Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

pracowałem tam

Firma beznadzieja. (usunięte przez administratora)hehe szkoda pisać. Minimalna krajowa ale wymogi jak za średnią krajową. Wprowadzili system motywacyjny który po pierwszym miesiącu został zmodyfikowany dlatego, że kilka osób dostało premię. W kolejnym miesiącu już nikt jej nie dostał. Ludzie boją się, że ich z roboty wyrzucą. Sam zrezygnowałem bo dla mnie to strata czasu i energii.

1
Voice Contact Center
@pracowałem tam

Dziękujemy bardzo za Twoją opinię i chcielibyśmy się do niej odnieść. System motywacyjny na projekcie zawiera cele odzwierciedlające oczekiwania naszych klientów zlecających. Jeśli system motywacyjny ulega zmianie to nie dlatego że nie chcemy aby nasi konsultanci dostawali premie, lecz dlatego że zmieniają się cele projektowe. System motywacyjny bezpośrednio przekłada się na zwiększenie jakości i efektywności osób pracujących na projekcie i gdy cele te są w 100% zrealizowane, zawsze chętnie nagradzamy naszych konsultantów. Oczywiście wszystkie zmiany komunikujemy na bieżąco.

pracowałem tam
@Voice Contact Center

z tego co zostało przekazane kryteria premii nie zostały spełnione przez większość załogi w projekcie. system motywacyjny jest mało przejrzysty tzn. aby ją dostać twój przełożony musi pozytywnie ale subiektywnie ocenić twoją pracę. firma raczej nie nastawia się na stałe zatrudnienie i utrzymanie pracownik. jeśli rotacja jest dla was opłacalna to gratuluję. taniej jest utrzymać pracownika niż wyszkolić nowego.

Voice Contact Center
@pracowałem tam

Witaj, System motywacyjny jest transparentny dla wszystkich w zespole i komunikowany na każdym etapie. Tak mogą być miesiące w których warunki nie zostały spełnione przez większość załogi, szczególnie w początkowej fazie pracy na projekcie. Według naszych danych osoba uzyskuje samodzielność i pewność pracy po minimum 3 miesiącach od rozpoczęcia, więc na chwilę obecną jest sukcesywnie więcej osób, które otrzymują bonusy motywacyjne i wierzymy że wkrótce będzie ich jeszcze więcej. Absolutnie nie mogę się zgodzić z drugą częścią Twojej wypowiedzi- dążymy do utrzymania naszych konsultantów jak najdłużej bo wiemy że naszą największą wartością są LUDZIE.

1
Porażka Projekt All
@pracowałem tam

Zależy jak na to patrzeć jak nie zdasz certyfikacji to po mimo, że obsługujesz już wiadomości co wynika z pracy jaka wykonuje pracownik to przez kilka dni mają darmowa siłę robocza. I umowa zlecenie jest dawana tylko dlatego żeby nie być podciągniętym pod Kodeks pracy bo za tym wiążą się kolejne koszta.

QQ
@Porażka Projekt All

Poważny zarzut. Jak się do tego ustosunkuje VCC? Czy to prawda, że nie wypłacacie wynagrodzenia?

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Niestety, ale system motywacyjny nie jest transparentny. Ponieważ transparentność nie polega na wrzuceniu założeń do netu, a na prostych i przejrzystych zasadach. W ankiecie daliśmy do zrozumienia jasno, że nie rozumiemy go. Może warto pokazać TUTAJ wyniki tej ankiety? ;) Największą wartością jest wyrabianie normy, drodzy państwo z marketingu :p

Jest okej

Praca raczej mało stresująca, plusem jest to że nie trzeba użerać się z klientami twarzą w twarz ???? liderzy pomocni, z grafikiem też nie ma problemu. Atmosfera w porządku. Jedyny minus to niezbyt wysokie zarobki i umowa zlecenie.

Voice Contact Center
@Jest okej

Dziękujemy za Twoją opinię.

2014
Kandydat
@Voice Contact Center

Kiedyś byłem kandydatem. Umówiłem się na konkretną godzinę. Zgłosiłem się na recepcję i czekałem 30 minut aż ktoś przyszedł. To była zupełnie inna osoba i dowiedziałem się, że ta z którą rozmawiałem udawała się na urlop. Przebieg rozmowy: dziwne pytania, sprawdzanie znajomości skrótów klawiaturowych... koniec. Potem zero odzewu, żadnego telefonu.

Voice Contact Center
Pracownik
 Pytanie
@2014

Czy rozmowa odbyła się, jak sugeruje tytuł, w 2014 roku? W którym oddziale? Będziemy wdzięczni na więcej informacji. To ułatwi nam odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie. Zespół VCC

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Voice Contact Center Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?

Voice Contact Center
@Pytanie

Oczywiście jeśli studenci są dyspozycyjni do pracy w dniach i godzinach realizacji projektu chętnie nawiążemy współpracę.

Porażka projekt All.

Odradzam odradzam u I jeszcze raz odradzam. 1.najnizsza krajowa 2. Umowa zlecenie - nigdy nie dadzą umowy o pracę 3. Szkolenie za darmo jak nie zdasz certyfikatu 4. Atmosfera to ludzie wywyższający się., plotkarze oraz dwulicowi 5. Mobbing 6. LIDERZY to już brak słów zawsze mają jakąś aluzje do ciebie jak nie polubią ciebie. 7. Brak premii tzn. Jest niby premia ale nikt jej nie osiąga. Bo jak przyznali kiedyś to chyba za dużo ich kosztowało i podnieśli wymogi. 8. A bym zapomniała, że jest zakaz używania telefonów ale tylko dla wybranych. Reszta może wszystko. Zależy jak się dopasujesz. Tak więc bardzo nie polecam tej firmy ktora znajduje się nie daleko WKD Raków Warszawie. Ładny biurowe nie świadczy o klasie. Ale miła pani z HR tak ciebie zakręci se nie będziesz wiedział kiedy już jestes umówiony o pracę. A szkoleniowiec Pan M na początku taki miły, że oj kawka ciasteczka ale wiadomo pozory trzeba stwarzać.... .

gość
@Porażka projekt All.

ja stamtąd się sam zwolniłem. Chodziło Ci o Pana (usunięte przez administratora). ale tego niewysokiego? Jest tam dwóch Panów (usunięte przez administratora)na tym projekcie

Porażka Projekt All
@gość

Tak i tego Pana... .

gość
@Porażka Projekt All

no właśnie ten Pan odpowiadał za jakość ale to prawda on najpierw taki miły ale w rzeczywistości jest inaczej

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Nie radzę!!

Nie radzę podejmować współpracy z tą firmą n(usunięte przez administratora). Ludzie są bardzo fałszywi. Liderki obgadujące innych oraz wysmiewanie instruktora szkolenia nie dosłownie ale w przenośni że jego nauka jest do niczego i śmianie się, że szkoła (usunięte przez administratora)jest do niczego i oczekiwanie pracy innej niż była dana osoba przeszkolona. Nikt nikomu nic nie mówią w twarz tylko za plecami a później się uśmiechają do siebie.

1
Voice Contact Center
@Nie radzę!!

Dziękujemy za Twoją opinie. W 2019 przeprowadziliśmy anonimową ankietę w naszej firmie w której 85% osób ankietowanych określiło atmosferę w pracy w COW jako bardzo dobrą lub raczej dobrą. Jednocześnie 41% osób stwierdziło że współpraca w zespole układa się bardzo dobrze. Stąd też Twoja opinia jest dla nas zaskoczeniem gdyż relacje w pracy są dla nas zawsze priorytetowe. Odpowiadając jednak na wszystkie skargi i zażalenia, zbadamy sytuacje przedstawioną przez Ciebie. Voice Contact Center jest miejscem, w którym nie boimy się rozmawiać.

Pracowałam
@Voice Contact Center

@voicecontactcenter nie oszukujmy się że ankietowani nie powiedzą że jest coś nie tak bo boją się o pracę. Bo później są piętnowani lub obgadywani za plecami. Doceniam to, że chcielibyście zachować dobra twarz. Ale zacznijcie od siebie i liderów, którzy nie mają taktu w sobie ani kultury. Jedno jest plotkować ze ktoś ma np. Różowa koszule a drugie piętnować ludzi.

Voice Contact Center
@Pracowałam

Witam Ankiety przeprowadzane w naszej firmie są anonimowe, więc nie ma obaw wyciągania konsekwencji wobec nikogo. Zresztą takie praktyki są obce w naszej firmie. Rozumiem, że osoba która z jakiś względów czuje się pokrzywdzona będzie każdy przejaw pomocy odbierała negatywnie. Ja ze swojej strony zapraszam jednak do kontaktu bezpośrednio do działu HR (przez Intranet) gdyby wystąpił problem natury personalnej.

Pracowałam
@Voice Contact Center

Anonimowe, ale gdy są zbierane liderzy nie raz spoglądają co ktoś zaznaczył. A po za tym nie oszukujmy się że nawet jak ktoś jest problatyczny dla was szukacie powodu jak mu umilić życie czepiając się o każda rzecz i traktowanie z góry przez liderów, a liderzy np. (usunięte przez administratora)obgadują innych. Ale to chyba w tej firmie jest naturalne na projekcie (usunięte przez administratora). Ale pewnego dnia Ci, którzy będą mieli cywilna odwagę nie napiszą opinii na stronie tylko zwrócą się do głównej siedzimy aby poinformować jakie stosujecie praktyki wobec ludzi i jak naprawdę odbywa się tam praca. A nie dla pozorów kiedy przyjeżdżają przedstawiciele z głównej siedziby.

Porażka Projekt All
@Voice Contact Center

Jak anonimowe, albo nie chcesz widzieć co tam się dzieje. Byłam świadkiem takiej ankiety satysfakcji z pracy. Zbierane kartki lub nawet przynoszone do biurka były podglądane przez liderów kto co zaznaczył. A później nawet jak nie wiedzieli to liderzy ze swoimi pupilami obgadywali co inni zaznaczyli i ciekawe kto to był... To jest wzór dyskrecji. Aż naprawde ktoś kto pisze od Voice naprawdę nie widzi jak to wszystko wygląda. Pan M i Pan S oraz Pani K są przykładami arogancji, bezczelności, intryg oraz brakiem szacunku do wszystkich i nawet siebie samych. Ale po mimo tego jak to się mówi aktor zawsze zrobi dobra minę do złej gry. I oto przykład takich ludzi. Dlatego dobrze radzę nie idź nawet na rozmowę bo szkoda czasu.

Voice Contact Center
@Pracowałam

Witam, dziękuję za Twoją opinię. Miałam na myśli ankiety wysyłane bezpośrednio przez dział HR linkiem do naszych konsultantów. Wówczas całościowy feedback z takiej ankiety przekazywany jest liderom i koordynatorom. Pokazuje on satysfakcję i zaangażowanie całego zespołu. Rok temu przeprowadziliśmy taką ankietę w całej organizacji a tydzień temu na wybranych projektach. Jednocześnie zawsze zachęcam aby osoby bezpośrednio kontaktowały się z działem HR i rozmawiały o o swojej sytuacji, problemach i potrzebach.

Dudek

(usunięte przez administratora)To nic nie da bo ludzie przekazują sobie opinie na jeszcze innych forach także spoko . Dotrze do dużej ilości osób ze jesteście jedną wielką porażką . Projekt Al... serdecznie odradzam !!!

Pracowałam
@Dudek

O widzę że nie tylko ja to widzę, że prawda w oczy kuje. I jest usuwane te komentarze, które faktycznie opisują pracę tam. A te na które potrafią się ustosunkować dla fikcji zostawiają. Dlatego powinno to dać do zrozumienia ludziom.

gość
@Dudek

Uważam tak samo. Ja też pracowałam na projekcie Al i nie polecam. Tyle pracy za taką pensję i to jeszcze w Wawie

Tex
@Dudek

Możesz napisać co konkretnie było źle, że odradzasz pracy tam? Duża rotacja tam jest?

gość

najniższa krajowa, za pracę w święta i weekendy nie dają wyższego wynagrodzenia, dużo pracy na projekcie, dziwne wymagania, niby masz przerwę 10 minut prawie co każdą godzinę nie licząc pierwszej i ostatniej godziny, ale musisz mieć określoną liczbę maili której nie da się zrobić często i o tym wiele osób mówi liderom a ci nadal swoje

gość

Nie polecam pracy w tej firmie. Zrezygnowałam jakiś czas temu, najniższa krajowa a wymagania na projekcie Al... jak za średnią krajową. Jak nie masz odpowiedniej ilości maili to od razu pytają się czemu i ze trzeba to nadrobić. Praca w weekendy, święta, premie, których nie można dostać, odradzam. Dużo osób się zwolniło

anonim

Nie polecam pracy tam. Jak nie zdasz certyfikacji to nie zapłaca za szkolenie. A nawet jak zdasz i masz możliwość korzystania przy tym z notatek mówią tak na szkoleniu, ale jak masz notatkę w formie elektronicznej to już nie możesz korzystać z niej chociaż masz dostęp do całego systemu i w całym internecie możesz niby korzystać to odrazu nie uznaja Tobie i dają Tobie kolejny test, który także zawierał błędy i w pytaniu bo jak odpowiedz możesz wybrać poprawna skoro dokończenie pytania o które proszą cie jest w odpowiedzi nie logiczne i drugie pytanie, że żadna odpowiedź nie była prawidłowa udowodniając to. A i zapomniałam nawet jak powiesz prawdę, że lider który mówi że korzystasz z telefonu innym pomaga uznają ze jest to nie możliwe skoro mam na to nawet dowod. Podpierajac się że na sali jest zakaz telefonu ale do pulpitu trzeba zdalnego zalogować a do tego niezbędny jest telefon. Jedno drugiemu zaprzecza oraz możesz słuchać muzyki z telefonu na słuchawkach ale nie możesz z niego korzystać według ich "zasad". To jest "dyskryminacja" i na pewno zgłoszę to do Inspekcji Pracy bo jest to nie zgodne z prawem, a zwłaszcza że mam na to nie podważalne dowody oraz zworce się bezpośrednio do głównej siedziby (usunięte przez administratora)... A ponadto test to jest wybór pytań ich to co ktoś miałby nie wiem ściągać skoro nie wie jakie mu się w linku pytania pojawią. Dają ponadto umowę zlecenie bo nie chcą być za bardzo podciągnięci pod Kodeks Pracy. Dają stawkę 17 brutto najniższa krajową dobra okej ludzie się godzą to nie podlega komentowaniu. A i gdy zwrócisz się z pytaniem jaki miałeś wynik poprawy certyfikacji testu zostajesz bez odpowiedzi.

Voice Contact Center
@anonim

Witaj, Przykro nam jeśli opisana przez Ciebie sytuacja spowodowała w Tobie frustrację. Jeśli chodzi o szkolenia i egzaminowanie to reguły są nieugięte i musimy je stosować do wszystkich. Natomiast jeśli chodzi o zasady dot. korzystania z telefonu komórkowego to polityka firmy mówi o jego zakazie, poza poszczególnymi wyjątkami. Dziękujemy za Twoją opinię.

Anonim
@Voice Contact Center

@voicecontactcenter widzę, że macie nie ugięte zasady wtedy kiedy firmie to odpowiada. Ale człowiek który to pisze zna prawdę jak jest faktycznie ale nie może dobrego imienia firmy szkalować. Brawo za bycie lojalnym wobec firmy ale nie wobec własnego sumienia.

Iza
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Warszawa w dalszym ciągu realizuje projekt AFFIDEA?

Voice Contact Center
@Iza

Witam, Tak wciąż realizujemy choć duża część projektu została przeniesiona do naszej lokalizacji w Lublinie. Nowe rekrutacje do tego projektu odbywać się zatem będą w Lublinie. Pozdrawiam serdecznie

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

pracowałem tam
@Pytanie

umowa zlecenie z najniższą stawką godzinową. z tego co pamiętam 14,00 czy 14,5 netto

Voice Contact Center
@Pytanie

Umowa zlecenie. Stawka uzależniona jest od konkretnego projektu. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR w naszej firmie.

Kamis

UCIEKAĆ Z TAMTAD TRZEBA JAK NAJSZYBCIEJ. GRAFIK USTALAJĄ INACZEJ NIŻ NA ROZMOWIE ALBO NIE MASZ PRACY I NIE ZAROBISZ.

Voice Contact Center
@Kamis

Dziękujemy za Twoją opinię. Zawsze dbamy o transparentość naszych rekrutacji także postaramy się zbadać z czego wynikała zmiana strategii.

Projekt all

Nie polecam chyba, że chcesz pracować za najgorsza umowę i najniższa krajową z liderami co myślą że są nie wiadomo kim.

Voice Contact Center
@Projekt all

Dziękujemy za Twoją opinię. Zdajemy sobie sprawę że liderzy i bezpośredni przełożeni są wiodącą siłą zwiększającą zaangażowanie w zespole dlatego naszym celem jest praca rozwojowa i coachingowa w kierunku rozwoju kompetencji miękkich naszych liderów.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
@Pytanie

Cześć dziękujemy bardzo za zainteresowanie firmą Voice Contact Center. Jeśli Twoje pytanie dotyczy zatrudnienie liderów spoza organizacji to oczywiście jesteśmy otwarci i zapraszamy wszystkie osoby z doświadczeniem liderskim do wzięcia udziału w rekrutacji. Nawet jeśli w obecnej chwili nie prowadzimy takowej, prosimy o przesłanie aplikacji na rekrutacja@voicecc.pl i na pewno skontaktujemy się gdy pojawi się potrzeba rekrutacyjna. W naszej firmie w ramach otwartych ścieżek kariery zawsze staramy się najpierw przeprowadzić konkurs/rekrutację dla liderów wewnątrz firmy lub projektu ale oczywiście zachęcamy wszystkich do przesłanie swojego CV. Zapraszamy!

Bez komentarza

Nie polecam praca kompletny nie wypał. Szkoda czasu

Julka
Inne

@pracowałem tam - a jak wygląda ten system motywacyjny ,który został zaproponowany?

Wojtek
Inne

Chciałem zapytać jak wyglada sprawa wynagrodzenia? Czy jesteście usatysfakcjonowani z panujących w Voice Contact Center warunków ?

pracowałem tam
@Wojtek

dla studenta nie mającego kosztów /mieszka z rodziną/ najniższa krajowa może wystarczy. ogólnie firma do bani.

Meg
 Pytanie

Czy ktoś pracuje na projekcie (usunięte przez administratora)i może powiedzieć coś więcej?

nickt carter
 Pytanie

siema, dali ogloszenie w Warszawie. pytanie krotka pilka: Da sie poobijac ???

RCMO

Nestea Bank AMG 63

Julia
Inne
@RCMO

@RCMO Nie wiem co chciałeś wnieść na forum swoim wpisem. Podpowiecie mi, czy mogę starać się o zatrudnienie w Voice Contact bez doświadczenia?

...

Trzymaj się zdała. Łódź zeligowskiego. Najniższa krajowa, umowa zlecenie. Elastyczny grafik to fikcja na infolinii. Nigdy nie zgadza się z dyspozycja. Nędzne warunki za grosze. Praca jak praca, sluchawka, szukaj lepszej.

Julia
Inne
@...

A jak wygląda ta kwestia grafiku w Voice Contact ?Bo zastanawia mnie, czy można zatrudnić się na niepełny etat, albo ustawić sobie grafik pod siebie (np. jeśli ktoś ma egzaminy na studiach i akurat nie może przyjść do pracy itp.) i czy nie jest to problem. Daj znać.

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 73, z czego 10 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii