Opinie o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

CANAL+ Polska to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. CANAL+ Polska to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. CANAL+ Polska tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystywaniu i rozwijaniu twojego potencjału.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

Amadeusss
Pracownik
 Pytanie

Paca w firmie to kpina. Nie wiem jak u reszty ale u mnie szefostwo i ich pacownicy poboczni to zero kultuy osobisej, maja sie za nie wiadomo kogo. Szkolenia są dopieo po zdanym tescie z wiedzy canal+ serio? Jesli nie zdasz testu nnie idziesz na szkolenie. Pracuje krotko bo myslałem ze troche tu pobede a tak szukam innej pracy ivbardziej ludzkiego traktowania.

lwx
Inne

Szanowna firmo Canal+. Rozumiem, że jeśli mam problem z odbiorem waszych usług to przy zgłoszeniu muszę podawać nr abonenta. I jest to zrozumiałe. Ale czy szanująca się firma po pozytywnym zweryfikowaniu mnie jako abonenta kilkukrotnie (3 razy) domaga się powtórzenia tego numeru abonenta to chyba w dobie cyfryzacji przesada. To nadaje się do kabaretu i chyba ktoś w końcu to zrobi. Ja trzykrotnie musiałem biegać po schodach bo nikt wcześniej nie powiedział, że ten nr abonenta będzie jeszcze kilkukrotnie potrzebny. Z racji wieku jest to dla mnie trudność. Myślę, że szanująca firma winna to natychmiast usprawnić. Podobną sytuację miałem tylko na lotnisku w Tel Awiw, gdzie byłem kontrolowany ponownie po odejściu ze stanowiska około 0,5 m. Trzeci raz już dla pewności sam poprosiłem o powtórną(trzecią) kontrolę(może niepotrzebnie bo to Izrael). Pozdrawiam z optymizmem Antoni

1
jerzy
Inne
@lwx

Ja ma od poczatku istnienia c+ i obecnie canal+, po co biegać, a nie wystarczy podac nazwisko zarejestrowane u nich i swoj pesel // i wszystko jasne, ja tak robie w kazdej sieci i problemu nie ma.

1
Małgorzata
Inne

Hej, myślę czy do nich aplikować na stanowisko Koordynator ds. Rozwoju Produktu OTT Growth, szukają do pracy w stolicy. Obowiązki dość obszerne, ale dobrze mi znane :) Mam pytanko, czy ktoś wie czy oferują pracę zdalną i ile mogę wyciągnąć u nich pensji na tym stanowisku?

1
Joanna
Były pracownik

Do czynienia z NC+ a teraz z Canal+, mam od 2016 roku i co dwa lata daję się nabrać. Przedłużałam umowę będąc pewną, że nie zostaną zablokowane kanały, które przez lata otrzymalam w pakiecie i promocji, a tu zonk, płacę wiecej, a mam mniej. I to zabiera sie programy, których używa sie najczęściej. Ostatni już raz, dałam się tak oszukać. Nie polecam!

1
Ok
Były pracownik
@Joanna

To znaczy że pracownik źle dobrał ofertę...Proszę czytać co jest na umowie .

1
Brand Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.

Pytania

Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zawiedziony klient
Inne
 Pytanie

Witam! Długo męczyłam się z zanikającym obrazem i dźwiękiem na dekoderze canal plus zatelefonowała do punktu obsługi w Kołobrzegu na ulicy Słowińców do Pana Edwarda gdzie zawarłam umowę. Pan był wtedy bardzo grzeczny, dziś gdy zgłosiłam swój problem z dekoderem ( nawet dwoma, bo mam dwie umowy) ów Pan stwierdził, że coś kombinuję, wykręty, podniesiony ton głosu i oburzenie po których doszłam do wniosku, że mam dać mu spokój, człowiek ten potraktował mnie jak naciągaczkę. Jestem ogromnie zawiedziona, nigdy już nie postawię nogi w tym punkcie obsługi! Arogancja, chamstwo, bezczelność i buta Pana Edka z Kołobrzegu to wizerunek tej firmy? Mam nadzieję, że nie, bo problem pomogła mi rozwiązać Pani z infolinii i był to problem z dekoderem gdzie Pan Edek wcześniej obwiniał kable przy antenie i kabel HDMI. Mam nadzieję, że ktoś utrze nosa temu Panu i trafi na podobnego sobie.

1
sciagacz
Były pracownik

Praca w KRK była fajna ale sprzedali nas do Armatisa :)

Witold
Inne
@sciagacz

Nie rozumiem. Jakaś fuzja była? Bo przecież piszesz na profilu Canal plus. Co to ma wspólnego?

1
irys
Kandydat
@Witold

Też bym chciał wiedzieć.

1
Aaaaasss
Pracownik
@irys

Większość osób które dzwonią do abonentów to zewnętrzne cc działające na zlecenie canal. Osoby wypowiadające się negatywnie co do canal są to pracownicy firm zewnętrznych np. wspomniany armatis. O swoich pracowników canal dba bardzo dobrze, a co robią zleceniobiorcy to inna motka. Drodzy abonenci jeżeli dzwoni do was konsultant, to najczęściej jest z firmy zewnętrznej i poza wyuczonymi regułkami ma niewiele do zaoferowania. Zewnętrzne cc musi jak najwiecej osób naciągnąć żeby mieć zapłacona prowizje za zlecenie.

Rudi
Inne

Ku przestrodze tych którzy chcą zacząć korzystać z ich usług. Nie róbcie tego. W przypadku gdy będziecie chcieli rozwiązać umowę, mnożą problemy, działają niezgodnie z prawem. Po odstąpieniu od umowy przywracają jakieś stare warunki tejże umowy i twierdzą że ona trwa nadal. Wysyłają maile z informacją o tym że będzie jeszcze trwała dwa lata. Na koniec już po szczęśliwym uwolnieniu się od tego francuskiego bałaganu przysyłają najpierw mail że jest na koncie nadpłata o później pismo (datowane wcześniej niż mail) że trzeba jeszcze coś dopłacić (mniej niż wynosi nadpłata), mało tego człowiek który kończył moją umowę stwierdził że anuluje rachunek za ostatni miesiąc. A ci (usunięte przez administratora) jeszcze chcą kasę!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

1
????
Inne

te wasze dekodery to (usunięte przez administratora)zacinają się w cholere że nie można kanału przełączyć albo włączają się jakieś booty lipa z tym nigdy więcej nc+

2
Dorota
Pracownik

Pan Marcin-pracownik salonu CANAŁ+ we Wrocławiu w Marino to pełen profesjonalizm. Bardzo sympatyczny, kompetentny i pomocny. Pozdrawiam

nn
Były pracownik

Absolutnie nie polecam współpracy z tą firmą żadnemu kontraktorowi IT. Dział IT jest zupełnym nieporozumiemiem. Zespoły są kierowane przez rozdygotane emocjonalnie kobiety, a skład osobowy to 7 "kierowników" na 2 programistów. Wewnątrz firmy są prowadzone "rozgrywki polityczne". Są zatrudniane firmy outsourcingowe, które są nastawiane jedna przeciwko drugiej. Przez to nie ma żadnej współpracy a jest tylko toksyczne środowisko i rzucanie sobie kłód pod nogi w imię pozostania przy kontrakcie. Jeżeli chcecie spokojnie pracować i rozwijać się w IT to omijajcie szerokim łukiem tego zleceniodawcę.

Ex-kontraktor
Były pracownik
@nn

Na rozmowie do IT obiecują stabilność - ciągła reorganizacja zespołów i programiści, faktycznie maja nad sobą armię nadzorców, która tworzy tyle spotkań, że pracować się nie da… zagrywki między firmami dostawczymi potwierdzam, architekt, który zamiast tworzyć spójna dokumentacje nieformalnie gdyba sobie na spotkaniach grupowych zamiast przekazać konkretne wytyczne do realizacji. Nie ma co wspominać o delivery menager, która widzi tylko SP, a dla niej jesteś komórka w arkuszu. Firma powinna zacząć stawiać na jakość i stabilizację bo długość stażu pracy programistów w zespołach nie jest przypadkowy (zwykle nie jest liczony w latach). Cieszę się, że od kilku miesięcy jestem w miejscu, gdzie scrum jest ograniczony do miniumum, a członkowie zespołu przeznaczają czas na implementację i wzajemne wsparcie co sprawia, że da się po prostu pracować.

Witold
Inne
@Ex-kontraktor

To faktycznie nieciekawa sytuacja. Możesz napisać na jakim kontrakcie pracowałeś? Bo dodałeś ze obiecują stabilność a chyba umowa do takich nie należała. Byłeś na B2B czy o dzieło?

nn
Były pracownik
@Witold

B2B. Umowę wypowiedzieli w trybie natychmiastowym bez jakiejkolwiek bezpośredniej komunikacji o godzinie 16-tej ostatniego dnia miesiąca. Wysłali tylko info do kontraktorni. Chociaż jeszcze w ciągu dnia zarówno PO jak i pozostałe osoby na spotkaniach zachowywały się "jakby nigdy nic". Dodam, że nie zapłacili za miesiąc pracy odrzucając TS.

Łucja
Inne
@nn

masz zamiar coś zrobić, z tym że firma nie wypłaciła ci wynagrodzenia za ostatni miesiąc? Jest szansa, że to ich niedopatrzenie?

1
Ex-kontraktor
Były pracownik
@Witold

Ja byłem na b2b, zapłacili za wszystko, ale patrząc na atmosferę tam panująca nie wróciłbym tam za 2 x większe pieniądze

Zamość
Kandydat

Witam, może firma otworzy oddział w Zamościu bo pracy tutaj brak, a jedyna firma cc zamknęła się z końcem roku 2022

1
X
Pracownik

Porażka, pracowałem na wielu infolinia ale to co tu się dzieje jest niedopuszczalne, najniższa krajowa i telefon za telefonem. Podejście do pracownika na poziomie zerowym a osoby z wyższym stanowiskiem wyżej głowę zadzierają niż gwiazdy estrady xd nie trudzulbym się tutaj i nie przechodził szkolenia które zapłacone zostanie po 160 h

Witold
Inne
@X

Ile trzeba zapłacić pobrania żeby dostać telefon? Wiem że to jest zwrotne ale mimo wszystko trzeba wyłożyć swoje pieniądze. Jeśli chodzi o szkolenie to musisz przepracować prawie miesiąc żeby ci za nie zapłacili? Na rekrutacji o tym informują?

1
Dzisas....
Były pracownik

Najgorsza firma z jaką przyszło mi współpracować... Liderzy straszą skracaniem godzin bez uprzedniego zapoznania sie z problemem, a gdy przedstawisz sytuacje to zapominają języka w gębie... Ciągłe telefony i zapytania czy mozna przyjść wcześniej. Nie dziwie sie ze nie ma pracowników ???? stawka najmniejsza jaka moze byc, do tego brak szacunku do pracownika, stad brak poszanowania pracy ???????? na kazdej zmianie sa liderzy ktorzy maja nam podobno pomagac, nie raz mialam sytuacje ze czekalam 10 minut na pomoc z klientem na sluchawce (czas dozwolony to ok 5 minut ????) odpowiedzi byly nie na zadany temat (polecam czytanie ze zrozumieniem i cos takiego jak sumienność ????). Jesli nie masz uczuc i masz w (usunięte przez administratora) wszystko to idealna praca dla Ciebie ????????????

Tomasz K
Były pracownik
 Pytanie

Zaczniecie w końcu pokazywać coś nowego na tych kanałach czy to koniec canal plus?mozna rezygnować?

1
Aga
Pracownik

Pracuje w CANAL+ BOK KRK 14 lat i muszę przyznać, że nie mam żadnych zastrzeżeń. Za każdym razem jak czytam te negatywne opinie to zastanawiam się czy naprawdę pracujemy w tym samym miejscu. Firma jest dobrze zarządzana, dba o pracowników, o komunikację. Daje poczucie bezpieczeństwa. Kierownictwu nie można nic zarzucić. Od 2 lat pracuje zdalnie, codziennie mam krótkie spotkania zarówno z szefem jak i całym zespołem. Nikt mnie nie kontroluje, otrzymuje feedback na bieżąco, zawsze można się dogadać co do godzin pracy. Wynagrodzenie dla mnie ok, a jeśli komuś nie pasuje to przecież nikt go tutaj siła nie trzyma :)

sergio
Pracownik
@Aga

Bardzo zastanawiają mnie takie komentarze... Nie wyobrażam sobie pracy w takim miejscu przez 14 lat, no chyba, że nie jest się zwykłym szarym konsultantem, który odwala całą robotę. Firma dobra na początek, zdobycie doświadczenia, max na 2 lata. Później 0 rozwoju, 0 motywacji. Cały czas wszystko zmienia się na "-". Większość osób, która nie godzi się na takie warunki, a widzi że się nie polepsza, odchodzi. Jeśli ktoś pracuje powyżej 10 lat, to chyba tylko z przyzwyczajenia, strachu przed zmianą i braku perspektyw. Ale i tych ludzi jest już coraz mniej. Tutaj liczą się tylko wyniki, nic więcej. Jeśli ich nie robisz to jest problem. W końcu i tak cię zwolnią. Jeśli je realizujesz, możesz sobie pozwolić na wielokrotne, długie L4 (były już o tym wpisy). Stawka dla konsultanta, niewiele różni się od najniższej krajowej, śmiech na sali. Firma długo zasłaniała się covidem. Bezmyślnie pozwalniali sporo osób, a potem nagle problem, bo przecież nikt nie pomyślał, że będzie za mało ludzi do pracy, zwłaszcza w sezonie urlopowym. Beznadziejne decyzje są podejmowane na górze. Premie nie są małe, ale cały czas jest kombinowanie co by tu zrobić, ale ludzie zarobili jak najmniej. Mało szkoleń, coraz więcej obowiązków. Praca w weekendy, święta, w większości na popołudniu, bez dodatków. Niestety trzeba się przyczepić do sprzętu na którym pracujemy. Przestarzałe komputery,przed pandemią ciągły problem ze słuchawkami, myszkami. Obskurne rozwalające się fotele. Ciągłe problemy z systemem i aplikacjami.

Ela
Inne
@Aga

Świetny przekaz aplikuj do Russia Today!!!

były pracownik
Były pracownik
@sergio

Dokładnie, nikt tam nie pracuje 14 lat jako konsultant. Koleżanka chyba zapomniała napisać, na jakim stanowisku pracuje i komu wchodzi w zadek, żeby je utrzymać. Bo tak to w biurze w Krakowie działa.

Beata
Inne
@były pracownik

jaki staż pracy w większosci mają pracownicy, skoro piszesz ze konsultant tam 14 lat nie może pracowac ?

1
Hugo
Były pracownik
@Aga

w BOK anal + nikt nie pracuje dłużej niż pól roku. , po tym okresie musiałby przejść badania psychologiczne , a to niestety jest nie możliwe.

1
Kamila
Inne
@Hugo

czemu obecność na badaniach miałaby być niemożliwa? czyli utrzymujesz, że średni staż u wszystkich tam mniej więcej te pół roku trwa? To ja ciekawa jestem ile można przez taki czas się tutaj dorobić... Teraz od nowego roku coś w oferowanych stawkach się zmieniło? lub innych warunkach?

1
Janusz
Inne

Miałem już kilka systemów TV ale ten jest zdecydowanie najgorszy. Klient jest manipulowany tak, żeby oglądał to co podsuwa mu CANAL+ . Jest tylko jedna lista „ulubione” bo przecież CANAL+ wie lepiej co klientowi ma się podobać. Oprogramowanie jest bardzo niewygodne w użytkowaniu nastawione głównie na reklamy. Obsługa klienta jest na tak niskim poziomie, że nie ma sensu z nimi gadać. Jedynie skargi do UOKiK mogą pomóc.

1
Roman
Pracownik

Witam serdecznie Próbuję się dodzwonić od kilku dni do Canal Plus Ciągle trzeba sekretarka wirtualny Oskar mówi że ma poczekać na konsultanta czekam po 40 pół godziny i nikt nie odbiera gdzie możesz się dodzwonić do nich bo zaczyna mnie już to powoli denerwować

1
A.D.
Pracownik
@Roman

witam, ten czas oczekiwania wynika z ogromnych kolejek na linię. jako pracownik podpowiem że najlepiej dzwonić z samego rana, linia jest od 7 i wtedy wpada mało połączeń. największy ruch sie zaczyna po 16 jak wszyscy wracają z pracy;) pozdrawiam

Kamila
Inne
@A.D.

o to akurat dobra porada. czyli najgorsza praca jest o 16? jest w tym momencie więcej osób na zmianie czy jak firma sobie z tym radzi?

dajana
Inne
 Problem
@Roman

Ja mam ten sam problem.Ci pracownicy mają kompletnie TUMIWISISTYCZNY stosunek do człowieka i do pracy.Obrażanie krzyki do słuchawki.Poprostu nie wierzę ze to sie dzieje

1
Aga
Były pracownik
@dajana

To prawda, chamstwo i bezczelność pracujących na infolini to już standard. Odzywki do klienta na poziomie dna. Canal plus zatrudnia chyba najgorszy sort pracownika. A zarządzającym radzę posłuchać jak odzywają się konsultanci do klientow

1
Kamila
Inne
@dajana

A czy jest szansa na przytoczenie tego, jakiejś konkretnej sytuacji? Pytam, bo nie rozumiem jak ktoś mógłby krzyknąć na kogoś przez telefon a zwłaszcza do klienta?

1
Tom4sz
Inne

Mecz Górnik Zabrze - Widzew Łódź Tak stronniczo komentujących mecz dawno nie widziałem. Zbierało na wymiotny i odechciało się oglądać. Nie powinno tak być , komentarz powinien być bezstronny.

1
Kamila
Inne
@Tom4sz

No skoro tak.. A jakiś cytat chociaż, żeby było wiadomo co chodzi? Z czego ta stronniczość wynikała?

1
Kris
Inne

Witam wszystkich . Chciałbym się podzielić moja opinia w temacie filozofii firmy co do utrzymania stałych klientów i przedstawianych im niby super ofertą przedłużających umowę . Jestem stałym klientem od 13 lat. Przerobiłem chyba wszystkie pakiety, a od 4 lat mam wykupiony pakiet super premium plus cuda ale nie w tym rzecz . Za dwa tygodnie kończy mi się umowa oczywiście pismo z rezygnacja zostało wysłane z wyprzedzeniem i jest wiążące dla stron na koniec października . Jak wszystkim wiadomo dział utrzymania klienta dzwoni co drugi dzień aby mnie przekonać do zmiany decyzji . Wabią niby super cenami na pakiety, dodają niby gratisy obiecują znów cuda . Ale tak naprawdę chodzi im tylko o to aby klient zgodził się na ta samą kwotę która płacił wczesnej lub wyzsza . A teraz hit , dzwonie na infolinie jako nowy klient, zamawiam wszystkie identyczne pakiety które miałem i te które mi oferowano niby w super cenach i ku mojemu zdumieniu dostaje to wszystko za 10 zł tańsze miesięcznie niż miałem jako stały klient . I gdzie tu logika gdzie stały klient w tym wszystkim chyba w d…e Gratuluje firmie polityki sprzedaży ale wystarczająco długo byłem dymany i kończę z tym . Życzę samych dmuchanych klientów .

1
Danuta
Inne
@Kris

Nie jest tak że jeden pracownik wiedział coś o najnowszej zniżce a drugi nie? Próbowałeś potem rozmawiać z kimś z firmy na ten temat? Bo ciekawa jestem jakie jest wytłumaczenie tej sytuacji.. Daj znać jak się czegoś dowiesz!

1
Zbigniew
Pracownik

Od rana trwają zawody tenisowe a wy puszczacie (usunięte przez administratora) powtórki , jesteście beznadziejni i ja oraz inni opuszczamy to (usunięte przez administratora) .Ja wam wystawię taką reklamę w internecie że się nie pozbieracie .

1

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 6 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CANAL+ Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii