Skandal we francuskiej armii! Aż 75 proc. caracali uziemionych tak samo będzie z TV Canal minus a nie plus
firma canal + to najgorsza organizacja farmcuska z jaka mialem do czynienie. z duza przyjemnoscia wypowiedzialem umowe i namawiam wszystkich abonentow to tego samego. Bylem osoba zwiazana 10 lat po powrocie z zagranicy z nimi. Ostanio chcieli 68 x w ciągu miesiąca przedłużyć umowe. dostali na koncu to na co zasuzyli czyli rozwiazanie umowy. Jesli nie zrozumia iz w ciagu pandemii trzeba odpuscic pakiety to tam dobrze nie bedzie. pakiet max. powinien kosztowac w granicach 70-90 zlotych a nie jak teraz ponad 120 pln miesiecznie. potrafia tylko podnosic ceny pakietow nie dajac nic w zamian. Merci i do widzenia bylu juz klienta z ulga.
Generalnie canal+ oczekuje niemożliwych do zrealizowania wyników finansowych mimo pandemii i widocznych obostrzeń, nacisk z góry , praca za najniższą krajową po 12h, pierdzelenie się ze sprzętem i pełno roszczeniowych klientów - nie warte zachodu. Nie przedłużyli ze mną umowy bo " mało klientów podpisało umowy" , super że jest pandemia plan na 60 umów w miesiącu, a ludzi chętnych może była 1/3 tego :D Najlepiej żebym na siebie podpisał chyba tą resztę. Każą polecać ich beznadziejny internet chociaż w salonie nawet nie działa :P Pracownik o każdej zmianie dowiaduje się ostatni. Na dłuższą metę nie polecam, są ciekawsze propozycje.
czy ten wasz adres informacje@kontakt.Canal+.pl jest aktualny
Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.
Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
>poproś o to, żeby Cię nie ubezpieczali, bo jesteś studentem i w ogóle to nie wiesz, czy praca w CC jest dla Ciebie, bo to pierwszy raz >praca w CC nie jest dla Ciebie wiesz zrezygnuj po okresie próbnym i dowiedz się po paru miesiącach że nie jesteś ubezpieczony Za głupi jesteście żeby to zrozumieć prostą prośbę?
Cześć! Proszę doprecyzuj, co masz na myśli? Komentarz jest bardzo ogólny i zawiera dla nas zbyt mało szczegółów. Forma zatrudnienie jaką oferujemy to umowa o pracę a ubezpieczenia społeczne są jej nie rozłącznym elementem. Jeśli potrzebujesz porady lub chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji zapraszam do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy.
Widniejące hasło na Państwa stronie - "Na koniec oczywiście otrzymasz od nas informację zwrotną bez względu na finalny wynik rekrutacji." absolutnie mija się z prawdą. Rozmowa rekrutacyjna przebiegła prawidłowo i odniosłam wręcz wrażenie, że uzgadniamy termin rozpoczęcia okresu szkoleniowego. Odpowiedzi jednak brak, po zapytaniu mailowym po wyznaczonym terminie odpowiedzi, również reakcji brak. Brak szacunku i marnowanie czasu :)
Przykro nam że masz takie doświadczenia. Być może proces rekrutacji jeszcze jest w toku. Aby móc porozmawiać o konkretnej rekrutacji zapraszamy do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy!
Czy nadal jest CC przy ul. Poloneza w Warszawie? Pracowałem tam kiedyś, ciekawi mnie jak dziś się kształtuje klimat i zarobki. Wówczas było słabo.
Cześć. Zmieniliśmy lokalizację i cały czas pracujemy. Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy
Ja również nie polecam pracy w tej firmie zwłaszcza w dziale sprzedaży. Dyrektor nie wie co się dziej i jak kierownicy traktują ludzi albo wie i daje temu ciche przyzwolenie. Dziwie się ze zarząd z tym nie zrobił porządku chyba ze czekają aż ktoś mocno przegnie. Ja byłem w sprzedaży w kilku firmach na różnych stanowiskach również kierowniczych i takich praktyk jak tam stosują. Dziwie się że jest przyzwolenie na traktowanie w ten sposób ludzi zwłaszcza przez Marcina S . Ja rozumiem ze dział sprzedaży jest trudnym działem w każdej firmie ale muszą być zachowane chociaż minimalne standardy . Warto też wspomnieć ze odkąd się zaczęła pandemia to sporo pracowników dostało wymówienia , zamiast w trudnych czasach utrzymać miejsca pracy to firma jest nastawiona tylko na zyski a pracownicy się nie liczą .
Dziękujemy za wiadomość i cenne informacje. Jest nam przykro że masz takie doświadczenia. Chcielibyśmy zweryfikować sytuację w Dziale Sprzedaży dlatego prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.
Czyli jak widać nic w tym (usunięte przez administratora)się nie zmieniło. Codziennie dziękuję Bogu że odszedłem z firmy. Zmarnowane 7 lat. Kto w Canal + pracuje w (usunięte przez administratora)się nie śmieje
Jesteśmy ciekawi Twojej opinii i konkretnych przykładów, prosimy o podzielenia się z nami szczegółami pisząc na adres rekrutacja.krakow@canalplus.pl Życzymy wszystkiego dobrego!
To co mnie przekonało przede wszystkim to że po ty ch latach pracy i zaliczeniu prawie wszystkich skilli zarobki były po prostu śmieszne. Na start w Biedronce oferują więcej niż tu po 7 latach a co do pozostałych zarzutów to szkoda klawiatury na pisanie bo i tak zostanie potraktowane zgodnie z maksymą : Dziękujemy, olejemy"
Dziękujemy za komentarz. Na wynagrodzenie składa się kilka elementów m.in. podstawa, premia i prowizja od sprzedaży, dlatego w znacznej części zarobki zależą od pracownika i jego zaangażowania. Dla nas jest ważna każda opinia, jeśli miałbyś ochotę porozmawiać lub podzielić się swoimi uwagami prosimy o wiadomość prywatną na adres: rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Wszystkiego dobrego!
Jakie działy mieszczą się w Krakowie?
Cześć! W Krakowie mamy kilka działów, m.in Dział Obsługi Klienta, Sprzedaży, Windykacji oraz działy wspierające. Pozdrawiamy
szkoda,ze dział windykacji jako nie może przejść na prace zdalna pomimo tego co dzieje się w kraju
Znaczna część pracowników Canal+ przeszła na pracę zdalną. Nie wszystkie procesy jednak są możliwe do przeniesienia w tryb zdalny, ale pracujemy nad tym. Bezpieczeństwo pracowników jest dla nas najważniejsze.
Pytanie odnośnie do waszej odpowiedzi do jednej z negatywnych opinii "https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,372142?review=14cb7cdd-b17d-4c50-b5da-e0616f27877f" a konkretnie tego fragmentu "Aby zapewnić ciągłość obsługi naszym klientom, pracujemy również w weekendy, dlatego na każdym etapie rekrutacji, począwszy od publikacji ogłoszenia zawieramy informację, iż praca w naszym Call Center wiąże się z dyspozycyjnością do pracy zmianowej, w tym również w dni weekendowe." W ogłoszeniach na portalu pracuj.pl na stanowisko "Konsultant/ka ds. Przedłużania Umów" w Katowicach nic o pracy w weekendy nie jest napisane. Dlaczego?
Dyspozycyjność i godziny pracy zależą od projektu na który aplikujesz. Aby dopytać o szczegóły konkretnego projektu zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.
Pracuje w CANAL+ od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona.Odkąd firma wdrożyła pracę zdalną w czasie pandemii mam wrażenie, że wszystko idzie jeszcze lepiej. Ludzie czują się odpowiedzialni za swoją pracę, komunikacja przebiega bardzo sprawnie. Dział HR też o nad dba - są organizowane różne szkolenia online, prezentacje, spotkania z zarządem. Generalnie jesteśmy w ciągłym kontakcie i jest bardzo dobra, konstruktywna atmosfera, która sprzyja pracy i tworzeniu wspólnie czegoś fajnego.:)
Nowy serial w reżyserii JAN P. MATUSZYŃSKI na podstawie bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha - już jesienią w CANAL+!
Podobno firma szuka kierownika płac. Jakieś zmiany w firmie? Warto aplikować?
Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!
Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania! Pozdrawiamy
Załatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy. Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza. Nie polecam NC+. Odradzam
(usunięte przez administratora)
Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!
Dzień dobry, chciałbym zapytać, czy można odbyć u Państwa praktykę lub staż w okresie wakacyjnym ( pytanie dotyczy działu prawnego/compliance)? Pozdrawiam
Dzień dobry. Obecna sytuacja epidemiologiczna niestety spowodowała tymczasowe zawieszenie staży w naszej firmie. Zachęcamy do śledzenia ogłoszeń na stronie kariera https://pl.canalplus.com/kariera. Pozdrawiamy.
(usunięte przez administratora) i pół metra mułu. Stawki maleją, cele wzrastają. Jeśli ktokolwiek ma doświadczenie w pracy na słuchawce to serdecznie odradzam. Fajne miejsce na zdobycie doświadczenia, nic poza tym. Gardzenie człowiekiem, liderzy, którzy są marionetkami i czasami można mieć wrażenie, że pełnioną funkcje znaleźli w chipsach. I menadżer, który ma tak wyimaginowany świat, że szkoda gadać. Masz doświadczenie? Uciekaj i nie myśl o tej pracy. Nie masz doświadczenia? Wpadaj na kilka miesięcy i uciekaj, bo nic poza brakiem perspektyw i niedocenienia pracownika tutaj nie znajdziesz.
Dziękujemy za komentarz. Jednak uważamy że jest on niesprawiedliwy. Komfort pracy naszych pracowników jest tak samo ważny jak atmosfera. Nasza kadra zarządzająca w 90% została wybrana podczas wewnętrznych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Call Center, następnie odpowiednio przeszkolona i wdrożona w nowe obowiązki. Stawiamy na rozwój kompetencji i inwestujemy w szkolenia pracowników już od pierwszego dnia pracy w Canal+. Jeśli chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy
Krótko o pracy w BOK Kraków. Zero wsparcia ze strony kierownictwa czy sekcyjnych. Komunikacja wewnątrz zakładowa - nie ma takiej. Atmosfera - skończyła się z rok temu ,teraz wyzysk każdy weekend i święta pracuj najlepiej zawsze 14-22. (usunięte przez administratora) i bałagan. Pracując prawie 7 lat nie uzyskałem ani podwyżki ani możliwości awansu. Nowe osoby raz że więcej zarobi i ma większe szanse na awans. Człowiek z dużą wiedzą - takich w tej firmie się nie docenia. Zresztą jak w każdej francuskiej korporacji-wyzysk a jak się nie podoba to kop w cztery litery i won. Liczy się kasa.
Przykro nam że masz takie doświadczenia. Każdego pracownika staramy się wspierać od pierwszego dnia pracy w naszej firmie. W każdym z działów CC pracownicy otrzymują stałą podstawę oraz premie i prowizje, które są adekwatne do zaangażowania i wyników. W zamian za pracujący dzień weekendowy oddajemy dzień wolny w tygodniu. Prawie wszystkie rekrutacje na stanowiska kierownicze i do działów wsparcia to rekrutacje wewnętrzne i każdy pracownik który ma ochotę może wziąć w niej udział. Jeśli chciałbyś wymienić się swoimi uwagami zapraszamy na maila rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy
Nie opłaca się chodzić na rekrutacje. Firma nie daje odpowiedzi nawet negatywnej. Informacja na stronie internetowej o każdej decyzji jest przekłamana.
@LOGAN Udzielamy informacji zwrotnej każdej osobie uczestniczącej w spotkaniu, mailowo lub telefonicznie. W celu wyjaśnienia okoliczności opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt na adres rekrutacja.krakow@ncplus.pl
Teraz mi to zwisa. Już dostałem inną pracę. Przestrzegam tylko innych by nie tracili swego czasu :)
@LOGAN Nie otrzymujemy informacji jakoby kandydaci nie otrzymywali odpowiedzi zwrotnej, Twój komentarz jest pierwszym i nie jesteśmy w stanie się do niego odnieść, ponieważ nie podajesz szczegółów. Zachęcamy wszystkich do aplikowania, żadne doświadczenie rekrutacyjne nie jest stratą czasu :)
jak ludzie piszą, że byli na rozmowie i nie mają odpowiedzi, to tak jest a nie jakieś fantazje działu HR
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 6 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.