I co z bilansami ?? Z podwyzkami ?? Jak wysokie one sa ??
Cisza w temacie! Przebudowy to już nie jest nawet śmieszne a żałosne. Ważne żeby kupić akcje.
U mnie podwyżka 120 zł brutto. Nie pokorzystam za długo, bo z koncem miesiaca odchodze stad, ide do lepiej platnej pracy.
Hej, jak często takie podwyżki zdarzają się w Auchan? Czy są one przeznaczone dla wszystkich czy trzeba spełnić jakieś określone kryteria aby się na podwyżkę załapać?
Bilanse pracownicze są co rok ale to nie znaczy, że dostaniesz podwyżkę . W 2015 jechałam na rowerze na pasach potrącił mnie samochód zmasakrował mi prawa nogę, szpital operacja i rehabilitacja wszystko to zajęło mi 6 miesięcy.Po powrocie do pracy oczywiście załapałam się na bilans ale podwyżki nie dostałam. Ostatni bilans czerwiec 2020 i podwyżka 160 zł brutto
Nie masz co liczyć na podwyżki, pracownik który wypowie się źle na managera zmieszany jest z(usunięte przez administratora)i nic nie dostajesz. 120 brutto to jakieś 80 zl netto żenada. Nie polecam tej pracy nikomu
Sama jesteś sobie winna! Po pasach się nie jeździ a przeprowadza rower! W 4 klasie podstawówki dziecko to wie,które uczy się przepisów na kartę rowerową. Strach cię spotkać, chyba prawka na samochód nie posiadasz?
TY WIELKI TO MOZE JESZTES ALE Z ROZUM TO MASZ MALUTKI. POCZYTAJ . SOBIE PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO JAK JEST PRZEJSCIE DLA PIESZYCH ZE SCIEZKA ROWEROWA I NIE (usunięte przez administratora) MI TU JAKAS PODSTAWOWKA.
Czesc wszyskim! Czy polecam prace w oszołomie? W żadnym wypadku nie polecam, są plusy i minusy. Ale minusów jest od cholery dużo. * pracownik nie jest w żaden sposób doceniany, *ciągłe przebudowy zderzanie alejek gdzie podkreślam ciężkie moduły ma kobieta przesuwać! Bo nie ma nikogo do pomocy? A później się dziwia ze ktoś idzie na l4 bo ma przepuchline albo coś innego ze zdrowiem? * podziały na grupy przez pandemie. Podział pracowników w taki sposób ze jedna grupa z menadżerem jak jest na zmienie to jest wymyślanie tyle zdań ze 8 h nie starcza i jeszcze przyjdzie i powie ze jest zmęczona. Czym zmęczona piciem kawy w biurze i jedzeniem obiadku bądź ciasteczek? A na drugiej zmianie filar który tak naprawdę jest zwykłym parobkiem jak każdy. *rozmowa menadżerem to jest bezsensowna bo splywa jak po kaczce. *brak ludzi do pracy a ty w jeden dzień masz zrobić strefe, wylozyc w alejce, mapę ,myć półki, końcówki zrobić, daty pilnować. I jeszcze usłyszysz pretęsje ze coś nie jest zrobione! *grafik w kółko zmieniany i dawany pod koniec miesiąca. Kazdy chce sobie coś zaplanować w dni wolne prawda? * a jak ma ktoś przyjechać na wizytacje to sraczka na amen jest. Kazdy musi biegać bo wszyscy ma być idealnie. To jest paranoja jakaś. Jest dużo minusów bym mogła pisać i pisać końca by nie było. Ale najłatwiej piwjddzjec pracownikcjest traktowany jak tania sila robocza bo taka jest prawda niestety. * o pieniądzach to ja się nie wypowiadam. Zapieprzasz jak głupi a go*no dostaniesz. *Plus jest tylko taki ze teraz mamy taki głupi czas ze jest pandemie i ciężko znaleźć pracę. Trzymają mnie tylko pieniądze jak wszystko się uspokoi i będziemy normalnie żyć.(usunięte przez administratora)
Sama praca jest łatwa jeśli chodzi o prace jako kasjer sprzedawca,kontakt z ludźmi i reszta naprawdę super,fajne managery bardzo pomocni i mili.Stała się bardzo nieprzyjemna sytuacji po której stwierdziłam ze nie będę tam pracować.Liniowa Pani Ania czepia się dosłownie o wszystko potrafi być miła ale to raczej rzadko.Pierwsza nieprzyjemna sytuacji była wtedy gdy miałam iść na przerwę a niestety nie mogłam w tej chwili w której ona by chciała bo miałam panią z bardzo dużym rachunkiem prawie na dwa tysięcy. Wiec powiedziałam ze pójdę jak skończę,liniowa wróciła za 5 minut i nie zauważyła ze nadal obsługuje tę samą klientkę,wydarła się do mnie ze teraz zamiast 15 minut przerwy będę miała 5,dobrze ze stał obok mnie kasjer na moje zastępstwo i wytłumaczył jej ze jest to ta sama klientka i ze ja mam duży rachunek,klientka tez się skapnęła ze Pani Ania ma jakieś pretensje do mnie i się spytała jej„czy ona przypadkiem z mężem się nie pokłóciła?”Ja poszłam na przerwę ale odrazu powiedziałam ze idę na 15 minut to już wtedy pani Ania stwierdziła ze to taki „żart był” nie raz zauważyłam ze ona tez wpisując mi przerwę nie pisała ze na przykład wychodzę o 15:45 a tylko o 15:47 dla mnie 2 minuty odgrywają role bo muszę jeszcze dojść do szatni,raz jej zwróciłam uwagę na to ze wpisuje o 2 minuty więcej powiedziała ze na zegarku tak ma.Ale ostatnia kłótnia z panią już było przegięciem zbierałam koszyki i popatrzyłam w telefon na zegar,również miałam dużo nieodebranych smsów bo pracuje w dwóch miejscach nie tylko w Auchan ale nie miałam zamiaru na nie odpisywać czy coś,ja dosłownie tylko spojrzałam pare razy,jedna z kasjerek tez w starzym wieku to zobaczyła mało tego ze mi zwróciła uwagę to jeszcze postanowiła ze musi poinformować o tym liniową. Niestety to była pani Ania bo już się zaczęła jej zmiana,pani Ania pod Koniec dnia wydzierała się do mnie na cały sklep ze nie wolno przez telefon „gadać” fajnie by było na kamerach zobaczyć gdzie ja po nim gadam,czy juz spojrzenie w telefon odbiera się jako gadanie przez niego?To co miałam pod koniec dnia mnie przeraziło totalnie,przyszła do sklepu moja mama na zakupy i gdy stałam obok niej na chwile i właśnie wtedy już się rozliczałam,pani Ania przy mojej mamie wydarła się do mnie ze mam iść natychmiast rozliczać się i zaczęła mówić ze ja chyba nie rozumiem co ona ogółem mówi do mnie.Gdy rozliczałam się pani wczepiła się mnie strasznie o wszystko o to ze stoję o to ze popatrzyłam w telefon o to ze kluce się jeszcze z nią,ja przepraszam bardzo może powinnam była powstrzymać się od kluczenie się z panią ze względu na pani wiek. No ale pani mi powiedziała ze ja jestem bezszczelna nieprzygotowana do pracy,ze chyba pierwszy dzień przyszłam,ze nie powinnam tam ogółem pracować,pare razu pytałam się o co pani chodzi ale ona tłumaczyła się ze „gadam przez telefon” przez który nie gadałam.Powiedziałam pani ze jest arogancka i tyle a ona opuściła głowę gdzieś w zeszyt i cicho powiedziała to ty jesteś arogancką i tępą do tego.To już przesada.Kiedyś Pani Ania zwróciła uwagę koleżance która mnie szkoliła ze siedzi źle na krześle i ma usiąść porządnie bo to tak nie może być.Ale moim zdaniem dziewczyna siedziała normalnie. Już wtedy mi powiedzieli żebym nie zwracała uwagi za bardzo na panią.Nie Raz były jakieś żarty których ja na przykład nie toleruje i nie życzę sobie w swój adres.Brak szacunku do ludzi i tyle.Już nie mówię o tym ze chyba powinni tej osobie wytłumaczyć ze jakby nie było ale nie wolno kłócić się z pracownikiem przy klientach zwłaszcza ze nie było to jednokrotnie.Nie jest to kulturalne to raz a dwa nie zgodne z etyką managera lub w jej przypadku liniowej,jeśli coś się nie podoba zawsze mogła wziąć mnie jako pracownika odprowadzić gdzieś gdzie niema tłumu ludzi i wytłumaczył na spokojnie i porozmawiać a nie wydzierać się na cały sklep ze nawet moja mama która robiła zakupy i stała obok mnie słyszał to darcie się. Z pracownikami przy klientach kłuci się tylko na bazarze ale napewno nie w sieciówce Auchan.Raz pani Ania gdy czegoś nie rozumiałam i zrobiłam inaczej powiedziała „No tak wszyscy robią jedno a Ukraina ma co innego jak zawsze”mówiła to żartobliwie ale ja nie życzę sobie i tyle,będąc liniową powinna rozumieć co się mówi do pracowników a czego raczej nie trzeba.Nie fajna sytuacji była tez gdy koleżanka z Ukrainy nie wiedziała jak udzielić rabatu,pracowała tam już 3 tygodnie a nie wiedziała jak to się wpisuje ja akurat zbierałam koszyki,wiec jej pokazałam jak to się wpisuje,liniowa podeszła ze nie mogę tak stać i plotkować.Szkołą tak ze nie znamy jakichś szczegółów i to później wypluwa i są pretensje do nas,tylko problem i różnica jest taka że jedni potrafią wytłumaczyć na spokojnie co jest nie tak a inne panie krzyczą i czepiają się o wszystko. A skoro nie mogą przeszkolić porządnie obcokrajowcow to polecam szkolenia w ich języku przez doświadczoną osobę. Przynajmniej ułatwia to prace innym bo później nie dzwoni się co chwila do liniowych o pomoc,tak się robi w dużych firmach.
Kadra zarządzająca to osoby z kompleksami dla których wiedza zdobyta na szkoleniach wyłącznie służy do manipulacji i wykorzystywania pracowników. Dwulicowość i włażenie w (usunięte przez administratora) dyrekcji i HR owi to codzienność. Argumentacja własnych działań i chęć do przekonania pracowników do wizji jaką się posiada na poziomie dzieci wieku przedszkolnego. I najlepsze - osoby pracujące na serwisach traktuje się jak ludzi 2 kategorii - w przypadku wizytacji kogoś z góry spędza się wszystkich jak bydło na magazyn i zakazuje wychodzić na sklep. Wszystkie "niezapowiedziane" wizyty instytucji odpowiedzialnych za kontrole sklepu z góry są znane a realizacja tuszowania przebiega szybko i sprawnie.
juz nawet klienci zwracaja uwage na to jak pracownikow tam traktuja, oby odeszlo jak najwiecej klientow przez to jacy ludzie tam pracuja i jak traktuja innych
https://youtube.com/@egzekutor1412
https://youtube.com/@egzekutor1412
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
kierownik ochrony w radomskim oszą ma problem ze soba ewidentnie i zastrasza ochroniarzy mobbing w pracy wypadałoby zgłosić do PIP
Dla czego tak namawiają na zakup akcji? Ponoć jest to dobrowolne, a co chwilę słyszę "akcje", "przypominam akcje", "chociaż jedną trzeba".
Panie Tomk skończ i wstydu oszczędź. Jak nie umiesz pisać i ludzi szanować to idź do obory pracować albo na kurs maili pisania a może będziesz do uratowania .Teraz Ci słoma z butów wychodzi ale kogo to obchodzi.
Jest strasznie ludzie pracują za marne pieniądze wszystko zależy od kierownika sklepu baby są najgorsze więc trzeba im lizać (usunięte przez administratora) i wszyscy to robią temat rzeka
Kiedy ktoś zrobi coś z dyrektorka Justynka. Przy dyrekcji do rany przyłóż profesjonalistka a sam na sam toksyk do kwadratu. Każdy wie jak traktuje managerów a ludzie zaczynaja nagrywac . Dyrektor ani be ani me nic nie rozumie albo mu tak wygodniej.Hetera kieruje marionetka a ludzie cierpia
Witam Państwa , mam troche nietypowe pytanie. Pracowałam w AUCHANIE od poczatku jego istnienia ,zwolniłam się sama bo już nie dalo się wytrzymać... No i teraz w zwiazku z tyma czekam na zwrot i otrzymanie ekwiwalentu za te ich tzw akcje pracownicze, czy ktos wie jak to długo trwa ... w kadrach mi powiedziano najpierw ze miesiąc , potem że do trzech , sama teraz nie wiem....
W dniu 25.03. w opłaconym online zamówieniu nie dostarczono ponad jednej trzeciej produktów - zamówionych dla potrzeb niemowlęcia. Na infolinii po kilkukrotnym oczekiwaniu ponad pól godzinnym podawana jest automatycznie informacja o adresie, na który poleca się przesłanie sprawy - bok.direct@auchan.pl. Po przesłaniu automat podaje odpowiedź, że konsultant odezwie się w ciągu 24 godzin. Nie doczekałam się odpowiedzi mailowej nawet po 30 godzinach. Skontaktowałam się z konsultantem na czacie Auchan Piaseczno, z którego robiona była dostawa dla mnie. Powiedział, ze faktycznie jest jakaś awaria związana z adresem bok.direct@auchan.pl i polecił napisać na adres kontakt@auchan.pl. Zaznaczył, ze otrzymam odpowiedź z ciągu kilu godzin. Minęło już wiele godzin, a odpowiedzi nadal nie ma. Teraz nie zgłasza się nawet konsultant na czacie sklepu w Piasecznie, choć napisane jest, że jestem pierwsza w kolejce oczekujących. Produkty dla niemowlaka zmuszona już byłam kupić w innym miejscu. Chcę jednak zwrotu pieniędzy za niedostarczony towar szczegółowo opisany w mailach i wyjaśnienia, dlaczego zostałam tak zignorowana, choć jestem stałym cotygodniowym klientem Auchan Direct. Rozumiem, ze w aktualnych trudnych okolicznościach pomyłki się zdarzają, ale czym innym są pomyłki w realizacji zamówienia a czym innym celowe - jak zakładam - lekceważenie klienta w ważnej dla niego sprawie. To drugie uważam za sytuację niedopuszczalną etycznie w każdych okolicznościach, a niestety taka Państwa postawa stała się moim udziałem.
Auchan Korona Wrocław niestety ale jest coraz gorzej zarówno atmosfera jak i praca oraz oczywiście zero ochrony pracowniczej jaka powinno być bo mam na myśli przesłony między kasjerem a klientami. Przesłona jest zrobiona na odwal jest krótka nie spełnia swojej funkcji a tam gdzie klient stoi najczęściej i najdłużej czyli przy terminalu to jej nie ma. Sanepid powinien się tym zająć bo to auchan krzywdzi ludzi. Kierowniczka od siedmiu boleści myśli że nie ma konkurencji na rynku i nie ma sklepów, że pracownicy w końcu nie wyjdą i nie trzasną drzwiami za takie traktowanie bo to co się tam dzieje to woła o pomstę do nieba. Za samo zrobienie zakupów po godzinach pracy potrafi się mścić ale tu się Pani grubo pomyliła bo jest cudowny sklep gdzie są dużo większe zarobki (ponad 1000 zł więcej piechotą nie chodzi) i świetna atmosfera, gdzie ludzie w przeciwieństwie do pani traktują się z szacunkiem i nikt nie manipuluje godzinami pracy bo wszyscy wiedzą dlaczego w Koronie nie da się pracować na całym etacie dlatego że zamiast zawsze po 8h to czasami się pracowało i 9h. W nowym miejscu i owszem pracuje się i 9h ale jest się mniej zmęczonym i aż się chce tyle robić, dla porównania w Koronie kasjer pracując po 7-9h jest czasami tak zmęczony że czasami bywało dramatycznie i za psie pieniądze a tu pracuje się po 9h ale z przyjemnością i chęcią pracy i taka jest różnica.
Czy ktoś może coś napisać na temat pracy w Toruniu na Grudziądzkiej. Chciałbym złożyć Cv. Jakie są zarobki i atmosfera?
Wszędzie w Auchan jest bardzo zła sytuacja! Zwalniają częściej niż przyjmują. Zarobek bardzo mały,zapomnij o pracy na jednym dziale ( pomaganie na innych działach za dziękuję). System 3 zmianowy.
Czy coś wiadomo kiedy cała sieć upadnie? Robią wszystko aby do tego doprowadzić. Ciągłe przebudowy i brak wyboru, zawężanie działów,brak dostaw i ogólna bieda. Ochrona zajęta pilnowaniem pracownika i tym czy klient ma maseczkę zamiast pilnować obiektu i złodz**ji. Bardzo duże kradzieże ,wręcz spektakularne: Kolo wyjeżdża hulajnogą drugim wyjściem gdzie brak ochrony! Inny kradnie odkurzacz samojezdny. Nawet nagrań nie chciało im się sprawdzić,tako to ochrona. Pewnie ktoś z rodziny ,,dorabiał premię". Dzieci w Afryce nie mają wody do picia a w Auchan w kiblu wodospad się leje od tygodnia! Można zgłaszać mają to gdzieś,a dla pracownika szkoda pieniążków. Tak to jest,oszczędności które mają doprowadzić do upadłości.
Do kogo można zgłosić nieprawidłowości w Bieruniu? Co tu się dzieje co za cyrk.W większości siła i żaden manadżerek nie będzie ustawiał ludzi pod swoje widzi mi się .
Nie widzi mi się ale wymogi firmy a wy jako robole musicie się dostosować! Nie podoba się to won...!!!
Krew mnie zalewa mamy dzisiaj 14 marca a ja mam 6 raz zmieniany grafik. Jak można sobie coś zaplanować , nie masz nic do gadania bo jak się zbuntujesz to masz widzenie na dywaniku z seniorem a manager ma focha przez cały tydzień i się czepia.
Wszyscy dyrkowie nie szanują ludzi i potrafią jednie poniżać i obrażać . Kije w (usunięte przez administratora) mają każdy jeden. Krakow się wstydzi
(usunięte przez administratora)
Tak wiemy a zwłaszcza w Auchan
Co myślicie o nowych strefach życia? Czy u was też dyrektorzy zaczeli akcję nękania dotychczasowych managerów i próby wykańczania ich psychicznie żeby obsadzic “ swoich ludzi “Jak jest u Was, czy też na każdym kroku mówia że się nie nadajecie do pracy , stawiaja niemozliwe wymagania i traktuja jak powietrze ?
Tak jest niestety , zachowanie jak by ich było jedynym słusznym i na wierzchu bez poznania miejsc i ludzi. Okazywanie calkowitego braku zaufania i traktowanie ludzi z góry. Nie widza że bez ekipy sa nikim. Pani Marta F powinna zrobic dyretorom i ich pomocnikom szkolenia managerskie bo innych rozliczaja a sami soba nie reprezentujà zbyt wiele.
Potwierdza się u nas w centralnej Polsce. Myśla że się pozbęda ale wkrótce reszta się też wykruszy i zostana sami bo kilku pupili nie zrobi wszystkiego a obrzydliwe jest to ich porównywanie na każdym kroku prawie wszystkich do wybrańców narodu. Tfu , do pracy nie chce się chodzić. Komentarz w punkt.
O to to , atmosfera zrobiła się paskudna. Czekali na barometr żeby cacy wyszło i zaczął się szturm na managerów. Ale można napisać w tej sprawie do Francji, niech zrobią anonimową ankietę na temat tego co się wyprawia i wyciągną wnioski. Jest pare osób które poczuły wiatr w żaglach i idą po trupach.
Tak u nas też zaczeła sie akcja nekania z nowym rokiem. Nie wymagania tylko nękania i hamstwa
Coś o tym wiem senior menager zniszczyła mnie w bardzo krótkim czasie. Nie ukrywa tego że nie lubi kobiet woli mężczyzn którzy naskakują donoszą i słodzą jej nic nie warta osoba skoro nie ma szacunku do pracowników to nie ma szacunku do siebie.
Ja po 5ciu latach w Auchan jako pracownik i w sumie niby filar, ale jakby bez egzaminu (przez koronę nie mieliśmy go) odradzam pracę w Auchan. Naprawdę, uciekajcie gdzie pieprz rośnie. Robi się coraz gorzej. Zamiast jak najlepiej przygotować swój dział to jest pomysł żeby pomagać tam gdzie jesteśmy potrzebni, np kasy czy inny dział. Tracę nie czasu na jakieś pierdół, które nie są najważniejsze. Nie sprawdzisz dat w danym dniu to zaraz ładujesz na dywaniku. Przerwy? Jak palisz to masz 5 minut do wykorzystania z 15stu. Towar? Najlepiej wyjeżdżaj ile się da, bo monitoring patrz na Ciebie zamiast na złodzieja. Jakiekolwiek maszyny? Zapomnij. Jedna maszyna zepsuta od pół roku i brak naprawy.
(usunięte przez administratora)
Pszydupas menagerów albo sam menager jako menager zarabia 6500brutto to się boi częstochowa
Prawda w oczy kole
Produkcja 10l ,3400brutto i premia jakąś tam zł 200 do 300 złnetto Częstochowa
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Auchan Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Auchan Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 385.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Auchan Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 318, z czego 24 to opinie pozytywne, 185 to opinie negatywne, a 109 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Auchan Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Auchan Polska Sp. z o.o. napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.