Proszę o nr telefonu do prezesa zarządu( osoby z zarządu ) .Nie mogę dodzwonić się do biura zarządu Tu Mieszkamy - nikt z pracowników z Łodzi nie chce udzielić mi pomocy. Mój nr tel. 519587106.
Właśnie na tym polega innowacyjność TM, nikt z Zarządu firmy się nie objawia ani telefonicznie ani mailowo, tylko ogólny kontakt@tumieszkamy.pl, albo pseudoinfolinia 221239050.
ta firma jest nie wyplacalna nie jest uczciwa rachunki za uslugi nie sa regulowane
Moja opinia nt. firmy Tumieszkamy jest bardzo negatywna. Odradzam współpracę z tą firmą. Brak kontaktu z zarządem wspólnoty: m.in. brak odpowiedzi na maile odnośnie usunięcia wskazywanych w mailach usterek, pomimo kilkukrotnego nagrywania się na pocztę głosową osoby przeznaczonej do kontaktu z zarządem wspólnotą - oczywiście brak reakcji i oddzwonienia ze strony przedstawiciela Tumieszkamy. Po rozwiązanej umowie brak dokumentów wspólnoty niezbędnych do przekazania nowemu administratorowi.
Panie Konradzie, proszę podać więcej danych - w tym nazwę wspólnoty, wówczas przekażemy temat do Departamentu Obsługi klienta.
Podpowiem: wszystkie wspólnoty mają ten sam problem. Jeszcze nie spotkałem jednej wspólnoty, której mieszkańcy są obsługiwani na bieżąco, nie ma zaległości w płatnościach faktur i wszyscy są uszczęśliwieni relacjami z TuMieszkamy,
Szanowny Panie, celem przywrócenia temu forum właściwego kierunku- a przypominamy, iż z założenia ma ono służyć jako miejsce kontaktu i wymiany doświadczeń dla obecnych i potencjalnych pracowników, postanowiliśmy nie odnosić się do komentarzy nie będących merytorycznymi (w tym do dysput polonistycznych- co jest parafrazą, a co cytatem). Celem wygaszenia niepotrzebnych emocji i rozważań nad powyższym oraz nad wielkimi kwantyfikatorami i tym, jak bardzo można kogoś skrzywdzić używając ich w sposób zmierzony w swoich wypowiedziach, ograniczymy się do wrzucenia linka przenoszącego do artykułu na blogu poruszającego owo zagadnienie w sposób klarowny i czytelny. Link poniżej: https://psychomapa.pl/kwantyfikatory-pomagaja-czy-szkodza/
Dzień dobry. Uprzejmie informuję, że używając cudzych treści we własnych publikacjach należy zaznaczyć, iż jest cytat oraz podać źródło rzeczonego. Kopiując żywcem cudze treści podpisując je jako własne, narzażamy się na odpowiedzialność zarówno cywilną, jak i karną. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza jeśli w tym samym miejscu grozi się adwersarzom działaniami Departamentu prawnego ;) (usunięte przez administratora) Jednocześnie informuję, że powiadomiłem autora o tym nadużyciu, licząc, że podejmie on stosowne kroki. Nie pozdrawiam raczej - Sławek
Szanowny Panie, celem przywrócenia temu forum właściwego kierunku- a przypominamy, iż z założenia ma ono służyć jako miejsce kontaktu i wymiany doświadczeń dla obecnych i potencjalnych pracowników, postanowiliśmy nie odnosić się do komentarzy nie będących merytorycznymi (w tym do dysput polonistycznych- co jest parafrazą, a co cytatem). Celem wygaszenia niepotrzebnych emocji i rozważań nad powyższym oraz nad wielkimi kwantyfikatorami i tym, jak bardzo można kogoś skrzywdzić używając ich w sposób zmierzony w swoich wypowiedziach, ograniczymy się do wrzucenia linka przenoszącego do artykułu na blogu poruszającego owo zagadnienie w sposób klarowny i czytelny. Link poniżej: https://psychomapa.pl/kwantyfikatory-pomagaja-czy-szkodza/
Ręce opadają. Obawiam się, że charakter i zakres waszej modyfikacji tekstu oryginalnego nie zmienił ani jego przekazu ani nie nadał mu nowego znaczenia i zdecydowanie nie wpisuje się w ogólnie pojmowaną definicję "parafrazy". Poziom zgodności tekstów wyłapywany przez odpowiednie narzędzia na mojej uczelni jednoznacznie wskazał by przedmiotową pracę jako plagiat. "Gładkość" wypowiedzi, zwłaszcza nie własnych ;), nie przydaje mądrości mówiącemu. Przejrzałem sporo dialogów na tym wątku i mam do przekazania jedną refleksję, bo wgląda, że tego nie zauważacie: To mokre takie, co leci wam na twarz to nie jest deszcz, bynajmniej. Ciągle bez pozdrowień Sławek
W pełni podzielam opinie Pana Konrada i inne negatywne opinie o Tumieszkamy. Szczytem arogancji osoby odpowiadającej na negatywne opinie jest rada, by przekazać uwagi poprzez infolinię do "departamentu" obsługi mieszkańców. Wszyscy wiemy, że nikt na te uwagi nie reaguje, nie odpowiada, nic nie jest załatwiane. Pytanie do TM ilu pracowników liczy firma TM?? Wszystkich ogółem. Rozumiem, że po zlikwidowaniu oddziału TM w Warszawie, pracownicy zostali zwolnieni? Ile zatem pracowników liczy TM, bo musi być sporo, skoro firma podzielona jest na "departamenty". Liczę na rzetelna, publicznie podana odpowiedź.
Szanowni @Tumieszkamy, Wasze wybiegi PR, upominanie, ostrzeganie tylko podgrzewają atmosferę niezadowolenia wśród obsługiwanych przez Was Wspólnot. Każdy z nas piszących tutaj czyni to, bo jest źle obsługiwany (brak reakcji na trudne sprawy, opóźnienia w rozliczeniach np mediów, faktur itp) a nie po to aby Was dyskredytować dla zasady, albo jest sympatykiem konkurencji. Jeżeli Wasza obsługa klienta będzie na wysokim poziomie, tak jak zakładacie w założeniach, to będziemy korzystać z Waszych usług. Siłowe rozwiązania doprowadzą nas do wycofania się od Was wielu WM.
Szanowni samazadowoleni w PRze. Ja także nie spotkałem jeszcze ani jednego zadowolonego z Waszej pracy przedstawiciela jakiejkolwiek wspólnoty, a próba jest duża. Może tym razem Szanowni spróbujecie przedstawić namiary na jedną zadowoloną wspólnotę i jej przedstawiciela, żeby potwierdzić kwestię niezasłużenie używanego wielkiego kwantyfikatora? Moja wspólnota na szczęście już się z Wami pożegnała i WSZYSCY jej członkowie, z którymi rozmawiałem są z tego powodu przeszczęśliwi! :) Życzę więcej realizmu i refleksji w postrzegani rzeczywistości i potrzeb swoich klientów, niż samozadowolenia w spoczywaniu na uschłych już laurach przejętych firm Zarządzających.
Szanowny Panie, nasza organizacja liczy sobie obecnie 450 pracowników, zatem podział na Departamenty i specjalizacja zawodowa w tak dużym podmiocie raczej nie jest niczym nadzwyczajnym. Oddział warszawski nie został zlikwidowany. Posiadamy warszawską siedzibę przy ulicy Cybernetyki 10 i obecnie raczej zatrudniamy, niż zwalniamy, gdyż w związku z przemodelowaniem biznesu potrzebujemy osób o kompetencjach dotychczas nie wykorzystywanych w naszej organizacji (e-commerce, procesowanie, aplikacje oraz oczywiście obsługa klienta).
To nie pracownicy tylko najlepsze na świecie maszyny do zamiany chleba (usunięte przez administratora)
Ok
Firma BEZNADZIEJNA w Łodzi od dwóch lat chcemy się ich pozbyć, ale przez pandemie nie ma zebrań i to jest dla nich świetna wymówka. Brudne ściany w częściach wspólnych, zalania bo nie było na czas przeglądu, części zielone - zostały ogarnięte na wiosnę czyli dopiero w sierpniu. Ogólnie dramat - nie polecam, odradzam. My szykujemy pozew żeby wypłacili nam odszkodowanie za zniszczenie nieruchomości. Po pięci latach "zarządzania" przez tą firmę nieruchomość wygląda jak slams i jej wartość spada.
Nasuwa się jedno słowo na działalność tej firmy to: katastrofa. Telefony i mejle pozostają bez żadnej reakcji. Ten kto zarządza tym badziewiem chyba pochodzi z czasów dawno minionych. O ponad dwóch miesięcy żadnej reakcji. Dramat.
Dlaczego siedziba TuMieszkamy w Lublinie Spokojna 2 została zlikwidowana. Czy firma się zwija?
"Tu Mieszkamy", ewakuowało się z Warszawy. Nie ma już TM na ul. KOR w Warszawie. Można wiedzieć co było powodem opuszczenia Warszawy??
Szanowny Panie, odpowiadając wprost na Pańskie pytanie. Spółka w dalszym ciągu posiada warszawską siedzibę w zmienionej lokalizacji- na ulicy Cybernetyki 10. W Warszawie ulokowane są chociażby Departament finansowy, HR, prawny, część IT i procesów, PR i Marketing. Centralizacja działalności jest konsekwencją wdrożenia zmian w modelu biznesowym Grupy. A co z tego wynika, zostało ujęte w poniższym oświadczeniu: Jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce zmieniliśmy strukturę organizacyjną, tak aby zapewnić kompleksową obsługę klienta i sprawnie zarządzać realizacją zadań w jednym miejscu. Z tego powodu, zamknęliśmy biura i oddziały terenowe, z wyjątkiem tych, w których realizowane są zadania dotyczące innych obszarów biznesu, bez możliwości wizyt klientów: • Bydgoszcz • Gorzów Wielkopolski • Koszalin • Kraków • Łódź • Olsztyn • Poznań • Rzeszów • Wrocław • Zielona Góra Jednocześnie, utworzyliśmy nowoczesne Centrum Obsługi Klienta w naszym biurze w Lublinie gdzie powstały: Dział Obsługi Klienta, Infolinia dla mieszkańców dostępna 24/7 oraz Centrum Księgowości Usługowej. Uprościliśmy procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami i dajemy klientom możliwość załatwienia wszystkich spraw online i zdalnie. Dzięki temu możemy świadczyć usługi na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych niezależnie od zewnętrznych uwarunkowań, a wizyty w biurze stacjonarnym nie są już konieczne. W Departamencie Usług Wspólnych w Lublinie pracujemy 24/7 i codziennie wykonujemy: • ponad 15 000 operacji • ok. 300 połączeń wychodzących • odbieramy ok. 700 telefonów od naszych klientów • rejestrujemy 3000 faktur i 7000 dokumentów Zatrudniamy specjalistów doświadczonych w zarządzaniu nieruchomościami, prowadzeniu księgowości, prowadzeniu windykacji należności oraz przygotowywaniu uchwał i umów. Przejęli oni wszystkie obowiązki administratora. Dzięki temu również nasi specjaliści z Departamentu Technicznego Utrzymania Nieruchomości skupiają się na sprawach związanych z technicznym utrzymaniem: regularnie odwiedzają nieruchomość, dbają o stan budynku i kontrolują pracę firm zapewniających ciągłość prac serwisowych. Departament Koordynacji Pracy Podwykonawców powstał po to, aby szybko reagować i realizować drobne prace, jak również usterki, zgłaszane przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz powiadamiać WM o statusie realizacji sprawy. Taka – rozszerzona – struktura pozwala nam zaopiekować się nieruchomością klientów, niezależnie od miejsca zatrudnienia pracowników. Wprowadzone zmiany stanowią kolejny krok rozwoju firmy w Polsce. Wspiera nas w tym Grupa City Service SE, której jesteśmy częścią. Dzięki wprowadzonym usprawnieniom zapewniamy opiekę nad nieruchomością i możliwość kontaktu dla Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i właścicieli lokali przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Inwestujemy w ekspertów, infrastrukturę, nowe technologie, takie jak innowacyjny Audyt PRO. Aktywnie i regularnie kontaktujemy się z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, aktualizując informacje o statusie spraw realizowanych na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych, badamy także opinię naszych klientów, aby na bieżąco poprawiać jakość świadczonych przez nas usług. Rozwinęliśmy możliwości zdalnego kontaktu z nami w związku z sytuacją związaną z pandemią. Ważne sprawy można załatwić wybierając dogodny sposób komunikacji zarówno online (Strefa Klienta, mailowo), jak i tradycyjny (telefonicznie lub korespondencyjnie). Dokumentacja Wspólnot Mieszkaniowych będzie przechowywana w centrali obsługi korespondencji znajdującej się przy ul. Wolskiej 11 w Lublinie, w sposób gwarantujący zachowanie jej poufności, integralności, kompletności oraz dostępności, w warunkach niegrożących uszkodzeniem lub jej zniszczeniem przez okres przechowywania. Wspólnoty mają stałą możliwość wglądu w dokumentację, po wcześniejszym dokonaniu zamówienia konkretnego dokumentu, a Zarządom na bieżąco udostępniamy faktury w Strefie Klienta. I kilka istotnych faktów na zamknięcie naszego oświadczenia: • posiadamy wysokie ubezpieczenie OC (10 mln zł) • jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych • naszym audytorem jest EY naszymi partnerami są m.in. PKO Bank Polski S.A. i UNIQA TU S.A.
koszty siedziby,po drugie właściciel zawsze twierdził,że w Wawie nikt nie przyjdzie pracować za takie pieniądze
nie stać ich na tak drogie lokum.PR chwali się (usunięte przez administratora)rejestrowanych faktur, to tylko świadczy o tym jak bardzo skurczył się zakres obsługi.
Szanowny Panie, Odnosiliśmy się już do Pańskich wpisów o identycznej treści, pisanych pod innymi nickami, niemniej powtórzymy PO RAZ KOLEJNY: smutnym, aczkolwiek względnie pokrzepiającym i mówiącym sporo o intencjach piszącego jest fakt, iż kwestionuje Pan nie tylko nasz biznes, ale również inne organizacje. Pisanie w ten sposób o organizacji z wielkiej czwórki (EY) jest co najmniej nie na miejscu. I druga kwestia- mamy siedzibę w Warszawie, przy ulicy Cybernetyki 10, gdzie są ulokowane prawie wszystkie nasze Departamenty Back office-owe. Zapraszamy do wirtualnego obejrzenia tego niezwykle nowoczesnego biurowca :) I ostatnia kwestia, choć chyba najważniejsza- Zarząd i my jako organizacja NIGDY nie traktujemy naszych pracowników w kategorii "taniości". Ludzie są największym zasobem naszej organizacji, jesteśmy bardzo zgranym zespołem wyedukowanych specjalistów, zatem zwracamy się do Pana o kulturę dyskusji i szacunek do innych.
Szanowny Panie/ Pani, proponujemy podać nazwę Wspólnoty, bo anonimowy wpis powtórzony wielokrotnie na tym forum nie daje nam żadnych możliwości pomocy i przekazania Pana/ Pani zgłoszenia do właściwego departamentu. W tym miejscu nie zyska Pan/ Pani pomocy merytorycznej, bo to nie jest forum merytoryczne. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszym Contact Center.
Szanowny Panie, poza bardzo nowoczesną siedzibą w Lublinie przy ulicy Spokojnej 2 posiadamy równie imponującą siedzibę w Warszawie, przy ulicy Cybernetyki 10, gdzie jest ulokowana większość Departamentów Back office-owych. Zatem zapewniamy, że nasze finanse mają się doskonale, a przed publikacją wpisu warto sprawdzić jego wartość merytoryczną i faktyczną, bo ktoś mógłby uznać taką beletrystykę bez pokrycia za naruszenie dóbr osobistych i poświadczenie nieprawdy.
Serio? Kto Ci kazał tak napisać? Zrujnowaliscie dorobek wielu lat pracy oddziału Gdynia wyrzucając ludzi online- zrobił to facet z Litwy, którego nikt nie rozumiał potem dostaliśmy maile. To jest wartość? Dzielenie firmy na małe spółki z prezesem Karolem na czele po to tylko by nie wypłacić odpraw to szacunek dla pracownika? Serio? Czytam i mam chęć jako była pracownica odpalić się i oczyścić atmosferę ściemniania ale jeszcze poczekam. Zamilknij i nie bredź bo igrasz z ogniem.
"tak aby zapewnić kompleksową obsługę klienta i sprawnie zarządzać realizacją zadań w jednym miejscu." - to jest kpina. Z tego powodu, zamknęliśmy biura i oddziały terenowe, z wyjątkiem tych, w których realizowane są zadania dotyczące innych obszarów biznesu, bez możliwości wizyt klientów" - a to jest wielki bląd i porażka firmy i jej bliski koniec. Taka jest prawda
Oddawać strefę klienta bo będzie policja za nie wystawienie faktury
Chciałem się odnieść do czasu kiedy nasza wspólnota z Wrocławia była na usługach tej firmy. Po centralizacji firmy nastąpiła całkowita klapa, brak kontaktu, wielomiesięczne oczekiwania na realizacje zgłoszeń a co najgorsze fatalne pomyłki w obsłudze wspólnoty, przykładem takim błędna informacja o oszczędnościach na C.O. w 2020 r. Firma przysłała oficjalne pismo o kwotach za oszczędności które można sobie było odliczyć od kolejnych czynszów. i co? wielka lipa pomylili się, Wszyscy ze wspólnoty zadowoleni odliczyli sobie kwoty,a lipna firma tumieszkamy sami dodali w rozliczeniu na koniec roku brak należności nawet nie informując o tym nikogo, ani nawet nie przepraszając za pomyłkę. Pisałem wiele razy o wyjaśnienie, składałem skargi i oczywiście nic na temat albo w ogóle zero odpowiedzi. Z daleka od takiej firmy, całe szczęście że już nie jesteśmy z tą firmą związani. Nie będę więcej pisał o tej beznadziejnej firmie TuMieszkamy bo szkoda czasu na to ale naprawdę nie jest to firma która dba o swojego klienta. Kiedyś nawet byłem z nich zadowolony ale teraz to LIPA. Do pana moderatora klika słów. Jeśli Pan będzie chciał dowody na moje powyższe opisy, służę uprzejmie opiszę wszystko na kilkanaście stron co do złotówki i co do słowa. Wszystkich kandydatów informuję aby z daleka omijać tą firmę!!!
Szanowny ZZN pozamykał biuro w Słupsku na 3 spusty. Jest radosna informacja od 30.11.2020 kontakt wyłącznie telefoniczny. ZZN obudźcie się! czy kobieta na infolinii przekaże mi uchwałę o wyborze zarządu i wyda dokumenty wspólnoty? Super że oddział w Słupsku udaje że go nie ma. Wstyd dla Was, że o godzinie 14:42 zarząd wspólnoty otrzymuje telefon "jutro kończy się ubezpieczenie budynku i co ubezpieczamy?" bez komentarza W Warszawie też udajecie że was nie ma czy jak? Widzę pandemia wam na rękę. Inni administratorzy (prywatni czy miejski ) potrafią obsługiwać klientów z tzw. okienka lub skrzynki przed budynkiem na podania u was nie, infolinia.
Szanowna Pani, uprzejmie informujemy, że w związku z rozwojem firmy i centralizacją świadczonych przez nas usług, otworzyliśmy biuro w Lublinie, do którego przenosimy także siedzibę spółki. W Lublinie znajdują się: Dział Księgowości Usługowej, Dział Obsługi Klienta oraz Dział Obsługi Mieszkańca (infolinia, dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Jednocześnie, pragniemy zapewnić, że nadal działamy na terenie całej Polski, łączymy procesy zdalnej obsługi z regularną obecnością specjalistów na terenie nieruchomości i stawiamy na łatwą komunikację. Większość spraw można załatwić telefonicznie i online. Zachęcamy do kontaktu. Poniżej aktualne dane adresowe: Adres korespondencyjny dla Wspólnot Mieszkaniowych: ul. Wolska 11 20-411 Lublin Adres siedziby głównej: ul. Spokojna 2 20-074 Lublin
Witam, Tak się rozwinęliście, że w Słupsku na ponad 130 wspólnot, które obslugiwaliście odeszło od was w przeciągu kilku miesięcy ponad 60. Z tego co się orientuje to jest ich o wiele więcej. Rozeszły się po różnych prywatnych administracjach w mieście. Gratuluję rozwoju! :)
Zgadzam się z przedmówcą, tak trzymać jest dobrze a będzie jeszcze lepiej !!!!!!!!!!!!!!
W sobotę 04.12.2021 r. udało mi się dodzwonić na infolinię. Był to mój 12 telefon w sprawie usunięcia usterki, którą zgłaszam od czerwca. Słyszę od pani, która tam pracuje, że przekaże moją sprawę dalej, czyli dokładnie to co słyszałem w jedenastu wcześniejszych rozmowach. Najciekawsze jest to , że pani nie wie jak na nazwisko ma jej pracodawca. Zdenerwował mnie to do tego stopnia, że pozwoliłem sobie powiedzieć co myślę o jej pracy i firmie, w której pracuje. Mam nadzieję, że po mojej wypowiedzi pani nie będzie miała traumy i strachu przed odbieraniem telefonów. Moja sprawa dalej nie została załatwiona, ja dalej nie wiem kto kieruje bałaganem w Tu mieszkamy, ale wiem ,że jego umiejętności zarządzania taką instytucją są podobne do umiejętności lotnych pingwina.
Pracownicy tej firmy to typowe korpoludy. Mierni , bierni ale wierni. Byle tylko nie podpaść naczelnemu melepecie, który tym bałaganem próbuje kierować. Można im zgłaszać problemy ale oni mają to gdzieś. Jak słyszą jakieś narzekania albo pretensje to działają zgodnie z przysłowiem - pluj świni w twarz a ona powie, że deszcz pada. (usunięte przez administratora)
Nędza... Hitem było zwalnianie online i rozwalenie oddziału Gdynia.
Jak taka firma TuMieszkamy może tak się nazywać . Ignorują bezczelnie ludzi tam mieszkających , mało tego właściciele wykupuonych mieszkań przyjeżdżają do firmy TuMieszjamy do ich punktu mówią o danym problemie że zalewa ich mieszkania woda kąpie zalewa następnych sąsiadów cały pion jest już zalany . Dzwonię do Was już prawie miesiąc . A Wy lekceważycie problem i ludzi tam mieszkających. Ale żeby pobierać pieniądze to jest świetnie gorzej z naprawą danej sytuacji która się pogłębia. Skandaliczne zachowanie niby ludzi tam pracujących wykształconych a jednak chyba nie.... Żałosne zachowanie całej firmy włącznie z szefostwem. Haniebne ignorowanie mieszkańców mieszkających tam co niektórych ponad 40 lat przez firmę TuMieszjamy!!!!!
Delikatnie mówiąc, ich praca polega główni na sprawdzaniu czy pensja wpłynęła na konto. Wszyscy pracownicy, łącznie z kierownictwem żyją w samo zachwycie, jacy są pracowici i profesjonalni. Na infolinię nie polecam dzwonić, bo ludzie ją obsługujący działają na zasadzie telemarketerów zapraszających na pokaz garnków. Ogólnie dzwoniących i sprawy zgłaszane przez ich mają gdzieś. Do ich oddziałów w niektórych miastach można przyjść osobiście , bo pracują dwa z pięciu dni w tygodniu. Moja propozycja - wypłacać ich pracownikom dwie piąte pensji. A najlepiej, nie przychodzić do nich bo zaraz się gniewają, że przeszkadza się im w odpoczynku, bo tego co robią pracą nazwać nie można. Panie prezesie i pracownicy firmy Tu Mieszkamy pamiętajcie ,że nie jest się tym za kogo sami się urażamy tylko tym za kogo uważają nas inni. Jak nie możecie podołać temu za co płacą wam pensję to odklepcie matę i się poddajcie, Może czas zmienić pracę na coś w czym się sprawdzicie i nikt nie będzie na was narzekał.
Uciekajcie od nich jak najszybciej. Litwiński właściciel który zbija kasę na polskiej niewiedzy. Obecnie ma chyba 7 spółek i wszystkie działają podobnie. My dodaliśmy sprawcę do sądu i są już pierwsze efekty. Każdemu polecam takie kroki prawne bo z nimi nie ma innego wyjścia.
Odnoszę wrażenie że te opinie to nagonka pisana przez konkurencję......albo przez zwolnionych pracowników
Jestem w Zarządzie jednej z WM, niestety, opinie serwowane na tym portalu są prawdą. Mam (lub usiłuję mieć) kontakt z TM w sprawach wspólnotowych i jest fatalnie pomimo, że w ostatnim czasie usiłują odtwarzać stare struktury.
Czy w Tumieszkamy Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Pierwszy przypadek gdzie podczas zebrania pracownica zarządcy nakłania do zerwania umowy z zarządcą. Pełen brak profesjonalizmu , traktowanie właścicieli jako zło konieczne. Twierdzenie przedstawicieli zarządcy zrobimy tak jak my chcemy - opanowane do perfekcji . Dobra Rada uciekajcie od nich jak szybko możecie.
Prawda jest taka że przez trudnego członka Zarządu Wspólnoty Turkusowej nikt nie chce nami zarządzać.
Pana opinia mija się z prawdą. Jako przewodniczący Wspólnoty oraz owego zebrania na wstępie oznajmił Pan , iż szuka nowego zarządcy ale sprawa nie jest prosta. Mimo bardzo trudnej współpracy życzymy Państwu powodzenia.
Ja również mam negatywną opinię na temat Tu mieszkamy. Brak konkaktu i odpowiedzi na maile i telefonu. Od roku czekam na informacje. Osoby z infolinii mają tylko jedną odpowiedź: przekażę do działu wewnętrznego. Pracownikom brakuje szkoleń, są niekompetentni.
Potwierdzam informację, jedyna możliwość kontaktu to infolinia... opiekun z Rzeszowa odbiera telefon tylko za pierwszym razem, później nie da rady się do niego dodzwonić (ta sama sytuacja u 3 członków zarządu)... Zwlekają z opłatami za faktury, firma która kosi u nas trawę musiała czekać 1,5 miesiąca i raz miesiąc czasu, pomimo że co tydzień dzwoniłem i zapewniali że przelew już wychodzi...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tumieszkamy Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tumieszkamy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tumieszkamy Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!