A ja z kolei chciałam dodac pozytywną opinię. Pracuję w salonie, mam wspaniałych klientów, stałych klientów. Zawsze rozliczona jestem na czas. W sprzedaży raz na wozie, raz pod wozem. Firma robi multum zmian, ale zawsze jak cos się zmienia i nie wiem co i jak albo potrzebuje najzwyczajniej pomocy to dostajemy komplet informacji, mój młody koordynator zawsze odbierze telefon, pomoże lub zaproponuje cos innego to rozwiąże mój problem. Dział wsparcia też jest bardzo pomocny, nigdy nie zostałam pozostawiona sama sobie. Nie wiem, czy to przeczytasz ale dziękuję Ci Mateusz za wszystko. Jesteś cudownym człowiekiem i gdybys się nie pojawił to najprawdopodobniej by mnie już w canal nie było
no ja też chciałabym podjąć prace w dziale sprzedaży, ale na ich stronie widzę tylko oferty zagraniczne ;/ gdyby jednak coś się pojawiła, to pierwsza bym startowała :D mogłabyś w takim razie powiedzieć ile można w najgorszym okresie zarobić u nich, a ile gdy sprzedaż jest całkiem spora? macie podstawę i prowizje? podałabyś konkretne kwoty?
To właśnie masz okazje bo jest możliwość pracy zdalnej. W weekend aplikowałam a dzisiaj już dzwoniła do mnie Pani w sprawie rozmowy rekrutacyjnej
oooo, a możesz coś napisać odnośnie rozmowy rekrutacyjnej u nich? jakie zadawali pytania i jakie warunki Ci zaoferowali? miałaś zdalną rozmowę? no i czy tylko jedną, czy może etap był bardziej rozbudowany?
Opinia negatywna dotyczy BONARKA KRAKOW, gdyz obslugujacy pracownik lysy, mlody opowiada dziwne rzeczy. klienci takich zachowac od obslugi klienta raczej nie oczekuja.
Czy można liczyć w CANAL+ Polska S.A. na prywatną opiekę medyczną?
Uciekać od pracy w marketingu dla tej firmy. Pani Joanna Kloskowska to najgorsza szefowa jaką miałam. Nie ma pojęcia o nowoczesnym marketingu i wspiera tylko osoby 50+ ze swojego zespołu. Młodzi i ambitni ludzie są wyciskani z kreatywności, ich pomysły przypisuje sobie banda seniorów, a twórców fajnych koncepcji zwalnia się natychmiastowo gdy tylko stworzą zagrożenie dla starej gwardii. Popytajcie ludzi pracujących tam dłużej niż rok. Opowiedzą wam mnóstwo podobnych historii o niezrozumiałych zwolnieniach. Sianie strachu jest tam na porządku dziennym.
Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.
Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Dział IT/E-commerce straszny, głównie przez managerów. Jest ciągły chaos, dużo politycznych zagrywek, bezsensownych spotkań. Często pracuje się po godzinach, bo tych spotkań jest tak dużo, że nie ma kiedy pracować. Z plusów: ludzie są fajni ale rotacja jest ogromna. Ludzie odchodzą bez echa i dowiadujesz się tego jak próbujesz ich znaleźć na Śląsku, a są już nieaktywni.
Ja wlasnie szukam pracy związanej z ecommerce/marketingiem i mam teraz niezła zagwozdke po przeczytaniu twojego wpisu, o robić:( Rotacja ludzi jest przez ta prace po godzinach i chaos? Czy przez co ludzie rezygnują jeszcze z pracy w firmie? A wynagrodzenia jak tam? Rozwój, możliwość awansu? :) No i czy tryb pracy jest zdalny, czy z biura pracujecie?
Pracodawca ten stawia duży nacisk na rozwój zawodowy swoich pracowników, oferując liczne szkolenia i możliwości awansu. Atmosfera w firmie jest przyjazna i otwarta, co sprzyja efektywnej komunikacji między zespołami. Jednak czasami brakuje jasno określonych celów projektowych, co może prowadzić do pewnego stopnia niejasności w zadaniach.
Jedna osoba jedno, druga drugie. To co, kiedyś były szkolenia, a teraz nie ma? Czy dlaczego to negujesz? A może na jakichś konkretnych stanowiskach są jednak szkolenia?
Wpadła tutaj jakaś taka opinia od klienta odnośnie rozwiązania umowy i jakiś utrudnieni w związku z ta sprawą. Zastanawiam się czy konsultant na tym dosłownie jakoś traci gdy do tego dochodzi? Jak to jest w zasadzie liczone? Równoważy się to jakoś z nowo nawiązaną umową? opisze mi to ktoś proszę bardziej szczegółowo?
podalem decyzje o rozwiazaniu umowy Wypytalem jak to zrobic Wyslalem rozwiazanie listem poleconym Sprawdzilem ze doszlo a oni twierdza ze nic nie maja Konsultant mowu, ze musi sprawdzic z szefem czy otrzymane wypowiedzenie doszlo Porazka Bezprawie Mam nazwisko osoby ktora klamala Jak mu wytoczylem dzialo ze rozmowa jest nagrywana.to momentalnie rozwiazal umowe
Administrator sieci do centrali na Mokotowie poszukiwany. Ktoś z Was tam administruje lub robił to i napisze, czy są jakieś rafy, czego się spodziewać w trakcie onboardingu? I jaka kasa, oczywiście. Tutaj czytam, ale nic nie wiem o jakich działach mowa, a nawet o jakich lokalizacjach, bo nawet Kraków się pojawił. Co mi z opinii o mieście X na profilu centrali w Warszawie?
Przestarzały dinozałr gdzie licza sie tylko znajomosci. Brak mozliwosci awansu bez wchodzenia w (usunięte przez administratora) kierownikowi albo dyrektorowi.
Praca w sprzedaży w Krakowie ale w centrali przy Conrada - SUPER. U zew. pod wykonawców nie porozumienie.
Pracujesz w sprzedaży w terenie czy na miejscu w biurze? Bo jak w Centrali to zrozumiałem że bardziej praca stacjonarna. Powiesz jakie warunki skoro tak super? Sam chciałbym się tam dostać do roboty i chętnie posłucham jakie są plusy.
Jako były pracownik tej firmy stanowczo odradzam. Umowa na określone stanowisko a do roboty milion poniżających i nie związanych ze stanowiskiem zadań. Chamskie i nie potrzebne maile od przełożonych, poniżające pracownika, jego kompetencje i prace. Kadra zarządzająca szczególnie niektórzy menadżerowie totalne dno i brak profesjonalizmu. Strach co się zastanie w pracy kolejnego dnia. Prześmiewanie się z innych pracowników przez menadżera to normalka. Chore pomysły realizowania celów i podlizywanie się zarządowi przez niekompetentną menadżerkę. Jeśli chcesz mieć zdrową psychikę odradzam. Pracowałem tam około 3 lat, żenada, dno i poniżenie. Zero możliwości rozwoju i żałośnie niskie pensje.
Na jakim stanowisku pracowałeś, a co należało do obowiązków poza? Żałośnie niskie pensje, czyli minimalna? Kurcze, ja się waham czy aplikować czy nie, pieniądze by się przydały każde, ale to poniżanie o którym piszesz skutecznie mnie zniechęca.. atmosfera w zespole chociaz na plus? Coś musiało być chyba okej w pracy, skoro jednak dałeś radę te 3 lata pracować w firmie?
Jedyny plus tej pracy to możliwość pracowania z domu i brak obowiązku oglądania tych obrzydliwych ludzi na żywo. Wprowadzanie ogromnego stresu, groźby że jak się nie poprawi wyników to będzie ucinana pensja. Nie ważne że ludzie dzwoniący mają problem, najważniejsze żeby jak najszybciej zakończyć sprawę i mieć problem z głowy. Kompletny brak nawet najmniejszego stopnia empatii i zrozumienia. Na porządku dziennym telefony w dniu wolnym aby przyjść do pracy, nawet kilka razy w tyg. Gdybym był w sytuacji bez wyjścia wolałbym sprzątać ulice niż znowu wejść w tą beznadziejną współprace. Nikogo nie powinno się traktować w taki sposób jaki prezentują pseudo kierownicy.
UWAGA!! OSZUŚCI JAKICH MAŁO!! Podczas rozmowy na infolinii uruchomili mi pakiet którego nie chciałem. Powiedzieli że wystarczy złożyć reklamację ale oczywiście to nic nie dało. Zaraz po wypowiedzeniu przeze mnie umowy (nie chciałem oczywiście przedłużyć z nimi umowy przez to oszustwo, pomimo ciągłego nagabywania telefonami) zaczęli przysyłać coraz to nowsze jakieś niby kary. Co więcej, poprosiłem o przysłanie podsumowania mojego zadłużenia które canal plus uważa że mam. I tu kazało się że wg nich mam do zapłacenia nie tylko kary ale też jakieś wymyślone zaległości pomimo że od kilku miesięcy sygnał był odłączony. W piśmie było podane że wpłata tej kwoty zamyka temat mojego zadłużenia. Dla świętego sposobu zapłaciłem choć teraz żałuję bo naprawdę się oszustom nie należało. I teraz najlepsze, po wpłacie tej kwoty zacząłem dostawać ciągłe telefony i maile od firmy windykacyjnej Aforti Collections S.A. z informacją że mam do zapłaty kolejną zaległość i karę :))) Jakaś paranoja. Po długich oczywiście bezskutecznych reklamacjach zapłaciłem znowu podaną następną kwotę. I jak myślicie jaki efekt? Ano taki że zostałem wpisany do BIK i mam problem z zaciągnięciem kredytu na mieszkanie dzięki oszustom z canal plus. Teraz czekam na kolejne pismo z canal plus lub ich windykacji o kolejnym zadłużeniu. Lichwa i chwilówki przy nich to najtańszy kredyt... Mam nadzieję że chociaż uda mi się kogoś uchronić przed tymi oszustami. U operatorów typu UPC, TOYA zupełnie nie miałem takich problemów i przede wszystkim nie oszukują i nie naciągają klientów. ODRADZAM WSZYSTKIM JAKIKOLWIEK KONTAKT Z TYMI OSZUSTAMI Z CANAL PLUS!!!
Witam , sytuacja z dziś z godzin porannych . Chciałem przyjść poznać wasza ofertę na telewizje ale to co tam się wyprawiało to aż szok. Pan przeklinał krzyczał naprawdopodobniej brzydko wypowiadał się o innym pracowniku . Chcąc podpisać umowę na telewizje to na pewno nie w lokalu gdzie od połowy korytarza słychać(usunięte przez administratora) Przez ta sytuacje będę was omijał szerokim łukiem .. czytając poniższe opinie to chyba ten sam Pan .. gdzie szefostwo Tracicie klientów
Jak doszły mnie słuchy m.in. Canal plus niszczy pomniejsze serwisy hostingowe próbując zastraszać jego właściciela. Wystarczy sie umieć odnaleźć na rynku, zamiast stosować cenzurę tylnymi drzwiami? Po za tym znajomy korzystał z Canal plus ale zrezygnował że względu na spadek jakości. Dlatego nie polecam firmy która próbuje wpływać na wolny internet.
Czy na infolini pracują osoby niekompetentne? Ile jeszcze osob przyjdzie do punktu i będzie mówić że infolinia tak powiedziała i tak ma być a my pracownicy musimy się tłumaczyć z niekompetencji infolini
Mnie na infolinii powiedziano, że nie ma problemu z małym opóźnieniem w zdaniu sprzętu, a później naliczyli mi karę,
To infolinia nie ma takich samych wytycznych co do sprzętu jak osoby pracujące w punkcie? Przecież powinna być jakaś zgodność żeby ludzi nie wprowadzać w błąd. Wiesz czy jest przepływ informacji między tymi działami?
(usunięte przez administratora)
No właśnie też widziałem to ogłoszenie. Widełki do 35 zł brutto/h. Wydaje mi się że doświadczenie nie jest potrzebne bo napisali że kandydaci wezmą udział w szkoleniu online, które solidnie ich przygotuje do pracy. Dodatkowo jest wdrożenie i wsparcie liderów i trenerów wewnętrznych. Ja mam zamiar wysłać CV i spróbować, a ty?
leciał film biała sukienka niby od 9 do 11 miał być więc czemu jest już koniec godzinę czasu teraz będzie reklama leciała tak oj ludzie ludzie kurde
Czy ktoś też już miał takie doświadczenia?: po 20 latach korzystania i płacenia rozwiązuje umowę. Zgłaszam, że jestem za granicą i że będzie małe opóźnienie w zwrocie sprzętu, pani na infolinii odpowiada, że nie ma problemu a później naliczają ci 300 zł kary za zwłokę? Do tego chamska windykacja? Czy to standard w tej firmie?
Stanowczo odradzam prace na słuchawce w KRK. (usunięte przez administratora) i poniżające traktowanie. Przeciwstawne warunki do spełnienia: masz zawrzeć wszystkie punkty w rozmowie ale czas masz skracać do minimum. jak czegoś nie powiesz to ocena w dół jak za długo rozmowa trwa bo wszystko powiesz z check listy to ocena w dół. Zawsze coś źle, powiesz coś innymi słowami to, że nie tak jak powiesz tak to znowu inaczej. Teem lederzy manipulują tak aby zawsze było coś nie tak jakieś zdeformowane poczucie władzy i wyższości mają. Ciągła do-sprzedaż, klient dzwoni z rezygnacją a pracownik ma mu zaproponować kupno nowej usługi (bo j.w. w każdej rozmowie masz sprzedawać choć jesteś na dziale obsługi klienta), Dzwoni staruszka nie koniecznie orientująca si ew sytuacji masz jej wciskać pakiety. Spóźnisz się z toalety 2 min (na co wcześniej trzeba uzyskać zgodę) tłumaczysz pisemnie dla czego się spóźniłeś. Teksty do nowych pracowników typu - "jesteście na okresie próbnymi możecie być w każdej chwili zwolnieni" nikogo już tam nie dziwią . Niekompetentni i frustrowani teem lederzy dopełniają obrazu. Osoby, które wychodzą np. na papierosa ubierają się i rozbierają się w windzie aby się zmieści w 5min. Wymagania bardzo duże często wzajemnie się wykluczające za to najniższa krajowa (oddać trzeba, że benefity są ok) lub niemal najniższa krajowa także po okresie próbnym, problem z urlopami itd. Jeśli chcesz się przenieść w magiczne czasy lat 90tych - gdzie pracownik był traktowany jak zero i wynagradzany proporcjonalnie do traktowania przez pierwotny kapitalizm myślę, że taka okazja więcej się może nie powtórzyć - generalnie trzeba by to zaorać i ogrodzić bo nawet na zgliszczach tego nowotworu nic wartościowego się nie stworzy,
Co do tych team leaderów, dobrze myślę, że awansują na nich pracownicy z infolinii właśnie? Dziwne, że tak cisną, powinni wiedzieć, jak to jest;/ A ile trwa ten okres próbny? Pracuje się wtedy na innej umowie? Napiszesz coś więcej o tych benefitach?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 6 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.