Jestem bardzo niezadowolona z zakupu, obsługi jak też samego mebla. Mebel wykonany jest bardzo niechlujnie. Poduszki wyglądają nieestetycznie, prześwituje każdy kawałeczek wypełnienia, co powoduje że poduszka nie jest gładka tylko na całej powierzchni ma małe wybrzuszenia i "grudki". Mebel nie posiada standardowych uchwytów do łączenia modułów, co znacznie komplikuje montaż. Śruby są za krótkie, ciężko jest go zmontować. Instrukcja obsługi to kawałek pogiętej kartki i radosna twórczość pracownika (odręcznie narysowany obrazek). Obsługa również pozostawia wiele do życzenia. Na moją reklamację odpowiedziano, że wybrałam takie, a nie inne wypełnienie, więc będzie brzydko i kropka. Ustalenia odnośnie tego, że ktoś skontaktuje się dzień przed przyjazdem również nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Ustaliłam termin dopiero po kilku telefonach, wiadomościach na Facebooku i mailach. Kontakt ze sklepem to droga przez mękę. Oczywiście obietnice że ktoś oddzwoni i poinformuje mnie o terminie, to tylko czcze gadanie osób z infolinii. Nikt nie oddzwania. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.
Moja znajoma, o której pisałem tu, dopiero przez Rzecznika Konsumentów, Sąd i ostatecznie przez Komornika odzyskała zwrot pieniędzy za reklamowaną sofę. Pomimo, że reklamowała natychmiast. Scenariusz reklamacji taki sam, jak tu się czyta w dodanych opiniach. A gdy sprawa trafiła do Sądu to firma twierdziła, że to klient nie współpracował ! (sic!), że coś proponowali..., że chcieli naprawić...itp. Tyle że żadnego pisma potwierdzającego ich rzekome działania nie przedstawili. Sąd nie miał wątpliwości co do winy firmy. Wyrok wydał, a firma nadal uchylała się od zwrotu pieniędzy. Aż do interwencji komornika. To samo mówi za siebie co to za firma. Radzę wszystko dokumentować na piśnie i nie odpuszczać. Żaden uczciwy przedsiębiorca tak nie postępuje. Na dobre imię firmy pracuje się dobrą jakością towaru i dobrymi relacjami z klientami. Tu tego brakuje.
Nie polecam firmy, złożyłam reklamację na początku maja mamy już połowę czerwca a sprawa w dalszym ciągu nie została rozwiązana. Otrzymałam jedynie wiadomość zwrotną, że czas na rozwiązanie zgłoszenie to 14 dni. Co w rzeczywistości się nie pokrywa. Po kilku wiadomościach e-mail, kilkunastu telefonach jestem zbywana przez obsługę. Ciągle powtarzają, że już na dniach rozwiążą mój problem. Niestety bezskutecznie. Niestety nie doczekałam się żadnego kontaktu z firmą. Reklamacja została złożona z powodu opóźnienia dostarczenia zamowienia. Brak słów jak traktują klienta.
moja znajoma toczy sprawę reklamacji w sądzie z tą firmą, sąd wydał nakaz zapłaty z odsetkami a oni pomimo to nie wywiązują się z nakazu -to samo mówi za siebie jaka to firm, sprawa jest na etapie komornika ale trafi tez też do mediów. ODRADZAM ZAKUPY W TEJ FIRMIR!!
Ruszą niedługo nowe rekrutacje do firmy? Lata temu szukali tapicerów, chciałbym się teraz załapać. Czy ta stawka, którą wówczas podali w ogłoszeniu, jest nadal aktualna? Było to 5 000–10 000 zł brutto / mies. Kto może liczyć na te górne widełki? Atmosfera w firmie jest rzeczywiście pozytywna?
Jestem bardzo niezadowolona z zakupu, obsługi jak też samego mebla. Mebel wykonany jest bardzo niechlujnie. Poduszki wyglądają nieestetycznie, prześwituje każdy kawałeczek wypełnienia, co powoduje że poduszka nie jest gładka tylko na całej powierzchni ma małe wybrzuszenia i "grudki". Mebel nie posiada standardowych uchwytów do łączenia modułów, co znacznie komplikuje montaż. Śruby są za krótkie, ciężko jest go zmontować. Instrukcja obsługi to kawałek pogiętej kartki i radosna twórczość pracownika (odręcznie narysowany obrazek). Obsługa również pozostawia wiele do życzenia. Na moją reklamację odpowiedziano, że wybrałam takie, a nie inne wypełnienie, więc będzie brzydko i kropka. Ustalenia odnośnie tego, że ktoś skontaktuje się dzień przed przyjazdem również nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Ustaliłam termin dopiero po kilku telefonach, wiadomościach na Facebooku i mailach. Kontakt ze sklepem to droga przez mękę. Oczywiście obietnice że ktoś oddzwoni i poinformuje mnie o terminie, to tylko czcze gadanie osób z infolinii. Nikt nie oddzwania. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.
Nie przesadzasz czasem? Zresztą chciałbym też poznać opinię kogoś z firmy, może jakiegoś pracownika z infolinii, bo zarzucano trudność w kontakcie z firmą. Piszcie, ile dziennie telefonów oraz maili jest do obsługi, oraz jak firma pomaga poprzez proces wdrożenia? Fajnie też, gdybym wiedział jak się ilość pracy ma do zarobków?
Moja znajoma, o której pisałem tu, dopiero przez Rzecznika Konsumentów, Sąd i ostatecznie przez Komornika odzyskała zwrot pieniędzy za reklamowaną sofę. Pomimo, że reklamowała natychmiast. Scenariusz reklamacji taki sam, jak tu się czyta w dodanych opiniach. A gdy sprawa trafiła do Sądu to firma twierdziła, że to klient nie współpracował ! (sic!), że coś proponowali..., że chcieli naprawić...itp. Tyle że żadnego pisma potwierdzającego ich rzekome działania nie przedstawili. Sąd nie miał wątpliwości co do winy firmy. Wyrok wydał, a firma nadal uchylała się od zwrotu pieniędzy. Aż do interwencji komornika. To samo mówi za siebie co to za firma. Radzę wszystko dokumentować na piśnie i nie odpuszczać. Żaden uczciwy przedsiębiorca tak nie postępuje. Na dobre imię firmy pracuje się dobrą jakością towaru i dobrymi relacjami z klientami. Tu tego brakuje.
Czy firma aktualnie poszukuje pracowników? Jeśli tak to na jakie stanowiska?
Duża kasa, to znaczy ile? I czy tu da się awansować? Podpisujesz się, jako kierownik, ale czy sam też zaczynałeś od tych najprostszych, wspomnianych przez siebie prac?
Nie polecam firmy, złożyłam reklamację na początku maja mamy już połowę czerwca a sprawa w dalszym ciągu nie została rozwiązana. Otrzymałam jedynie wiadomość zwrotną, że czas na rozwiązanie zgłoszenie to 14 dni. Co w rzeczywistości się nie pokrywa. Po kilku wiadomościach e-mail, kilkunastu telefonach jestem zbywana przez obsługę. Ciągle powtarzają, że już na dniach rozwiążą mój problem. Niestety bezskutecznie. Niestety nie doczekałam się żadnego kontaktu z firmą. Reklamacja została złożona z powodu opóźnienia dostarczenia zamowienia. Brak słów jak traktują klienta.
Ktoś właśnie też wspominał, że kontakt z firmą raczej utrudniony. Ja chciałam się tutaj starać o pracę w obsłudze klienta właśnie ale teraz się zastanawiam czy w ogóle kogoś zatrudnia. Bo skoro kontakt słaby to może ograniczaja się do minimum pracowników? Ktoś pracował może?
moja znajoma toczy sprawę reklamacji w sądzie z tą firmą, sąd wydał nakaz zapłaty z odsetkami a oni pomimo to nie wywiązują się z nakazu -to samo mówi za siebie jaka to firm, sprawa jest na etapie komornika ale trafi tez też do mediów. ODRADZAM ZAKUPY W TEJ FIRMIR!!
Zadzwoniłem, umówiłem wizytę, porozmawiałem z szefem, zaproponowano mi wynagrodzenie.
Pytali o doświadczenie, okres próbny 3 miesiące po czym umowa o pracę na czas nieokreślony
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Polecam Panie procujące w biurze. Szybko rozwiązują problemy, wyczerpująco odpowiadają na wszystkie zadanie pytania. Ogromna wiedza i chęć pomocy. Produkt prezentuje się finalnie świetnie. Polecam
Często tam Pani bywa? Bo jeśli raz, to pozwolę sobie poczekać na opinię kogoś, kto tam pracuje. Jeśli natomiast jest Pani stałą bywalczynią, to może wie coś o tym, czy wiedza Pań z obsługi jest zasługą ich osobistego zaangażowania, czy może firma jakoś im pomaga, poprzez szkolenia? I na ile ich wiedza oraz postawa wobec klienta jest doceniana przez pracodawcę, premiami chociażby?
Jaki jest wkład kierownictwa All-Meblo w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Sporo osób tu chwili firmę. Jak z drugiej strony wygląda sytuacja? Jak się pracuje przy obsłudze klienta? Jak z warunkami zatrudnienia? Jest stabilinie?
Polecam zakup w sklepie almeblo. Model KANAPA CLEO bardzo jestem zadowolona, wyglada pięknie a. wypełnienie ze sprężyna jest naprawdę wygodne dla całej rodzinki. Obsługa profesjonalna i bardzo mila, w nowym roku cieszę się już nowym meblem :) Dziękuję i serdecznie polecam! pozdrawiam, Weronika
Polecam zarówno sklep jak i produkt. Beez problemów doręczone zamówienie.
Polecam sofę Grande. Sprawdzaliśmy podobne modele w internecie i wszędzie różnica w cenie wynosiła ponad 2 tysiące złotych!!! Szybsza realizacja niż w innych sklepach, pomocna obsluga. Jakość sofy bardzo dobra. Polecam
Jestem bardzo zadowolony z jakości zamówionego narożnika. Pierwszy raz kupowałam mebel przez internet więc trochę się obawiałem, jednak nie potrzebnie. obsługa klienta super! Narożnik bardzo wygodny. Śpi się na nim doskonale - dawno się tak nie wysypiałem. Produkt jest bardzo dobrej jakości i świetnie się prezentuje. Cały proces zamówienia przebiegł rewelacyjnie, nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń, oby więcej takich firm. Gorąco polecam sklep ALLMEBLO.
Dzień dobry chcę zakupić narożnik w tej firmie, czy po prawie roku użytkowania przez Pana, ma Pan jakieś zastrzeżenia?
Opinie pisałem po pół roku użytkowania. Mebel cały czas spełnia swoją funkcję. Od samego początku nie miałem żadnych problemów zarówno z obsługą jak i produktem. Nie żałuję zakupu. Zamierzam zakupić wkrótce mebel do drugiego pokoju.
Dziękujemy za Twoja wiadomość. Niestety nie zostawiłaś podpisu więc nie jesteśmy w stanie zweryfikować prawdziwości Twojego komentarza. Skontaktuj się z nami przez email oddzwonimy.
Polecam obsługę w tej firmie. Zwłaszcza teraz jak po moim zgłoszeniu (pewnie nie było to jedyne) zwolniono Panią Agnieszkę. Bardzo zagmatwany kontakt z jej strony, obiecywała oddzwaniać, nie oddzwaniała i nie odbierała telefonów. Jakaś katastrofa. Teraz BOK działa o niebo lepiej. Cieszę się, że opinie klientów są brane pod uwagę. Bardzo polecam Panią Maję, która wyprowadziła nas z patowej sytuacji. Pozdrawiam całą firmę!
Rozumiem że nie byłaś zadowolona z obsługi klienta ale chwalenie się że kogoś przez ciebie zwolnili raczej nie jest w dobrym tonie. O co chodziło z tą patową sytuacją? Powiesz coś więcej?
Już Ci piszę. Pani Agnieszka mimo, że termin realizacji minął zwodziła mnie, obiecywała, że już zaraz wysyłka, że oddzwoni, później zablokowała mój numer, nie szło się połączyć, a emaile usuwała- nie otrzymywałam odpowiedzi żadnej!!! Po napisaniu skargi na główny email po 3 dniach Pani Maja podjęła ze mną kontakt. Okazało się, że duża część zamówień nie była w ogóle przekazana na produkcję przez Panią Agnieszkę - w tym moje!!!! Bardzo mi się spieszyło, a Pani Maja robiła wszystko, żeby te zamówienia jak najszybciej wrzucić do planu produkcyjnego. Gdyby nie ona to pewnie bym czekała z 3 miesiące. Z tego co się dowiedziałam, to nie pierwsza taka sytuacja z tym pracownikiem. I szczerze bardzo się cieszę, że firma dba o kontakt z klientem i wsłuchuje się w to, co ma klient do powiedzenia. A to, że została zwolniona to zapewne nie przez jedno zgłoszenie. W moim odczuciu firmę polecam.
Ta firma to krem z garazu robiący meble z odpadów. Odpowiada wam ta sama osoba a jest to zona właściciela która robi was w jajo żadna maja żadna Agnieszka (usunięte przez administratora)
Dziwne to co napisałeś. Ma jakiś modulator głosu? Przecież wiem że rozmawiałam z różnymi osobami. Chcesz ze mnie zrobić wariatkę???
Otrzymałem narożnik który kurier uszkodził Jestem pod wielkim wrażeniem sprawnej obsługi Po zgłoszeniu email i wysłaniu zdjęć Pani Agnieszka zadzwoniła do mnie żeby się upewnić czy dobrze zrozumiała moje uwagi i przyjęła reklamację Nie musiałem czekać na odpowiedzi nie wiadomo ile. Dostałem już w ten sam dzień. Elementy dotarły w ciągu 2 tygodni Polecam
Nie zgadzam się z Tobą w tej kwestii bo mam całkiem inne doświadczenie. Rzeczowo bez zbednych formalności. Ustaliłem wszystko telefonicznie Nawet nic nie musiałem odsyłac na reklamację Przysłali nowe Pani bardzo miła zadzwoniła wyjaśniła Razem po wysłaniu zdjęć zidentyfikowaliśmy elementy które mi przysłali Nie znam Twojego przypadku ale szczerze wątpię że przy normalnym podejściu byłoby coś nie tak z ich strony Mój brat też zamawiał Żadnych problemów
Potwierdzam również. Reklamacja uznana bez problemów. Dziękuję za błyskawiczne załatwienie sprawy.
To ekstra, że nie ma problemów z reklamacją. I co, jak reklamacja została uznana to dostałaś nowy produkt, czy jak to wyglądało? ;-)
Polecam meble jak i obsługę
Miło czytać jak tyle klientów chwali firmę, ale co na to pracownicy? Warunki w firmie tez takie kolorowe? :)
Dobra jakość, solidne i dokładne wykończenie w niskiej cenie. Polecam!
Polecam. Świetnej jakości meble. Kupiłam sofę Paco na sprężynach. Idealnie dopasowana twardość do spania. Dziękuję Pani Maji za pomoc w wyborze tkaniny. Pzdr Monika
U mnie przywoził taki miły Pan jakąś spedycją ale z tego co się dowiadywałam wcześniej to kurier Schenker.
Jestem zaskoczony jakością wykonania, biorąc pod uwagę tak niską cenę. Owszem, można dopatrzeć się drobnych niedokładności, ale tylko w miejscach, które i tak nie są widoczne podczas normalnej eksploatacji. Nie wiem jak wersja podstawowa, ale wersja ze sprężynami oraz z materiałem Sawana robi świetne wrażenie wizualne oraz idealną (dla mnie ) twardość. Narożnik podzielony na 6 części, które bez problemu może przenieść 1 osoba, bezpiecznie zapakowane. Montaż bajecznie prosty, intuicyjny, instrukcja obsługi zbędna. Sam, bez pomocy rozpakowałem i złożyłem w 35 minut. Wkrętarka bardzo pomaga, trzeba wkręcić 6 wkrętów. Elementy po zmontowaniu ciasno spasowane: trzeba włożyć nieco wysiłku podczas rozkładania, ale przynajmniej nic nie odstaje, nie lata, nie ma szpar. Jedyny niepokój budzi część wysuwana: kółko z tworzywa sztucznego "jeździ" po drewnianej listwie. W końcu kiedyś ją wygniecie. Można było nakleić/przybić pasek tworzywa sztucznego lub metalu aby kółko miało "twardziej". Przykręcę aluminiowy płaskownik 1-2 mm Dla estetów, poduszki z wypełnieniem ze ścinków gąbki trochę "kanciaste", trzeba było zamówić silikonowe, mądry Polak po szkodzie ;) Dla "normalnych" ludzi, poduszki są OK ;) Narożnik zaskakująco lekki, przekonam się czy nie będzie jeździł po pokoju.
Polecam. Pierwszy raz się spotykam z takim podejściem, że firma odpisuje na każde zgłoszenie w sprawie pracy. Aplikowałem na 3 stanowiska, w każdym zgłoszeniu, czy odrzucone, czy dalszy etap uzyskałem informację i nic nie pozostało bez odpowiedzi. Teraz jeszcze rozmowa kwalifikacyjna i liczę, że będzie równie pozytywnie.
Dzień dobry Czy dostałeś pracę? Możesz coś napisać jak wygląda praca i jakie warunki?
ŚWIETNY KONTAKT Z FIRMĄ. MEGA MIŁA I KOMPETENTNA OBSŁUGA. POLECAM
Dzień dobry Polecam z całego serca Panią Maję. Pomoże z wyborem materiału, wypełnienia. Kupiliśmy narożnik prego na sprężynach bonell i w materiale pegaz. Nic nie wsiąka, a sprężyny bardzo wygodne. Dziękujemy i będziemy polecać.
1. Krojczy:
do obowiązków pracownika będzie należeć zamawianie tkaniny, samodzielne krojenie mebli oraz praca w zespole
2. Kierowca/kupiec:
do obowiązków pracownika będzie należeć kontakt z klientem, dostawa mebli na terenie kraju oraz zakup komponentów i dowóz ich na produkcję
3. Tapicer:
do obowiązków pracownika będzie należeć tapicerowanie mebli, montaż, sprawdzenie
Zapraszamy do kontaktu
Dzień dobry W jaki sposób zgłosić kandydaturę na stanowisko tapicer?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer 613078089 lub o wysłanie zgłoszenia w wiadomości email na adres allmeblo2012@gmail.com
Dzień dobry Czy potrzebują Państwo do pracy do biura? Chętnie złożę aplikacje.
Dzień dobry W tym momencie nie prowadzimy aplikacji na powyższe stanowisko. Prosimy obserwować nasz profil, jeśli pojawi się taka oferta zapraszamy serdecznie. Pozdrawiamy
Czy potrzebują Państwo w tym momencie tapicerów i stolarzy? Mam przyjacół z Ukrainy którzy szukają pracy.
Dzień dobry Czy potrzebują Państwo do prac biurowych? Może być online :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w All-Meblo?
Zobacz opinie na temat firmy All-Meblo tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w All-Meblo?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy All-Meblo?
Kandydaci do pracy w All-Meblo napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.