanie

Czy poznański Infosys wraca do biura? Czy dalej będzie 100% zdalna praca?

Kierownictwo
Pracownik

Pierwsza klasa jaka zawziętość kierownictwa. Uciekajcie z tej firmy. Bejmy placa tez inni i to lepiej

Sylwia
Pracownik
 Pytanie

Monika wiem ze to czytasz pozdrawiam. Zarabiam tyle co Ty juz. Ile masz euro?

Maja
Inne

Widzę, że o kasie się wątek rozpoczął. Nie chwaląc się własnymi zarobkami, bo chyba jakieś ponad normę są skoro tak piszecie, to porzucicie obecne osiągalne? ile na start i potem z czasem za dobrą pracę się zarobi?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy jest możliwość ZMIANY ODDZIAŁU do innego kraju w Unii Europejskiej?

Poznan centrum
Kandydat

Dziwny kontakt tel z Pania od rekrutacji, Mimo zapewnień- brak informacji zwrotnej o wyniku rekrutacji. Proszę mi uwierzyć, nawet e-mail z odnową jest lepszy niż brak odpowiedzi

Majkel
Kandydat
@Poznan centrum

Potwierdzam, nie wiem z jakiej lokalizacji do mnie dzwonila pani Karolina z rekrutacji ale w tej ich firmie wszystko jest ściśle tajne. Stan na dzisiaj: oni zebrali moje dane i nie ma z nimi żadnego kontaktu. Nie mam dostępu do wyników moich testów online, brak wyników języka na rozmowie. Pani przeprowadzająca rozmowę żeby zweryfikować język próbuje wypytywać o prywatne sprawy i jest strasznie nieprzyjemna. Podejrzewam jakąś sfrustrowaną absolwentkę filologii i chyba takimi toksycznymi samicami passive agressive naszpikowana jest ta firma. Takie są moje odczucia po zaledwie dwóch rozmowach, strach pomyśleć co byłoby dalej.

Weronika
Pracownik
@Poznan centrum

Infosys jako atrakcyjna firma w regionie ma bardzo duzo chetnych, wiec normalne ze przy setkach aplikacji nie kazdy dostaje odpowiedz, lecz tylko ci ktorzy przeszli do kolejnego etapu. Pozdrawiamy ;)

Pracoholi
Pracownik
@Weronika

Infosys rekrutuje pracowników z każdego zakątka Polski do pracy zdalnej, a i tak ma problem ze znalezieniem chętnych.

Jolanta
Pracownik
@Pracoholi

Nie prawda. Wiekszosc ofert Infosysu jest praca z biura. Tylko nieliczne to praca zdalna.

Sap consultant
Kandydat
 Pytanie

Ile zarabia Sap junior consultant

Manager
Pracownik
@Sap consultant

9 razy mniej niz operation manager

pracownik
Były pracownik

Bardzo dużo pracy - robisz za 2-3 osoby. Pensja nieadekwatna do ilości obowiązków. Dali podwyżki, a obniżyli premię - pracownik w tej firmie się nie liczy. Jak się nie podoba, to nawet Cię nie zatrzymają. Na twoje miejsce przyjdzie tańszy studenciak. W tej firmie nie liczy się jakość pracy. Zero szkoleń czy przygotowania do pracy - nikt nic nie wie. Na dostępy czekasz miesiącami a problemy ze sprzętem czy oprogramowaniem, naprawiasz sobie sam, bo i tak się nie doprosisz. Notoryczne błędy w nadgodzinach, pensjach. Wyrównania nigdy nie otrzymasz. HR nie dzialaja. Nikt juz tutaj nie chce pracowac... Jeszcze tydzien i spadam. Jestem na wypowiedzeniu. Odchodze z tego hinduskiego balaganu. Gorzej juz nie bedzie.

Solidarny
Pracownik
@pracownik

Zagrywka z obniżką premii bardzo słaba. Widać, że Infosys nie dba o pracowników w Polsce. I nie ma się co dziwić, że ludzie nie mają motywacji, jak wielu pracowników zasuwa żeby załatać organizacyjne braki, żeby później mieć z tego nic i jeszcze niższą niż zwykle premię półroczną. Dramat

TheMotywacja
Pracownik
@pracownik

To jest wręcz szokujące, że przy takiej liczbie negatywnych komentarzy jaka się tu pojawia, po Poznaniu Infosys chce jeszcze dobić motywację pracowników z Łodzi itd. Informacji o podwyżkach żadnej, za to obniżka premii. Świetna decyzja.

JL5
Pracownik
 Pytanie
@pracownik

Co zrobiles aby zasluzyc na podwyzke. Jakie toole zwiekszajace produktywnosc napisales? (usunięte przez administratora) sie skonczyla. Podwyzki tylko jak zwiekszasz produktywnosc. Tak działa kapitalizm i jest najlepszy na swiecie.

anonim
Były pracownik
@JL5

"Podwyzki tylko jak zwiekszasz produktywnosc." To chyba jednak nie w tej firmie.

Poznanski oddzial
Pracownik

Pracy zdecydowanie za dużo na ilość pracowników, ale mimo wielu próśb z naszej strony, przełożeni nie uznali za konieczne zatrudnienia dodatkowych osób, lepiej było eksploatować obecnych pracowników. Brak transparencji!!! Śledzenie każdego kroku pracownika, liczenie każdej minuty pracy i nagminne nadgodziny z powodu piętrzącej się ilości pracy. Bardzo duża rotacja. Raczej nie zależy im na zatrzymaniu pracownika, który myśli o odejściu i mówi o tym wprost przełożonemu. Nastawieni są na studentów i ludzi świeżo po studiach, którzy nie mają porównania z innymi firmami. Odejście było jedną z najlepszych decyzji w moim życiu!

True
Pracownik
 Pytanie
@Poznanski oddzial

Niestety jest to prawda ja tez bede zaraz spadac. W jakim teamie/dziale pracowalas/es? Nie rozumiem podejscia do ilosci pracy...

Arrrr
Pracownik
@True

Dzial naleznosci ar

Kandydat do AR
Kandydat
 Pytanie
@Arrrr

Ja dopiero zaczynam i już się boję... Możesz powiedzieć jakiego kraju unikać?

Zostaw merytoryczną opinię o Infosys Poland Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Infosys Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Infosys Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 291.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Infosys Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 210, z czego 24 to opinie pozytywne, 125 to opinie negatywne, a 61 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Infosys Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Infosys Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Infosys Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii