Podejście do ludzi (usunięte przez administratora)!! Szerokim łukiem omijać, usługi pewnie także i jak tak samo traktują klientów, to naprawdę górna półka..(usunięte przez administratora), aby zatrudnić, bo szukają ponownie do pracy (usunięte przez administratora). pytań milion, wywiad jak na spowiedzi...moje 30 minut stracone,(usunięte przez administratora) Potem szybko spotkanie online przez kamerkę proponuje, potem nie jednak, bo na żywo, potem proszę zadzwonić to się umówimy, potem nie odbiera.(usunięte przez administratora) Wielce jest decyzyjna i prowadzi rekrutacje???????? Na SMS nie odpisze...także, nawet to trudne. (usunięte przez administratora). Od pierwszej chwili kontaktu odradzam i pracę tam i podejście do ludzi.
Naprawdę pytała o botoks i wypełniacze. Ty swoim wyglądam miałeś być wizytówką firmy? W końcu nie udało ci się spotkać bezpośrednio na rozmowie? A CV wysyłałaś czy zanosiłaś do salonu? Pytam bo żona szuka podobnej pracy i przydałby mi się wskazówki.
Niestety nie można znaleźć dobrej opinii o klinice w roli pracodawcy. Rotacja pracowników jest niepokojąca.
Proszę absolutnie omijać szerokim łukiem to miejsce pracy To jak traktuje się tam pracowników okrawa O poważne nadużycia - niestety administrator usunie jeżeli użyję słowa na m….. Właścicielka nie ma jakichkolwiek kompetencji do pracy z ludźmi Proszę nie dać się nabrać podczas procesu rekrutacyjnego Nic co się usłyszy nie jest prawdą A właścicielka ma już kilka spraw założonych w sądzie A przed nią jeszcze kilka nowych
Problemem firmy są jej właściciele a zwłaszcza właścicielka, która niestety nie ma pojęcia o zarządzaniu ludźmi ani zarządzaniu biznesem stąd też ciągła rotacja pracowników. W kontaktach międzyludzkich totalny brak szacunku, poniżanie. Niestety na takim podejściu do ludzi daleko nie zajedzie. A szkoda bo sam pomysł na biznes fajny.
Niestety nie polecam tego miejsca osobom, które chcą się rozwijać, zarobki też raczej słabe, przynajmniej w okresie kiedy pracowałam. W umowie same zakazy, kary, straszenie sądami. Po rozmowie rekrutacyjnej masz wrażenie, że będziesz pracować w niebie, co niestety nijak się ma do rzeczywistości. A szkoda, bo miejsce z dużym potencjałem.
Potwierdzam, praca wydaję się wymarzona do czasu, brak benefitów, ogromna ilość obowiązków, rotacja jest stale od kilku lat, bo nikt normalny nie wytrzymałby w takim miejscu. Szkoda bo to fajny projekt i przyszłościowy, ale z takim podejściem to nic z tego nie będzie. Odradzam, szkoda zdrowia.
To co takiego obiecane jest na rozmowie, że praca wydaje się być wymarzoną do czasu? Jakie obowiązki trzeba wykonywać, że wspominasz o nich jako o ogromnej ilości?
Jak na dzień dzisiejszy wygląda sytuacja w klinice? Jaka panuje atmosfera?
Ktoś na pytanie o pracę, która mnie też interesuje, odpowiedział, że w firmie jest olbrzymia rotacja. Jednak ja wchodząc tutaj nie widzę żadnych ogłoszeń aktualnych, ani nawet żeby były ostatnio jakieś. To nie zwalniają się żadne stanowiska? Ani nawet nie powiększa się Firma czy jak? Nie rozumiem już, jaka jest sytuacja w takim wypadku.
Rekrutacje prowadzi się nie tylko przez pracuj.pl czy inne portale dlatego mogą być niewidoczne.
Czym w SMART AGING CLINIC Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Natrafiłem na ofertę, w której firma jakiś czas temu szukała recepcjonisty/-stki, wiem, że jest nieaktualna, ale chciałem zapytać o aktualne warunki płacowe na tym stanowisku - ile oferują na start? Wspominają też o biegłej znajomości angielskiego, o jaki poziom chodzi? Sprawdzane jest to podczas konwersacji czy pisze się jakiś test?
Niestety nie można znaleźć dobrej opinii o klinice w roli pracodawcy. Rotacja pracowników jest niepokojąca.
Podejście do ludzi (usunięte przez administratora)!! Szerokim łukiem omijać, usługi pewnie także i jak tak samo traktują klientów, to naprawdę górna półka..(usunięte przez administratora), aby zatrudnić, bo szukają ponownie do pracy (usunięte przez administratora). pytań milion, wywiad jak na spowiedzi...moje 30 minut stracone,(usunięte przez administratora) Potem szybko spotkanie online przez kamerkę proponuje, potem nie jednak, bo na żywo, potem proszę zadzwonić to się umówimy, potem nie odbiera.(usunięte przez administratora) Wielce jest decyzyjna i prowadzi rekrutacje???????? Na SMS nie odpisze...także, nawet to trudne. (usunięte przez administratora). Od pierwszej chwili kontaktu odradzam i pracę tam i podejście do ludzi.
Naprawdę pytała o botoks i wypełniacze. Ty swoim wyglądam miałeś być wizytówką firmy? W końcu nie udało ci się spotkać bezpośrednio na rozmowie? A CV wysyłałaś czy zanosiłaś do salonu? Pytam bo żona szuka podobnej pracy i przydałby mi się wskazówki.
Jakiś czas temu w sieci była oferta pracy dla recepcjonisty. Z tego co wiedziałem można było się przyjąć na część etatu. Mnie by pasowało bo jeszcze studiuje. Czytałem opinie i atmosfera wcześniej była nie za ciekawa . To się poprawiło? Nie chciałbym wpaść w konfliktowe towarzystwo.
Odradzam pracę wszystkim którzy mają jakikolwiek szacunek do swojego zdrowia psychicznego, do swojego czasu i chcą się rozwijać i realizować. Atmosfera w(usunięte przez administratora) jest (usunięte przez administratora). Brak jakiejkolwiek organizacji pracy. Najlepiej robić wszystko za wszystkich, każda negatywna informacja przekazana managerowi kliniki który nie ma żadnego wpływu na życie kliniki i udaje jaki to jest pro ku pracownikowi kończy się przekazaniem informacji do właścicieli a to kończy się natychmiastowym zwolnieniem. Praca niedoceniana przez nikogo,(usunięte przez administratora) Miałam nieprzyjemność pracować tam krótką chwilę. Emocje do tej pory nie opadły.
Czyli atmosfera słaba i wszystko zamiatane pod dywan. A jak z zarobkami? Też ci nie pasowały? Nie rekompensowały tych niedogodności?
Wiadomo że taka atmosfera może się odbić na zdrowiu pracowników. Jak jest tak źle to nikt nie próbował czegoś tym zrobić? Pogadać spokojnie z managerem? Przecież zwalnianie ludzi nie rozwiąże problemu.
Z managerem nie da się rozmawiać ponieważ jest pod wpływem toksycznej właścicielki kliniki. Niby dlaczego tak długo tam pracuje? Inni managerowie odchodzili albo zostali po prostu zwolnieni bo nie robili tego co chciała właścicielka.
Ale o jakiej rozmowie z jakim managerem mówimy? Chyba mylimy pojęcie managera. Pani od tabelek nie ma żadnego wpływu na decyzje w tej klinice. Po za tym jeśli chce pan spróbować proszę bardzo zatrudnić się i dojść do porozumienia z wlascicielka. O zgrozo filozofia smart aginc clinic to jakieś totalne nieporozumienie bo nie widać tego w szacunku do człowieka i pracownika.
Skąd tutaj takie podzielone zdanie na temat właściciela? Jedni piszą, że atmosfera jest kiepska i są krzyki, a inni wręcz odwrotnie. To jak to jest? Może ktoś jeszcze się wypowie w tym temacie? Nie wiadomo co myśleć..
Powiem tylko tyle, że nie chciałam uwierzyć w negatywne opinie na goworku. Po sprawdzeniu na swojej skórze mogę tylko je potwierdzić i dodać, że ryba psuje się od głowy, a szkoda bo atmosfera wewnątrz pracowników była mega pozytywna czego nie można napisać o osobach na wyższych stanowiskach którzy tę atmosferę ewidentnie psuli.Niestety przez to tracili profesjonalnych i oddanych swojej pracy ludzi bo mieli dosyć tego całego cyrku który z dnia na dzień był coraz gorszy. No, ale tak to jest jak ktoś zabiera się za biznes o którym nie ma się bladego pojęcia. Nawet nie pomoże też duża ilość pieniędzy która de facto nie należy do właścicielki.
Opinie może wystawić sobie dobrą sam. Nie bez powodu klinika zmieniła nazwę na Smart aging clinic. Najlepiej zamieść pod dywan wszystko co złe i zacząć od nowa, ale to już po prostu smierdzi
Czy rozmowa rekrutacyjna w Holistic Clinic Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Byłam raz w tej klinice i czułam się strasznie ???? wydaje mi się, że byłam tylko ja, personel i nikt inny, pustki. Sam zabieg był ok , bo sprzęt super , ceny jak w Nowym Yorku ???????????????????????????????? wychodząc spotkałam właścicielkę, zero szacunku do ludzi. Nie potrafiła nawet odpowiedzieć dzień dobry.
Praca jak najbardziej ok, klimat fajny, super zespół. Pracuję od początku maja i jak do tej pory wszystko jest na plus.
Absolutnie odradzam. Problemem firmy sa wlasciciele, ktorzy absolutnie nie maja pojecia odnosnie prowadzenia placowki. Placowka niestety wpadla w rece wlasciciele, ktorzy nie maja aboslutnie szacunku do pracownikow. (usunięte przez administratora)atmosfera daleko odbiega od normalnej. (usunięte przez administratora)
Jako klientka - była klientka - potwierdzam negatywne opinie. Rotacja personelu jest widoczna, oprocz jednego lekarza, nie ma bodajze nikogo kto by tam pracowal dluzej niz kilka miesiecy. (usunięte przez administratora) Obecnie nie korzystam. Natomiast to miejsce zapracowalo na negatywna opinie.
(usunięte przez administratora)
Mam możliwość rozpoczęcia pracy czy na prawdę jest tak źle?
Skoro w Twojej opinii jest tak źle, to chciałbym za Twoim właśnie pośrednictwem dowiedzieć się, co takiego nie podoba Ci się w firmie Holistic Clinic? Chcę fakt ten ustalić, dlatego dobrze, że trafiam na taką osobę, jak Ty. Możesz mi pomóc? Będzie mi bardzo miło.
Wcale nie jest źle. Ludzie, którzy rozumieją i utożsamiają się z ideą tego miejsca oraz angażują się w działania Kliniki pracują tu długo. Atmosfera jest bardzo ok. Żadnych krzyków też nie słychać :)
Nie zaobserwowałam wspominanych tutaj rzeczy. Atmosfera jest bardzo miła, zespół fajnie się wspiera. Nie jest tak, że wszyscy są nowi, część Pracowników pracuje tutaj ponad 3 lata i z tego co słyszę są zadowoleni:)
Od kiedy dr Gojdź sprzedał klinikę, małymi krokami wszystko zaczęło sypać się jak domek z kart. W skrócie: - w ciągu 2 lat było trzech managerów (kompetentnych i „ludzkich”), a dlaczego tylu? (usunięte przez administratora) - w ciągu 2 lat specjalistów od PR i Marketingu tez było chyba 3, oczywiście nie wytrzymali i sami się zwalniali po kolei gdy wiedzieli z kim maja do czynienia... - „starej” ekipy na recepcji również już nie ma... gdy ciagle zmieniał się Menager lub go nie było recepcja realizowała większość jego zadań... (usunięte przez administratora) Innym nie polecam! Szkoda zdrowia...
(usunięte przez administratora).ciekawe komu sie szybciej znudzi... - w ciągu 2 lat było trzech managerów (kompetentnych i „ludzkich”), a dlaczego tylu? Niestety współpraca z właścicielką niszczy psychicznie i wszyscy po kolei lądują na L$ - w ciągu 2 lat specjalistów od PR i Marketingu tez było chyba 3, oczywiście nie wytrzymali i sami się zwalniali po kolei gdy wiedzieli z kim maja do czynienia... - „starej” ekipy na recepcji również już nie ma... gdy ciagle zmieniał się Menager lub go nie było recepcja realizowała większość jego zadań... oczywiscie zła energia właścicielki dotarła też do tego poziomu bo niestety nia miała na kim się wyładowywać z szczebla wyższego .... Jeśli lubisz manipulację, poniżanie i krzyki to miejsce jest dla Ciebie! Innym nie polecam! Szkoda zdrowia...
Potwierdzić mogę że jako stały klient nie widziałem tam dłużej tych samych osób niż 3 miesiące po prostu mega rotacja umawiasz się do jednego lekarza przychodzisz a tu inny i też nie raz słyszałem jakieś krzyki (usunięte przez administratora).. Słabe to wiec zrezygnowałem z usług tej firmy.....
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SMART AGING CLINIC Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy SMART AGING CLINIC Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SMART AGING CLINIC Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!