Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z CANAL+ Polska S.A.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
A jak długo pracowałeś w CANAL+? Co należy do zadań pracowników w tej firmie i na jaką pensję może tu liczyć nowo przyjęta osoba? Powiecie coś o Waszych początkach w firmie?
Pracowałem 8 lat jako specjalista da obsługi klienta. O podwyżkach czy awansie w tej firmie zapomnij jeśli nie wlazisz w cztery litery przełożonym. Szacunek do pracownika? Żaden , stąd po tylu latach została podjęta decyzja o zmianie pracodawcy.
Hej, i przez te 8 lat nie udało Ci się uzyskać podwyżki czy awansu w CANAL+? :P Tak to zrozumiałam.. Czy jakieś inne warunki zatrudnienia zmieniały się na przestrzeni lat gdy pracowałeś?
Głównie sami odchodzą, po co pracować w firmie, która wymaga (nikt głośno nie powie) dyspozycyjności po godzinach i robienia nadgodzin z wypłatą poniżej stawki rynkowej dla danego stanowiska. Smutna rzeczywistość, gdzie na koniec dnia się słyszy "dlaczego tak mało zrobiłeś".
Czy w CANAL+ Polska S.A. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Teraz chyba szukają. Ja dostałam się chwile temu do grupy przedłużania umów, tam najlepiej szukać. Miałam trochę obaw na początku, ale teraz bardzo mi się podoba. Można dobrze zarobić jak się przedłuża umowy, trzeba się starać, ale warto. Mają dużo konkursów i dodatków. Ja się ciesze że w tym dziale gdzie trafiłam są jasne zasady, wiadomo o chodzi i nie ma niedomówień. Różnie bywało jak porównam do innych cc gdzie pracowałam.
Witam wszystkich abonentów Canal+. Dziś tzn. 12.04.2021 r. próbowałem wyjaśnić 3 sprawy ; Kiedy zadzwoniłem do Canal + na wstępie lektor potraktował mnie jak chłystka .Forma zwrotu do abonenta brzmiała prostacko i poniżająco jak zauważyłem .Jednocześnie rozkazująco bym wprowadził pesel swój a kiedy to zrobiłem konsultant próbował wyciągnąć resztę danych osobowych jakby, nie wystarczył nr abonenta. GDZIE RODO W takim razie? Po drugie na ekranie TV pojawiła się plansza z napisem {TV RACHUNEK } ZASTANAWIAM SIĘ CZ TO NA ZŁOŚĆ CZY ABONĘCI SĄ TAK TEMPI , ŻE TRZEBA I NĘKAĆ TAKIMI PLANSZAMI .W ten oto sposób zamiast film dokumentalny nagrałem przypomnienie o nowym rachunku...Od trzech m-cy czeka na HBO GO w aplikacji smarta i laptopa a gdy dzwonię konsultanci z pogardliwym tonem bezradnie nie wiedząc co się dzieje każą czekać .Od kilkunastu lat jestem Canal+ i uważam ,że jest to CANAŁ ale ściekowy. Wszystkie inowacje i zmiany niosą gorszą obsługę i system operacyjny zarządu. Czy Francuzi jako właściciele Canal+ zaczną poważnie traktować swoich dobroczyńców? Nigdy nie zalegałem z rachunkami , a tak nędznie traktują swoich klientów TO MAJA OSTATNIA UMOWA NIE BĘDĘ DOKŁADAŁ SIĘ DO TEJ PATOLOGII
Cześć! Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Komentarz jest bardzo ogólny i zawiera dla nas zbyt mało szczegółów. Poprosimy o kontakt mailowy na skrzynkę: rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy.
Mam te same odczucia. Mają w nosie swoich wieloletnich klientów. Mili i pomocni są tylko gdy jest czas przedłużania umowy. Cena za usługę mocno wygórowana, a filmy w kółko się powtarzają.
Czy aktualnie trwają nabory do pracy, i czy jest możliwość pracować w pełni zdalnie , bo nie jestem z Krakowa a chciałbym aplikować na stanowisko młodszego konsultanta d/s sprzedaży. Pozdrawiam.
Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.
Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Czym CANAL+ Polska S.A. zachęcają? Jakie mają dodatki?
czy ten wasz adres informacje@kontakt.Canal+.pl jest aktualny
>poproś o to, żeby Cię nie ubezpieczali, bo jesteś studentem i w ogóle to nie wiesz, czy praca w CC jest dla Ciebie, bo to pierwszy raz >praca w CC nie jest dla Ciebie wiesz zrezygnuj po okresie próbnym i dowiedz się po paru miesiącach że nie jesteś ubezpieczony Za głupi jesteście żeby to zrozumieć prostą prośbę?
Cześć! Proszę doprecyzuj, co masz na myśli? Komentarz jest bardzo ogólny i zawiera dla nas zbyt mało szczegółów. Forma zatrudnienie jaką oferujemy to umowa o pracę a ubezpieczenia społeczne są jej nie rozłącznym elementem. Jeśli potrzebujesz porady lub chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji zapraszam do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy.
Czy nadal jest CC przy ul. Poloneza w Warszawie? Pracowałem tam kiedyś, ciekawi mnie jak dziś się kształtuje klimat i zarobki. Wówczas było słabo.
Cześć. Zmieniliśmy lokalizację i cały czas pracujemy. Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy
Jakie działy mieszczą się w Krakowie?
Cześć! W Krakowie mamy kilka działów, m.in Dział Obsługi Klienta, Sprzedaży, Windykacji oraz działy wspierające. Pozdrawiamy
szkoda,ze dział windykacji jako nie może przejść na prace zdalna pomimo tego co dzieje się w kraju
Znaczna część pracowników Canal+ przeszła na pracę zdalną. Nie wszystkie procesy jednak są możliwe do przeniesienia w tryb zdalny, ale pracujemy nad tym. Bezpieczeństwo pracowników jest dla nas najważniejsze.
Pytanie odnośnie do waszej odpowiedzi do jednej z negatywnych opinii "https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,372142?review=14cb7cdd-b17d-4c50-b5da-e0616f27877f" a konkretnie tego fragmentu "Aby zapewnić ciągłość obsługi naszym klientom, pracujemy również w weekendy, dlatego na każdym etapie rekrutacji, począwszy od publikacji ogłoszenia zawieramy informację, iż praca w naszym Call Center wiąże się z dyspozycyjnością do pracy zmianowej, w tym również w dni weekendowe." W ogłoszeniach na portalu pracuj.pl na stanowisko "Konsultant/ka ds. Przedłużania Umów" w Katowicach nic o pracy w weekendy nie jest napisane. Dlaczego?
Dyspozycyjność i godziny pracy zależą od projektu na który aplikujesz. Aby dopytać o szczegóły konkretnego projektu zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.
Podobno firma szuka kierownika płac. Jakieś zmiany w firmie? Warto aplikować?
Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!
Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania! Pozdrawiamy
Dzień dobry, chciałbym zapytać, czy można odbyć u Państwa praktykę lub staż w okresie wakacyjnym ( pytanie dotyczy działu prawnego/compliance)? Pozdrawiam
Dzień dobry. Obecna sytuacja epidemiologiczna niestety spowodowała tymczasowe zawieszenie staży w naszej firmie. Zachęcamy do śledzenia ogłoszeń na stronie kariera https://pl.canalplus.com/kariera. Pozdrawiamy.
Czy ktoś był w Canal+ w Warszawie na stażu? Jakie wspomnienia? Polecacie?
@NIEZNAJOMA Aktualnie prowadzimy rekrutacje na staże do Działu Marketingu Canal+ w Warszawie, zachęcamy do aplikowania :) Po więcej szczegółów prosimy o kontakt pod adresem: rekrutacja.krakow@canalplus.pl