Przestrzegam przed robieniem przelewow w tej placowce .FIRMA POCZTA POLSKA OLEWA SKARGI KLIENTOW ....NIE REAGUJE NA PISANE SKARGI .UDOWODNILAM (usunięte przez administratora) W TEJ PLACOWCE I PROBUJA ZAMIESC SPRAWE POD DYWAN .TAK ROBIA NAWET TU GDZIE POWINNA BYC OPINIE NIE KASOWANE JEDNAK PIERWSZA OPINIE SKASOWALI ???????????????? PRZECIEZ NAPISALAM PRAWDE ....O CO CHODZI????LUDZIE CHCA WIEDZIEC JAK SA OBSLUGIWANI KLIENCI NA POCZCIE W LUBLICU...OPINIE NAPISALAM ZGODNIE Z PRAWDA ..... MIMO TO USUNELI TA OPINIE PYTANIE CZEMU ZATRUDNIAJA TAKIE PRACOWNICE KTORE MAJA W NOSIE KLIENTOW ...WSZEDZIE TRZEBA KONTROLOWAC OSOBY KTORE ROBIA PRZEKAZY .PANI W OKIENKU GLUPIO SIE SMIALA JAKBY TAK ROBILA CZESTO PRZECIEZ NIC SIE NIE STALO .WZIELA WIECEJ NIZ POWINNA A CO TAM GLUPI KLIENT SIE NIE SKAPNIE!!TU SIE POMYLILA ???????????????????????? DZIWIE SIE ZE KIEROWNIK TEJ PLACOWKI TAK BAGATELIZUJE KRADZIEZ PIENIEDZY KLIENTA???TAK SAMO STWIERDZILA PRZECIEZ NIC SIE NIE STALO 1 MIESIAC POLICZONE WIECEJ ZA RTV .A W MAJU BY KAZALA WPLACIC TA SAMA OPLATE ZA RTV....PROCEDER SIE WYDAL ????????????JUZ NIE DA SIE OSZUKIWAC KLIENTOW .KAZDY BEDZIE DOKLADNIE SPRAWDZAL CO PLACI I ZA ILE.
Rozmawiajac z pania dyrektor poczty w Lublincu stwierdzila ze cytuje;pracownik mial prawo sie pomylic po 12 godzinnej pracy ????????????dyrektorka usprawiedliwia oszustwo kasjerki przy okienku TEGO JESZCZE NIE GRALI????????WYRAZNIE NA PRZEKAZIE PISALO OD KIEDY DO KIEDY OPLACIC ABONAMENT .KIEROWNICZKA POCZTY W LUBLINCU TYLKO SIE OSMIESZA TAKIMI TLUMACZENIAMI .... ZYJE JUZ DLUGO ALE TAKIEGO TLUMACZENIA NIE SLYSZALAM NIGDZIE .TAK SAMO USPRAWIEDLIWIA PYSKOWKE DO KLIENTOW TEZ Z POWODU PRZEMECZENIA ???????????????????????? Tak to kazda kasjerka moze sie usprawiedliwiac jak sie pomyli tylko nigdzie nie ma takiej sytuacji jak NA POCZCIE W LUBLINCU.....JAKI DYREKTOR TACY PRACOWNICY .ZMIENCIE OSOBE KIERUJACA TA POCZTA A NIE BEDZIE ZADNYCH SKARG....