Bywam w sklepie dość często bo zajmuje się remontami mieszkań, ale moje ostatnie wrazenia odnośnie działu dekoracji są wręcz fatalne. Pracownicy wydają się oburzeni, ze musza kogoś obsłużyć, udają, że nie widzą (a ciężko mnie nie zauważyć bo ważę ponad stówę) o czekaniu na obsługę już nie wspomnę.. przechodząc często widać zebrania przy punkcie krawieckim. Najwyraźniej często macie je organizowane o ile są służbowe, a nie prywatne, lecz z boku nie wydają się służbowe… podczas ostatnich zakupów obsługiwała mnie „kierowniczka” z tego co zdążyłem zauważyć na plakietce i moje pytanie brzmi: jak taka osoba może zostać kierownikiem? To dopiero nazywa się brak kompetencji.. Szkoda zagłębiać się w ten temat jednym słowem żenada. Współczuje takiego nauczyciela… Często kupuję również farby, i z kolei blondynka na tym dziale nie ma pojęcia co tam robi, mam wrażenie że próbuje wcisnąć cokolwiek byle sprzedać poza tym jej obsługa zostawia wiele do życzenia. Jedyne co moim zdaniem się nie zmieniło to wszędzie zawsze dużo towaru na półkach, przystępne ceny i spory asortyment
Kierowniczka jest prawie tak nie omylna jak sam dyrektor, powoli zaczyna to pachnieć (usunięte przez administratora) ale ludzie nie potrafią się jej postawić, wiecznie straszy że na rynku pracy jest ciężko i w leroyu jest super a płacą grosze. Nie dziwię się że ludzia się pracować nie tam nie chce i takiego klienta jak Pan obsługują byle jak
Niestety, moja ostatnia wizyta w dziale farb w Leroy Merlin była bardzo rozczarowująca. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Pomimo obecności kilku pracowników, nikt nie był skłonny pomóc mi w wyborze odpowiedniej farby. Przez długi czas czekałem na jakąkolwiek pomoc, ale pracownicy (Pani w blond włosach i ciemnych) wydawali się bardziej zainteresowani rozmową między sobą niż obsługą klientów. Gdy w końcu udało mi się zwrócić ich uwagę, odpowiedzi były zdawkowe i mało pomocne. Nie otrzymałem żadnych konkretnych informacji na temat właściwości farb, ich zastosowania ani różnic między poszczególnymi produktami. Dodatkowo, sklep był słabo zaopatrzony – brakowało wielu podstawowych kolorów i rodzajów farb. W efekcie musiałem odwiedzić inny sklep, aby znaleźć to, czego potrzebowałem. Zdecydowanie nie polecam tego działu w Leroy Merlin, jeśli zależy Wam na fachowej i przyjaznej obsłudze. Widzę, duże "roszady" jeśli chodzi o dział farb, coś musi być na rzeczy skoro tyle osób przychodzi i zaraz ich nie ma. Mam nadzieję, że zarząd sklepu zwróci uwagę na te problemy i wprowadzi odpowiednie zmiany. @Pracodawca
Mimo że nie pracuje już w leroju to ostatnio się dowiedziałem że zwalnia się kierownik i to taki bardziej lubiany przez ludzi wiec atmosferą w sklepie jest pewnie słaba skoro takie osoby odchodzą, odolnie w ostatnim czasie zwolnilo sie chyba z 4 osoby. Jeśli składacie cv to zapytajcie kto będzie waszym kierownikiem, pod tym względem nie polecam pracy w dekoracjach i logistyce, ogólnie praca jak każda inna ale zarobki nie wiele większe niż najnizsza krajowa.
Niestety masz rację Atmosfera jest bardzo słaba Dyrektor nie umie zarządzać wyniki coraz bardziej dołują. Brak podwyżek płac we wrześniu
Niestety, moja ostatnia wizyta w dziale farb w Leroy Merlin była bardzo rozczarowująca. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Pomimo obecności kilku pracowników, nikt nie był skłonny pomóc mi w wyborze odpowiedniej farby. Przez długi czas czekałem na jakąkolwiek pomoc, ale pracownicy (Pani w blond włosach i ciemnych) wydawali się bardziej zainteresowani rozmową między sobą niż obsługą klientów. Gdy w końcu udało mi się zwrócić ich uwagę, odpowiedzi były zdawkowe i mało pomocne. Nie otrzymałem żadnych konkretnych informacji na temat właściwości farb, ich zastosowania ani różnic między poszczególnymi produktami. Dodatkowo, sklep był słabo zaopatrzony – brakowało wielu podstawowych kolorów i rodzajów farb. W efekcie musiałem odwiedzić inny sklep, aby znaleźć to, czego potrzebowałem. Zdecydowanie nie polecam tego działu w Leroy Merlin, jeśli zależy Wam na fachowej i przyjaznej obsłudze. Widzę, duże "roszady" jeśli chodzi o dział farb, coś musi być na rzeczy skoro tyle osób przychodzi i zaraz ich nie ma. Mam nadzieję, że zarząd sklepu zwróci uwagę na te problemy i wprowadzi odpowiednie zmiany. @Pracodawca
Planowałam zakup kamieni elewacyjnych na budynku. P. Bartosz z działu budowlanego, bardzo nam pomógł. Doradził jakie wybrać odpowiednie kamienie elewacyjne, pomógł przy załadunku. Bardzo pomocny, uprzejmy i miły. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi.
Nie polecam kupna kosiarek i sprzętów. Spalinowych. Bo jak oddałem 1 czerwca. Kosiarkę na gwarancję. To do dzisiaj nie dostałem z powrotem. Wróciła nie naprawiona. 3 razy na serwisie . Parodia. A kasy nie chcą oddać.
Przedzta szkolenie ,potrzebowałem szpilki do zakotwienia rusztowania pokazałem zdjęcia a szanowna Pani pokazała mi pręd i że takich szpilek nie mają a były obok na dolnej półce
Wyróżnienie Chciałam podziękować za obsługę pani na kasie z tyłu .. blondynka zawsze uśmiechnięta z pozytywnym dodejsciem do życia.... Pani spawdzila dokładnie mój towar Z referencja .....śmiałyśmy się ze beż sprawdzenia mnie nie nie wypuści Jeszcze zrobię zakupy mam nadzieję że trafie na tą panią Dziekuje Pozdrawiam Monika
Bywam w sklepie dość często bo zajmuje się remontami mieszkań, ale moje ostatnie wrazenia odnośnie działu dekoracji są wręcz fatalne. Pracownicy wydają się oburzeni, ze musza kogoś obsłużyć, udają, że nie widzą (a ciężko mnie nie zauważyć bo ważę ponad stówę) o czekaniu na obsługę już nie wspomnę.. przechodząc często widać zebrania przy punkcie krawieckim. Najwyraźniej często macie je organizowane o ile są służbowe, a nie prywatne, lecz z boku nie wydają się służbowe… podczas ostatnich zakupów obsługiwała mnie „kierowniczka” z tego co zdążyłem zauważyć na plakietce i moje pytanie brzmi: jak taka osoba może zostać kierownikiem? To dopiero nazywa się brak kompetencji.. Szkoda zagłębiać się w ten temat jednym słowem żenada. Współczuje takiego nauczyciela… Często kupuję również farby, i z kolei blondynka na tym dziale nie ma pojęcia co tam robi, mam wrażenie że próbuje wcisnąć cokolwiek byle sprzedać poza tym jej obsługa zostawia wiele do życzenia. Jedyne co moim zdaniem się nie zmieniło to wszędzie zawsze dużo towaru na półkach, przystępne ceny i spory asortyment
Kierowniczka jest prawie tak nie omylna jak sam dyrektor, powoli zaczyna to pachnieć (usunięte przez administratora) ale ludzie nie potrafią się jej postawić, wiecznie straszy że na rynku pracy jest ciężko i w leroyu jest super a płacą grosze. Nie dziwię się że ludzia się pracować nie tam nie chce i takiego klienta jak Pan obsługują byle jak
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Leroy Merlin?
Pracowałem 5 lat, firma jako firma benefit daje, ubezpieczenie dodatkowe Multisport jakieś paczki imprezy i wgl, pod tym względem źle nie jest. Pod względem pracy to jest ciężko, kasa słaba obowiązków dużo, czepiania się jeszcze więcej, kierownicy wybierani na zasadzie dyrektor mnie lubi to będę kierownikiem a prawda jest taka że kompetencje mają słabe albo nawet gorzej, od kilku lat praktycznie żadnych zmian na stanowiskach nie ma więc to mówi samo za siebie. Dyrektor nie omylny, nawet jak się pomyli to nie przeprosi i do pomyłki się nie przyzna. Każdego pracownika który się sam zwolnił kadra zarządzająca zawsze oczernia, nigdy się nikomu po leroyu nie powiodło według nich... Generalnie na przeczekanie ok ale na dłuższą metę MOCNO NIE POLECAM.
Ile jest zmian w Leroy Merlin?
Chciałem bardzo podziękować za profesjonalną sprawną i sympatyczną obsługę na dziale budowlanym Panu Maciejowi , dział drzewny Panu Arturowi oraz przesympatycznej Pani Karolinie Kozera zrobiliśmy w sklepie zamówienie na ponad 30.000 złotych i dzięki tym profesjonalnym pracownikom zakupy w sklepie przebiegły bardzo sprawnie.Gratuluje wspaniałej obsługi.
Bardzo miła obsługa, chciałam podziękować Pani Ewelinie za bardzo szybkie i sprawne rozpatrzenie mojej sprawy, pomimo problemu w trakcie montażu okazało się, że dzięki Pani Ewelinie udało mi się wszystko szybko załatwić. Oby więcej takich pracowników :)
Byłam ostatnio klientką sklepu w Kliszu . Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej i życzliwej obsługi w dziale budowlanym. Obsługiwał mnie pan Dariusz , który wykazał się niezwykłą cierpliwością i profesjonalizmem. Jego życzliwe nastawienie z pewnością przyciąga klientów . Gratuluję państwu profesjonalnego sprzedawcy !
Jakie narzędzia pracy zapewnia Leroy Merlin? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Kto w liroju harował ten w cyrku się nie smieje
Na jakie wsparcie w Leroy Merlin mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Łaski nie robią prawa muszą być przestrzegane. Kobietom tej pracy nie polecam, ciężka i za słabe pieniądze.
Odbiór zamówień to porażka za drzwiami czeka się prawie 2 godziny
Zamówienie złożone przez internet, opłacone naszykowane do wydania. W punkcie wydań 25 min czekania, obsługa niekompetentna, powolna mająca w poważaniu klienta który czeka.
Jak długo czekaliście na odzew z Leroy Merlin? Oddzwaniają zawsze?
Firmy nie polecam, kasa bardzo słaba, kierownictwo bez kompetencji, są wybierani tylko po znajomościach. Podwyzki tylko dla (usunięte przez administratora).
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.