Pracowałem, i nie polecam. Niby rodzinnie a niestety patrzą tylko na własne kieszenie. Co innego mówią co innego robią i niestety nie są fair wobec swoich klientów. Przestroga dokładnie czytajcie co wam dają do podpisu i jeśli czegoś na co się umówiliście nie ma w dokumentach to proście o wpisanie. Nic na "gębę".
Współpracuję z tą firmą w zakresie montaży GPS. Navifleet bazuje na urządzeniach innych producentów (firmują je jako swoje), które są w miarę ok. Jako montażyści mieliśmy parę reklamacji na te urządzenia. Kontakt z serwisem tej firmy jest dość dobry, ale robią strasznie pod górkę jeżeli chodzi o montaże. Za montaż średnio płacą 150zł ale dopiero po wypełnieniu formularza montażu i przesłaniu zdjęć. Jeżeli zdjęcia wyjdą nieczytelne to odliczają za każde zdjęcie 5zł netto. Nigdy żadna faktura nie została zapłacona w terminie i zawsze trzeba do nich dzwonić jakaś tragedia. Ceny też mają z kosmosu, dla przykładu firma Neptis bierze za moduł z abonamentem na cały rok około 600zł , w przypadku Navifleet jest to 1000 Dzisiaj jest duża konkurencja i trzeba być elastycznym, im tego brakuje. Mam nadzieje że podejście do montażystów się zmieni bo w innym przypadku nie będzie kto miał kto im montować.
@Tenat, nie przypominamy sobie sytuacji, które mogłyby wywołać tego typu komentarze. Odezwij się do nas - bardzo chętnie wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Zostawiam swojego maila: janusz.adamczyk@navifleet.pl
@Krzysztof, odpowiadając na Twoje zarzuty. 1. Za montaż średnio płacą 150zł ale dopiero po wypełnieniu formularza montażu i przesłaniu zdjęć Odp.: Obecnie odeszliśmy od protokołów montażowych, natomiast wcześniej monter nie musiał wypełniać żadnych skomplikowanych formularzy. Wymagaliśmy jedynie wskazania miejsca instalacji lokalizatora, podpisu i odesłania skanu. Totalna podstawa :) 2. Jeżeli zdjęcia wyjdą nieczytelne to odliczają za każde zdjęcie 5zł netto Odp.: Poprawna dokumentacja zdjęciowa pozwala nam na sprawne usuwanie usterek - musimy egzekwować takie rzeczy ze względu na utrzymanie odpowiedniej jakości naszej obsługi. 3. Ceny też mają z kosmosu... Podawanie suchych wartości o niczym nie świadczy przy tak złożonej i kompleksowej usłudze. 4. Nigdy żadna faktura nie została zapłacona w terminie i zawsze trzeba do nich dzwonić jakaś tragedia. Jest to możliwe w przypadku niedostarczenia odpowiedniej dokumentacji z montażu, jednak bardzo chętnie sprawdzimy dokładny powód opisanej przez Ciebie sytuacji. Również zapraszam do kontaktu: janusz.adamczyk@navifleet.pl
Navifleet, to Firma z Limanowej, a to jest stan umysłu. Faktur nigdy nie płaca w terminie, taki model biznesowy. Bazują na taniej sile roboczej za najniższą krajową z okolicznych małych miejscowości, a gdy w grę wchodzą wdrożenia w większych miastach i już podwykonawca nie chce pracować za te ich stawki to już jest płacz i łolaboga. Wszystko musi przejść przez jednego czy drugiego Smolenia bo to jedyne decyzyjne osoby w tej firmie uduś
Uważasz, że wynagrodzenie w firmie nie jest zbyt wysokie. Czy jest możliwość wystąpienia o podwyżkę lub premie za dobre wyniki? Na stronie pracodawcy https://www.navifleet.pl/kariera.html znalazłem kilka ogłoszeń rekrutacyjnych na stanowiska: specjalista w dziale technicznym-elektronik, PHP developer i programista aplikacji mobilnych. Co sadzisz o tych przyjęciach?
Cześć, jestem pracownikiem. Myślę, że opinia @Nick jest krzywdząca. Wynagrodzenia w NaviFleet nie są determinowane stawkami lokalnymi. Firma zatrudnia pracowników z całej polski, płace są na rynkowym poziomie a osoby z większym stażem bez problemu mogą go przeskoczyć. Dobrym argumentem jest to, że firma rośnie, zatrudnia nowych pracowników, a rotacja utrzymuje się na tym samym poziomie - praktycznie zerowym :) W kwestii ścieżki rozwoju - ustalana jest indywidualnie. Tak, jak najbardziej można ubiegać się o podwyżkę czy premię za dobre wyniki.
Obraz jest mniej więcej taki: idziesz do pracy i słyszysz taki pomysł jak to technik ma zamiar zostać scrum masterem dla inżyniera - no to jak??? no jak??? no jak się powstrzymać od śmiechu??? Tyle ze śmiesznych rzeczy. Te mniej śmieszne są takie, że na takie świetlane idee i na inne paskudne zachowania jest przyzwolenie od równie kreatywnych decydentów. Efekt? Inna firma co jakiś czas zasila się dobrym pracownikiem, który co chwilę stamtąd odchodzi lub, o kuriozum, jest zwalniany.
Na jakie wsparcie w Navifleet s.c. K.Dusza M.Smoleń W.Smoleń mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Nawet jak nie czujesz się na siłach lub z jakiegoś powodu musisz iść wcześniej, to idziesz. Spoko podejście, nie robią problemów
Bardzo przyjemna rekrutacja do firmy. U mnie składała się ona łącznie z 3 etapów. Pierwsze dwa to rozmowa odnośnie stanowiska, mojego doświadczenia oraz tego jak wyobrażam sobie pracę w firmie, trzeci stanowiło zadanie do wykonania. Ostatecznie firma zdecydowała się zatrudnić kogoś z większym doświadczeniem, natomiast muszę przyznać, że do całego procesu rekrutacji podeszła jak najbardziej profesjonalnie.
Jak jest z pakietem medycznym w Navifleet? Można dołączyć rodzinę?
Hej, w NaviFleet nie mamy pakietu medycznego. Jest za to sporo innych benefitów :) 1. Codziennie do biura przyjeżdżają 2-daniowe obiady 2. Karta Multisport 3. Duże budżety szkoleniowe 4. Wyjazdy na konferencje 5. Imprezy integracyjne
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Navifleet? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Standardowy proces rekrutacji ma 4 etapy i trwa ok miesiąc. I etap - wybór kandydatów i przeprowadzenie wstępnych, telefonicznych rozmów rekrutacyjnych, II etap - przeprowadzenie rozmów rekrutacyjnych w biurze firmy, III etap - assessment center, IV etap - decyzja o wyborze kandydata.
Jak jest ścieżka kariery w Navifleet? Firma oferuje staże lub praktyki? Czekam na odpowiedź.