Jakość produktu, w tym przypadku sofy cleo , fatalna. Po 4 miesiącachsiedzisko sofy rozeszło się,powstała " dziura" na styku modułów. Pianka tak się zniekształciła,że nie można jej w żaden sposób użytkować. Wykonanie oparcia, obicie materiałem również strasznie prymitywne. w tym momencie sofa nadaje się na śmietnik. Oczywiście reklamacja z firmy " Allmeblo" odrzucona.
Dziękujemy za Twoją opinię. Jeśli dział reklamacji odrzucił Twoje zgłoszenie to zrobił to po wnikliwej analizie. Mamy w swoim zespole rzeczoznawcę meblowego oraz mediatora sądowego. Nie robimy nic na chybił trafił, ale też nie poddajemy się szantażom ze strony klientów. Pozdrawiamy Cię ciepło
Jaka analiza i jaki rzeczoznawca ? poprzedniczka ma rację meble do niczego i nie uwzględniana jest reklamacja, oględziny na podstawie przesłanych zdjęć, "pełen profesjonalizm "rzeczoznawcy...
Drogi "a" Reklamacje są rozpatrywane w większości na podstawie przesłanych zdjęć. Nasz zespół po latach praktyki umie rozróżnić wadę przedmiotu od próby wyłudzenia darmowej naprawy. Jeżeli sytuacja nie jest dla nich jednoznaczna zawsze ściągamy taki element na nasz koszt do weryfikacji. Jeśli się nie zgadzasz z opinią naszego zespołu - masz prawo zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta lub skierować sprawę do rozpatrzenia przez sąd. Jeżeli będziemy mogli w czymś jeszcze pomóc chętnie to zrobimy- wystarczy, że do nas napiszesz Pozdrawiamy
używacie materiałów najniższej jakości , rzecznik praw konsumentów skwitował że nie warto dla tak tanich mebli fatygować ani rzeczoznawcę ani kogokolwiek, firma zarabia na tym że nie ma salonu, nie można obejrzeć mebli, cena jest niska, więc w razie czego nie warto powoływać rzeczoznawcę aby on ocenił wadę, ot co(usunięte przez administratora)Dlatego nie polecam Waszej firmy.
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w All-Meblo?
Transakcja na 5 Czas realizacji na 5+ Obsługa na 6 Towar na 7 Zabraknie mi skali Dziękuję i będę polecać
Dobra jakość, solidne i dokładne wykończenie w niskiej cenie. Polecam!
Zadzwoniłem, umówiłem wizytę, porozmawiałem z szefem, zaproponowano mi wynagrodzenie.
Pytali o doświadczenie, okres próbny 3 miesiące po czym umowa o pracę na czas nieokreślony
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
narożnik trafiony na 5 , pięknie się prezentuje ,materiał na 10 malmo plus savanna
Kontakt z firmą w porządku, towar który zamówiłam otrzymałam w terminie i nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości. polecam
Bardzo pięknie dziękuję !!! Kontakt z Państwem to przyjemność !!! Otwartość i zrozumienie potrzeb klienta - SUPER !!! Jestem zauroczona !!! Bardzo dziękuje za profesjonalną transakcje.!!! ŻYCZĘ PAŃSTWU WSZYSTKIEO NAJLEPSZEGO.!!! Serdecznie i ciepło pozdrawiam Małgorzata
Bardzo dobre jakościowo meble. Nie znalazłam w tej cenie nic godnego uwagi Od Państwa zakupiłam 3 narożniki i dziś już kolejny Polecam wszystkim
Bardzo fajne meble Polecam :)
Dziękuję z całego serca Pani Agnieszce, która mimo trudnej i nagłej dla mnie sytuacji pomogła mi dograć dostawę i była ze mną cały czas w kontakcie. Polecam allmeblo
Bardzo dobre meble. Super obsługa Dziękuję ;)
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry Dziękujemy za opinie Nie korzystamy z Photoshopa przy obróbce naszych grafik. Czy kupował Pan u nas przedmiot? Jeśli tak zapraszamy do kontaktu. Z chęcią pomożemy. Po pseudonimie Baca niestety nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.
Dziękuję za super transakcję. Panie z BOK pomogły i dosłały uszkodzony przez kuriera element. Nie musiałam nic odsyłać. Polecam
Dziękujemy za opinie Zawsze staramy się pomóc Przy odrobinie Państwa współpracy w takich przypadkach wszystko przebiega sprawnie i szybko :)
Jestem bardzo zadowolona z jakości zamówionych mebli (narożnik i kanapa). Po raz pierwszy kupowałam meble przez internet więc trochę się obawiałam, ale jako się okazało zupełnie niepotrzebnie. Dawno nie spotkałam się z tak dobrą obsługą klienta jak w allmeblo. Poprosiłam o zestaw próbek materiałów który został wysłany bez dodatkowych opłat, zawsze mogłam liczyć na pomoc podczas składania zamówienia i poznałam odpowiedzi na zadawane pytania dotyczące produktów. Co to mebli, to był to strzał w 10! Narożnik i kanapa zostały już przetestowane oraz są używane codziennie i powiem jedno: dawno się tak nie wysypiałam. Zamówione przeze mnie kanapy są bardzo dobrej jakości i świetnie się prezentują. Każdy kto widział je na żywo jest zaskoczony ich atrakcyjną ceną, już kilka osób zapisało sobie adres sklepu. Podsumowując cały proces zamówienia przebiegł rewelacyjnie, nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń, oby więcej takich firm. Gorąco polecam.
Super! Super! Super! Dziękuję za przyspieszenie terminu :) Polecam
Dziękuję za wzorową transakcję Wszystko sprawnie nawet w czasie epidemii, a oczekiwanie 3 tygodnie to szybkość błsykawicy w porównaniu z BRW czy Agatą. (usunięte przez administratora)!
Nie zawsze towar który zakupujemy przychodzi bez wady. To co kupujemy jest składane przez maszyny lub ludzi i trzeba brać poprawkę na ewentualne błędy. (to tak na marginesie negatywnych wypowiedzi dot. jakości) Natomiast chciałbym wystawić Państwu 5* a nawet 6* tym bardziej, że zakup był wykonywany w trudnym dla nas czasie komunikacji jakim jest COVID 19. Na tą ocenę składa się nie tylko kompetentność osoby która przyjmowała zamówienie (rozpoznała potrzebę klienta oraz pomogła dobrać tkaninę) ale również uprzejmość i życzliwość Pana kierowcy,który kanapę dostarczył i podpowiedział jak ją zmontować. Kanapa jest wykonana solidnie a montaż nie sprawiał problemu. Jest tylko jedna uwaga: śruby do przykręcenia boków powinny być o ok 0,5cm dłuższe. Podoba mi się taka współpraca i z przyjemnością będę Państwa firmę polecać.
Nie rozumiem tych złych opinii. Kupiłam mebel za 740zł z dostawą. Czekałam 3 tygodnie. Przyjechał, zmontowałam i używam. Żadnych problemów. I na bank jeszcze raz kupię jak będę potrzebowała Pozdrawiam Panie z BOK - świetnie doradzacie
Czy rozmowa rekrutacyjna w All-Meblo odbywa się również w języku angielskim?
Rozmowy rekrutacyjne prowadzimy w języku polskim- nie dotyczy to stanowisk, w których język jest wymagany
Jakość produktu jest adekwatny do ceny. Niestety jeżeli chodzi o obsługę to tragedia :( Pomimo dopłaty do przyspieszonej realizacji na kanape czekałem miesiąc. Kwota która musiałem zapłacić kurierowi nie miała nic wspólnego z kwota początkowego wyliczenia (oczywiście była wyższa). Po wielu mailach i różnych wersjach skąd różnica w cenie udało się ustalić że mam nadpłatę w wysokości(usunięte przez administratora) zł. Niestety pieniądze do mnie nie dotarły.
Dzień dobry Dziękujemy za wiadomość. Nie za bardzo wiemy jak się odnieść do sytuacji, wszelkie opóźnienia w realizacji zamówień są Państwu przekazywane. Postanowił Pan zaczekać. Przesyłka została wykonana i wysłana w ciągu 14 dni roboczych. Po Pana kontakcie i zweryfikowaniu sytuacji pieniądze zostały zwrócone w ten sam dzień, w którym pisaliśmy. Na odpowiedzi oczekiwał Pan mniej niż godzinę (średnia z odpowiedzi na Pana wiadomości). Prosimy sprawdzić konto, a jeśli przelew nie dotarł skontaktować się z nami bezpośrednio celem wyjaśnienia sprawy- być może podał Pan niewłaściwy numer konta?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w All-Meblo?
Zobacz opinie na temat firmy All-Meblo tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w All-Meblo?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy All-Meblo?
Kandydaci do pracy w All-Meblo napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.