Jestem bardzo zadowolony z wizyty w salonie. Profesjonalna obsługa, znajomość tematu. Na szczególną pochwałę zasługuje PANI MONIKA przesympatyczna dziewczyna, która odpowiada na wszelkie pytania, zajmuje się klientem od A do Z.
Odradzam wizytę w serwisie, obsługa ponizej krytyki, myślą tylko o sobie nie o klieantch, szantażują doliczeniem kwoty za wynajem auta, skoro sami nie wykonali usługi na czas i robią z ludzi debila
Potwierdzam, obsługa panów z serwisu poniżej krytyki, głupkowate uśmieszki i zero kompetencji
W listopadzie zamówiłem samochód Hyundai Bayon w promocji ,,Gwarancja ceny ''Najpierw Pani P.M źle policzyła i wyszło że po rabatach auto będzie droższe ,w czasie obsługi wręcz dawała do zrozumienia że teraz to się wszyscy za samochodami uganiają i w sumie to teraz to ona ma klientów w nosie.Minęło 8 miesięcy i mojego samochodu nie było umowa się już kończyła i Pani P.M zadzwoniła do mnie z informacją że mojego samochodu najpewniej nie będzie w tym roku a jak już będzie rocznik 2023 to gwarancja ceny nie obowiązuje .Pojechałem więc do salonu żeby wyjaśnić tą sytuacje Pani P.M umówiła nas (poszedłem z żoną)z dyrektorem .Dyrektor okazał się osobą kompetentną i zaproponował nam kilka rozwiązań sytuacji droższych ale w tamtym czasie byłem jeszcze gotowy dopłacić żeby mieć upragnione auto.Pojechałem testować Kone a w tym czasie wyceniano nasze samochody w celu pozostawienia ich w rozliczeniu .Kiedy przyjechaliśmy żeby dokończyć ustalenia okazało się że nie ma nas kto obsłużyć choć do zamknięcia salonu było jeszcze sporo czasu.Nazajutrz udałem się do salonu z konkretną decyzją .Pozostało przejechać się wybranym samochodem i dokonać transakcji wsiadam ,ruszam i na ekranie widzę jak zapala się ikona check engine a Pani obsługująca zaczyna mi wmawiać że z samochodem jest wszystko w porządku tylko serwis pozamieniał sobie jakieś części .Tego było już za dużo nawet dla mnie więc postanowiłem zakończyć tę farsę i odebrać zaliczkę Pani z recepcji poprosiła mnie żebym poczekał po czym oznajmiła mi że mój samochód jest wyprodukowany i w ogóle wszystko jest ok .Po trzech dniach zadzwoniła do mnie że ten samochód to nie mój tylko kogoś tam i jak go chcę to muszę dopłacić choć jest to auto dokładnie takie jakie zamawiałem i mam się spotkać z dyrektorem w celu uzgodnienia ile dopłacić.Z dyrektorem się już nie spotkałem bo tyle nerwów już zmarnowałem iż uznałem że żaden przedmiot nie jest tego wart .Odebrałem więc zaliczkę a ten salon radzę każdemu omijać szerokim łukiem .Nie polecam .TRAGEDIA, bardziej ufam handlarzowi z passata ze złotym zębem.
Pracownicy olewajom ludzi ubranych po roboczemu stałem ostatnio 20 minut nikt sie nie zapytał czy cos potszeba kciałem ikone żone na prezent kupic ale potraktowali mnie z pogardom powonni napisac tylko na galowo
Świetny salon, firma i do tego dobrze się pracuje więc mogę spokojnie polecić firmę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AUTO CENTRUM-LIS Sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy AUTO CENTRUM-LIS Sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AUTO CENTRUM-LIS Sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!