brak logo

Infosys BPO Poland

Łódź

Opinie o Infosys BPO Poland

Tybur 2017-01-22 20:51
Prawda jest taka że wszystko zależy gdzie się trafi,do jakiego klienta,na jaki tzw 'Company Code' do jakiego team leadera itd. Są osoby zadowolone ale większość raczej nie przepada za tum miejscem o czym świadczy masa niepochlebnych opini wymienianych w kuchni,kantynach itp. Kontakt z językiem raczej jest niewielki,w większości przypadków ogranicza się do utartych tych samych kolokacji językowych zawartych w mailach lub w komunikacji telefonicznej jeżeli proces taką formę komunikacji umożliwia.Język angielski to 'how are you' na korytarzu a na kompie techniczny jezyk bardziej. Największa rotacja ludzi w łodzi, też wszystko za siebie mówi.Możesz trafić na proces a za pół roku przerzuca cię na inny plus back up plus jeszcze coś w ramach tej samej kasy.Na otarcie łez nędzny appraisal który nie jest powiedziane ze na pewno zaliczysz,chyba że tyłek lizesz leaderce albo poddanczo zapierd... i sie nie uwypuklasz nadzbyt integracyjnie,towarzysko z innymi.Korpo które ma tak ponura i poprawną politycznie atmosferę meczy,ludzie którzy jak na adrenalinie chodzą.Jak jesteś bardzo kontaktowy w sposób spontaniczny to prędzej czy później cię udupia.Te tandetne gadki szmatki na temat sushi, tofu i feministyczno lesbijskie paniusie czczace wegetarianizm...Tandentna kawa z automatów to rozwala bebechy,zero talerzy sztuccy dla pracowników a w ramach benefitow jakiś jedna tandetna profit karta.Jedyna dobra taktyka,pracuj rok,zwolnij się ,przyjdź za pół roku ponownie i masz dwie,trzy pąki do przodu a reszta która cały czas siedzi na tym samym poziomie będzie z kasą co była...żenada.Pelnoetatowe sprzątaczki w niektórych lodzkich firmach dużo mniej nie zarabiają.Jak nie masz dodatku językowego to lepiej nie tykac się tego...
8
Minionki 2017-01-22 21:29
W kwestii kontaktów z innymi to też średnie miejsce,możesz poznać parę normalnych osób ale dużo jest takich co nawet 'cześć' nie powiedzą i traktują cię jak wroga numer jeden nawet gdy ich widzisz po raz kolejny. Polacy Polaków jak zwykle upieprzaja lub poganiaja,a hinduskie i inne 'brudaski',tunezyjczycy co jeszcze 10 lat temu tylka nie potrafili sobie podetrzec,plus Włosi,Hiszpanie,chodzący w infosyfie 10 razy dziennie towarzysko od kantyny do kantyny,przesiadujac nie rzadko po pół godziny ,nic im nikt nie zrobi,mają niepisane przywileje,płacone czynsze za mieszkania itp w kontraktach po 4 kafle na łapę,jeszcze Polki się im przymilaja a ty polaczek szary jak przedluzysz sobie lunch breaka o parę minut dwa razy to już aluzje tobie robią.Rzeźba w gownie ta firma
15
Pracownik Infosys Poland 2017-01-28 11:52
Czytam Wasze opinie i zupełnie różnią się od mojej opinii i opinii moich znajomych studentów albo świeżo upieczonych absolwentów.
Z tego co wiem po sobie i znajomych, młodzi ludzie stawiają na przede wszystkim doświadczenie zawodowe i atmosferę w pracy. Ja słyszę od moich współpracowników o ciągłych szkoleniach potwierdzanych certyfikatami. Możliwe są także kursy językowe za które płaci pracodawca. Co ważne, pełno tutaj miłych ludzi, którzy nie odmawiają pomocy, gdzie jest ona potrzebna. Wiadomo jak to w miejscu, gdzie pracuje kilkaset ludzi... zawsze znajdą się wyjątki, ale to jak w każdej pracy.
A no to, że praca wymaga poświęcenia i zostania dużej w pracy to jakby nie patrzeć korzyść w postaci albo płatnych nadgodzin albo dni wolnych do których macie prawo.
A umowa o pracę po kilku miesiącach stażu to też ważny czynnik świadczący o tym, że Infosys dba o nas, pracowników. Ja się jeszcze nie zawiodłam.
1
ZenekSmetana 2017-01-29 21:31
Wspomniane powyżej doświadczenie zawodowe jest ważne,ale większość młodych niech się nie spodziewa że zrobi się tam karierę albo że dużo lepszą robotę dostanie gdzie indziej, skoro hindusi na wyzysk zatrudniaja z ulicy prawie każdego do Infosysu.Wydaje się na początku że chwyciło się pana Boga za plecy po czym po paru miesiącach człowiek się zaczyna orientować że w gówno wdepnął.Oczywiście są i mili pomocni ludzie ale i dużo jest hamskich plotkarzy i zazdrosnych osób które kłody pod nogi podstawiają za plecami.Są tacy co udają pomocnych chcąc podlizać się team leaderowi albo mając może inne jeszcze intencje.Trafilem z opowieści na takie osoby które na odwal się tłumaczyły w ramach knowledge transferu a jak się pyta o to samo drugi czy nawet trzeci raz to ciężko jest zrozumieć osobom ogarniętym w procesie że się czegoś nie rozumie zostawiając potem na pastwę losu,bo się nie chce kogoś nauczyć z cierpliwością procesu lub nie umiejąc poprostu tłumaczyć.Inna sprawa jest że nie ma się czasu na poświecanie jego komuś bo targety i inne spadające case'y czy maile gonią i to frustruje wtedy.pierdoły gonią. Ten tzw shadowing to zalezy jak sie trafi,jeden ma więcej czasu na przyswojenie procesu a drugi go praktycznie nie ma i leci na głęboką wodę wpadając w panikę. Certyfikaty????brednie!...pierwsze o tym słysze.Może i są takowe kursy.Jednakże to są zazwyczaj wewnątrz firmowe które nie rzadko odwołują bo nie ma kompletu chętnych ludzi albo leader nie puszcza bo uznaje że dany kurs nie jest dla kogos w danym momencie obligatoryjny.Kursy językowe? hm..no są ,ale to już normalka w każdej korpo od paru dobrych lat.Zreszta chcesz się nauczyć jezuka to raz w tygodniu to za wiele nie daje,jak to niektorzy myslą ze jak się szwedzkiego dwa lata poucza to od razu ich na szwedzki wezma scope i ze od razu sie dogadają i beda 5 tysi miesiecznie zarabiac...ułuda.No chyba że liznąc dla wlasnego rozwoju,zeby w kantynie pare zdan prozaicznych zamienic z kims.Nadgodziny?Jak masz szczescie to wyplaca a zazwyczaj raczej do odbioru...ale zaraz! nie odbierzesz sobie tak latwo kiedy chcesz.Tez duzo zalezy od leadera czy tobie na danym procesie pozwoli wyjsc danego dnia do domu raptem godzine wczesniej dwa razy w miesiacu..wielka mi łaska...fucking shit overall..zreszta temat rzeka ta instytucja
3
Mietek 2017-02-13 09:20
Infosys to świetna firma co potwierdzają wpisy a ja mam to szczęście tu pracować. Mimo, iż praca jest stresująca ale idę do niej z przyjemnością no i zarobki są ok.
3
Wiesiu 2017-02-14 13:20
Właśnie rzecz w tym że nie wiele wpisów powyżej potwierdza ten fakt, że jest to taka świetna firma jak się co poniektórym wydaje.To jest jakaś propaganda.No chyba że komuś pasuje ten stres i pęd za raptem 2200-2300 złotych na łapę.jak jesteś studentem lub niedługo po studiach to może i się te warunki komuś wydają atrakcyjne.Lepiej otworzyć warzywniak osiedlowy i wyjść na to samo niż siedzieć w tym stęchłym śmierdzącym szczurami niedoklimatyzowanym kotle...
4
Wiesiu 2017-02-14 13:21
Właśnie rzecz w tym że nie wiele wpisów powyżej potwierdza ten fakt, że jest to taka świetna firma jak się co poniektórym wydaje.To jest jakaś propaganda.No chyba że komuś pasuje ten stres i pęd za raptem 2200-2300 złotych na łapę.jak jesteś studentem lub niedługo po studiach to może i się te warunki komuś wydają atrakcyjne.Lepiej otworzyć warzywniak osiedlowy i wyjść na to samo niż siedzieć w tym stęchłym śmierdzącym szczurami niedoklimatyzowanym kotle...
3
Miłośnik 2017-02-24 14:03
Zawsze będzie kilka osób, które o wszystkie swoje i nie swoje winy oskarżać będą firmę Infosys. Pracuję tu i mam dobre zarobki, dobrą opinię wśród ludzi i oby jak najmniej nieszczęśliwych osób. Zapraszam
2
Iwona 2017-03-01 09:23
@Miłośnik długo już pracujesz w firmie Infosys BPO Poland? Co możesz doradzić osobom przygotowującym się do rozmowy kwalifikacyjnej? Jak wyglądała Twoja rozmowa o pracę?
sabatka 2017-03-14 15:58
Potwierdzam opinie kolegi miałam to nieszczęście trafić do zespołu gdzie wymagania na początku bez przeszkolenia były wobec mnie większe niż wobec pracowników pracujących tam ponad 1,5 roku...na szkolenia brak było czasu bo ciągle coś się działo ale wszystko miałam mieć ogarnięte od podszewki najlepiej po 2 tygodniach...absurd i idiotyzm szef lubiący terroryzować i wtrącać się w najmniejsze szczegóły niedający pracownikowi dojść do głosu i przedstawić własnych racji przy rozwiązaniu umowy nie laska było podać nawet powodów zwolnienia...Pewnie nie każdy zespól funkcjonuje na takich zasadach nie chce generalizować bo wiele zależy od szefa i współpracowników ja niestety miałam pecha trafić tam gdzie trafiłam i nie polecam żenada
3
sabatka 2017-03-14 16:03
Widze ze kolega mial podobne doswiadczenia co ja
1
Heat 2017-03-15 10:56
Jestem studentem drugiego roku i muszę załatwić swoje praktyki. Zamiast jednak ogarnąć sobie podpis i zbijać bąki, wolałbym iść do pracy/na staż i opłacić sobie za to akademik i żarcie. Czy na taki 3 miesięczny romans Infosys się nada?
Jakieś porady?
1
Natalia 2017-03-17 11:51
Infosys BPO Poland w nowej ofercie pracy ma stanowisko S&P Operations Manager. Czy cos więcej w tym temacie dowiem się ? Jak tam atmosfera w firmie? Taki rodzaj pracy to dla mnie jak tlen i o ile w firmie jest dobrze to bardzo bym chciała tu pracować!!
1
jadzia 2017-03-18 23:15
Zaczęłam prace w Infosysie zaraz po studiach, na stażu. Po 2 miesiącach dostałam normalna umowę o pracę, a po roku na czas nieokreślony. Pracuje tam do dziś (6 lat). Teraz jestem na macierzyńskim. Firma w ogóle nie robi problemów ciężarnym, nawet jak idziesz na L4 od razu jak sie dowiesz o ciąży, co jest wielkim plusem. Teoretycznie wracam pod koniec roku, ale raczej zmienię pracę przez Lean. Odeszłam akurat jak Lean pukał do drzwi firmy i jak słucham o tym co sie teraz dzieje to się odechciewa wracać. Czytając wpisy o braku życzliwości i wyścigu szczurów jestem zdziwiona. Ja miałam super team. Ale to chyba zależy gdzie się trafi. Ogółem polecam na początek kariery.
1
Iwona 2017-03-20 08:46
@jadzia rozumiem, że firma jest przyjazna dla kobiet planujących powiększenie rodziny. A co jeśli chodzi o możliwości rozwoju? Czy pracownicy mają takie zapewnione?
jadzia 2017-03-20 10:35
Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że tak jest możliwość rozwoju i możliwość zmieniania stanowisk. Ja tak pokierowałam karierą, że mam doświadczenie w dziale zobowiązań i w wydatkach pracowniczych. Jeżeli chodzi o szkolenia miękkie to wg mnie jest słabo. Ale z twardymi jest juz zdecydowanie lepiej. Dodatkowo możesz wnioskować o dofinansowanie studiów czy też kursów językowych o ile taki jaki Cię interesuje nie jest proponowany w firmie. Zauważyłam tendencję, że jezeli ktoś chce sie rozwijać to jak najbardziej ma pole żeby to robić. Jak ktos chce siedzieć i nic dodatkowo do swoich umiejętności nie dodawać, to nikt go nie zmusza.
1
Natalia 2017-03-23 16:11
Infosys BPOto moja firma i świetnie się tu pracuje. Jak w każdej pracy trzeba chcieć pracować i to cała filozofia.
fjh 2017-03-26 00:13
buahhahahahhahahahhahahahahahahhaahahahahahahha
3
anon 2017-03-26 11:50
Byłem, zobaczyłem, wyszedłem.
Programiści mają okropną kulturę pracy faworyzującą bycie tzw. Code Monkey i klepanie kodu na czas. Stare komputery, klejąca się klawiatura, stare oprogramowanie bez koniecznych narzędzie, brak jakiejkolwiek uprzejmości od strony "managera". Na teście technicznym - wyolbrzymianie małych błędów i całkowity brak zainteresowania technologią czy architekturą. Miejsce dla ludzi bez duszy, klepiących po raz 100 ten sam kod.

2
Natalia 2017-03-26 18:36
Infosys BPO Poland to gigant i tu praca jest dla ludzi bardzo zdolnych oraz bardzo pracowitych. Firma daje możliwości rozwoju swoim pracownikom ale wymaga pełnego zaangażowania w pracy. Myślę, że nie każdy znajdzie tu swoje miejsce gdyż to praca dla wybitnych.
Iwona 2017-03-27 09:51
@Natalia 2017-03-23 16:11 rozumiem, że jesteś zadowolona z pracy w firmie. Co możesz powiedzieć więcej na temat swoich doświadczeń z pracy w Infosys BPO Poland?
Infosysion 2017-04-03 20:50
Na bandzie 4A można zarobic nawet 4500-5000 netto w Infosys. Nie jest źle. Trzeba szkolić ludzi i mieć jakieś doświadczenie, ale jak się dłużej pracuje to można polubić pracę w tej korporacji.
Iwona 2017-04-04 08:53
@Infosysion a jakie możliwości rozwoju/szkolenia oferuje Infosys BPO Poland?
zyga 2017-04-05 01:49
nwm ja juz dosatlem od nich druga oferte 5k brutto na start na jakiegos smiesznego f&a. Z tym, ze ja cv mam mega aczkolwiek po studiach dopiero jestem i 1 jezyk, takze ludzie trzeba myslec o robocie juz na 2. roku studiow lapac staze, praktyki itp. Teraz mam w wawie pierwsza prace 3,7k na reke co wazne po wyksztalceniu - ekonometria
Miła 2017-04-07 18:09
Słyszałam, że Infosys BPO to fajna firma i postanowiłam złożyć cv. Trochę mam mieszane uczucia po lekturze niektórych wpisów ale myślę, że to są wpisy osób którym nie wyszło w tej firmie i tak odreagowują. Dla mnie ta branża jest spełnieniem moich zainteresowań.
marigold 2017-04-11 14:39
Wszystko zależy gdzie trafisz - jeśli do zespołu, gdzie wymagają od Ciebie niewiadomo czego BEZ PRZESZKOLENIA mimo, że na rozmowie rekrutacyjnej wprost powiedziałaś, że w tej branży nie pracowałaś i wszyscy stwierdzają że nie ma problemu z przeszkoleniem a jak co do czego przyjdzie to się okazuje, że za każdym razem jesteś szantażowana tym, że Cie zatrudniono na wyższym job levelu, a jak wspominasz o obiecanych szkoleniach wychodzi na to że nie ma czasu na to
Jeśli zaś chodzi o przyjazne miejsce pracy ciężarnym, to chyba też zależy od działu i szefa... ja niestety mam powody by podejrzewać, że pracodawca podejrzewając, że jestem w ciąży, wykorzystał to, aby mnie zwolnić obawiając się, że nie będę mogła pracować na nadgodzinach...Ogólnie współpracownicy są w porządku w większości przypadków , żeby nie było, że nie widzę pozytywów, bo mnie złość zaślepia jak to niektórzy sugerują, ale szefowie niestety często mają wymagania z sufitu co też potwierdziło się w nieformalnej rozmowie ze współpracownikami w moim przypadku...Ogólnie nie jest reasumując w porządku ale jak podkreślam, może w innych działach jest inaczej...
Iwona 2017-04-11 14:57
@marigold a co według Ciebie warto by zmienić, by w firmie pracowało się lepiej?
Kalina_Malaczynska 2017-04-12 18:54
W każdej firmie jest problem ze szkoleniami nie tylko tutaj. Po prostu macie być tanimi robolami i traktuje się was jako zasoby a nie ludzi. Zasoby się eksploatuje a jak się skończą to "kopie" się gdzie indziej.
2
Iwona 2017-04-13 08:39
@Kalina_Malaczynska a jakie szkolenia byłyby przydatne dla pracowników? Z czego chciałabyś być dodatkowo przeszkolona?
marigold 2017-04-24 18:10
Przede wszystkim:
1) realizować szkolenia tematyczne dotyczące procedur i technik stosowanych w projekcie do którego się przyjmuje zwłaszcza, jeśli się deklaruje przyjmując pracownika ze takie szkolenia będą
2) zamiast na każdym kroku z Leana robić biblię pomyśleć też o ITIL lub Prince w zależności od projektu do którego się trafi
3) problem w tej firmie sprawia atmosfera miedzy współpracownikami również i niekompetentna kadra zarządzająca i tu również wypadałoby postawić na szkolenia miękkie, ze zdolności interpersonalnych, zaś w projektach technicznych szefami nie powinny być osoby nieposiadające stosownego wykształcenia technicznego....Taka jest moja opinia
marigold 2017-04-24 18:21
No cóż...z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że wcześniej jak pracowałam, nie miałam problemów ze szkoleniami uczestniczyłam raz rzadziej raz częściej w zależności od firmy i jej polityki...Pierwszą firmą gdzie problemem były nawet zadeklarowane normalnie szkolenia dotyczące wprowadzenia do projektu w mojej karierze jest Infosys...W tej firmie osoba przychodząca do pracy nie może liczyć na wdrożenie i pomoc raczej przynajmniej tak było w moim przypadku za to szybko pojawiły się pretensje i straszenie zwolnieniem....Cieszę się, że zakończyła się moja przygoda z Infosysem... Niestety lekki niesmak jeszcze pozostał
2
Iwona 2017-04-25 09:14
@marigold rozumiem, że w firmie nie można liczyć na przeszkolenie wdrażające przygotowujące do pełnienia w pełni obowiązków na nowym stanowisku. Czy zgłaszałaś może taką potrzebę? Z jaką reakcją to się spotkało?
Iga 2017-04-27 23:04
Pracuję w Infosysie od niecałego roku.
Uczciwie mówiąc jest to dobra praca dla osób na początku kariery zawodowej. Przyjmują każdego kto zna angielski i umie liczyć do dziesięciu. Na początek firma proponuje 2800-3000 zł brutto, chyba że ktoś zna jeszcze inne języki obce poza angielskim (dodatki wahają się między 600 a 1200 zł brutto).
Bonusy i socjal raczej znikome - za opiekę zdrowotną trzeba płacić ok 70 zł miesięcznie a za kartę sportową ok 50 zł. Nic specjalnego.
Awanse raczej się nie zdarzają chyba że ma się dobre układy z panującym towarzystwem wzajemnej adoracji.
Oczywiście trzeba robić wszystko co tylko chce klient na zasadzie pan każe sługa musi bo przecież klient nasz pan.Często trzeba pracować w nadgodzinach i oczywiście w święta.
Rotacja ludzi olbrzymia, a zapamiętywanie coraz to nowszych imion i nazwisk kolegów i koleżanek mija się z celem bo i oni szybko odchodzą. Infosys żeby zatrzymać ludzi wysyła ich na szkolenie tzw Campus w zamian za co trzeba podpisać umowę lojalnościową zgodnie z którą nie można złożyć wypowiedzenia w ciągu roku (kara umowna 5 tys zł).
Krzyżyk na drogę tym, którzy już podpisali "lojalki" i muszą się teraz męczyć... mnie zostały już tylko dwa miesiące tej odsiadki.
Osobiście nie polecam.
1
atena 2017-04-27 23:15
kochani

Ja byłam senior tl'em w tej firmie, nie polecam. Firma ma w nosie ludzi i zespoły, które budują liderzy, liczy się tylko i wyłącznie klient i wynik. Nic ponadto, jak zaczniesz bronic ludzi to wysiadasz, mnie jak podziękowali za wspópracę to zespól płakał a i tak mieli to w d****. Każda inna firma tylko nie Infosyf
5
nowa 2017-04-28 15:40
a w jakim teamie była liderem? jaka była atmosfera?
tFu-drzwi-psu 2017-04-29 11:26
...piątek 28.04.2017 , godzina 15.10 ,6 piętro dział HR...i kolejka ludzi każdy z wypowiedzeniem w ręce .
Tadam Tsssss....
6
Miła 2017-04-29 16:05
A może tak coś o aktualnej sytuacji napiszecie, pracowałam tu i jestem ciekawa.
były_pracownik 2017-04-30 09:51
Cześć, ja odszedłem z Infosysu wraz z końcem marca. Do tej pory nie dostałem od nich świadectwa pracy. Dzwoniłem do działu HR i tłumaczą się, że "system padł" i nie są w stanie powiedzieć mi, kiedy dostanę ten dokument. Czy ktoś wie może coś więcej o tym, co tam się dzieje?

Co do mojej opinii, Infosys to firma względnie dobra dla osób bez doświadczenia. Po roku należy rozglądać się za inną pracą, dostać awans tutaj to jest mało możliwa rzecz. Zarobki po czasie frustrują. Plusem jest to, że można nauczyć się sporo, np. jeśli chodzi o SAP-a, co zwraca się z nawiązką u następnego pracodawcy. Ogromną zaletą są ludzie, atmosfera jest świetna. Gdyby nie zarobki i ogólne skąpstwo Infosysu, z pewnością zostałbym tam dłużej. Jednak ten podstawowy punkt kompletnie leży i to się nie zmieni, gdyż branża BPO konkuruje przede wszystkim kosztami pracy, czyli pracownik ma zarabiać jak najmniej.
marigold 2017-05-01 03:33
Zgłaszałam taką potrzebę niestety ciągle powodem odroczenia szkoleń był brak czasu i natłok pracy, co jednak nie przeszkadzało w wysuwaniu roszczeń pt w 2 tyg opanuj wszystko ...
atena 2017-05-04 12:26
W zespole super, bo za atmosferę w zespole odpowiadałam ja :) niestety swiezo mianowana manager'ka zobaczyła we mnie zagrozenie, wiec o odkrywaniu talentów zapomnij chyba ze trafisz na fajnego lidera który będzie ci bronił i go nie zwolni mierny manager :(.
Kazde inne centrum tylko nie to, jeśli masz wybór oczywiscie
1
Iwona 2017-05-05 11:02
@tFu-drzwi-psu rozumiem, że ostatnio część osób zrezygnowała z pracy w Infosys BPO Poland. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o tym sytuacji? Jakiego działu dotyczyły te zwolnienia? Jak dużo ludzi postanowiło odejść?
tFu-drzwi-psu 2017-05-10 12:52
Iwonko,

nie mogę po klientach lecieć ale z tego co widzę jest to tendencja w całym łódzkim oddziale infosysu.
Ci co są na JL 5 I wyżej to siedzą sobie spokojnie ale poniżej nieżle się kotłuje. Można by napisać stronę A4 dlaczego pracownicy są niezadowoleni ale od lat nic się nie zmienia więc skoro nic się nie zmienia z firmą to trzeba zmienić firmę. Zresztą Karmelitos I tak potwierdzą że wszystko "jest dobzie dobzie bedzie dobzie" a jak ktoś ma 3 średnie krajowe to co będzie rewolucję robił I się stawiał . Powiem tylko tyle że w moim teamie w którym pierwotnie było 11-12 osób zostały 2 ...
To chyba taka globalna strategia firmy mają to wliczone I tyle.

Polecam na rok lub dwa...
2
justitia lex 2017-05-11 13:56
Zgadzam się z tym co napisałeś też mam odeszłam z końcem marca i nie dostałam do tej pory sic! świadectwa pracy, które w myśl prawa polskiego powinno być wydane jak najszybciej standardowo do 7 dni po wygaśnięciu umowy o pracę...Dzwoniłam do firmy nikt nie odbiera wysłałam kilka mejli do HR z zapytaniem o termin wysłania tego dokumentu niestety bez odpowiedzi...Firma nieraz w umowie nawiązywała do prawa polskiego w myśl którego postępuje a tu sytuacja nie dość że niezgodna z przepisami prawa polskiego to jeszcze brak kontaktu i informacji na wyżej wymieniony temat...Nie wiem czy firma jest tego świadoma ale brak wydania świadectwa pracy jest wykroczeniem i wg prawa zgłoszenie takiej sprawy grozi firmie grzywna do 30 tys zł od PIP oraz pozwala na ubieganie się o odszkodowanie dla pracownika...Jak widać niepochlebne wpisy o firmie maja wiele wspólnego z rzeczywistością patrząc po tym jak firma wywiązuje się ze swoich obowiązków...Ja postanowiłam dać firmie jeszcze parę dni na odzew aczkolwiek jeśli nie otrzymam żadnej informacji zamierzam zgłosić sprawę do PIP bo jest to karygodne zachowanie i uchybienie...Jesli nawet system HR padł jak tłumaczono koledze wypadałoby poinformować pracownika o zaistniałej sytuacji i opóźnieniu w wydaniu dokumentu oraz podać przybliżony termin dostarczenia tych dokumentów...Jeśli firma tego nie robi to można ją śmiało ocenić jako firmę nierzetelna i niegodna polecenia mimo tego co się mówi na szkoleniach wstępnych ze firma Infosys wygrała w plebiscycie pracodawców godnych polecenia i nikt nie wmówi mi że jest inaczej nawet najpiękniejszą laurką tu wypisaną żenada
1
Iwona 2017-05-11 14:08
@tFu-drzwi-psu może jednak warto mówić otwarcie o swoich sugestiach oraz o tym co w firmie warto zmienić. Stały zaufany zespół to dla firmy nie tylko oszczędność na procesie rekrutacji i szkoleń, ale również pewność jakości pracy. Co według Ciebie warto by zmienić w firmie, tak by rotacja nie była tak duża?
Kasia 2017-05-12 20:22
Może w takim razie ja powiem co mi nie odpowiadało :
(moja subiektywna opinia do której mam prawo)


-zachecanie teamleaderów do stawania "ponad" swoim zespolem; na zasadzie my tu rządzimy a wy głupki macie zasuwać.
-brak mozliwosci awansu (realny brak mozliwosci!!)
-Ci którzy jakimś cudem awansują to największe lizusy i kable
-brak mozliwosci podwyzki
-premia pólroczna (appraisal) to widzimisie TL'a ,w zaleznosci czy polubi sie z pracownikiem
-premia półroczna zabierana (ocena negatywna) w momencie gdy pracownik wypowiedział umowę o pracę.
-Wysokość premii półrocznej to żart
-chamstwo i niekompetencja dzialu IT (ciludzie nadaja sie do zwolnienia ,nie chca pomagac, eskalowanie nic nie daje!!)
-system delegowania pracowników to jeden wielki chaos i ogromny stres, klient na Ciebie czeka a Ty do ostatniej chwili nie masz zgody na wyjazd a Cashdesk nie ma pieniędzy i ludzie są zmuszani do płacenia własną gotówką za wyjazd!!
-TL ma w doopie czy odchodzisz z pracy czy nie
-TL ma generalnie wszystko w doopie łącznie z pracownikiem
-Mnóstwo szkoleń które nic nie wnoszą jedynie korporacyjny bełkot nie podnoszący kompetencji,szkolenie warte uwagi to Excel
(czas oczekiwania 1-2 lata ,szybciej można zrobic operację zaćmy)
-Na każdym kroku Infosys pokazuje nam jak bardzo ma nas w doopie
-Niesprawiedliwy system hr, Infosys przyjmuje ludzi z zewnątrz którzy nie mają pojęcia o procesie,z miejsca dostają 30-50% więcej kasy
a tym którzy kilka lat pracują nie dają nic albo drobne...
-Infosys szkoli pracownika,płaci pieniądze za wyjazdy do Indii itd a potem pracownik po 3 miesiącach idzie do innej firmy,
Infosys nie robi kompletnie nic aby zatrzymać takiego pracownika.

Zresztą komentarz i tak wkrótce zniknie...
6
Infoscian 2017-05-13 09:03
Niestety z większością zarzutów trzeba się zgodzić. W szczególności z tymi odnośnie premii, awansów, wynagrodzeń...
2
Miła 2017-05-16 20:39
@Kasia Masz prawo do swojej opini ale nie do końca zgadzam się z Tobą. To że ktoś awansuje do kadry kierującej nie znaczy, że ma poniżać kolegów. No cóż ktoś musi kierować innymi.
Rozzalona 2017-05-19 19:04
Nie polecam. Nie doceniają pracowników ze stażem i wręcz zniechęcają ich do pracy.

#Tysiące systemów do wszystkiego, zamiast jednego, co rodzi problemy, np brak wypłaty nadgodzin za pracę w święta.
#Nie wystawiają świadectw pracy na czas, nawet nie informując o przyczynie i w tym samym nie odpowiadając na maile z zapytaniami. (nadal prawie od miesiąca czekam, gdzie jako pracodawca mają na to 7 dni)
#totalny brak poszanowania pracownika i jego umiejętności po latach, które się tam przepracowalo. Wolą wymieniać na nowszy model. Brak doświadczenia > kilkuletnie doświadczenie.
#Niesprawiedliwe traktowanie, gdzie oficjalny przekaz mówi jedno, a w praktyce drugie, co daje odczucie uprzywilejowanych i tych nie.
#Faworyzacja i brak możliwości awansu bez wchodzenia w 4 litery. Znajomości>umiejętności
#mega rotacja

Oczywiście fajnie, że dają możliwość ludziom bez doświadczenia je zdobyć, ale gdzie tu balans i bycie fair wobec ludzi z dłuższym stażem?
4
Miła 2017-05-23 22:23
Czy może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego Infosys BPO Poland ma bardzo długą listę ofert i to z ostatnich dni maja? Czy coś się powiększa firma? Jeśli macie problemy to może warto rozmawiać z osobami decyzyjnymi? Ogólnie płace w firmie są dobre to szkoda ja zmieniać.
magda 2017-05-24 01:46
Dlatego bo rotacja w tej firmie jest duza
2
Zostaw swoją opinię o Infosys BPO Poland - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Infosys BPO Poland