MediaExpert

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy MediaExpert

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w MediaExpert?

Mentor
@Pytanie

Czasy się zmieniły. Kierownik jest mentorem, ale nie jest kimś "do kogo trzeba się modlić". Mamy spoko faceta

Pracownik
@Pytanie

Jest ciśnienie to ciśnie, mamy spokojniejszy okres to i pożartować można:)

Olek
@Pytanie

To zależy od człowieka jeden posiada empatię drugi nie u jednego będziesz pracował za trzy osoby podczas gdy pięć innych osób będzie się obijało a inny podzieli pracę sprawiedliwie.To tylko i wyłącznie kwestia charakteru danego kierownika,jak trafisz tak będziesz miał.Dodam tylko tyle że z racji doświadczenia życiowego i zawodowego mało jest osób na stanowiskach kierowniczych którzy radzą sobie ze sprawnym i sprawiedliwym zarządzaniem,mało osób ogólnie do tej roli się nadaje i nie chodzi tutaj tylko o media.

manuelela
@Pytanie

Moj kierownik jest profesjonalista, ale jest tez czlowiekiem. Potrafi sie zachowac w trudnych sytuacjach, ktore sie zdarzaja kazdemu.

John T.
@Mentor

Dużo zależy od człowieka. Ja niestety trafiłem na sklep, gdzie kierownik marketu trafił z wewnętrznej rekrutacji po znajomości, a później w pracy widać było pewnego rodzaju kumoterstwo (wcześniej będąc pracownikiem, polecił(-a) swoich znajomych do pracy, którą dostali w tym samym sklepie co sam kierownik), pomoc w sprzedaży znajomym pracownikom.

Dron
@John T.

To nie jest kumoterstwo. Wewnętrzne rekrutacje są po to, żeby umożliwić osobom rozwój. A program poleceń to już co innego ;) Sam na tym zyskałem i to nie raz. Nie chodzi nawet o kasę, tylko to, że dzięki temu (zostawiam sobie drobne zasługi) mamy zgrany team.

Olek
@manuelela

Ja miałem kiedyś fajnego kierownika ale awansował wyżej,człowiek z zasadami dla którego słowo było święte,nie tworzył plotek personalnych,potrafił zrozumieć i uszanować pracownika i co najważniejsze wysłuchał pracownika.Przez wzgląd na niego byłem w stanie więcej zrobić dla firmy niż kiedykolwiek i czułem się zażenowany i zły sam na siebie gdy raz nawaliłem.Natomiast jak się ma kierownika który ma problem z "ego" i nie interesuje go nic i nikt poza nim a do tego jeszcze nabija się ze swoich pracowników których powinien wspierać to wiadomo jak to wygląda,traci firma nie on,nie pracownik,tylko firma,ale skąd firma ma wiedzieć kogo zatrudnia jak każdy potrafi się kamuflować i taki to osobnik jak jest na salonie ktoś z "góry" emanuje pełnym profesjonalizmem,uśmiechem na twarzy i polotem i przyjacielską dłonią dla innych co to za problem być kimś innym jeden dzień ;-)

Ok
@Dron

Zgrany team heheheh rozbawiłeś mnie kierownik i kilka jego poprzeczników kontra reszta personelu tak to wygląda w realu nie znam tematu ale znam realia i życie...

Kevin 1984
@Pytanie

Kierownictwo nastawione na rozwój pracownika . Nikt nikogo nie wyrzuca z pracy za słabe wyniki bez świadomości ze Ci nie pomógł , ze nie przepracował z Tobą wielu tematów . Jest multum zadań które trzeba wykonać jedocześnie firma bardzo dobrze wynagradza . Przepracowałem w dwóch konkurencjach i nigdy nie narzekałem bo narzeka ten kto jest słaby . Liderzy nie maja z tym problemu . Każdy zarabia multum i nikt z czołowych handlowców nie odchodzi . Jest zasadnicza różnica między media expert a konkurencja . Pakiet szkoleń jest nie do porównania . Pracownicy ME maja ich multum . Pracownik jest przygotowywany do pracy od początku odbywając szereg szkoleń . Są konkursy kwartalne gdzie można podwoić swoją wypłatę . Ktoś kto pracuje sumienie zarabia bardzo dobrze . Również regionami bardzo dobrze przeszkoleni . Metodyka pracy pod względem psychologicznym , merytorycznym na najwyższym poziomie (Arkadiusz ) trafiając na takich ludzi możesz mieć stu procentowa pewność rozwoju . Tyle ile się nauczyłem przez dwa lata pracy z tym gościem nie nauczył mnie nikt przez ponad 10 lat na managerach stanowiskach . Podejście do handlowca jest na najwyższym poziomie . Pracując tu nie zostajecie sami macie pełne wsparcie i pomoc . Owszem to tez zależy od managerów ale firma mocno kładzie nacisk na warunki pracy i rozwoju Polecam

1
Mitnick
@Kevin 1984

Założenia się zgadzają. Z wykonaniem bywa różnie.

Aaa
 Pytanie

Ktoś może się wypowiedzieć jak wyglada praca na stanowisku kierowca magazynier ?

fifi
@Aaa

Kierowca- magazynier nie ma czasu tutaj opisywać swojej pracy.

Bartek
 Pytanie

Czy może ktoś coś opowiedzieć o pracy jako dostawca/kierowca? Ma/miał ktoś jakieś doświadczenia? Będę wdzięczny. Pozdrawiam

kacper
@Bartek

Lepiej niż w kurierce, to na pewno

Nikk
 Pytanie

Dzień dobry, aplikuję na stanowisko kierownika (usunięte przez administratora) ale w lokalnych mediach społecznościowych krąży informacja na temat załogi która rzekomo została (usunięte przez administratora). Nie chciałbym się wpakować w ... Czy jest sens aplikować do tego salonu? Pozdrawiam.

Pracodawca

@Nikk

Wszystkie aktualne oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: kariera.mediaexpert.pl. Zachęcamy do składania aplikacji

Aa
@MediaExpert

Dlaczego usuwacie cześć wpisu?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po przywitaniu się i przedstawieniu zakresu obowiązków i mojej przeszłości, przeszliśmy do tzw scenki sprzedażowej, w której musiałem przedstawić propozycje jak największej ilości produktów dla klienta, uzasadnić dlaczego ma kupić droższy produkt oraz powiedzieć coś o nowym laptopie. Dodatkowo później przekonać go do zakupu na raty i zachęcić do skorzystania z promocji. Ogólnie rozmowa trwała ponad godzinę, czułem się swobodnie a kierownik sklepu doceniał moje doświadczenie oraz wiedzę.

Pytania

1. Jak przekonać klienta do wyboru laptopa za 6 tysięcy, gdy on chce tego za 4 tysiące? 2. Co w przypadku agresywnego klienta, któremu nie działa sprzęt i chce go reklamować? 3. Jak namówić klienta na wybór ubezpieczenia za 1,5 tysiąca? 4. Jakie dodatkowe produkty można zaproponować do laptopa?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
WTF
 Pytanie

Przysiągłbym, że gdzieś już czytałem identyczny komentarz...

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w MediaExpert? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

bozena
@Pytanie

Wysyłasz CV i czekasz na odzew z ich strony. Tyle wiem

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
MediaExpert
Przejdź do nowych opinii