Opinie o Moto-Abc Arkadiusz Gotowski w Szczecin

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Moto-Abc Arkadiusz Gotowski. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski o rekrutacji.


Branże: Produkcja motocykli, quadów i skuterów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Moto-Abc Arkadiusz Gotowski w Szczecin

anonim
Inne

Cała ta firma "krzak" pana Arkadiusza Gotowskiego to zwykłe (usunięte przez administratora) kasy. Takie "firmy" należy eliminować z publicznego życia. Zamówienie nr 8529. Brak towaru, brak zwrotu kasy. Nikt nie odbiera telefonów podanych na stronie, ani nie odpisuje na e-maile. Dzisiaj zgłaszam sprawę na Policję i do UOKiKu.

anonim
Pracownik
@anonim

Ponieważ admin gowork zignorował prośbę o usunięcie komentarza, chciałbym sprostować powyższe. Jak większość kupujących, która napotkała problemy przy realizacji zamówienia, zacząłem szukać info o firmie Moto-ABC. Późno, przyznaję, powinienem zrobić to przed zakupem, ale czujność uśpiły mi opinie bezpośrednio ze strony moto-abc i profesjonalnie wykonana strona. No i cena w promocji wyłączyła mi racjonalizm. Dlatego, jak znalazłem negatywne opinie na gowork, google map i jeszcze gdzieś tam, a to wszystko zbiegło się z brakiem odpowiedzi ze strony sklepu, również brakiem kontaktu telefonicznego, przyznaję, że zareagowałem nerwowo. Również w prywatnych emailach do p. A. Gortowskiego. Teraz fakty: sklep odpowiada niemal natychmiast, ale tylko na reklamacje słane za pośrednictwem strony www. Szkoda, że nie odpowiada na emaile, a telefonów nie odbiera. Jest to niezrozumiałe. Natomiast - jeśli taka wola kupującego - zwraca pieniądze, jeśli czas oczekiwania na realizację zamówienia jest długi, więc ciężko jest mówić o oszustwie. Jeśli obsługa sklepu zajmie się właściwym kontaktem z klientami, to tych wszystkich negatywnych opinii powinno nie być. A one tylko nakręcają kolejne negatywne opinie. Pamiętajcie, że zamieszczane opinie na temat dowolnych firm, zwykle pochodzą wyłącznie od tych wkurzonych lub od tych zachwyconych obsługą, tyle tylko, że tym drugim rzadziej się chce zamieszczać pozytywne opinie. Stąd mylne wyobrażenie, że firma jest wyjątkowo zła. Admina proszę o zamieszczenie tej opinii w oryginale. A Sklepowi Moto-ABC życzę powodzenia pomimo nie zrealizowanej transakcji, co naraziło mnie na niedogodności.

Szymon
Inne

Zamówiłem kurtkę 24.08.2022 dostałem info że kurtka będzie dostępna dopiero w grudniu. Odpisałem i złożyłem rezygnację na stronce 25.08.2022 i do dzisiaj zero zwrotu kasy, zero odzewu, telefon wyłączony. Sprawa pójdzie na policję (usunięte przez administratora) i tyle.

Beata
Inne
@Szymon

Jak już wrócisz z policji to dasz znać czy w ogóle kojarzą tę firmę? Bo widząc skargi na forum zastanawiam się czy faktycznie jakieś donosy już były

anonim
Inne
@Szymon

Bo zostalem (usunięte przez administratora) w identyczny sposób. O 6miesiecy czekam na zwrot pieniędzy.

Beata
Inne
@anonim

I również tak biernie czekasz? Bo nie rozumiem tego czemu wcześniej już nikt na policję z tym nie poszedł skoro więcej tego typu opinii się tutaj pojawia? No chyba, że jednak nie ma z czym iść?

Tykfa11
Inne
@Szymon

WSZYSCY POKRZYWDZENI- najpierw wezwanie do zapłaty przesłać za potwierdzeniem odbioru z wyznaczeniem terminu spłaty długu. Gość jedynie odpowiada na stronie sklepowej, a im bardziej go wk. tym szybciej się odezwie. do tego telefony, sms-y . Musi mieć cię dosyć. Jeśłi ci nie zwróci kasy w terminie- to sprawę skieruj do sądu. Tam będzie musiał się stawić i wytłumaczyć. Nad zgłoszeniem na policję bym się zastanowił- kiedyś to zrobiłem, i dwa razy przyszło umorzenie- mała szkodliwość społeczna. Powodzenia

Doomsday
Inne
@Beata

Właśnie złożyłem skargę do WIIH w Szczecinie na ten sklep; nieuczciwe praktyki związane z handlem nieistniejącym towarem i nie realizowaniem opłaconych z góry zamówień z sugestią kontroli tej "firmy". Zobaczymy, co odpiszą. Buraczany pan Areczek tylko mnie zdopingował - jak prześle mi jeszcze jeden obraźliwy e-mail, to pójdą kolejne skargi na tego "Janusza biznesu". Np. do UOKiKu.

Pracownik
Pracownik
@Doomsday

Proszę o podanie numer zamówienia albo chociaż daty złożenia. Niezwłocznie sprawdzimy o co chodzi z tym zamówieniem albo kontakt na info@moto-abc.pl. Z góry dziękuję

Olga
Inne

Bardzo dużo opinii klientów, a jest ktoś z pracowników na tym forum? Czy może firma jest jednoosobową działalnością i właściciel sam pracuje w sklepie? Niby ma stronę internetową, ale nie widzę żadnej zakładki "Kariera"...

Grzegorz
Inne

Nie przeczytałem przed zakupem opinii o tym sklepie i teraz żałuję. Nie polecam. Na towar trzeba czekać długo długo długo...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Moto-Abc Arkadiusz Gotowski? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tykfa11
Inne

no cóż, jako kolejny klient wystawiam możliwie najbardziej negatywną opinię p. Arkadiuszowi Gotowskiemu i skplepowi ABC-MOTO. Omijajcie ten sklep z daleka !!!!!!!!!!!!! 15.02.23 zamówiłem spodnie motocyklowe. Były na zamówienie, zapłaciłem. Po 3 tygodniach zacząłem się lekko denerwować, że nie ma odzewu. Po kilkunastu nieudanych próbach złapania kontaktu telefonicznego- napisałem na stronie sklepowej prośbę o wyjaśnienie. Niby wszystko w porządku, gość się odezwał, powiedział , że sprawdzi i da znać. Po tygodniu dowiedziałem się, że spodnie dostanę za pół roku, gdzie z Niemiec miałem w parę dni. Zrezygnowałem z zamówienia i zażądałem zwrotu pieniędzy. Pieniędzy nie dostałem przez ponad miesiąc. To była batalia- reklamacje poprzez sklep, e-maile z komputera domowego. Po jednym kontakcie telefonicznym wasz numer zostaje zapisany i nie liczcie na połaczenie z właścicielem. Piszcie od razu wezwanie do uregulowania należności za potwierdzeniem odbioru z wyznaczonym terminem, bo szkoda zdrowia . Jeśli kasy nie ma to do sądu- niech tam jedzie i się tłumaczy. Na koniec oczywiście jeszcze mnie zwymyślał. No i zgłoszenie do federacji Konsumenta. Z DALEKA OD SKLEPU !!!!, nic nie płaćcie do przodu !!!!!

Tykfa11
Pracownik

Niestety jestem kolejną ofiarą tej (usunięte przez administratora) firmy. Podobnie jak wszyscy- towar zamówiony, zapłacony, brak realizacji przez miesiąc, potem trudny kontakt , gdzie informują , że przesyłka może przyjść dopiero w maju, rezygnuję z zamówienia, nastaje cisza. Jeszcze raz udaje mi się złapać kontakt, gdzie właściciel zdziwiony twierdzi, że pieniądze przelał. Teraz już cisza. Piszę przedsądowne wezwanie do zapłaty i koniec.

Piotr
Inne

Dołączam się do negatywnych opinii o sklepie. Zamówiłem kask, którego jak się dowiedziałem nie było na stanie. Poprosiłem o zwrot pieniędzy i mija już półtora miesiąca jak sklep niewywliązuje się z ustawowego obowiązku. Sprawa została skierowana do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Następne kroki to policja i skierowanie sprawy na drogę sądową. Proszę każdego poszkodowanego o podjęcie walki o swoje prawa. Nie można pozwolić na to aby takie firmy bezkarnie funkcjonowały.

Janek
Inne
 Pytanie

Ten sklep to jakaś tragedia, nie ma prawa na takich (usunięte przez administratora) Zero kontaktu, pieniędzy i zakupionego towaru. Mam nadzieję, że te negatywne opinie pomogą w wyborze sklepu internetowego. Strona MOTO-ABC jest fajnie wykonana, nawet opinie są pozytywne. A okazuje się, że (usunięte przez administratora) Znalazłem go na Facebooku, też reklamuje sklep. Proszę nie kupować bo będziecie mieć problemy.

Wojtek
Inne

Dołączam się do negatywnych opinii na temat tego sklepu gdyż też jestem jego ofiarą ponieważ też dokonałem zakupu kasku w dniu 07.09.2022r. o wartości 252,99 , nr. zamówienia 7582 i do dziś nie mam ani kasku ani pieniędzy mimo wielokrotnych zapewnień przez właściciela P. Arkadiusza Gutowskiego że w/w zamówienie będzie natychmiast anulowane i dokonany będzie zwrot należności na konto gdyż jest brak danego towaru. Dziwne jest dla mnie też to że mimo tylu zgłoszeń na Policję o nieuczciwości danej firmy nie ma żadnego rezultatu i w dalszym ciągu ten człowiek oszukuje ludzi i kradnie wciąż ludziom pieniądze. Też zgłaszam mój temat na Policję.

Maria
Inne

nie otrzymalam towaru. kupilam dla dziecko termoubrania. zero odzewu ani na maile, ani na telefony. zgłaszam na policje

Marek
Inne

Kupiłem w tej firmie kask motocyklowy i zwróciłem ze względu na zbyt mały rozmiar. Zwrot dostali 17.10.2022 do dnia dzisiejszego 19.12.2022 brak zwrotu kasy. Wysłałem w sumie z 50 wiadomości i dzwoniłem lekko około 100 razy. Kontakt miałem z firmą ze 3 razy, 2 razy telefonicznie i raz messenger. Za każdym razem Pan obiecał zająć się sprawą (zwrot był już nawet w księgowości...). Ja mam szczerze dość i wysyłam przedsądowe wezwanie do zwrotu pieniędzy. Jeśli to nie pomoże, zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Jeśli i to nie pomoże, składam pozew sądowy. Ta firma to jakaś kpina.

grozny48
Inne

Ja jestem w trakcie wymiany towaru i juz jest problem bo nie odebrali paczki z paczkomatu. Kontaktu telefonicznego brak. Czuję że będę kolejna ofiarą. Może jak7s pozew zbiorowy zorganizujemy,

nursiak
Inne

Uwaga złodziej, nie zwraca pieniędzy. Zostałem oszukany, sprawa zgłoszona na policji. Uważajcie na ten sklep

1
Beata
Inne
@nursiak

A za co mieli Ci niby zwrócić?

Maniek
Pracownik

Nie realizują zamówień i nie zwracają kasy.

Konsument
Inne
@Maniek

To samo u mnie, brak towaru i brak kasy

Teresa
Inne
@Konsument

A długo juz sie utrzymuje taki stan rzeczy?

Mateo Sikor

OSTRZEŻENIE Nie realizują zamówień i nie zwracają kasy. W sklepie ABC Moto Pana Arkadiusz złożyłem zamówienie. Od ponad 2 miesięcy czekam na zwrot kasy od sklepu za niezrealizowane zamówienie. Dopiero po 3 tygodniach i moich telefonach dowiedziałem się, że nie można zrealizować mojego zamówienia bo jest problem i towar nie jest dostępny i nie przyszło nikomu do głowy, że warto mi o tym powiedzieć, a teraz nie mogę się doprosić zwrotu kasy. Numer zamówienia: 1394 Numer przyjętego zgłoszenia: SBWL8H2RUSG0L6R

Lolo
Inne
@Mateo Sikor

Ja mam akyualnie to samo, co za sklep tragedia że to jeszcze w ogóle funkcjonuje

Ralph
Inne

Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym „sklepie”. Minął drugi miesiąc od dokonania przeze mnie zakupów w moto-abc i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego przedmiotu, ani zwrotu zapłaconych środków mimo rezygnacji z zamówienia dnia 12.05. O pomoc w rozwiązaniu sporu zostaną poproszone odpowiednie instytucje i organy ścigania.

Beata
Inne
@Ralph

Dopiero po dwóch miesiącach postanowiłeś zrezygnować z tego całego zamówienia? Może w takim razie potrzebują jeszcze więcej czasu na jakąkolwiek reakcję, skoro wcześniej tak się ociągali z tym wszystkim?

MK
Inne

UWAGA (usunięte przez administratora) !!! Brak towaru kupionego online. Brak zwrotu wpłaconych pieniędzy. Dopiero po zgłoszeniu sprawy na policji nastąpiła szybka reakcja.

Sylwia
Inne
@MK

No to słabo, a po jakim czasie od zgłoszenia otrzymałeś zwrot?

Mateusz
Inne

Ostrzegam potencjalnych kupujących. Nie kupujcie w tym sklepie. Zamówienie realizowane 2 tyg. Brak towaru. Po anulacji zamówienia nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile, nie oddają pieniędzy. Sprawa zgłoszona do uokik. (usunięte przez administratora).

Mateusz
Inne
 Pytanie
@Mateusz

Tez zamówiłem kurtkę już tydzień temu i do dzisiaj brak jakich kolwiek informacji…. Czy to już po kasie czy jednak ktoś dodał jakaś pozytywna opinie ?

Beata
Inne
@Mateusz

Bardzo droga ta kurtka była? :/ I ogólnie to czy do teraz cokolwiek ruszyło, było jakieś info może?

Andrzej
Inne

Omijać szerokim łukiem. Zamówienie złożone ponad miesiąc temu, do tej pory kontakt bardzo śladowy, oczywiście nie z własnej inicjatywy, tylko trzeba napisać dziesiątki wiadomości i może pan Arkadiusz Gotowski (bo tak nazywa się ten (usunięte przez administratora) łaskawie odpowie na którąś z wiadomości. "towar zaraz będzie" i tak już parę tygodni :) zostałem i bez towaru i bez pieniędzy.

Teresa
Inne
@Andrzej

Może warto gdzieś to zgłosić, w końcu ktoś zabrał Ci Twoje pieniądze??

Rafał
Inne

Zachęciłem się promocją na spodnie Hardy II (ponad 100zł różnicy w stosunku do innych sklepów) i to był błąd. Zamówienie nr Nr: 6022, zamówienie złożone 30-12-2021. Dostałem informację że spodnie będą dostępne w lutym. Na początku lutego udało mi się dodzwonić i dowiedziałem się że przesuwa się dostawa na marzec. Z obawy o to że dostawa może się w ten sposób przeciągać z miesiąca na miesiąc, zdecydowałem się zrezygnować z zakupu. Mija już 16 dzień roboczy po zrezygnowaniu z zakupu rzeczy, której nawet nie dostałem i zwrotu pieniędzy nie ma. Dzwoniłem już wiele razy, moja sprawa jest kojarzona, niestety za każdym razem słyszę że "te pieniądze powinny już do mnie dotrzeć" że to jest "dziwna sprawa" i że zaraz przelew powinien dotrzeć" co nigdy nie następuje. Było już mi zapewniane że informacja o moim zwrocie jest "zapisana za czerwono na kartce" i były mi obiecywane konkretne dni kiedy zwrot ma dotrzeć, niestety nic nie dotarło. Jestem zmęczony dalszym kontaktem i dalszymi pustymi zapewnieniami że dostanę zaraz zwrot (prawie 700zł) za spodnie. Jestem zmuszony w dniu jutrzejszym wysłać pismo przez rzecznika z postępowaniem przedsądowym i koniecznością zapłaty odsetek po upływie terminu na piśmie (zgodnie z ustawą) oraz zgłosić sprawę na policję. Aktualizacja z dnia 08/03: wciąż nie mogę dostać zwrotu. pan Arkadiusz, właściciel, po kolejnym upomnieniu się o zwrot pieniędzy, znów zapewnił że "sprawdzi czy zwrot został wykonany" i wciąż nic z tego nie wyniknęło. Kolejne wiadomości pan Arkadiusz przestał czytać a moje pieniądze zostały po prostu przywłaszczone. Sprawa jest już w toku na policji, zgłoszone przestępstwo oraz sprawa do wydziału konsumenta, nie rozumiem sensu i celu odwlekania tego zwrotu, jest to kompletne nieporozumienie i psucie nerwów a sprawa i tak jest z góry przegrana dla sklepu w przypadku dalszego braku zwrotu..

Zostaw merytoryczną opinię o Moto-Abc Arkadiusz Gotowski - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?

    Zobacz opinie na temat firmy Moto-Abc Arkadiusz Gotowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Moto-Abc Arkadiusz Gotowski
1/5 Na podstawie 7 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Rugiańska 16 lok. 3
    71-653 Szczecin
  • NIP: 9552076224 REGON: 320012343
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Moto-Abc Arkadiusz Gotowski
Przejdź do nowych opinii