W Dniu 18 marca o 15.30 byłem klientem działu garmażeryjnego. Na prośbę o dołożenie jednej sztuki mięsa do opakowania pani obsługująca mocno obrażona w stronę klienta bardzo brzydko komentowała twierdząc ze chce zamienic sie miejscem za ladą i dwa razy chodzić nie będzie. Z racji sasiedztwa bardzo często dokonuję zakupów w tym sklepie ale z taką antypatyczną osobą nie mialem do czynienia. Klientka stojaca za mna w kolejce poywierdzala ze takie zachowanie tej pani nie miało miejsca pierwszy raz.Wybitnie ta pani nie powinna pracowac w tym miejscu i mieć jakikolwiek kontakt z klientami.
Dnia 19 lutego około godziny 17 w sklepie były olbrzymie kolejki przy kasach, około 25 - 30 osób do każdej z dwóch czynnych. Kierowniczka poproszona o uruchomienie kolejnej kasy była oburzona, że ktoś ośmiela się zwrócić uwagę na dramatyczną sytuację w sklepie. Twierdziła, że pracownica z kasy wyszła do toalety. W sklepie przebywałem około 35 minut i przez cały czas mojego pobytu czynne były tylko 2 kasy. Pracownicy oraz kierownictwo sklepu absolutnie nie są zainteresowani tym, by klienci byli obsłużeni w sposób profesjonalny. Pani, która została wezwana na "linię kas" rzucała produktami w miejsce, gdzie klienci pakują towary. Nie polecam zakupów w tym sklepie
A takie sytuacje się często powtarzają z tymi długimi kolejkami? Może ta pracownica źle się czuła czy coś, bądźmy wyrozumiali, w życiu różnie bywa..
Dlaczego na mięsnym, gdzie są gotowe wyroby mięsne, kotlety schabowe, skrzydełka kurczaka i inne. Chciałam powiedzieć, że miesiąc temu rodzina zatruła się schabowym. Dzisiaj tj. 16.01.2022 zatrułam się z matką gotowymi mocno słony nasmarowanymi chemikaliami skrzydełka. Nie wychodzimi z ubikacji. Pytam się co się stało. Czy nikt tego nie smakuje. Nie sprawdza, że sie sprzedaje zły towar popsuty. Ponieważ nie jest to pierwszy raz napisałam opinię. Straciłam zaufanie do waszego sklepu. Kiedyś Was polecani, a dzisiaj każdy o Was źle mówi.
negatywne opinie o pracownikach wiele mówią o firmie ale może wynika to z tego że sami są źle traktowani i odbiją to sobie na klientach? wie ktoś jak wygląda od środka atmosfera w tej firmie, dlaczego pracownicy tak się zahcowują?
Sklep dobry ale jest kasjerka, która działa na nerwy. To #2 Roksana W. Jest powolna, opieszała, stwarza wrażenie jakby łaskę robiła, że obsługuje klienta. Zachowuje się pretensjonalnie. Nie jest to pojedynczy przypadek. Ta kasjerka psuje wizerunek firmy. Robiłem zakupy o godz, 19.30 /16,06.2021/ byłem sam przy jej kasie. Kasjerka zajęła się sprzątaniem kasy zamiast przyjmowaniem zapłaty. Miała pretensje, że robię zakupy tak późno. Była godz. 19.30. Więc do której godziny otwarty jest market? Poinformowałem kasjerkę, że podzielę się moją opinią o jej pracy z szefostwem. Odpowiedziała: "Niech pan leci...".
Sklep dobry ale jest kasjerka, która działa na nerwy. To #2 Roksana W. Jest powolna, opieszała, stwarza wrażenie jakby łaskę robiła, że obsługuje klienta. Zachowuje się pretensjonalnie. Nie jest to pojedynczy przypadek. Ta kasjerka psuje wizerunek firmy. Robiłem zakupy o godz, 19.30 /16,06.2021/ byłem sam przy jej kasie. Kasjerka zajęła się sprzątaniem kasy zamiast przyjmowaniem zapłaty. Miała pretensje, że robię zakupy tak późno. Była godz. 19.30. Więc do której godziny otwarty jest market? Poinformowałem kasjerkę, że podzielę się moją opinią o jej pracy z szefostwem. Odpowiedziała: "Niech pan leci...".
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Intermarché?
Zobacz opinie na temat firmy Intermarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Intermarché?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!