Tutore Poland Sp. z o.o.

3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Tutore Poland Sp. z o.o.

anonim Nowy wpis
Inne

W kadrach i płacach widzę, że zarabia się do 7 tys, tak przynajmniej wynikałoby z opisu. opiszecie przy tym atmosferę na dziale oraz to czy warto w ogóle przyjść? Nie wiem czy te nabory to rozwój

Była pracownicą Nowy wpis
Były pracownik

(usunięte przez administratora) Kwestie organizacyjne w Tutore odnośnie pracy to jeden wielki żart, zaczynając od wprowadzenie nowego pracownika, przez szkolenia, na codziennej współpracy kończąc. Ostrzegam przed rozpoczęciem pracy w tym przybytku.

Nowy wpis

Pracodawca

@Była pracownicą

Dzień dobry, dziękujemy za Twoją opinię. Z racji bardzo rozproszonych struktur organizacyjnych w Tutore, za część onboardingu pracownika odpowiedzialny jest jego bezpośredni przełożony. Bardzo nam przykro, jeżeli Twoje pierwsze dni pracy nie przebiegły tak, jak byś sobie tego życzył/a. Dołożymy wszelkich starań, aby na przyszłość usprawnić ten proces. Jeśli chciałbyś/abyś podzielić się z nami bardziej szczegółowymi uwagami, zachęcamy do napisania maila na adres: hr@tutore.eu

Administrator Nowy wpis

Pracujesz w firmie Tutore Poland Sp. z o.o.? Jaką masz umowę?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, nasza firma jest na etapie dynamicznego rozwoju, co przekłada się na poszerzanie zasobów oraz możliwość tworzenia nowych stanowisk pracy. Jeśli jest Pani zainteresowana możliwościami zatrudnienia w naszej organizacji, zachęcamy do składania aplikacji na dostępne stanowiska :)

Lektor języka angielskiego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Mail z informacją że firma odezwie się do 14 dni po czym odzywa się po ponad miesiącu.... Następnie rozmowa z Panią a w sumie to dziewczynką która nie mówi nic sama tylko czyta z prezentacji... Nie wspominając o spóźnieniu Pani rekrutującej Następnie obietnica informacji zwrotnej w ciągu 2 tygodni i odezwanie się po prawie miesiącu - żałuję zmarnowanego czasu. Moje pytanie brzmi po co wyznaczanw są terminy których nie respektujecie? Dlaczego osoba która nie ma doświadczenia co widać ocenia kompetencje lektora z ponad 10 letnim stażem?

Pytania

Dlaczego Pani do nas aplikowała, pytanie jak przeprowadzić zajęcia dla dzieci

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Tutore i stabilizacja? To totalna rozbieżność. Nie szukajcie pracy, praca będzie do czerwca... Po chwili, jednak dziękują za współpracę po kolei większości osób zostaje tylko garść. Praca wyniszcza psychicznie. Zastanówcie się przy wyborze pracy czy warto iść do pracy gdzieś gdzie menager nie ma poszanowania do pracownika.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

serio oczekujesz stabilnej pracy w CC? xD Pracowałem na słuchawce w różnych miejscach i tam naprawdę jest spoko na tle innych CallCenter.

Aleksandra
Kandydat

Objaśnicie szerzej te sugestie? Wy nawiązujecie tylko do stanowisk związanych ze słuchawką? Co z innymi? Dla przykładu jest oferta dla speca od rozwoju biznesu, ktoś pracował i dałby radę polecić? Jak się zarabia na takim stanowisku?

Valeria
Kandydat
 Pytanie

Czy istnieje możliwość pracy w dwóch szkołach? - poinformowałam tutore na rozmowie kwalifikacyjnej, że pracuje jako lektor języka obcego gdzie indziej, natomiast w umowie zaciekawił mnie pkt o zakazie konkurencji i możliwa grzywna wynosząca dużo ponad średnią krajową

Bogusia
Inne

No to w sumie napiszecie, w których można? Tych jest mniej do wymienienia? I czemu tego w sumie nie ma bezpośrednio na umowie? i ta grzywna to jednorazowa? Raz zapłacę i można na dwa fronty już pracować czy to wtedy te pierwszą umowę anuluje?

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Tutore Poland Sp. z o.o.?

Ona
Były pracownik
@Pytanie

Absolutnie nic, umowa zlecenie i tyle.

1
Patka
Kandydat
@Ona

A co z praca na stanowisku koordynatora do promocji i sprzedaży? widzę tu w ofercie na stronie, że normalnie przysługuje uop i nawet są jakieś karty sportowe, ubezpieczenie integracje i tak dalej. to jaka atmosfera występuje w tamtejszym biurze? warto aplikować?

Pracodawca

@Patka

Dzień dobry, benefity pozapłacowe w przypadku umów u pracę to prywatna opieka medyczna, karta sportowa oraz ubezpieczenie na życie. Stanowisko Koordynatora ds. promocji i sprzedaży, występuje w każdym z naszych 28 stacjonarnych oddziałów. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować do jakiego oddziału chciałaby Pani zaaplikować, natomiast możemy zapewnić, że każdy Dyrektor dba o przyjazną i miłą atmosferę w pracy. Pozdrawiamy Zespół HR Tutore

Marzena
Pracownik
@Pytanie

zalezy na jakim stanowisku :) Jesli jestes masz uop to masz multisport, medicover

Pracująca
Pracownik

Pracuje pół roku jako promotor i animator jestem naprawdę zadowolona polecam dla niezdecydowanych ale chcących pracować podkreślę to pracować nic się samo nie robi

1
Zofia
Kandydat

Metodyk wbrew nazwie nie zajmuje się tu tylko szkoleniem lektorów. Czy ktoś zna zarobki na tym stanowisku przy tym spisie obowiązków? Markę oferowanego auta służbowego i jego wykorzystanie do celów prywatnych? Będę wdzięczna za odpowiedź.

Kasia
Były pracownik
 Pytanie

Krótka i merytoryczna opinia o pracy nauczyciela w Music & More. Największym problemem w mojej opinii jest wynagrodzenie niewspółmierne do obowiązków. Nauczyciel dostaje pieniądze TYLKO I WYŁĄCZNIE za przepracowaną godzinę lekcyjną. Tymczasem do lekcji trzeba się przygotować, a to wymaga godziny-dwóch dziennie. Trzeba zadać zadanie, wpisać obecność, zrealizowany materiał, przesłać materiały uczniom itp. To kolejna godzina po skończonych lekcjach. Zatem 3 dodatkowe godziny pracy, za które nie ma pieniędzy. Oprócz tego cotygodniowe spotkania, na których należy się pojawić. 2-3 razy w semestrze godzinne spotkania z metodykiem. I największy hit - dwa razy w roku szkolnym konieczność wystawienia uczniom raportów - to praktycznie cały dzień pracy, bo uczniów ma się zwykle kilkudziesięciu (jedna grupa to 10 osób). Oczywiście w umowie jest uczciwie napisane, że te czynności należą do obowiązków, tylko nie zdaje sobie sprawę, jak dużo czasu zajmują. Załóżmy, że masz 4 lekcje dziennie - a to max, bo lekcje tak wykańczają, że więcej się nie da - to daje 5 godzin wliczając przerwy. Do tego 2 godziny na przygotowanie się, jedna godzina na formalności - wychodzi pełen etat. Stawka?(usunięte przez administratora)Oczywiście umowa zlecenie, która od stycznia 2022 będzie jeszcze mocniej oskładkowana. Takie zarobki są dobre dla studenta, który sobie dorabia, ale nikogo innego. Podsumowując, żeby ta wymagająca i niełatwa praca miała sens, zarobki muszą być znacznie wyższe. Standardem w szkołach językowych jest(usunięte przez administratora) brutto za godzinę, a w tych lepszych(usunięte przez administratora). Proponowane tutaj stawki są niegodne tej pracy. Stawka godzinowa powinna być znacznie wyższa, każdego miesiąca powinna być jakaś podstawa, choćby (usunięte przez administratora)zł brutto, za dodatkowe obowiązki + płatne raporty 2 razy w roku. Do tego oczywiście umowa o pracę, bo zlecenie od stycznia to będzie totalny wyzysk - (usunięte przez administratora)

2
Naucyzciel
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

A czy nauczyciele w szkole dostają pieniądze za poprawianie sprawdzinów w domu i przygotowanie się? Taka specyfika zawodu.

1
Pogromca idiotów
Inne
 Pytanie
@Naucyzciel

Owszem, dostają. Etat nauczycielski to 40h/tygodniowo z czego 18 przy tablicy. Wstyd, że osoba, która podpisuje się jako "nauczyciel" tego nie wie/nie rozumie. Ale skoro nawet nick jest napisany z błędem, to czemu się dziwić?

1
Ania
Pracownik
@Naucyzciel

Nie można porównywać pracy nauczyciela na kartę nauczyciela a w prywatnej firmie gdzie wynagrodzenie nie adekwatne do wykonywanej pracy, prywaciarzy stać na wszystko, a chcieliby, żeby nauczyciel pracował za grosze.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Również pracownik
Pracownik

Bardzo niesprawiedliwa ocena, każdy kto pracuje w Tutore wie, że call center ma w ciągu dnia 3 przerwy o określonych godzinach, dotyczy to też team leaderów, i jeśli ktoś chodzi do żabki czy na papierosa to w godzinach swoich przerw.

4
Monika
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie 3 lata, jako nauczyciel rysunku i bardzo żałuję. Mimo obietnic podwyżek i rozwoju, nie było o takich mowy, mimo że moją pracę chwalono. Nieprzyjemna atmosfera ze strony szefostwa. Mimo umowy zlecenie, pojawiał się problem z wzięciem dnia wolnego, bo musieliśmy we własnym zakresie szukać zastępstw wśród pracowników. Nie wypełnianie godzin grafiku więc zarobki miesięczne okazały się mierne. A rodzicom dzieci bardzo nie polecam. Materiały do zajęć przygotowują ludzie, którzy nie znają się na rysunku, a każde odstępstwo od planu prowadzenia lekcji (tak aby dzieci mogły się na prawdę czegoś nauczyć), jest mocno krytykowane przez szefostwio. Dzieci tak na prawdę nie mają możliwości rozwoju. Odeszłam sama że względu na śmiesznie niskie zarobki miesięczne.

Pracodawca

@Monika

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Postaramy się odnieść do tego co Pani napisała. Każdy wniosek o podwyżkę jest rozpatrywany indywidualnie, a decyzja jest uzasadniona w przypadku jego odrzucenia lub akceptacji. Żaden wniosek nie jest ignorowany. Obecny proces związany ze wzięciem godzin/dni wolnych jest zautomatyzowany, a wszystkie wnioski są akceptowane, jedyną niedogodnością może być konieczność zorganizowania odrobienia zajęć dla grupy w przypadku, w którym nie znaleziono nauczyciela mogącego prowadzić zastępstwo. Materiały są tworzone przez grupę osób, z których każda posiada ukończone studia na kierunkach artystycznych oraz posiada doświadczenie zarówno na podobnych stanowiskach, jak i w pracy z dziećmi. Program został ułożony tak, aby każda lekcja wnosiła nowy element edukacyjny, oraz pozwalała na jego przetestowanie i eksperymentowanie. Całość pozwala zarówno na doskonalenie techniki, jak i rozwój wyobraźni, jest balansem pomiędzy wartościami edukacyjnymi a pierwiastkiem zabawy. Z naszej strony niezwykle istotne jest, aby uczniowie podczas kursu poznali każde z zagadnień — dzięki temu kurs jest kompletny i pozwala na szerokie poznanie tematu, poszerzenie horyzontów oraz rozwój uczestnika. Kontakt wewnątrz teamu jest otwarty na wszystkich poziomach. Organizowane są cotygodniowe spotkania, na których nauczyciele mają możliwość zgłaszania wolnych wniosków oraz podejmowania dyskusji na tematy związane z organizacją pracy, kursem, prowadzonymi grupami i problemami, z jakimi się mierzą podczas zajęć. Co roku staramy się udoskonalić usługę rysunku, dopasowując się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Pozdrawiamy Dział Edukacji Tutore

Monika
Były pracownik
@Tutore Poland Sp. z o.o.

Niestety poziom programy jest nie dostosowany do grup wiekowych i często zdarzało się, że dzieci z klas 1-3 miały podobne lub identyczne zajęcia do dzieci z klas 7-8. Dodatkowo w prezentacjach przygotowywanych do prowadzenia lekcji pojawiała się masa merytorycznych błędów. Nie chodzi tylko o mylenie pojęć, ale także nieprawidłową naukę rysunku. Po zgłaszaniu tego na zebraniach, nawet przez kilkunastu nauczycieli, nie było to korygowane. Chciałam też nadmienić, że mówiono nam, że spotkania są obowiązkowe i za nie pokazywanie się na nich będą konsekwencje, a nie nie dostawaliśmy pieniędzy, za czas na nich spędzony. Tak sama jak za ewakuację dzieci na koniec roku, która trwała godzinami, ponieważ trzeba było ocenić każde ciężko indywidualnie. Zgłaszanie problemów na zebraniach, czy w mailach było ignorowane. A jeśli chodzi o podwyżki, przed moim odejściem cała grupa nauczycieli usłyszała, że o takich nie ma mowy.

Pracownik - nauczyciel rysunku
Pracownik
 Pytanie
@Monika

Do kandydatów: ta Pani musiała mieć na prawdę jakiś gruby problem by tak oczerniać Tutore. Jestem zwykłą studentką i dorabiam sobie jako nauczyciel rysunku i aż mnie zabolało jak to przeczytałam :O Wystarczy czytać umowę, którą się podpisuje i w której jest napisane, że w obowiązki nauczyciela wchodzą ewaluacje, czyli ocena dzieci. A nauczyciel w szkole dostaje pieniądze za to, że poprawia na swoim fotelu w domu sprawdziany? Nie. Bo tak ogólnie to wygląda. Pracuję rok i nigdy w życiu nie było problemu z wzięciem wolnego, po prostu zgłaszasz, że cię nie ma i zawsze dostawałam akceptację :) Bardzo przyjazna atmosfera, nikt się nie wywyższa i totalnie bezstresowe. A materiały dla dzieci są super przygotowane (prezentacje). Są ładne i funkcjonalne. Btw osoby które to tworzyły są po kierunkach artystycznych i znajdą się na tym co robią :)

Mudżyn
Inne

Dajcie spokój sobie z tą firmą, konsultanci latają co chwilę po innych projektach, nie da się dobrze wdrożyć w nowy a już jest następny, co do kasy to oczywiście najniższa i potwierdzę to że są spóźnienia

Były pracownik
Były pracownik

Mowa tutaj o pracy na infolinii wychodzącej w oddziale w Kielcach. Managerka średnio pomocna. Z łaską podchodzi do pracownika coś wyjaśnić i pomóc. Do tego trzeba się wiecznie tłumaczyć dlaczego człowiek potrzebuje dnia wolnego przy podawaniu grafiku. Praca bardzo nie pewna. Odkąd zmienił się projekt każdy pracownik przychodził do pracy z myślą, że może być lada chwila zwolniony. Nie robisz wyników - jesteś zwalniany dosłownie z godziny na godzinę. Firmę najwidoczniej okres wypowiedzenia nie obowiązuje - jedynie pracownika, który musi przepracować do 15 dnia miesiąca, żeby dostać ewentualną premię. Dodatkowo firma również nie stosuje się do warunków umowy, jeśli chodzi o termin wypłaty. Wypłata (tak jak w umowie jest napisane) powinna być do każdego 15 dnia miesiąca. Już drugi miesiąc firma wypłaca po terminie 15ego, czyli np. 17ego. Skoro firma nawet nie jest wypłacalna w terminie to kandydatom do pracy powinna się zapalić czerwona lampka. Szczerze współczuję osobom tam pracującym, zwłaszcza młodym z dziećmi czy studentom wynajmującym mieszkanie bo można z dnia na dzień zostać zwolnionym bez ciągłości wypłaty. Zdecydowanie nie polecam tej pracy bo rujnuje zdrowie psychiczne.

3
Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Też tam pracowałam, ale tak naprawdę nie do końca mogę zgodzić się z tym o czym piszesz. Z przełożonymi nigdy nie miałam problemu. Jeśli potrzebowałam wolnego zawsze dostawałam, oczywiście sama z siebie tłumaczyłam z jakiego powodu, bo nie wyobrażam sobie żebym pracując brała dzień wolny od tak. Ja akurat zawsze mogłam liczyć na wsparcie managera jak i innych pracowników, może kwestia relacji. Ale uważam, że sama na poważnie podchodziłam do pracy i zwrotnie tak samo byłam traktowana. Projekt co roku się zmienia jak mają zbliżać się wakacje. W większości CC stawia się na wyniki i cele, także nie wiem skąd zdziwienie, że jeśli ktoś ich nie realizuje to po prostu zostaje zwolniony. Z opóźnieniem wypłaty się zgodzę, miało to miejsce, ale finalnie trafiła na moje konto z lekkim poślizgiem. Gdybym mogła pracowała bym tam nadal, bardzo miło wspominam czas spędzony w Tutore!

Krystian
Były pracownik
@Były pracownik

Pracowałem również w tej firmie. Cała opinia zakłamana, wypłaty zawsze na czas. Poza tym menagerowie bardzo pomocni. Ktoś tutaj chyba zdenerwował się, że został zwolniony, a zwolnienie w tej firmie wynika tylko z braku chęci do pracy i lenistwa. Jako jedne z nielicznych call center, w których byłem i była przyjazna atmosfera i serdeczna atmosfera w pracy bez ogromnego nacisku na pracownika i wymuszania czegokolwiek. Polecam każdemu! Pozdrawiam Milenę (super przełożoną) i całą ekipę!

Krystian
Były pracownik

Nigdy negatywnie nie wypowiadałem się na temat dziewczyn, wiadomo, że zdarzają się lepsze i gorsze dni, ale co do pracy przełożonych nigdy nie miałem problemu. U mnie wypłata zawsze była na czas, a co do pisania opinii nikt mnie nie poprosił. Pracy w Kielcach na tego typu stanowisku jest dużo, więc skoro był tak przesiąknięty toksycznością było zwolnić się wcześniej, a nie czekać na zwolnienie i potem robienie problemu. Ale tutaj raczej jest kwestia "lenistwa". Ja przynajmniej nie jestem anonimowy - w przeciwieństwie do Ciebie :) Ale po Twoich "wyrażeniach" , konstruowaniu zdań, interpunkcji i rozpoczynaniu zdania łatwo domyśleć się kim jesteś. Inteligencja nigdy nie była Twoją mocną stroną. Nie polecam nikomu sugerować się opinią jednej osoby, która została zwolniona z wiadomych kwestii. Gdyby ktoś był zainteresowany rzetelną opinią proszę o kontakt :)

@
Były pracownik
@Były pracownik

Osoba, która piszę tę opinię kieruje się emocjami. Gdyby manager był faktycznie taki, jak wynika z opinii, biuro nie utrzymałoby się przez kolejny rok. Nieprawda, manager pomocny, wprowadza pracownika od początku i na każdym etapie pracy wspiera. Nikt nie będzie wspierał za to osób, które nie spełniają swoich obowiązków w pracy.

jeszcze pracownik
Pracownik

W Tutore dobrze pracowało się 2, 3 lata temu, od co najmniej roku jest coraz gorzej. Od czasu połączenia z Profi Lingua codziennie slyszy się o nowych pomysłach i projektach, kupowanych maskotkach po kilka tysięcy złotych, a 3 miesiące z rzędu były opóźnione wypłaty. Nikt nie wie co się dzieje w firmie, ostatni zorganizowany przez zarząd webinar to była przygotowana prezentacja i wykład bez możliwości zadawania pytań w trakcie. Prezes jeden z drugim albo udzielają wywiadów albo chodzą na konferencje żeby pochwalić się na zdjęciu w sieci, bo niczego to nie wnosi do firmy. Coraz więcej ludzi przychodzi i za chwilę odchodzi, odchodzą też wieloletni pracownicy. Nadal nie ma porządnych benefitów tylko dopłata do karty sportowej, dopłata do opieki medycznej i owocowe poniedziałki... Większość osób jest na swoich stanowiskach z przypadku i brakuje im kompetencji, nadal ma się dobrze kolesiostwo i brak szacunku "bo ja pracuje tu od 5 lat i mogę Ci powiedzieć wszystko". Dla nowych pracowników z normalnymi oczekiwaniami nie polecam, sam się zastanawiam nad zmianą pracy.

1
Karao
Kandydat

Po złożeniu aplikacji otrzymałam telefon. Po rozmowie z Panią z firmy zostałam poinformowana o zaproszeniu do drugiego etapu rekrutacji - spotkanie online. Została umówiona data, godzina, otrzymałam zaproszenie na spotkanie, które potwierdziłam. Niestety pomimo mojego oczekiwania nikt się nie odezwał, spotkanie się nie odbyło. Nie otrzymałam wcześniej żadnej informacji o odwołaniu spotkania, a po fakcie również zero odzewu ze strony firmy. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie i brak szacunku do drugiego człowieka, marnowanie jego czasu i nerwów.

Pracodawca

@Karao

Dzień dobry, bardzo nam przykro, że spotkała Panią taka sytuacja. Równolegle prowadzimy kilkadziesiąt procesów rekrutacyjnych dlatego będziemy wdzięczni za kontakt na adres hr@tutore.eu oraz informacje w jakim procesie rekrutacyjnym Pani uczestniczyła. Dzięki temu będziemy mogli dokładnie zweryfikować powyższe zdarzenie. Pozdrawiamy HR Tutore

pracownik
Były pracownik

W firmie pracowałam kilka lat. Czasem bywało ciężko ponieważ firma bardzo szybko się rozwija, ale dzięki temu jest szansa na rozwój i awanse. Wzrosły benefity dla osób z umową o prace, multisport, pakiet medyczny itp. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy! Jak w każdym miejscu pracy znajdą się plusy i minusy ale oceniając całokształt- polecam z czystym sumieniem Tutore jako pracodawcę!

1

Pracodawca

@pracownik

Cześć! Serdecznie dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że dzięki Tutore mogłaś zdobyć doświadczenie i rozwinąć swoje umiejętności. Również trzymamy kciuki za dalsze sukcesy zawodowe!

123
Pracownik
@pracownik

Pracuję w Tutore 3. rok na umowie o zlecenie. O umowie o pracę ani widu ani słychu, ani o podwyżce, które były nam obiecane w tamtym roku, oczywiście dla zasłużonych. Niestety nikt z zasłużonym się nie okazał. Jak zapytałam koordynatorki o możliwości rozwoju w tej firmie, awans/ szkolenia/ ścieżkę rozwoju to prawie się udławiła i aż żal mi było ją dalej dopytywać, bo dziewczyna świeciła oczami za firmę :(

Luisa
Pracownik
@123

Są pracownicy którzy mają umowę o pracę. Trzeba się wykazać a nie lecieć w kulki.

x
Inne
 Pytanie

czemu tutore nie prowadzi już rekrutacji na stanowisko konsultant zajęcia pokazowe ?

Aleksandra
Pracownik

Nie rozumiem skąd tyle złych opinii. Pracuję w firmie 3 miesiąc i wszystko jest jak najbardziej dobrze. Wypłaty na czas, team lider też super, bardzo pomocny. Co do stawki i umowy zostałam poinformowana od razu. Może kokosów się nie zbija, ale jak na pracę z domu jest ok, odchodzi koszt dojazdów chociażby. Jeżeli chodzi o klientów też nie jest źle, pracowałam kiedyś w ubezpieczeniach i tam na porządku dziennym było wyzywanie, tu ewentualnie się rozłączają albo po prostu dziękują za rozmowę. Jakbym miała polecić pracę w tej firmie to polecam z czystym sumieniem. Może po prostu wypowiadają się tu osoby, które nie nadają się na konsultanta bo jak wiadomo nie dla każdego jest ta praca. Jeżeli chodzi o osoby ze słabszymi wynikami to mój team lider bardzo się stara im pomóc, nie jest tak jak tu niektórzy piszą że bezpodstawnie ludzie są zwalniani

Sylwia
Inne
@Aleksandra

czy jesli pracujesz dalnie z domu to firma wymaga jakis konkretnych godzin w ktorych masz to robic czy np mozna wybrac ze jednego dnia 10-18 a drugiego 8-16 ?

Xxxx
Pracownik
@Sylwia

Praca jest zmianowa 9-17 11-19 zależy od teamu

Paulina
Były pracownik

Pierwsza podjęta praca jako konsultant CC i bardzo jest przyjemna. Mimo, że mówi się iż to tylko rozmawianie przez telefon nabrałam dużo doświadczenia. Leaderzy bardzo mili pomocni i wyrozumiali. Mój Lider Sebastian O. był jak starszy brat wyciągający zawsze pomocną dłoń i bardzo wyrozumiały w stosunku do każdego. Firma i sztab złoto. Zarobki bardzo dobre! Stawiają bardzo na nasz rozwój jako pracownika i mogłam prosić o szkolenie w każdym momencie pracy i wychodziłam z każdego z nową wiedzą i motywacją. W dodatku jest możliwość pracy zdalnej co w tych czasach jest bardzo dobrym rozwiązaniem w szczególności dla np. uczniów, studentów! Nie byłabym w stanie powiedzieć złego słowa o tej firmie!

4
Doriano
Były pracownik
@Paulina

Chyba pracowalismy wtedy razem haha Sebastian to cudowny lider, jezeli ktos mial problem z wyrobieniem wynikow to otrzymywal dodatkowe doszkolenie, aby na spokojnie wytlumaczyc. Ta praca dala mi duzo technik sprzedazowych i rad. Rozmowa rekrutacyjna z przyszlym teamliderem, stawka podana przy rozmowie (powyzej najnizszej krajowej), praca zdalna, podczas szkolenie pomazano nam filmiki z prowadzenia zajec, mielismy dostep do pelnej oferty, byly nawet przykladowe argumenty. Praca bardzo latwa i przyjemna, ale strasznie monotonna.

Zostaw merytoryczną opinię o Tutore Poland Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tutore Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tutore Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tutore Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 19 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Tutore Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Tutore Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Tutore Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii