Zarobki: Kierowca C+E 4600 brutto Kierowca C 4400 brutto Nadgodziny: Wypłacane w formie dni wolnych, wtedy kiedy im pasuje. Okres rozliczeniowy 3 miesieczny. W jednym miesiacu przepracujesz 200h ,w drugim 120h, w kolejnym 184h i bierzesz gołą wypłate powiększona i premie ok 300 zl. Na rozmowie rekrutacyjnej gwarantowali nadgodziny płatne 100%, niestety przelicznik nadgodzin do dni wolnych maja 1:1, mimo ze czesto siedzisz ponad 12h w pracy i nalezy sie za to dodatkowe wynagrodzenie jak w kazdej normalnej pracy. Niestety nie w poczcie polskiej. Grafik: Mimo ze beda wam mpwili ze grafik ustalany na caly miesiac z góry, zmiany sa tak często ze trzeba codziennie go sprawdzac. Szczytem bezczelności jest zmiana grafiku z dnia pracującego na dzien wolny po zakonczonej twojej slużbie, gdy kręcisz przerwe w domu, bez jakiejkolwiek informacji dla ciebie czy to telefonicznej czy mailowej. Przychodzisz do pracy i okazuje sie ze zmieniki ci grafik na dzien wolny... O notorycznych zmianach trasy nie musze wspominac bo to jest na porządku dziennym. Praca: 1.Mimo ze na umowie masz wpisane 'Kierowca stale prowadzący pojazd powyżej 3.5T' bardzo czesto jeździsz jako kurier busem dostarczajac paczki do domów. Czesto sie zdarzaja paczki/klatki załadowane pod inny rejon/miasto 2. C+E jazda tylko nocą i nie tak jak będa mowic ze pomiędzy sortowniami które znajduja sie w lub pod kazdym duzym miastem a wymiana zestawów z kierowcami z innych sortowni gdzies w polowie trasy na stacjach lub mopach 3. C jazda solówkami z windą po urzędach pocztowych z klatkami na kółkach, waga klatki 187kg a max ładowność 800kg, notorycznie przeładowane do tego stopnia ze kółka sa powyginane a klatki popękane i zdezelowane. Ciężko to ruszyc na płaskim a co dopiero wepchnąc na winde czy pchac po kostce brukowej. Ponadto luzne paczki o roznej wadze, do twoich obowiazkow nalezy wyładowanie tego na poczcie. Niektóre placówki kompletnie nie przystosowane do wjazdu samochodu ciężarowego, a miejsce rozładunku to najczesciej parking firmowy. Do tego dochodzi odbiór i dostarczanie towaru na paletach. Typowa kurierka i multi drop. Flota: Busy w miare świerze. Solówki iveco częśc poniżej 100kkm, reszta truchło i trupy, porozbijane i wyobijane z kazdej strony, nie działaja szyby, problemy z elektryka jak to z iveco, brak bluetooth czy zestawu glośnomówiącego a dzwonione jest non stop, brak zbieżności, zawieszenie trzyma sie na słowo honoru, klimatyzacja nigdy nie byla odgrzybiana czy nabijana, najmniejsze kabiny przez co jeździ sie sztywno jak na taborecie bo oparcia nie da sie wyregulowac. Zestawy wymieniane co 6 lat, najlepsze z calego grona. Operując taką poteżną flota brak mechaników na miejscu jest iście żenujący i poniżej jakiejkolwiek krytyki, brak podstawowych narzędzi do wymiany choćby żarówki ( możesz sobie prznieść własne to sa slowa kadry ). Brak jakich kolwiek podstawowych środków czystości, uświniona ciężarówke po poprzednim kierowcy mozesz sobie wyczyścic papierem toaletowym i woda lub jak wyżej przynieść własne Kadra: Jak ktoś był przy okienku na poczcie to doskonale wie jacy ludzie w znakomitej większości tu pracują, wklepanie kilku informacji na komputerze zajmuje dłuzej niz mi napisanie tej opini. Z nowoczesnościa nie ma ta firma nic wspólnego, a duch czasu zatrzymał sie na PRLu. Pracy nie polece nawet świerzakowi zaraz po zdaniu prawka, choć biorą wszystkich jak leci a rotacje maja większą niż turystów na lotnisku.
Praca jak każda inna. Dużo obowiązków, ale można się przyzwyczaić. Dla nowego pracownika ilość przyswojenia wiedzy jest zdecydowanie za duża. Bardzo duża odpowiedzialność pieniężna. Brak pracowników, wszystko zostaje na głowie jednej osoby. Robi się za trzy stanowiska, a dostaje się jedną wypłatę. Konkursy pracownicze jakieś są, co z tego jak potem nawet nie przedłużają umowy, a ktoś ma plany wykonany zawsze na 100 %. Premia miesięczna jest albo nie jest, bo musi ją wykonać cały RS, a nie dana placówka. Chciałabym zobaczyć dyrekcje albo kogoś z biura na stanowsku listonosza albo obsługi klienta. Wiecznie nie zadowoleni. NIE POLECAM
Mam doświadczenie w pracy jako Obsługa Klienta. Myślicie, że firma Poczta Polska S.A. będzie w przyszłości potrzebować takich pracowników?
Pewnie tak, o ile wcześniej nie upadnie.. Teraz umowy są tylko na zastępstwo, gdzie potem i tak nie są przedłużane. Myślenie " może dadzą na stałe" jest błędne. Straciłam w tej firmie 5 lat. Firma która nie docenia swoich pracowników.
Zarobki: Kierowca C+E 4600 brutto Kierowca C 4400 brutto Nadgodziny: Wypłacane w formie dni wolnych, wtedy kiedy im pasuje. Okres rozliczeniowy 3 miesieczny. W jednym miesiacu przepracujesz 200h ,w drugim 120h, w kolejnym 184h i bierzesz gołą wypłate powiększona i premie ok 300 zl. Na rozmowie rekrutacyjnej gwarantowali nadgodziny płatne 100%, niestety przelicznik nadgodzin do dni wolnych maja 1:1, mimo ze czesto siedzisz ponad 12h w pracy i nalezy sie za to dodatkowe wynagrodzenie jak w kazdej normalnej pracy. Niestety nie w poczcie polskiej. Grafik: Mimo ze beda wam mpwili ze grafik ustalany na caly miesiac z góry, zmiany sa tak często ze trzeba codziennie go sprawdzac. Szczytem bezczelności jest zmiana grafiku z dnia pracującego na dzien wolny po zakonczonej twojej slużbie, gdy kręcisz przerwe w domu, bez jakiejkolwiek informacji dla ciebie czy to telefonicznej czy mailowej. Przychodzisz do pracy i okazuje sie ze zmieniki ci grafik na dzien wolny... O notorycznych zmianach trasy nie musze wspominac bo to jest na porządku dziennym. Praca: 1.Mimo ze na umowie masz wpisane 'Kierowca stale prowadzący pojazd powyżej 3.5T' bardzo czesto jeździsz jako kurier busem dostarczajac paczki do domów. Czesto sie zdarzaja paczki/klatki załadowane pod inny rejon/miasto 2. C+E jazda tylko nocą i nie tak jak będa mowic ze pomiędzy sortowniami które znajduja sie w lub pod kazdym duzym miastem a wymiana zestawów z kierowcami z innych sortowni gdzies w polowie trasy na stacjach lub mopach 3. C jazda solówkami z windą po urzędach pocztowych z klatkami na kółkach, waga klatki 187kg a max ładowność 800kg, notorycznie przeładowane do tego stopnia ze kółka sa powyginane a klatki popękane i zdezelowane. Ciężko to ruszyc na płaskim a co dopiero wepchnąc na winde czy pchac po kostce brukowej. Ponadto luzne paczki o roznej wadze, do twoich obowiazkow nalezy wyładowanie tego na poczcie. Niektóre placówki kompletnie nie przystosowane do wjazdu samochodu ciężarowego, a miejsce rozładunku to najczesciej parking firmowy. Do tego dochodzi odbiór i dostarczanie towaru na paletach. Typowa kurierka i multi drop. Flota: Busy w miare świerze. Solówki iveco częśc poniżej 100kkm, reszta truchło i trupy, porozbijane i wyobijane z kazdej strony, nie działaja szyby, problemy z elektryka jak to z iveco, brak bluetooth czy zestawu glośnomówiącego a dzwonione jest non stop, brak zbieżności, zawieszenie trzyma sie na słowo honoru, klimatyzacja nigdy nie byla odgrzybiana czy nabijana, najmniejsze kabiny przez co jeździ sie sztywno jak na taborecie bo oparcia nie da sie wyregulowac. Zestawy wymieniane co 6 lat, najlepsze z calego grona. Operując taką poteżną flota brak mechaników na miejscu jest iście żenujący i poniżej jakiejkolwiek krytyki, brak podstawowych narzędzi do wymiany choćby żarówki ( możesz sobie prznieść własne to sa slowa kadry ). Brak jakich kolwiek podstawowych środków czystości, uświniona ciężarówke po poprzednim kierowcy mozesz sobie wyczyścic papierem toaletowym i woda lub jak wyżej przynieść własne Kadra: Jak ktoś był przy okienku na poczcie to doskonale wie jacy ludzie w znakomitej większości tu pracują, wklepanie kilku informacji na komputerze zajmuje dłuzej niz mi napisanie tej opini. Z nowoczesnościa nie ma ta firma nic wspólnego, a duch czasu zatrzymał sie na PRLu. Pracy nie polece nawet świerzakowi zaraz po zdaniu prawka, choć biorą wszystkich jak leci a rotacje maja większą niż turystów na lotnisku.
Dzięki wielkie za konkretną opinię,takiej brakowało.A na stałe linie to faktycznie nie realne się u Nich dostać?
Bardzo fajna merytoryczna wypowiedź :) Mój chłopak chce aplikować jako kierowca, niestety ma taki okres, że nie może wybrzydzać co do ofert pracy:/ Czy stawki, które napisałeś, podlegają negocjacji? Np. za staż pracy? Lub jakieś podwyżki inflacyjne?
Też się zastanwiam,skąd mają kierowców przy takich warunkach.A z moich obserwacji wynika,że sporo ich jeździ.
Szukają tu do oddziału w Rzeszowie pracownika ochrony. Bardzo mi się spodobała opinia o kierowcy tutaj, takie informacje powinny być zamieszczane w ofertach pracy :) Nie oczekuje tak długiej opinii, ale ktoś podobnie by napisał co do pracy na ochronie? Jak wypada podstawa? Płacą dobrze, bo to odpowiedzialne stanowisko, szczególnie że trzeba mieć uprawnienia do przewozu pieniędzy. Podobno jest trzynastka, w jakim miesiącu wypłacana? Dodatek stażowy obowiązuje po ilu latach, czy co roku jakąś kwotę dodają? Na święta teraz jakieś premie dostaniecie?
W sekcji ochrony zarobki nieadekwatne do posiadanych uprawnień (wpis kpof,dopuszczenie do pracy z bronią i badania co 3 lata oraz kurs odnawiający dla pracownika ochrony co 5lat) wynagrodzenie? minimalna krajowa która liczona jest z premia już ...czyli jak masz obecnie pensje minimalna przez rząd ustanowiona od 2024 roku jakieś 4200 to na poczcie dostajesz 4000 brutto ponieważ te 200-250 brutto premii w to wliczają...stażowe masz liczone od podstawy po przepracowanych 3 latach 3 % od podstawy potem po 4 latach 4% i tak dalej aż do 20 lat maksymalnie 20 %...trzynastka jest wypłacana w październiku...ostatnio dawali karty podarunkowe na święta.Na plus też dofinansowania do wypoczynku co 2 lata...I norma godzin przy konwojowaniu gotówki(bo o tym mowa tu mam styczność) a nie jak w komercji po 14-15 h na dobę. kokosów nie ma ale sam zdecydujesz są plusy i minusy ja pracuje kilka lat ale myślę nad zmianą. pozdro
A zdarza się tak, że ktoś nie dostanie premii i otrzymuje wtedy mniej niż najniższą krajową? Daj znać, co to za karty podarunkowe były na święta. Ciekawe czy na Wielkanoc też będą...
Hej. Szukają listonosza samochodowego. Naprawdę nie dają auta firmowego tylko trzeba jeździć swoim? Jest to w ogóle jakoś rozliczane korzystnie za eksploatacje i paliwo? A ile w ogóle można liczyć na dofinansowanie do wypoczynku?
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Poczta Polska S.A.?
Ktoś tu pisał o nędznym wynagrodzeniu a widziałam sporo ofert i się teraz zastanawiam czy to co w ogłoszeniu przekłada się potem na umowę? Albo czy występują tu jakieś cięcia? Jesli tak to za co?
Masz na pewno najnizsza krajowa plus premia raz na 3 miesiące nadgodziny rozliczane plus dieta
Ludzie nie dajcie się nabrać na to co Wam obiecują-jak to będzie pięknie i kolorowo,tak obiecuje kierownik na rozmowie podczas zatrudnienia.O sekcji rekrutacji nawet nie chce wspominać,bo Oni nawet nie wiedzą jak organizacja na tym stanowisku wygląda...Zatrudniasz się jako Kierowca Pow 3,5 -C+E a Oni potrafią Cię wysłać busem żebyś robił za kuriera pocztowego.Grafik co chwilę się zmienia,organizacja i zasady w tej instytucji to absolutny dramat, pieniądze bardzo cienkie.Dziadki mają układy i dobre trasy,reszta jest zatrudniana na skoczka do uzupełnienia luk.Nigdy więcej tego ****!
Często jest wałkowane, że grafik zmienia się co chwilę... Co to znaczy? Że codziennie? Raz w tygodniu, miesiącu? Do jednorazowych takich akcji w miesiącu, można byłoby się przyzwyczaić według mnie... Jeśli chodzi o zarobki, to możesz tak mniej więcej zasugerować ile zarabiają Kierowcy C+E?
Często jest wałkowane bo często się zmienia grafik..najlepiej sprawdzać za każdym razem jak się kończy służbę..Często gęsto było tak że miałem teoretycznie fajna służbę rozpisana ba cały tydzień.. przerobiłem może z 1 dzień i bach...zmiana ba (usunięte przez administratora).bo układziki są i starzy jeżdżą lepsze trasy
Ej no ale to słabe trochę, bo zaplanujesz coś sobie zgodnie z grafikiem i trzeba później plany zmieniać. To jak często w ciągu miesiąca do tych zmian dochodzi? Normalnie nawet w połowie miesiąca można iść do kierownika i poprosić o zmianę grafiku i jest szansa, że się zgodzi? Próbuję zrozumieć, jak to funkcjonuje.
KOMUNA PELNA PARA! MARNE ZAROBKI,PRLOWSKKE PODEJSCIE I CHORE ZASADY.WSTYD
A mógłbyś powiedzieć coś o tych zarobkach więcej? Jak nie pełną kwotę to chociaż przedział, w jakim się mogą zmieścić. Czego można oczekiwać?
Jak już były pracownik stanowczo odradzam pracę w tej instytucji. Szkoda zdrowia psychicznego za tak nędzne pieniądze. Podczas spotkania rekrutacyjnego wszystko pięknie i cudownie , co w zupełności nie przekłada się na rzeczywistość. Omijać szerokim łukiem!
Potwierdzam wszystkie negatywne komentarze.Praca na stanowisku Kierowcy Pow3,5t to nie porozumienie w tej firmie.Nowy kierowca przychodzi i robi na skoczka czyli różne rejony brak stałego grafiku,bo ciągle się coś zmienia.Pieniądze dalej tragiczne.Trzeba jechać nie raz w Niedzielę i święta.Niektórzy na skoczka robią po kilka lat,żeby dostać stałą trasę.Tak to skaczesz z busa na solówkę czasem może Ci dadzą zestawem gdzieś pojechać.Jedna wielką porażka.Zasady w tej pseudo instytucji to dramat.Omijajcie i nie dajcie się nabrać jak to niby jest tam kolorowo.Bo nie dość,że nie zarobicie uczicywych pieniędzy,to jeszcze będzie poniewierani przez nieudolnych ludzi.
Nie Polecam pracy jako Kierowca POW 3,5 T - Jeden wielki chaos,i nędzne wynagrodzenie-bardzo nędzne...
Witam możesz coś więcej powiedzieć dostępem ofertę pracy pow, 3.5t Niby od grudnia 4100 brutto
Odpowiem Ci tak, najniższa Krajowa będzie od przyszłego roku wynosić 3600zl brutto, więc siłą rzeczy musieli podnieść coś kasy.Bo teraz zaczyna się sezon świąteczny i brakuje ludzi.Więc woleli dać już od Grudnia i zamydlić trochę oczy ludziom.Bo od przyszłego roku to dalej będzie nie wiele ponad najniższa krajowa.Ponadto praca w tej firmie to wielki chaos,niby zatrudniasz się jako kierowca Pow 3, 5 t,a trzeba jeździć nie raz busem i robić za kuriera.Lub solówką po urzędach pocztowych,czasem Cię wyślą zestawem gdzieś w Polskę,ogólnie robisz jako skoczek,czyli zastepujesz kierowców co są na urlopach,chorobowym itp.Grafik non stop się zmienia,porażka straszna.Robisz w weekendy, święta.Jako nowy będziesz rzucany na najgorsze kursy, stałe trasy mają dziadki.Będziesz jechał w święta, Sylwestra,bo zgadnij kogo wyślą?Ogólnie klimat (usunięte przez administratora) i organizacja również.Lepiej poszukać pracy w prywatnej firmie transportowej i być przypisanym do auta,roboty i przy tym więcej zarobić.Bo tutaj to bieda straszna.Nie polecam!
I jeszcze zapomniałem dodać,że może być tak,że zatrudnią Cię na okres świąteczny,odwalisz czarną robotę, a potem zwolnią,bo np; zapotrzebowanie będzie mniejsze...
aha.. no ale co jak co nagroda jakaś przysługuje za to, co za taką pracę dają albo ile więcej zapłacą?
A to rzekomo nędzne wynagrodzenie to w jakiej jest wielkości? Możesz podać realną stawkę żeby można było samemu ocenić?
Tak to prawda co napisałeś..ja pracowałem w Niepołomicach też kierowca pow 3.5 t ale bez uprawnień na tira.To wszystko prawda to samo ja miałem.. najgorsze służby ..zmiany grafików to była norma.. starzy kierowcy ukladziki fajne trasy a człowiek jeździł co najgorsze..od rana do wieczora..i jeszcze paletowka w gory na nowy Sącz gdzie nie znasz trasy podjazdy zjazdy wąskie górskie drogi..domy w zadupiach gdzie nawet nawigacja mi się gubiła. Najgorsze to że nie ma żadnych szkoleń nic...radź se sam ze wszystkim
wer na Rudnej to banda (usunięte przez administratora) na stanowiskach kierowniczych obsadzaja półgłówków, pociotków i tylko rodziny. nie biorą nikogo z zewnątrz bo (usunięte przez administratora) na kółkach trwa w najlepsze
O właśnie. To by tłumaczyło ich zachowanie. Upośledzeni moralnie, intelektualnie, duchowo. Czyli rodzina. No,no to już problem genetyczny.
Chociaż to może wydać się niewiarygodne ale WER Rudna Mała rozbawił mnie. Do tej pory niedoręczenie przesyłki tłumaczono "przesyłka utknęła". Ostatnio dowiedziałem się, że "kurier utknął". Ale nie powiedziano gdzie i w czym ani czy z przesyłką czy bez. A paczki dalej nie ma. Ha, ha, ha, ha...
Kurierzy którzy dostarczają paczki są nieodpowiedzialni Poczta podaje nr tel do kuriera ale kurier nie odbiera jak można się z nim umówić ???? Potem po tygodniu czekania okazuje się że przesyłka jest do odbioru w punkcie pocztowy ponad 1 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie wiem po co to zamieszanie. Dlaczego na sortownie nr tel są utajnione inie można się dodzwonić aby coś ustalić z poważ
Aż taki straszny dramat jako Kierowca?
3500 zł brutto, to naprawdę żenujące wynagrodzenie za jazdę ciężarówką.Ta instytucja sobie kpi z ludzi oferując tak nędzną jałmużnę. W przyszłym roku najniższa krajowa będzie wyższa od tego pseudo wynagrodzenia za jazdę na C,C+E.Za takie pieniądze to lepiej iść ulice zamiatać,mniejsza odpowiedzialność i mandatu się nie dostanie, które w przeciwieństwie do pensji w poczcie, drastycznie podskoczyły...
ciekawi mnie jak wyglada rozmowa o prace na stanowisku np listonosza ? o co na rozmowie pytaja? czy to nie ma znaczenia bo przyjmuja wszystkich chetnych wystarczy chec do pracy ?
NIGDY WIĘCEJ POSADA W PAŃSTWOWEJ INSTYTUCJII !!!!!!!!!!
Jest tak źle? Możesz rozwinąć czemu nie chcesz więcej pracować w państwowej instytucji?
Kasa na C+E nie wiele ponad najniższa Krajowa, w dodatku praca na skoczka raz solówka raz naczepa,bo na stałą trasę niby trzeba sobie zapracować :D :D.Żałosna firma,żałośni ludzie zarządzający przesiąknięci czasami PRL-U.Za te pieniądze na Kat.C czy C+E,to powinniście jeszcze po stopach całować kierowców,że tam jeszcze jeżdżą...
Serio najniższa krajowa dla doświadczonego kierowcy? Dochodzą do tego jakieś premie żeby podbić stawkę? Bo wydaje mi się że taką kasę trudno znaleźć dobrych kierowców raczej
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Poczta Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Poczta Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Poczta Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!