Firma pierwsza klasa,wszystko na najwyższym poziomie.Obsługa na infolini jak i Obsługa w sklepie na pierwszym miejscu.Widać,że klient jest najważniejszy a chłopaki znają się na tym co robią.Bardzo polecam.
O takich podstawach jak ubezpieczenie widzę napisaliście i tutaj nawet ktoś walczy z negatywami o pracy tam, a jak tam z pensją ogólnie? Nie widzę nigdzie w Internecie informacji, ile płacą - niestety. Ktoś da znać?
Te negatywne wpisy to chyba złośliwa konkurencja, która chce zaszkodzić firmie GOMI. Jak na Limanowskie warunki firma solidna
Firma spoko. Pełne ubezpieczenie od pensji. Można dorobić. Płatne nadgodziny zgodnie z Kodeksem pracy. Samochody nowe - małoawaryjne. Jazdy można powiedzieć dużo, ale jak kto lubi jeździć nie ma problemu. Ludzkie podejście do pracownika
Też pracowałem w Gomi i nie polecam. Do tej pory mam koszmary. Niszczą człowieka psychicznie i fizycznie. Brak osób kompetentnych do logistyki i zarządzania. Szefostwo wymyśla tak absurdalne rzeczy, że normalny człowiek nie jest wstanie tego zrozumieć (płakać się chce). Winę pracownik ponosi w ich mniemaniu za wszystko. Rozradzam pracę w tej firmie. Szkoda zdrowia!!!
Witam. Firma bardzo ciekawa. Bazuje na pracy kierowców którzy rozwożą głównie azot. Jako że praca kierowcy nie wymaga większych objaśnień dlatego też nie będę jej tu przedstawiał. Natomiast bardzo ciekawym faktem jest że w/w praca zajmuje kierowcy średnio od 11 do 16 godzin dziennie. Pisząc ,,średnio'' mam na myśli że jednego dnia jest to 10 h a następnego 20h. Dla nikogo w firmie nie stanowi problemu łączenie paru dniówek po 16h dzień po dniu. Spowodowane jest to wyjątkowym brakiem organizacji pracy, ignorancją , nie liczeniem się z pracownikami ( informowanie kierowcy o zrobieniu dodatkowych punktów pod koniec 10 godzinnej pracy ) a także, może przede wszystkim brakiem szacunku dla zdrowia, życia pracowników i innych użytkowników dróg. Nie będę tu poruszał tematów związanych z stanem technicznym taboru ponieważ temat jest zbyt rozległy, wspomnę tylko że wszelkie usterki czy awarie są spowodowane w/g szefostwa przez szoferów. I mowa jest o tym, że nawet wymiana klocków hamulcowych na którą czeka się naprawdę długo, jest spowodowane w/g biura i szefa brakiem umiejętności prawidłowej jazdy przez kierowcę. Na plus firmy trzeba zaznaczyć że pensja jest wypłacana regularnie aczkolwiek o nadgodzinach ( a jest ich naprawdę sporo ) można zapomnieć. Dlatego tęż serdecznie polecam pracę w tej firmie dla wszystkich którzy lubią hobbistycznie prowadzić dostawcze busiki a nie lubią spać, nie cierpią życia rodzinnego, nie posiadają żadnych znajomych oraz przyjaciół, nie zamierzają dorobić się większego majątku.