Opinie o All-Meblo w Swarzędz Traugutta 27

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy All-Meblo. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w All-Meblo o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o All-Meblo w Swarzędz Traugutta 27

Marta
Inne

Jestem bardzo niezadowolona z zakupu, obsługi jak też samego mebla. Mebel wykonany jest bardzo niechlujnie. Poduszki wyglądają nieestetycznie, prześwituje każdy kawałeczek wypełnienia, co powoduje że poduszka nie jest gładka tylko na całej powierzchni ma małe wybrzuszenia i "grudki". Mebel nie posiada standardowych uchwytów do łączenia modułów, co znacznie komplikuje montaż. Śruby są za krótkie, ciężko jest go zmontować. Instrukcja obsługi to kawałek pogiętej kartki i radosna twórczość pracownika (odręcznie narysowany obrazek). Obsługa również pozostawia wiele do życzenia. Na moją reklamację odpowiedziano, że wybrałam takie, a nie inne wypełnienie, więc będzie brzydko i kropka. Ustalenia odnośnie tego, że ktoś skontaktuje się dzień przed przyjazdem również nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Ustaliłam termin dopiero po kilku telefonach, wiadomościach na Facebooku i mailach. Kontakt ze sklepem to droga przez mękę. Oczywiście obietnice że ktoś oddzwoni i poinformuje mnie o terminie, to tylko czcze gadanie osób z infolinii. Nikt nie oddzwania. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.

gosc
Inne
@Marta

Moja znajoma, o której pisałem tu, dopiero przez Rzecznika Konsumentów, Sąd i ostatecznie przez Komornika odzyskała zwrot pieniędzy za reklamowaną sofę. Pomimo, że reklamowała natychmiast. Scenariusz reklamacji taki sam, jak tu się czyta w dodanych opiniach. A gdy sprawa trafiła do Sądu to firma twierdziła, że to klient nie współpracował ! (sic!), że coś proponowali..., że chcieli naprawić...itp. Tyle że żadnego pisma potwierdzającego ich rzekome działania nie przedstawili. Sąd nie miał wątpliwości co do winy firmy. Wyrok wydał, a firma nadal uchylała się od zwrotu pieniędzy. Aż do interwencji komornika. To samo mówi za siebie co to za firma. Radzę wszystko dokumentować na piśnie i nie odpuszczać. Żaden uczciwy przedsiębiorca tak nie postępuje. Na dobre imię firmy pracuje się dobrą jakością towaru i dobrymi relacjami z klientami. Tu tego brakuje.

Klient
Inne

Nie polecam firmy, złożyłam reklamację na początku maja mamy już połowę czerwca a sprawa w dalszym ciągu nie została rozwiązana. Otrzymałam jedynie wiadomość zwrotną, że czas na rozwiązanie zgłoszenie to 14 dni. Co w rzeczywistości się nie pokrywa. Po kilku wiadomościach e-mail, kilkunastu telefonach jestem zbywana przez obsługę. Ciągle powtarzają, że już na dniach rozwiążą mój problem. Niestety bezskutecznie. Niestety nie doczekałam się żadnego kontaktu z firmą. Reklamacja została złożona z powodu opóźnienia dostarczenia zamowienia. Brak słów jak traktują klienta.

KLIENT
Inne
@Klient

moja znajoma toczy sprawę reklamacji w sądzie z tą firmą, sąd wydał nakaz zapłaty z odsetkami a oni pomimo to nie wywiązują się z nakazu -to samo mówi za siebie jaka to firm, sprawa jest na etapie komornika ale trafi tez też do mediów. ODRADZAM ZAKUPY W TEJ FIRMIR!!

anonim Nowy wpis
Inne

Ruszą niedługo nowe rekrutacje do firmy? Lata temu szukali tapicerów, chciałbym się teraz załapać. Czy ta stawka, którą wówczas podali w ogłoszeniu, jest nadal aktualna? Było to 5 000–10 000 zł brutto / mies. Kto może liczyć na te górne widełki? Atmosfera w firmie jest rzeczywiście pozytywna?

allmeblo Nowy wpis
Inne
@anonim

Dzień dobry! Tak, będziemy rekrutować. Skontaktuj się z nami jeśli jesteś zainteresowany.

YYYYY Nowy wpis
Inne
@allmeblo

Kiedy te przyjęcia mają nastąpić, jeszcze w ty miesiącu może? Wolne będą etaty dla tapicerów czy może jeszcze coś dodatkowo?

Marta
Inne

Jestem bardzo niezadowolona z zakupu, obsługi jak też samego mebla. Mebel wykonany jest bardzo niechlujnie. Poduszki wyglądają nieestetycznie, prześwituje każdy kawałeczek wypełnienia, co powoduje że poduszka nie jest gładka tylko na całej powierzchni ma małe wybrzuszenia i "grudki". Mebel nie posiada standardowych uchwytów do łączenia modułów, co znacznie komplikuje montaż. Śruby są za krótkie, ciężko jest go zmontować. Instrukcja obsługi to kawałek pogiętej kartki i radosna twórczość pracownika (odręcznie narysowany obrazek). Obsługa również pozostawia wiele do życzenia. Na moją reklamację odpowiedziano, że wybrałam takie, a nie inne wypełnienie, więc będzie brzydko i kropka. Ustalenia odnośnie tego, że ktoś skontaktuje się dzień przed przyjazdem również nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Ustaliłam termin dopiero po kilku telefonach, wiadomościach na Facebooku i mailach. Kontakt ze sklepem to droga przez mękę. Oczywiście obietnice że ktoś oddzwoni i poinformuje mnie o terminie, to tylko czcze gadanie osób z infolinii. Nikt nie oddzwania. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.

anonim
Inne

Nie przesadzasz czasem? Zresztą chciałbym też poznać opinię kogoś z firmy, może jakiegoś pracownika z infolinii, bo zarzucano trudność w kontakcie z firmą. Piszcie, ile dziennie telefonów oraz maili jest do obsługi, oraz jak firma pomaga poprzez proces wdrożenia? Fajnie też, gdybym wiedział jak się ilość pracy ma do zarobków?

gosc Nowy wpis
Inne
@Marta

Moja znajoma, o której pisałem tu, dopiero przez Rzecznika Konsumentów, Sąd i ostatecznie przez Komornika odzyskała zwrot pieniędzy za reklamowaną sofę. Pomimo, że reklamowała natychmiast. Scenariusz reklamacji taki sam, jak tu się czyta w dodanych opiniach. A gdy sprawa trafiła do Sądu to firma twierdziła, że to klient nie współpracował ! (sic!), że coś proponowali..., że chcieli naprawić...itp. Tyle że żadnego pisma potwierdzającego ich rzekome działania nie przedstawili. Sąd nie miał wątpliwości co do winy firmy. Wyrok wydał, a firma nadal uchylała się od zwrotu pieniędzy. Aż do interwencji komornika. To samo mówi za siebie co to za firma. Radzę wszystko dokumentować na piśnie i nie odpuszczać. Żaden uczciwy przedsiębiorca tak nie postępuje. Na dobre imię firmy pracuje się dobrą jakością towaru i dobrymi relacjami z klientami. Tu tego brakuje.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Czy firma aktualnie poszukuje pracowników? Jeśli tak to na jakie stanowiska?

anonim
Inne

Duża kasa, to znaczy ile? I czy tu da się awansować? Podpisujesz się, jako kierownik, ale czy sam też zaczynałeś od tych najprostszych, wspomnianych przez siebie prac?

Klient
Inne

Nie polecam firmy, złożyłam reklamację na początku maja mamy już połowę czerwca a sprawa w dalszym ciągu nie została rozwiązana. Otrzymałam jedynie wiadomość zwrotną, że czas na rozwiązanie zgłoszenie to 14 dni. Co w rzeczywistości się nie pokrywa. Po kilku wiadomościach e-mail, kilkunastu telefonach jestem zbywana przez obsługę. Ciągle powtarzają, że już na dniach rozwiążą mój problem. Niestety bezskutecznie. Niestety nie doczekałam się żadnego kontaktu z firmą. Reklamacja została złożona z powodu opóźnienia dostarczenia zamowienia. Brak słów jak traktują klienta.

anonim
Inne
@Klient

Ktoś właśnie też wspominał, że kontakt z firmą raczej utrudniony. Ja chciałam się tutaj starać o pracę w obsłudze klienta właśnie ale teraz się zastanawiam czy w ogóle kogoś zatrudnia. Bo skoro kontakt słaby to może ograniczaja się do minimum pracowników? Ktoś pracował może?

KLIENT
Inne
@Klient

moja znajoma toczy sprawę reklamacji w sądzie z tą firmą, sąd wydał nakaz zapłaty z odsetkami a oni pomimo to nie wywiązują się z nakazu -to samo mówi za siebie jaka to firm, sprawa jest na etapie komornika ale trafi tez też do mediów. ODRADZAM ZAKUPY W TEJ FIRMIR!!

Tapicer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniłem, umówiłem wizytę, porozmawiałem z szefem, zaproponowano mi wynagrodzenie.

Pytania

Pytali o doświadczenie, okres próbny 3 miesiące po czym umowa o pracę na czas nieokreślony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Swarzędz
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Brukarz
Swarzędz
Zakład Drogowy Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Monika Kozłowska
Inne

Polecam Panie procujące w biurze. Szybko rozwiązują problemy, wyczerpująco odpowiadają na wszystkie zadanie pytania. Ogromna wiedza i chęć pomocy. Produkt prezentuje się finalnie świetnie. Polecam

Pan
Inne
@Monika Kozłowska

Często tam Pani bywa? Bo jeśli raz, to pozwolę sobie poczekać na opinię kogoś, kto tam pracuje. Jeśli natomiast jest Pani stałą bywalczynią, to może wie coś o tym, czy wiedza Pań z obsługi jest zasługą ich osobistego zaangażowania, czy może firma jakoś im pomaga, poprzez szkolenia? I na ile ich wiedza oraz postawa wobec klienta jest doceniana przez pracodawcę, premiami chociażby?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa All-Meblo w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Justyna
Inne

Sporo osób tu chwili firmę. Jak z drugiej strony wygląda sytuacja? Jak się pracuje przy obsłudze klienta? Jak z warunkami zatrudnienia? Jest stabilinie?

Weronika K. Kielce
Inne

Polecam zakup w sklepie almeblo. Model KANAPA CLEO bardzo jestem zadowolona, wyglada pięknie a. wypełnienie ze sprężyna jest naprawdę wygodne dla całej rodzinki. Obsługa profesjonalna i bardzo mila, w nowym roku cieszę się już nowym meblem :) Dziękuję i serdecznie polecam! pozdrawiam, Weronika

Marzena
Inne

Polecam zarówno sklep jak i produkt. Beez problemów doręczone zamówienie.

Filip
Inne

Polecam sofę Grande. Sprawdzaliśmy podobne modele w internecie i wszędzie różnica w cenie wynosiła ponad 2 tysiące złotych!!! Szybsza realizacja niż w innych sklepach, pomocna obsluga. Jakość sofy bardzo dobra. Polecam

Jan

Jestem bardzo zadowolony z jakości zamówionego narożnika. Pierwszy raz kupowałam mebel przez internet więc trochę się obawiałem, jednak nie potrzebnie. obsługa klienta super! Narożnik bardzo wygodny. Śpi się na nim doskonale - dawno się tak nie wysypiałem. Produkt jest bardzo dobrej jakości i świetnie się prezentuje. Cały proces zamówienia przebiegł rewelacyjnie, nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń, oby więcej takich firm. Gorąco polecam sklep ALLMEBLO.

2
allmeblo
@Jan

Dziękujemy :)

Kasia
Inne
 Pytanie
@Jan

Dzień dobry chcę zakupić narożnik w tej firmie, czy po prawie roku użytkowania przez Pana, ma Pan jakieś zastrzeżenia?

Jan
Inne
@Kasia

Opinie pisałem po pół roku użytkowania. Mebel cały czas spełnia swoją funkcję. Od samego początku nie miałem żadnych problemów zarówno z obsługą jak i produktem. Nie żałuję zakupu. Zamierzam zakupić wkrótce mebel do drugiego pokoju.

Pracodawca

@Jan

Dziękujemy Panie Janie i zapraszamy do zakupu

Ania
Inne
@Kasia

(usunięte przez administratora)Zero kontaktu telefonicznego. Nie polecam

13

Pracodawca

@Ania

Dziękujemy za Twoja wiadomość. Niestety nie zostawiłaś podpisu więc nie jesteśmy w stanie zweryfikować prawdziwości Twojego komentarza. Skontaktuj się z nami przez email oddzwonimy.

Grażyna Wejnert
Inne
@Jan

Polecam obsługę w tej firmie. Zwłaszcza teraz jak po moim zgłoszeniu (pewnie nie było to jedyne) zwolniono Panią Agnieszkę. Bardzo zagmatwany kontakt z jej strony, obiecywała oddzwaniać, nie oddzwaniała i nie odbierała telefonów. Jakaś katastrofa. Teraz BOK działa o niebo lepiej. Cieszę się, że opinie klientów są brane pod uwagę. Bardzo polecam Panią Maję, która wyprowadziła nas z patowej sytuacji. Pozdrawiam całą firmę!

Bogdan
Inne
@Grażyna Wejnert

Rozumiem że nie byłaś zadowolona z obsługi klienta ale chwalenie się że kogoś przez ciebie zwolnili raczej nie jest w dobrym tonie. O co chodziło z tą patową sytuacją? Powiesz coś więcej?

Grażyna Wejnert
Inne
@Bogdan

Już Ci piszę. Pani Agnieszka mimo, że termin realizacji minął zwodziła mnie, obiecywała, że już zaraz wysyłka, że oddzwoni, później zablokowała mój numer, nie szło się połączyć, a emaile usuwała- nie otrzymywałam odpowiedzi żadnej!!! Po napisaniu skargi na główny email po 3 dniach Pani Maja podjęła ze mną kontakt. Okazało się, że duża część zamówień nie była w ogóle przekazana na produkcję przez Panią Agnieszkę - w tym moje!!!! Bardzo mi się spieszyło, a Pani Maja robiła wszystko, żeby te zamówienia jak najszybciej wrzucić do planu produkcyjnego. Gdyby nie ona to pewnie bym czekała z 3 miesiące. Z tego co się dowiedziałam, to nie pierwsza taka sytuacja z tym pracownikiem. I szczerze bardzo się cieszę, że firma dba o kontakt z klientem i wsłuchuje się w to, co ma klient do powiedzenia. A to, że została zwolniona to zapewne nie przez jedno zgłoszenie. W moim odczuciu firmę polecam.

Ona
Inne
@Bogdan

Ja nie rozumiem takiego zachowania.

Polak
Były pracownik
@Grażyna Wejnert

Ta firma to krem z garazu robiący meble z odpadów. Odpowiada wam ta sama osoba a jest to zona właściciela która robi was w jajo żadna maja żadna Agnieszka (usunięte przez administratora)

2
Grażyna Wejnert
Inne
 Pytanie
@Polak

Dziwne to co napisałeś. Ma jakiś modulator głosu? Przecież wiem że rozmawiałam z różnymi osobami. Chcesz ze mnie zrobić wariatkę???

Mariusz

Otrzymałem narożnik który kurier uszkodził Jestem pod wielkim wrażeniem sprawnej obsługi Po zgłoszeniu email i wysłaniu zdjęć Pani Agnieszka zadzwoniła do mnie żeby się upewnić czy dobrze zrozumiała moje uwagi i przyjęła reklamację Nie musiałem czekać na odpowiedzi nie wiadomo ile. Dostałem już w ten sam dzień. Elementy dotarły w ciągu 2 tygodni Polecam

5
allmeblo
Inne
@Mariusz

Dziękujemy za opinię i cieszymy się, że sprostaliśmy :)

Mariusz
Inne

Nie zgadzam się z Tobą w tej kwestii bo mam całkiem inne doświadczenie. Rzeczowo bez zbednych formalności. Ustaliłem wszystko telefonicznie Nawet nic nie musiałem odsyłac na reklamację Przysłali nowe Pani bardzo miła zadzwoniła wyjaśniła Razem po wysłaniu zdjęć zidentyfikowaliśmy elementy które mi przysłali Nie znam Twojego przypadku ale szczerze wątpię że przy normalnym podejściu byłoby coś nie tak z ich strony Mój brat też zamawiał Żadnych problemów

Marysia
Inne
@Mariusz

Tak, fachowo i bez problemów Polecam

allmeblo
Pracownik
@Marysia

Dziękujemy za opinie

Marika Skala
Inne
@Mariusz

Potwierdzam również. Reklamacja uznana bez problemów. Dziękuję za błyskawiczne załatwienie sprawy.

Alicja
Inne
@Marika Skala

To ekstra, że nie ma problemów z reklamacją. I co, jak reklamacja została uznana to dostałaś nowy produkt, czy jak to wyglądało? ;-)

Monika
Inne

Polecam meble jak i obsługę

Iwona
Inne

Miło czytać jak tyle klientów chwali firmę, ale co na to pracownicy? Warunki w firmie tez takie kolorowe? :)

Marzena

Dobra jakość, solidne i dokładne wykończenie w niskiej cenie. Polecam!

allmeblo
Inne
@Marzena

Dziękujemy za opinię :)

Natalia
Inne
@Marzena

Zgadzam się Super podejście do klienta Polecam

Lidia K
Inne
@Marzena

polecam firme super ludzie i mebl;e

Monika Dyzma
Inne
@allmeblo

Nie macie za co dziękować. Ja też potwierdzam że super się u Was kupuje :)

Monika Dyzma
Inne

Polecam. Świetnej jakości meble. Kupiłam sofę Paco na sprężynach. Idealnie dopasowana twardość do spania. Dziękuję Pani Maji za pomoc w wyborze tkaniny. Pzdr Monika

Bogdan
Inne
@Monika Dyzma

Jak wygląda kwestia dostawy?

Monika Dyzma
Inne
@Bogdan

U mnie przywoził taki miły Pan jakąś spedycją ale z tego co się dowiadywałam wcześniej to kurier Schenker.

Michał Okupnik
Inne

Jestem zaskoczony jakością wykonania, biorąc pod uwagę tak niską cenę. Owszem, można dopatrzeć się drobnych niedokładności, ale tylko w miejscach, które i tak nie są widoczne podczas normalnej eksploatacji. Nie wiem jak wersja podstawowa, ale wersja ze sprężynami oraz z materiałem Sawana robi świetne wrażenie wizualne oraz idealną (dla mnie ) twardość. Narożnik podzielony na 6 części, które bez problemu może przenieść 1 osoba, bezpiecznie zapakowane. Montaż bajecznie prosty, intuicyjny, instrukcja obsługi zbędna. Sam, bez pomocy rozpakowałem i złożyłem w 35 minut. Wkrętarka bardzo pomaga, trzeba wkręcić 6 wkrętów. Elementy po zmontowaniu ciasno spasowane: trzeba włożyć nieco wysiłku podczas rozkładania, ale przynajmniej nic nie odstaje, nie lata, nie ma szpar. Jedyny niepokój budzi część wysuwana: kółko z tworzywa sztucznego "jeździ" po drewnianej listwie. W końcu kiedyś ją wygniecie. Można było nakleić/przybić pasek tworzywa sztucznego lub metalu aby kółko miało "twardziej". Przykręcę aluminiowy płaskownik 1-2 mm Dla estetów, poduszki z wypełnieniem ze ścinków gąbki trochę "kanciaste", trzeba było zamówić silikonowe, mądry Polak po szkodzie ;) Dla "normalnych" ludzi, poduszki są OK ;) Narożnik zaskakująco lekki, przekonam się czy nie będzie jeździł po pokoju.

allmeblo
Pracownik
@Michał Okupnik

Dziękujemy za opinie :)

Marek Dobosz
Kandydat

Polecam. Pierwszy raz się spotykam z takim podejściem, że firma odpisuje na każde zgłoszenie w sprawie pracy. Aplikowałem na 3 stanowiska, w każdym zgłoszeniu, czy odrzucone, czy dalszy etap uzyskałem informację i nic nie pozostało bez odpowiedzi. Teraz jeszcze rozmowa kwalifikacyjna i liczę, że będzie równie pozytywnie.

2

Pracodawca

@Marek Dobosz

Dziękujemy za miłe słowa :)

krzysztof sołacz
Kandydat
 Pytanie
@Marek Dobosz

Dzień dobry Czy dostałeś pracę? Możesz coś napisać jak wygląda praca i jakie warunki?

starlajt
Pracownik

ŚWIETNY KONTAKT Z FIRMĄ. MEGA MIŁA I KOMPETENTNA OBSŁUGA. POLECAM

allmeblo
Pracownik
@starlajt

Dziękujemy za miłe słowa :)

Marysia
Inne
@allmeblo

Zgadzam się Bardzo polecam obsługę

Agnieszka
Inne
@Marysia

Ja również. Zwłaszcza Pani Maja jest taka że ach!

Ofelia
Inne
@Agnieszka

Dzień dobry Polecam z całego serca Panią Maję. Pomoże z wyborem materiału, wypełnienia. Kupiliśmy narożnik prego na sprężynach bonell i w materiale pegaz. Nic nie wsiąka, a sprężyny bardzo wygodne. Dziękujemy i będziemy polecać.

Pracodawca

 Aktualność
Poszukujemy pracowników na stanowiska:
1. Krojczy:
do obowiązków pracownika będzie należeć zamawianie tkaniny, samodzielne krojenie mebli oraz praca w zespole
2. Kierowca/kupiec:
do obowiązków pracownika będzie należeć kontakt z klientem, dostawa mebli na terenie kraju oraz zakup komponentów i dowóz ich na produkcję
3. Tapicer:
do obowiązków pracownika będzie należeć tapicerowanie mebli, montaż, sprawdzenie

Zapraszamy do kontaktu
Michał
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry W jaki sposób zgłosić kandydaturę na stanowisko tapicer?

Pracodawca

@Michał

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer 613078089 lub o wysłanie zgłoszenia w wiadomości email na adres allmeblo2012@gmail.com

Zuzanna Tomska
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry Czy potrzebują Państwo do pracy do biura? Chętnie złożę aplikacje.

Pracodawca

@Zuzanna Tomska

Dzień dobry W tym momencie nie prowadzimy aplikacji na powyższe stanowisko. Prosimy obserwować nasz profil, jeśli pojawi się taka oferta zapraszamy serdecznie. Pozdrawiamy

Marek
Inne
 Pytanie

Czy potrzebują Państwo w tym momencie tapicerów i stolarzy? Mam przyjacół z Ukrainy którzy szukają pracy.

Zofia L
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry Czy potrzebują Państwo do prac biurowych? Może być online :)

Zostaw merytoryczną opinię o All-Meblo - Swarzędz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w All-Meblo?

    Zobacz opinie na temat firmy All-Meblo tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w All-Meblo?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy All-Meblo?

    Kandydaci do pracy w All-Meblo napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
All-Meblo
Przejdź do nowych opinii