Opinie o Cross Finance Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników na temat firmie Cross Finance Sp. z o.o., jak również Klientów firmy. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Cross Finance Sp. z o.o. o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cross Finance Sp. z o.o. w Gdańsk

Carol

Zero profesjonalizmu. Dzwonilam grzecznosciowo, by wyjasnic uzycie danych adresowych. Po pierwsze przywitano mnie suchym: Halllooo. Zero dzien dobry, z kim mam przyjemnosc itp. Po drugie,gdy zwrocilam Panu uwage, ze jest impertynecki i niegrzeczny, uniosl glos i zaczal byc wulgarny. Chcialam pomoc w odzyskaniu dlugu, nie pomoge, a firmie polecam weryfikowanie rozmow telefonicznych. Po trzecie, szkoda czasu na zaangazowanie i rozmowe.

1
Klient Citibank

O skali prowincjonalności tej firmy niech świadczy fragment opisu, który o sobie napisali" "Kadra pracownicza podlega wnikliwej selekcji, systematycznej ocenie i couchingowi. " Nie "coachingowi" tylko "couchingowi" (coach = trener, couch = kanapa) Łatwo sobie wyobrazić poziom panujący w tej firmie, jeśli pracownicy są "systematycznie oceniani na kanapie". :-) Co za dno. Dlatego NIGDY nie należy zatrudniać ludzi, którzy skalali(!) się pracą w firmach windykacyjnych.

1
pytanie

Co to jest za firma w ogóle?? Zadałem kilka dni temu normalne pytanie o warunki współpracy dla windykatorów współpracujących, jaki etat lub częśc etatu, jaki rodzaj spraw w terenie, a tutaj niedość że jakiś anonim odpowiada o kontakt pod jakimś numerem telefonu to jeszcze po 1 dniu skasowane pytanie przez administratora. Może jeszcze mam złozyć ofertę,pojechać do Gdańska i przy podpisywaniu umowy dowiedzieć się o beznadziejnych warunkach współpracy? Może ktoś z pracowników lub byłych pracowników sie wypowie na temat tej firmy?

Boss
Pracownik

Bardzo dobra firma do pracy. Pozytywny klimat, możliwość zarobienia odpowiednich pieniędzy. W okresie kiedy było sporo spraw praca szła pełną parą co się przekładało na adekwatne zarobki. Sprawy głównie bankowe ale też pozabankowe. Obecnie teren pracuje na wierzytelnościach skupionych.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie, czy Cross Finance Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

odp Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Niedługo nie będą mieli czego udostępniać. Firma jeszcze przed pandemią zwalniała pracowników i redukowała koszty.

Prawdziwa

Rozumiem iż mam dług w tej firmie ale wydzwoniac do człowieka w niedzielę to jakieś nie porozumienie... W tej firmie no właśnie ostatecznym windykatorem jest komornik.... Są chamscy myślą że coś uzyskają agresja rodzi agresję.... Dramat kto tam pracuje.... Ale ok pewnie płacą im za wyniki za ściąganie długu może mają jakieś normy i tym konsultanta odbija totalnie....

Marta
@Prawdziwa

(usunięte przez administratora)ale tutaj piszą opinie pracownicy o pracodawcy, a nie (usunięte przez administratora), które nie są w stanie spłacić swoich należności

Jolanta
@Marta

To fakt, a czy Ty pracujesz w Cross Finance? Wiesz na czym opiera się wynagrodzenie w tym miejscu? Jest to podstawa + premie?

Xxx
Pracownik
@Prawdziwa

To niemożliwe, bo firma nie pracuje w niedzielę. Nikogo tu (oprócz ochrony) w ten dzień nie ma.

Klient Citibank Nowy wpis
Klient
@Marta

poczytaj sobie regulamin GoWorka bejbe, a potem pouczaj innych, kto tutaj ma prawo coś pisać, a kto nie. Co za buta i chamstwo - idealny pracownik tego (usunięte przez administratora).

Pytanie
 Pytanie

Hej, czy w firmie Cross Finance Sp. z o.o. płacą za nadgodziny?

Pracownik cross
@Pytanie

Hej, Płacą.

a
@Pracownik cross

NIEPRAWDA, FIRMA NIE UZNAJE NADGODZIN I ZA NIE NIE PŁACI

Tomek
@a

płacą.

b
@Tomek

w którym dziale rzekomo płacą?

Ja
@b

W każdym.

zr
Były pracownik
 Pytanie
@Ja

Windykacja terenowa ma płacone nadgodziny?Od kiedy?

Klient Citibank Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@zr

przecież to pytanie to "ustawka". Nadgodziny? Jakie to ma znaczenie, jeśli po pracy nie możesz spojrzeć sobie w twarz w lustrze? Jakim trzeba być podłym człowiekiem, by z wielu firm windykacyjnych wybrać taką, której praca polega na uprzykrzaniu życia dłużnikowi? Kto tym durniom wpoił, że wykonują jakąś 'misję społeczną'? Jak ktoś NIE może zwrócić długu, to sprawa między nim, wierzycielem i może komornikiem. Jak MOŻE, to w swoim czasie zapłaci - takie ryzyko wierzyciela i za to bierze odsetki i kary umowne. Istnienie takich firm jak CrossFinance powinno być zabronione. To (usunięte przez administratora) świata windykacji.

1
klient
Pracownik

Zwykli cwaniacy, którzy próbują dokonać przestępstwa z art 286 KK rękami swoich pracowników wyłudzając niby należności, do których nie mają prawa.

Klient Citibank
Klient
@klient

W punkt. Niestety niewiele można z tych chamstwem zrobić. Jedyne co pozostaje to pamiętać żeby nigdy samemu nie zatrudnić u siebie kogoś kto ma ufajdane CV pracą w CrossFinance. Takich ludzi nie powinno się już wpuszczać do normalnych firm.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do Cross Finance Sp. z o.o. na stanowisko Analityk portfeli wierzytelności? Opisz swoje wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej. Jaką umowę proponuje pracodawca? Jaki był rezultat rozmowy?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
odp
Kandydat

Brak chetnych do pracy za tak niskie stawki i jakosc spraw na zleceniu, to mamią ludzi aktualnie umowa na czesc etatu, a nawet łaskawcy "są w stanie" zaoferowac umowe na caly etat ( ciekawe ile trzeba warunkow spelnic, zeby otrzymac taki "luksus") ale auto i sprzet oczywiscie katuj w dalszym ciagu swoje. "Biznesmeni".Wszystko jak najtanszym kosztem

Klient Citibank
Klient
 Pytanie
@odp

a kto by chciał pracować w takim "zawodzie", ani się taką profesją pochwalić w rodzinie, ani u przyszłego pracodawcy. Nie można też wiązać ŻADNEJ przyszłości z takim zawodem, bo wszystko i tak zastąpią voice-boty. I co wtedy?

???

Call center to jakaś porażka. Już 10 raz odbieram od was telefon i mówię, że jest to pomyłka. Nie potraficie się nawet przedstawić i powiedzieć w jakiej sprawie dzwońcie - poza tym że pytacie się o osobę 3, z którą nie mam nic wspólnego. Tragedia po prostu.

Pracodawca

@???

Witam, zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk stosowanymi w Cross Finance pracownicy telefonii przedstawiają się rozpoczynając rozmowę z Klientem. Jeśli miała miejsce powyższa sytuacja uprzejmie proszę o zgłoszenie reklamacji z podaniem daty i godziny połączenia na adres email reklamacje@crossfinance.pl lub info@crossfinance.pl. Odsłuchanie konkretnej rozmowy pozwoli nam odnieść się do opisanych zastrzeżeń. Z wyrazami szacunku Pracownik Cross Finance

beata6726
Klient
@Cross Finance Sp. z o.o.

BZDURA!!!! U was nie ma Zasad Dobrych Praktyk i brak jakiejkolwiek Etyki i profesjonalizmu

Klient Citibank
Klient
@???

Bo na tym polega ich model biznesowy. Nie na tym, żeby coś z Tobą ustalić (bo tutaj są pomiędzy umową a przepisami prawa i sami NIC nie mogą Ci zaoferować). MOdel byznesu CrossFinance polega na natrętnych telefonach i uczynieniu och możliwie jak najbardziej dokuczliwymi dla Ciebie. Po drugiej stronie słuchawki nie czeka nic poza prymitywnym chamstwem. Całe szczęście na te ich telefony z puli różnych numerów jest prosty darmowy trick: apka blokująca niechciane połączenia. Pamiętam ostatnie słowa jakiejś "kierowniczki czegoś-tam" z Cross Finanse "no to będziemy dzwonić". Odpowiedziałem "powodzenia". I to była moja OSTATNIA rozmowa z tymi złymi ludźmi. :-)

beata6726
Klient

Brak profesjonalizmu w obsłudze klienta, pracownicy chyba są brani z ulicy Dla mnie najgorsza firma z jaką rozmawiałam, a rozmawiam z wieloma firmami windykacyjnymi więc polecam do poduci Zasady Dobrych Praktyk i poczytać też coś o Etyce

Taki Rysiek
Klient
 Pytanie
@beata6726

Mam dokładnie taką samą opinię i doświadczenie. Nie wiem, czy to ma być taki pomysł na biznes - celowo trafia się do kontaktu z chamstwem, żeby kolejna firma windykacyjna wydała się bardzie profesjonalna ma ich tle? Dla mnie było niepojęte, że w ogóle istnie świat takich ludzi jak ci, pożal się boże, windykatorzy i czy ja naprawdę muszę mieć z takim chamstwem do czynienia? Spłaciłem swoje długi gdy moja firma się rozkręciła (dogadując się z ludźmi, którzy przywrócili mi wiarę w profesjonalizm w windykacji) i dziś sam zatrudniam ludzi. W życiu nie zatrudniłbym nikogo, kto w CV ma wpisane 'pracowałem w Cross Finance".

Aaaaa
Były pracownik

Ta firma liczy za wszystko .nie dodają nadpłaty po spłacie pożyczki .jest wiele kruczkow o których nie korzystnych .

Klient Citibank
Klient
 Pytanie
@Aaaaa

To oczywiste, że firma, która już przy pierwszym kontakcie (dzwoni automat i każe czekać, aż łaskawie Pan Konsultant odbierze) wykazuje niskie standardy etyczne, nie ma nic do zaoferowania. Ciekawi mnie po co się tam zatrudniłeś? Nie lepiej znaleźć sobie zawód, który cieszy się chociaż minimum szacunku społecznego?

Carol

Zero profesjonalizmu. Dzwonilam grzecznosciowo, by wyjasnic uzycie danych adresowych. Po pierwsze przywitano mnie suchym: Halllooo. Zero dzien dobry, z kim mam przyjemnosc itp. Po drugie,gdy zwrocilam Panu uwage, ze jest impertynecki i niegrzeczny, uniosl glos i zaczal byc wulgarny. Chcialam pomoc w odzyskaniu dlugu, nie pomoge, a firmie polecam weryfikowanie rozmow telefonicznych. Po trzecie, szkoda czasu na zaangazowanie i rozmowe.

1
Cross Finance Sp.z o.o.
@Carol

W naszej firmie przykładamy wiele starań do jak najwyższych standardów obsługi klienta, wszystkie nasze rozmowy są rejestrowane dlatego bardzo proszę o zgłoszenie przez http://www.crossfinance.pl/kontakt nazwiska pracownika lub czasu rozmowy i nr telefonu z którego było wykonane połączenie w celu wyjaśnienia sprawy i ewentualnego wyciągnięcia konsekwencji.

niCk
@Cross Finance Sp.z o.o.

To żart albo nibyreklama: "W naszej firmie przykładamy wiele starań do jak najwyższych standardów obsługi klienta" Czy nie macie ŻADNEGO logo na budynku bo tak Was duma rozpiera z własnej działalności? :-)

Foka
@niCk

Idź jeszcze do Vision express i weź okulary. Na wyjściu powiedz: zapłacę jak będę miał. Wtedy zobaczysz logo na budynku.

Marcin2
@Foka

Droga "Foko" zachowaj swoje standardy robienia zakupów dla siebie. :-) Ja, zapewne w przeciwieństwie do Ciebie, potrafię zarobić pieniądze UCZCIWĄ PRACĄ. Nie muszę parać się profesją na granicy prawa karnego - nękaniem dłużników przez telefon. Więc nie życzę sobie, żeby ktoś, o tak podłej profesji jak Twoja, zwracał mi uwagę. Pewne warstwy społeczne powinny trzymać się od siebie z daleka. Capisci?

Klient Citibank
@Cross Finance Sp.z o.o.

"proszę o zgłoszenie przez (usunięte przez administratora) Pominę, to że pracownicy przedstawiają się ZMYŚLONYMI nazwiskami, bo to jest żałosne. Najbardziej żenujące jest to, że automat CF dzwoni po kilka razy dziennie do danej osoby, po czym każe czekać(!) aż łaskawie nastąpi połączenie z tzw. "konsultantem". Firma CF dba o czas swoich konsultantów, żeby nie musieli czekać aż odbierze osoba, której chcą zmarnować czas. Chyba wam się w głowach poprzewracało. To nie ogon macha psem tylko pies ogonem. To wy MACIE czekać pokornie, aż ktoś odbierze telefon. Nie ma mowy, żeby nastąpiła jakakolwiek współpraca z firmą, która już na starcie nie potrafi wykazać elementarnej kultury komunikacji.

Pracodawca

@Klient Citibank

Szanowny Kliencie, odnosząc się do Pańskiego wpisu: "Pominę, to że pracownicy przedstawiają się ZMYŚLONYMI nazwiskami, bo to jest żałosne." informujemy, że nasi pracownicy zawsze przedstawiają się swoimi prawdziwymi nazwiskami. Zgodnie z obowiązującymi w naszej firmie standardami wszystkie rozmowy są na bieżąco nagrywane a w dbałości o jakość ich prowadzenia dodatkowo monitorowane. Przypominamy, że od 2005 roku Cross Finance Sp. z o.o.jest członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i posiada aktualny certyfikat Komisji Etyki KPF potwierdzający stosowanie Zasad Dobrych Praktyk Windykacyjnych.

Klient Citibank
@Cross Finance Sp. z o.o.

Dziękuję za wyjaśnienie. W takim razie, przepraszam, nie miałem racji sądząc że pracownicy używają pseudonimów. Widać mają po prostu dziwne nazwiska. Proszę jednak nie ograniczać się do jednej drobnej nieścisłości, tylko odnieść się do całości mojej wypowiedzi. Czy Państwa "wysoki standard etyczny" jest reprezentowany poprzez "wydzwanianie" poprzez automat? Czy próba ustawiania mnie w kolejce do rozmowy z Waszym konsultantem, to ten wysoki standard? Może Zarząd CrossFinance poda tutaj swój prywatny numer telefonu a ja poproszę moją asystentkę, żeby codziennie go kilka razy łączyła, żądając wcześniej potwierdzenia danych osobowych? Co to za skandaliczne praktyki??? Cel nie uświęca środków. Coś słabo ktoś robił notatki na tych spotkaniach w/s "dobrych praktyk windykacyjnych". I na koniec. Proszę nie tytułować mnie per "Szanowny Kliencie", bo ja nie będę nigdy Waszym KLIENTEM, a Wasza postawa jest daleka od jakiegokolwiek SZACUNKU. Przynosicie wstyd Citibankowi stosując takie "standardy".

Klient Citibank
@Cross Finance Sp. z o.o.

Skoro Cross Finance tak epatuje tutaj swoim certyfikatem Dobrych Praktyk Windykacyjnych, odniesie się do tego punku: § 56 Częstotliwość rozmów telefonicznych prowadzonych z dłużnikiem nie powinna być dla niego uciążliwa i nie może nosić znamion szykany. § 58 [...] windykatorzy nie powinni, bez uprzedniej zgody dłużnika, kontaktować się z osobami trzecimi w sprawie dochodzonej należności. ============= No i co? Ktoś tam w CF czytał ten dokument? :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient Citibank
@Cross Finance Sp. z o.o.

A tak w ogóle to dziękują za podpowiedź. Teraz o Waszych SKANDALICZNYCH praktykach poinformuję nie tylko Citibank i jego klientów(!) ale również Komisję Etyki KPF. Nie może być tak, że ktoś kto dzięki posiadaniu takiego certyfikatu załatwia sobie "przepustkę" do kontraktów z organizacjami finansowymi o wysokiej reputacji, nie szanuje jego elementarnych zasad. § 56 i § 58 https://docplayer.pl/5078568-Zasady-dobrych-praktyk-windykacyjnych-czesc-i-definicje.html

Klient Citibank
@Cross Finance Sp. z o.o.

Członkiem Komisji Etyki KPF jesteście Państwo od 2004 (a nie jak piszecie 2005). Nawet tego nie potraficie napisać rzetelnie. Amatorzy.

Pracodawca

@Klient Citibank

Szanowny Kliencie Citi Banku, odnosząc się do poruszanych spraw uprzejmie udzielamy odpowiedzi. Spółka Cross Finance korzysta z nowoczesnych technologii, w tym m.in. z autodialera, który jest narzędziem wykorzystywanym przez większość firm posiadających zespoły call center. Częstotliwość kontaktów z Klientami powiązana jest z bezpośrednim połączeniem, co w praktyce oznacza, że próbujemy skutecznie dodzwonić się do Klientów; w przypadku braku takiego połączenia powielamy próby kontaktu. Po uzyskaniu kontaktu i możliwości przeprowadzenia rozmowy, której celem jest przypomnienie o zobowiązaniu i dokonaniu ustaleń z Klientem dotyczących wpłaty, nie kontaktujemy się z Klientem do dnia deklaracji wpłaty. Prawdą jest, że podczas każdej rozmowy z Klientem, przed przekazaniem szczegółowych informacji, przeprowadzamy weryfikację danych osobowych, co służy uzyskaniu pewności, że rozmawiamy z właściwą osobą i pozwala na ochronę informacji. Z uwagi na liczne wpisy dotyczące naszej obsługi uprzejmie informujemy, że serwis pracy GoWork.pl, zgodnie z Regulaminem, służy wyrażaniu opinii o pracodawcy przez pracowników. Wszelkie uwagi, reklamacje dotyczące zasad obsługi w Cross Finance prosimy kierować do Zespołu Obsługi Wierzytelności, który obsługuje również reklamacje. Dla ułatwienia podajemy adres email: reklamacje@crossfinance.pl

Klient Citi
@Cross Finance Sp. z o.o.

Dziękuję, za próbę przypomnienie mi fragmentów regulaminu GoWork.pl. Niestety z typowym dla firmy Cross Finance profesjonalizmem nie zadaliście sobie trudu by się z nim zapoznać. Pozwólcie zatem drodzy amatorzy windykacji, że Was trochę doszkolę: Otóż §3. Postanowienia ogólne Głównym celem działania Serwisu jest umożliwienie Użytkownikom nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z innymi Użytkownikami Serwisu, w celu wzajemnej wymiany informacji, komentarzy i poglądów, korzystania z informacji i materiałów zamieszczonych w Serwisie, otrzymywania i aplikowania na oferty pracy zamieszczone przez pracodawców partnerów GoWork oraz publikowania i udostępniania w Serwisie innym zarejestrowanym Użytkownikom własnych materiałów i informacji. ===== Proszę pracownika Cross Finance, który próbuje tutaj "wyjaśniać" i "pouczać" o zapoznanie się z: 1. Regulaminem platformy GoWork.pl 2. Zasadami Dobrych Praktyk Windykacyjnych wydanymi przez Komisję Etyki KPF. A dopiero potem kompromitowanie swojej (i tak już przecież słabej etycznie) firmy.

Klient Citi
@Cross Finance Sp. z o.o.

"przeprowadzamy weryfikację danych osobowych, co służy uzyskaniu pewności, że rozmawiamy z właściwą osobą i pozwala na ochronę informacji." Sęk w tym, że mimo ze JA nie chcę z Wami rozmawiać, a mimo to otrzymuję dziennie kilka prób połączeń. Do tego za każdym razem z innego numeru telefonu aby utrudnić mi zablokowanie natrętnych prób kontaktu telefonicznego. W mojej ocenie wyczerpuje to znamiona szykany i narusza § 56 Zasad Dobrych Praktyk Windykacyjnych, a także § 1 Art.190a Kodeks karny ("nękanie"). Jeśli chcecie się Państwo ze mną skontaktować, to zapewne jesteście w posiadaniu mojego adresu korespondencyjnego i zapraszam do przesłania mi oferty listownie. Od razu uprzedzę, ze trafi ona do kosza na śmieci, ponieważ stroną jest dla mnie Bank Citi - ewentualnie sąd lub komornik (do czego mam nadzieje nie dojdzie). Firma CrossFinance jest jedynie PASOŻYTEM w mojej sytuacji (proszę zapoznać się z definicją określenia pasożyt - to nie jest inwektywa ale analogia biologiczna). Rozpaczliwe próby przedstawicieli CrossFinance uzyskania prowizji za udział w tym procesie windykacyjnym są w mojej (i zapewne nie tylko mojej) ocenie: - zbędne z punktu widzenia gospodarczego, - komplikujące proces windykacyjny - poprzez próbę wprowadzenia dodatkowej strony postępowania - naganne etycznie, ponieważ odbywają się z pogwałceniem norm (patrz powyżej). I dlatego NALEŻY jak najbardziej o tym pisać, tutaj, na fanpage Citibanku i gdzie tylko przyjdzie mi na to ochota. P.S. czy szanowny przedstawiciel Cross Finance, który tak żywiołowo zaczął się tutaj wypowiadać, może samodzielnie skopiować i przesłać do swojego kolegi z pracy tę informację? Dla ułatwienia podam adres email: reklamacje@crossfinance.pl

Pracodawca

@Klient Citi

Szanowny Kliencie Citi, podtrzymujemy nasze stanowisko dotyczące miejsca kierowania uwag i reklamacji w zakresie jakości obsługi. Naszym zdaniem wszelkie reklamacje i zastrzeżenia powinny być kierowana do działu rozpatrującego reklamacje. Skierowanie zastrzeżeń bezpośrednio do spółki umożliwi udzielenie szczegółowych wyjaśnień. Anonimowe wpisy na portalu GoWork nie pozwalają na procesowanie Pańskich zastrzeżeń.

Klient Citi
@Cross Finance Sp. z o.o.

Szanowny (również anonimowy) przedstawicielu Cross Finance, przyjąłem do wiadomości Twoją radę. Po krótkim zastanowieniu postanowiłem z niej NIE skorzystać. Proszę przekaż do stosownego działu prośbę kierowaną poprzez portal GoWork, a nie poprzez e-mail o "dokonfigurowanie" autodialera w ten sposób aby NIE próbował dodzwaniać się kilka razy dziennie - zwłaszcza w sytuacji gdy osoba odbierająca ten telefon za każdym razem konsekwentnie odmawia jakiejkolwiek współpracy z Cross Finance. Takie działanie nie tylko narusza zasady współżycia społecznego ale Kodeks Dobrych Praktyk Windykacyjnych i (co najważniejsze) Kodeks Karny. Ciągłe powtarzanie w kółko, żebym wysłał do Was e-maila w tej sprawie są bezskuteczne. Parafrazując słowa Waszej pracownicy (p. Moniki) "trudno, będziemy nadal dzwonić" odpowiem: "trudno, będę wciąż pisać". A dopiero się rozkręcam! :-) (do usłyszenia wkrótce na profilu CitiBanku)

Klient Citi
@Cross Finance Sp. z o.o.

Nie widzę również powodu, dlaczego żyjąc w państwie prawa, miałbym prosić(!) firmę z którą NIC mnie nie łączy (i nigdy nie będzie) o to, żeby zaprzestała natrętnych prób kontaktu ze mną? Mam prosić Cross Finance żeby przestała łamać prawo?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Klient Citi

Szanowny Kliencie Citi, nie będziemy odnosić się do wszelkich Pana ocen i opinii, bo każdy ma prawo do własnego zdania. Nie jest prawdą, że nic nie łączy Pana z Firmą Cross Finance. Jeżeli dzwonimy do Pana, to oznacza, że Pana Wierzyciel zaniepokojony brakiem terminowej płatności z Pana strony, zlecił nam, na podstawie umowy współpracy i udzielonego Pełnomocnictwa, kontakt z Panem w celu ustalenia warunków spłaty. Działamy zgodnie z przepisami prawa, zawartych umów oraz w granicach udzielonych pełnomocnictw. Zachęcamy do terminowego regulowania swoich zobowiązań, tym samym wyeliminuje Pan telefony z firm windykacyjnych. Nadal rekomendujemy kierowanie zastrzeżeń i uwag ws. dotyczących naszej obsługi do działu reklamacji spółki.

Neutralna
@Marcin2

Ludzie, o czym tu piszecie o pracodawcy czy wartościach, o uczciwości czy celowym nieregulowaniu swoich długów? Gdyby ktoś pożyczył ode mnie kasę i nie oddawał w terminie, w dłuższym czasie, to dzwonilabym 4 x dziennie, może skorzystałabym z pomocy firmy windykacyjnej. Niektórzy wykazują wielkie oburzenie, że wierzyciel chce odzyskać kasę, rozumiem, że osoby negujace dzialalnośc firm windykacyjnych tworzą grupę biorę i nie oddaję, pożyczka to nie prezent a jesli masz w życiu wyjatkową sytuację to chociaz poczuwaj się do zwrotu zamiast szukać naruszeń tam, gdzie ich faktycznie nie ma; naruszeniem jest brak splaty i brak woli do splaty

Klient Citi
@Neutralna

Droga "neutralna" pracownico CF. Z typowym dla Waszego zespołu polotem intelektualnym "nie załapałaś" o czym tutaj piszemy. Zróbmy tak. Ja Ci wyjaśnię a Ty postarasz się przeczytać ze zrozumieniem. Przeczytałem całe to forum i NIKT nie kwestionuje nigdzie konieczności regulowania swoich zobowiązań. Cała oś dyskusji polega na tym, że CrossFinance NIE JEST żadną stroną w procesie windykacyjnym. Stronami są wierzyciel. dłużnik, ewentualnie sąd i komornik. Spółeczka z o.o. z prowincji, która próbuje zarobić swoją prowizję, dokładając rzekome "usługi windykacyjne wysokiego standardu" nie jest do niczego potrzebna, bo banki mogą prowadzić windykację i egzekucję(!) samemu. Jedyne co wnosi CF to naruszające kodeks karny nękanie telefoniczne. Bank nie che sobie brudzić rąk bo ceni sobie reputację. Coś jak wynajęcie fachowca do przepchania kibla. (w tej analogii pracownicy CF są przetykaczem do rury ściekowej). Teraz kumkasz? P.S. coś dziwny wysyp "neutralnych" pracowników - a dziwnym trafem zamilkło oficjalne konto CF. Czyżby próba nowej taktyki? Good luck. :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Windyk
@Klient Citi

Wracajac do tematu umów. Proponuje zapoznać sie najpierw ze swoja umową kredytową. Wtedy zrozumiesz że powinieneś płacić zgodnie z terminem i bank ma prawo zlecic windykacje do firmy zewnętrznej. I o dziwo podpisales sie pod tym.

Mieczysław
@Windyk

Odbiegając trochę od tematu dyskusji, która w ostatnim czasie jest tu prowadzona, mógłby ktoś napisać, jak obecnie przedstawia się sytuacja kadrowa w firmie Cross Finance? Firma poszukuje studentów, bądź praktykantów, którzy chcieliby zdobyć cenne doświadczenie zawodowe? Proszę o odpowiedź, jak to wygląda na tę chwilę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga
@Klient Citi

Banki mogą prowadzić samemu. Ale skoro nie prowadzą to znaczy że wolą komuś zlecić i mają do tego prawo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartosz
@Klient Citi

Pisząc o stronach sporu zbyt bardzo zawężasz to pojęcie. Oczywiście że stroną z zasady jest wierzyciel i dłużnik ale nie zapominaj, że każdy z nich może korzystać z pomocy pełnomocnika, niekoniecznie profesjonalnego typu radca czy adwokat. W tym sporze CF zapewne ma umocowanie, pełnomocnictwo wierzyciela do podejmowania działań zmierzających do odzyskania długu i to wystarczy. Więc zanim coś napiszesz to zapoznaj się głębiej z materią. I wyprzedzając Twoje sugestie informuje, że nie pracuje i nie pracowałem w CF itp. Długi trzeba spłacać... Tyle...

a
@Klient Citi

Bank nie che sobie brudzić rąk bo ceni sobie reputację. Coś jak wynajęcie fachowca do przepchania kibla. (w tej analogii pracownicy CF są przetykaczem do rury ściekowej). A kto w tej analogii jest rurą ściekową skoro CF jest "przetykaczem"? Tak tylko pytam- retorycznie.

Alojzy
@Cross Finance Sp.z o.o.

(usunięte przez administratora) jesteście spółką z .o.o nie macie prawa pozyskiwać danych osobowych. jeśli takie macie , weszliście w ich posiadanie nielegalnie, z kradzieży albo jakiśbank lub operator teefoniczny, a konkretnie jakiś pracownik z chęci zysku dla marnej prowizji,wam te dane sprzedał. W polsce windykować może TYLKO komornik na podstawie prawomocnego wyroku sądu. Tak więc jak do mnie przyjedzia wasz "windykator terenowy " to dostanie (usunięte przez administratora) , zostanie skuty kajdankami, bo mam do tego prawo. I zostanie przekazany Policji. A waszą firmę puszczę z torbami, nawet wadium w KRS wpłacone wam zabraknie na odszkodowanie. już taką jedna firmę HOIST Polska w taki sposów wykończyłem, Wy będziecie następni.

Józek
Pracownik
@Alojzy

Alojz nie nakręcaj się bo od Nowego Roku puszczają nas w teren i przyjedziem do Ciebie a wtedy klops. Plać te długi i nie zachowuj się jak dłużol.

beata6726
Klient
@Cross Finance Sp.z o.o.

Na pewno jest to prawda, szczególnie jak się jest dłużnikiem potrafią zastraszać pyskować i nie da się z nimi normalnie spokojnie po rozmawiać dla mnie jest to brak zasad dobrych praktyk etycznych

Klient Citibank
Klient
 Pytanie
@beata6726

Droga "Beatko" chyba kpisz!!! Czasem tak się układa biznes, że nie można regulować na bieżąco płatności. Dużym firmom i zwykłym Kowalskim. Co się dzieje w takim przypadku reguluje w Polsce kodeks cywilny i umowa z wierzycielem. Żadna firemka i jej personel złożony z ludzi, którzy sobie lepszej pracy nie mogą znaleźć, nie będzie poprawiać prawa. I nie mów mi tu myszko o standardach. Przez rok kiedy wstrzymałem płatności kredytu w Citi jedynym chamstwem z jakim się spotkałem byli pracownicy Cross Finance. Później bank wycofał moją sprawę od was (za nieudolność?) i trafiłem do normalnej firmy, z którą się dogadałem, nez tych żenujących tricków psychologicznych, przerywania wypowiedzi, przekręcania drobnych słówek itd. Taka windykacja to może jest dobra dla jakichś pijaczków spod Gdańska. ŻENADA! Nie dziwię się, ze żaden z pracowników Cross Finance nie chce się do Was przyznać na LInkedIn. Wstyd.

Pamiętliwy
Klient

Firma stosuje nieetyczne metody, polegające na natrętnym dzwonieniu i prymitywnym skrypcie rozmowy windykacyjnej (przerywanie rozmówcy, przekręcanie drobnych słów, próba zdenerwowania rozmówcy). To model biznesowy z ubiegłego wieku. Są dobre firmy windykacyjne, które po prostu wyjaśniają jak wygląda sytuacja, kiedy sprawa może trafić do sądu, do komornika i współpracują. Jedyne co ma do zaoferowania CrossFinanse to namolne telefony, na granicy prawa karnego. Ktokolwiek w takiej firmie pracował, moim zdaniem nie nadaje się do zatrudnienia między ludźmi. Rekomenduję wszystkim pracodawcom by odrzucali kandydatów mających taką pracę w swoim CV.

Prokurator
Pracownik

(usunięte przez administratora)Ogromna rotacja pracowników, gdzie większość podejmuje "działania windykacyjne" (usunięte przez administratora)Zdecydowana większość osób podających się za pracowników CF nie posiada elementarnej wiedzy o prawie, a rozmowy przypominają przekrzykiwania (usunięte przez administratora)na straganach. Oczywiście rozmowy są selektywnie rejestrowane, w dowolnym momencie można nacisnąć STOP / REC i w ten sposób w dowolny sposób zmanipulować każdym dialogiem. Firma liczy przede wszystkim na łowienie naiwnych, którzy pomimo iż nie mają prawnie żadnych zobowiązań finansowych wobec podmiotów trzecich, de facto sami na siebie nałożą takie zobowiązania poprzez podpisanie "umowy o uregulowaniu zobowiązania". Działania zmierzające do przekonania rozmówcy o konieczności podpisania takiego dokumentu(usunięte przez administratora) CF jest tego świadoma, dlatego odpowiedzialność za treść rozmów, jak również wszystkie podejmowane działania przerzuca na "pracowników", a de facto osobne podmioty gospodarcze. Często są to ludzie z marginesu społecznego, zdeterminowane całkowicie do podjęcia jakiejkolwiek pracy, przyjmujące bezwarunkowo wszystkie wytyczne CF, również te(usunięte przez administratora)

odp
Były pracownik
 Pytanie
@Prokurator

Skoro masz taką wiedzę, to na co jeszcze czekasz? Prokurator nie czyta gowork Cross Finance.

Soul
Klient
 Pytanie
@Prokurator

Czegoś nie rozumiem, jak można nie mieć "prawnie żadnych zobowiązań finansowych wobec podmiotów trzecich" i nakładać "de facto na siebie takie zobowiązania poprzez podpisanie "umowy o uregulowaniu zobowiązania". Czy ktoś podpisze na siebie uregulowanie zobowiązania nie mając go? Zobowiązania się ma albo nie ma, albo się zaciągnęło zobowiązanie i się je reguluje albo się go nie reguluje, wątek dotyczy pracodawcy ale wpis staje w obronie ludzi, którzy nie regulują zaciągniętych pożyczek, żeby oczernić CF. To się nazywa czarny PR.

Klient Citibank
Klient
@Prokurator

Dokładnie. Osoby zatrudnione w takich firmach to (usunięte przez administratora) i paprochy rynku pracy. Nie spotkałem na LInkedIn nikogo, kto by się chwalił pracą w czymś takim. Nie wyobrażam sobie zaprosić kogoś z taką skazą na karierze na rozmowę kwalifikacyjną.

Boss
Pracownik

Bardzo dobra firma do pracy. Pozytywny klimat, możliwość zarobienia odpowiednich pieniędzy. W okresie kiedy było sporo spraw praca szła pełną parą co się przekładało na adekwatne zarobki. Sprawy głównie bankowe ale też pozabankowe. Obecnie teren pracuje na wierzytelnościach skupionych.

JB
Były pracownik
 Pytanie
@Boss

jaka pozytywna firma, jakie odpowiednie pieniądze?? Sprzedajcie lepiej te portfele, póki ktoś to będzie jeszcze chciałby to kupić,aby minimalizować straty

Kaszeba
Pracownik
@JB

Nie ma co narzekać tylko pracować. Przy takich sprawach trzeba pojechać w teren.

Łysy Bronek
Kandydat
@JB

Te Dzej bo nie marudź. Jak chcesz zarobić to musisz jeździć po ludzikach i ściągać kaskę. Mało z cross to chedoż jeszcze dla profi, safa czy innego czegoś. Grosz do grosza.

beata6726
Klient
@Boss

Bzdura :)

Donald
Były pracownik
 Pytanie
@Łysy Bronek

Pracujesz tam jeszcze? :)

Klient Citibank
Klient
 Pytanie
@Boss

Jakim trzeba być dnem etycznym, żeby parać się taką pracą? Jakim trzeba być pierdołą życiowym, żeby nie móc dziś sobie znaleźć lepszej pracy, niż "słuchawa" która ma odczytać skrypt? jak można się potem pochwalić w CV robieniem czegoś tak podłego jak "natręctwo telefoniczne" (bo z windykacją nie ma to niewiele wspólnego)

Klient Citibank

O skali prowincjonalności tej firmy niech świadczy fragment opisu, który o sobie napisali" "Kadra pracownicza podlega wnikliwej selekcji, systematycznej ocenie i couchingowi. " Nie "coachingowi" tylko "couchingowi" (coach = trener, couch = kanapa) Łatwo sobie wyobrazić poziom panujący w tej firmie, jeśli pracownicy są "systematycznie oceniani na kanapie". :-) Co za dno. Dlatego NIGDY nie należy zatrudniać ludzi, którzy skalali(!) się pracą w firmach windykacyjnych.

1
Magda
@Klient Citibank

Witam, czepianie się literówki świadczy o zajadłości wpisującego, na pewno nie należy zatrudniać zajadłych.

Klient Citibank
@Magda

Przez litość dla CF i szacunek do własnego czasu pominę pozostałe nieporadności językowe. Brak troski o detale jest dla mnie zawsze sygnałem chaosu i robienia wszystkiego "po łebkach" w organizacji. To dlatego np. nie robi się biznesu z ludźmi, którzy robią błędy ortograficzne w korespondencji. Widać zespół CF składa się z takich amatorów, pracujących "po łebkach". No ale ro zrozumiałe, ze nikt wartościowy nie chce pracować w firmie zajmującej się... wydzwanianiem po ludziach. :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hrabi
@Klient Citibank

Ale się uśmiałem czytając te wpisy. Elokwentny Klient Citibanku wytyka innym literówki a sam nie jest w stanie się ich ustrzec :-) Dobre :-) "No ale ro zrozumiałe".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient Citi
@Hrabi

O! kolejny wpis (zapewne tego samego) pracownika. No dobrze, co my tutaj mamy... Aha. Nacisnąłem "r" zamiast (leżącego obok "t". Wow. Sherlocku. :-) Ależ z ciebie bystrzacha. Widać ze CrossFinance zatrudnia najlepszych :-) Niestety nie zaliczam. Co innego post napisany od niechcenia i błąd naciśnięcia klawisza lezącego obok... A co innego dopuszczenie gamonia do zrobienia opisu własnej firmy, któremu wydaj się , że "coaching" pisze się tak jak słyszy. :-) Musicie zacząć zatrudniać pracowników o wyższych umiejętnościach. Amatorzy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lupus
@Klient Citibank

Biznesu nie robi się z ludźmi którzy nie regulują swoich zobowiązań. A tu jasno wynika że Ty masz z tym duży problem. I prawdopodobnie Twoja nieporadność życiowa spowodowała że tak tryskasz jadem

Miracle
@Klient Citibank

Witam. Nie mam nic wspolnego z windykacja. Ale czytam te wypociny i nie moge uwierzyc. Kolejny... mocny w necie, slaby w swiecie. Trzeba placic na biezaco i nie bedzie tematu. Rozgoryczony bo musi oddac pieniadze. I tak wyglada ten kraj. Obrona przez atak. Ciesz sie czlowieku ze nie jestes dluzolem w latach 90. To bys zobaczyl co to byla prawdziwa windykacja.

Czasoumilacz dłużników.
Pracownik
@Klient Citibank

Nigdy nie należy pożyczać takiemu co nie skalał się oddaniem tego co pożyczył.

Kapitan
Klient
@Klient Citibank

Nie marudź tylko płać. Nikt bez powodu nie przyjeżdża.

Klient Citibank
Klient
@Kapitan

Rozumiem, że CrossFinance postanowił wysłać swoich najwybitniejszych, żeby trochę rozmyli nieprzychylne komentarze. To jest skala żenady tej organizacji. Drogie dzieci, wszystko mam spłacone, miałem chwilowy problem, miedzy mną a Citibakiem. Juz rozwiązany. Wasze wsparcie polegające na próbach dzwonienia do mnie z samego rana, wysyłania SMSów czy e-maili w dobie apek do blokowania natrętów okazał się kompletnie nieskuteczne. Tak mi przykro, że nie dostaliście (zapewne) złotówki prowizji za swoje nędzne próby. :-D

pytanie

Co to jest za firma w ogóle?? Zadałem kilka dni temu normalne pytanie o warunki współpracy dla windykatorów współpracujących, jaki etat lub częśc etatu, jaki rodzaj spraw w terenie, a tutaj niedość że jakiś anonim odpowiada o kontakt pod jakimś numerem telefonu to jeszcze po 1 dniu skasowane pytanie przez administratora. Może jeszcze mam złozyć ofertę,pojechać do Gdańska i przy podpisywaniu umowy dowiedzieć się o beznadziejnych warunkach współpracy? Może ktoś z pracowników lub byłych pracowników sie wypowie na temat tej firmy?

AK
Były pracownik
@pytanie

o całym etacie czy nawet części przy ogłoszeniu dotyczącym windykatorów na działalności gospodarczej to ZAPOMNIJ, ponieważ mają swoją windykację terenową na etacie.

Ciak
Były pracownik
@pytanie

Obecnie firma pozbywa się windykatorów terenowych i przechodzi na struktury współpracujące z częścią etatu. To główny powód tego że 80 terenowych przebywa na L4.

Szew
Kandydat
 Pytanie
@Ciak

jaki jest powód tych zmian? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy z ta firmą, ale zwolnienia pracowników dają do myślenia, ze z zapłatą faktur mogą być problemy. Obawiam się, czy w tej sytuacji nawet na koszty da radę zarobić. Nikt nie zwalnia przecież gdy są dobre sprawy,

były
Były pracownik
 Pytanie
@Ciak

Położyć taką firmę, ktora miała tylu doświadczonych terenowców i takich dużych,stałych klientów,a zamiast tego szukać ludzi na działalności na miesiąc, dwa.... to naprawdę jest wyczyn. Kto tam kieruje teraz? Żal o tym czytać mimo wszystko.

Ciak
Pracownik
@Szew

Windykatorzy współpracujący to inny pion. Tam struktura się rozwija. Jedne z najwyższych prowizji na rynku. Mają dobre sprawy. Gorzej jest z etatem. Tych czas jest raczej policzony.

JB
Były pracownik
 Pytanie
@Ciak

jakie najwyższe prowizje?gdzie, bo chyba nie w Crossie:) po 3 miesiącach uznałem,że nie będę dokładał do interesu, ponieważ jakość tych portfeli jest tak żenująco niska,ze to nie ma sensu. Tragiczny portfel,lepiej go sprzedajcie komus innemu to wiecej zarobicie

Łysy Bronek
Pracownik
@JB

Te Dzej Bee nie płacz. Trza robić a jak cross mało to dobierz co. Pełno tego na rynku. Ja nie jesteś frayer to chędożysz jeszcze profi, czy s safa albo co tam jeszcze.

odp
Były pracownik
@Łysy Bronek

Bronuś,ty pilnuj lepiej swojej starej bo ktos ja jeszcze pomyli z profi czy saf i co będzie

Harold
Były pracownik
 Problem
@Szew

Nie wchodź w żadna współpracę, firma jest na świetnej drodze do upadku. Pracownicy fantastyczni, niestety kadra zarządzająca to porażka. Decyzje podejmowane bez przemyśleń. Żenada. Dopóki nie zmienią kierowników i stanowisk dyrektorskich tam nigdy dobrze nie będzie.

Donald
Były pracownik
 Pytanie
@Harold

Upadli w końcu? Masę ludzi zwolnili od listopada do lutego 2020. Sprawozdanie finansowe za 2019 też bardzo słabo wygląda.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Cross Finance Sp. z o.o.?

Arek
Pracownik
@Pytanie

Pracownicy są fantastyczni, atmosfera przesympatyczna. Ale każda inna osoba poza pracownikami telefonii jest fałszywa do bólu. Zwłaszcza Ci o nieco wyższym stanowisku :)

@Pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Arek

dlaczego tak uważasz?

Karol

A można zrezygnować z nadgodzin?

VIN
Kandydat
 Pytanie

Praca negocjatora terenowego. Wymagania: -Posiadania własnego samochodu, telefonu komórkowego oraz komputera Jeśli firmy nie stać na podstawowe narzędzia to gdzie dalej? Dziękuje, do widzenia.

odp
Kandydat
@VIN

Niepoważna oferta.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Cross Finance Sp. z o.o.?

Tryton
Pracownik
@Pytanie

Normalne, pozytywne. Cross to firma z dobrą atmosferą wśród pracowników. Osobiście jestem zadowolony.

zamit
Były pracownik

Słabo...kiepskie zlecenia, przemielone to wszystko,realne zarobki po odliczeniu kosztów szkoda gadać. Myślałem, że będzie lepiej. Szkoda czasu i samochodu.

Sam
Kandydat

To jakiś krzak jest. Ogłoszenia o pracę śmiech na sali. Swój samochód komp i całą resztą. Najlepiej na działalność. Frajerów po prostu szukają.

Zostaw merytoryczną opinię o Cross Finance Sp. z o.o. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Cross Finance Sp. z o.o.