Jaki jest okres rozliczeniowy w Sport Klinika? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Witam, odbyłam rozmowę w klinice i byłam zażenowana jej poziomem. "Pani Dyrektor" nawet nie raczyła przedstawić warunków pracy. Czy ta Pani wie na czym polega rozmowa kwalifikacyjna? O finansach rozmawia się podczas rozmowy o pracę, a nie po dniu próbnym! Skandal, jak można zapraszać kogoś na dzień próbny nie przedstawiając warunków finansowych? Uprzedzam, jeśli od początku nie przypadniecie szanownej Pani do gustu, mimo, iż wykazano zainteresowanie Waszą osobą na na dalszych poziomach rekrutacji, nie macie na co liczyć.
Zgadzam się z wpisem powyżej. Przeszłam rekrutacje w podobny sposób. Spotkanie poniżej jakiegokolwiek poziomu. Nie polecam.
To prawda co napisały osoby powyżej. U mnie była ta sama sytuacja. Jestem zażenowana, że brałam udział w tej rekrutacji. Podejście osoby rekrutującej, czyt. dyr. poniżej jakiegokolwiek poziomu, jakby nigdy wcześniej nie rekrutowała pracowników. Jeśli nie ma się pojęcia o rekrutacji, wskazane jest przekazanie tego osobom kompetentnym. To była najbardziej nieprzyjemna rozmowa w moim życiu, do tego rozmowa o pracę... :/
No jak trzy osoby się zebrały to coś faktycznie mogłoby być na rzeczy... To skoro takich info nie podają itp., to jak w praktyce ta Twoja rozmowa w końcu wyglądała? Bo aż przebiegu jestem ciekawa
Hej, jak wygląda praca jako salowa bloku operacyjnego i okołooperacyjnego? W ogłoszeniu brak info jaka stawka i jakie zmiany - orientuje się ktoś jak to wygląda?
Jaka jest kultura pracy w Sport Klinika? Obowiązuje typowy dress code?
Każdy dział ma swój dress code. Dziewczyny pracujące na recepcji oraz w części biurowej noszą typowo spódnice, eleganckie koszule plus ewentualnie żakiet.
Jak jest z awansem w Sport Klinika?
To zależy - jeżeli jesteś typem po trupach do celu, lubisz donosić na innych, nie przpracowujesz się tylko żyjesz plotkami to daleko zajdziesz.
Muszę powiedzieć, że to nie jest zachęcająca perspektywa. W każdym razie - mnie interesuje kwestia szkoleń w Sport Klinice. Słyszałam, że priorytetem firmy jest profesjonalna obsługa Pacjenta, zarówno na etapie rozmowy telefonicznej, jak i podczas wizyty w gabinecie lekarskim, w trakcie przeprowadzanego zabiegu operacyjnego, czy podczas zajęć rehabilitacyjnych. Na pewno zatem cały czas się rozwijacie. Jak często bierzecie udział w szkoleniach branżowych?