W kwietniu na sprzedaży online zamówiłam dwa artykuły od firmy Modena. Po otrzymaniu przesyłki i ich przymierzeniu okazały się nieodpowiednie rozmiarów i i jakościowo. Napisałam więc zapytanie czy mogę wymienić na inny rozmiar czy zwrócić. W związku z brakiem odpowiedzi od firmy Modena postanowiłam odesłać produkty na wlasny koszt. Zwrot firma odebrala 7 maja. Żadnej reakcji po zwrocie. Po kilku dniach postanowiłam upomnieć się i zapytać co w związku z moim zwrotem. Uzyskałam odpowiedź, że tylko wymiana. Innymi artykułami tej firmy nie jestem zainteresowana. (Z otrzymaną przesyłka nie otrzymałam PARAGONU fiskalnego ani w żaden inny sposob) Mam pytanie czy sprzedaż online nie musi prowadzić fiskalizacji sprzedanych artykułów???? Czy w sprzedaży online nie jest możliwy zwrot przewidziany prawem???? Proszę o weryfikację mojego problemu.
Witam, mnie spotkało to samo i do dzisiaj nie mogę doprosić się zwrotu pieniędzy, właścicielka zablokowała mnie nie odpisuje i nie odbiera telefonu i blokuje wszystkie konta z których upominam się o zwrot, skasowała wszystkie moje komentarze i ostrzeżenia. Zgodnie z ustawa o ochronie konsumenta nie ma prawa odmówić zwrotu art 30 gwarantuje nam prawo odstąpienia od umowy nawet bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. ja również nie otrzymałam paragonu, proszę o kontakt na email (usunięte przez administratora). Właścicielka nazywa się Marzena Piątkowska nip (usunięte przez administratora)
Witam. Spotkało mnie identycznie to samo ,przestrzegam przed tą firmą. Czy odzyskała pani pieniądze?
dzień dobry, jak się zakończyła Pani sprawa? Odzyskała Pani pieniądze? Zgodnie z prawem ma Pani prawo do odstąpienia od umowy, a sprzedawca ma obowiązek zwrócić pieniądze.
Wiecie może, czy w Marzena Piątkowska Modena szukają chętnych na staż?
@Nikk a ty nie masz jakichś info o pracy tutaj?
Najmniej wiarygodny portal.. Najmniej o pracy
No właśnie, mnóstwo opinii jest o usługach. To chyba nie ten portal. Miłośnicy będą pisać pozytywnie, przeciwnicy będą pisać negatywnie. Negatywnie będzie pisać konkurencja. Dlaczego administrator nad tym nie czuwa. Nie dotyczy to tylko tego sklepu ale i wielu innych branż. Administratorze, gdzie jesteś
Nie warto.
Nie polecam.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
To jest portal z opiniami o pracodawcy nie usługach
Byłam.. widziałam.. kupiłam...Polecam
I znow reklamujesz towar na stronie przeznaczonej wyłącznie na opinie o pracodawcy. Co za prymitywi.
Szanowni Państwo, ktoś kto prześledził te opinie dotarł do mnie i zwrócił sięe z zapytaniem czy opinia jest moja. W Ozorkowie jest tylko jedna julia k. I proszę mi wierzyć, że nigdy nie kupowałam nic w tym sklepie. Nie mam pojęcia, że taki sllep funkcjonuje on line. Nie mam też zlej opinii bo po prostu nigdy niczego nie kupilam w tym sklepie. Problem polega na tym, że ktoś podszył się po jedną jedyną julię k z Ozorkowa i widocznie uznaje to za zabawne. Jaki plytki rozum. Nie dam się wciągnąć w żadne tanie rozgrywki sklepu czy jego klientów. , przyjaciół czy wrogów. Sprawą może zająć się już tylko adwokat, IP też może byćt już pobrane, z ktorego komputera zostało to wpisane.. Nigdy bym nawet o takim wpisie nie wiedziała gdyby nie przypadkowa lektura kogoś z aleksandrowa. Słabe to. Dziecinada. Dorosłym powaznym ludziom nie wypada. No i jest na to odpowiedni artykuł. Wstyd! Jeśli nawet odzież jest ok, to sama się obroni, ale nie takimi tanimi rozgrywkami moim kosztem. Żenada.i to naprawdę cieszy autora wpisu??? Ile ma lat??? 12???
Witam zakupiła Kurtkę BB w sklepie Modena jestem bardzo zadowolona z zakupu i obsługi pozdrawiam
Zakupiłam towar w firmie Modena towar zgodny z opisem , obsługa najlepsza , bardzo komunikatywna dziewczyna . Polecam sklep Monika
Obsługa świetna, kupiłam alpaka jestem zadowolona z zakupów Polecam
Jestem zadowolona z zakupów.Bardzo miła i młoda Pani prowadząca bardzo dobrze opisuje produkt pełen profesjonalizm to się ceni. Kurtka mega , wymierzona idealnie. Polecam zakupy
Jestem bardzo, ale naprawdę bardzo, zadowolona z ciuszków zakupionych u Pani Marzeny.Nie jest to jeden zakup,ale któryś z kolei i napewno nie ostatni.Ciuszki zapakowane wyjątkowo dobrze.Wspolpraca przebiega szybko i sprawnie.
Kurtki super otrzymałam BB!! a najlepsza obsługa
Nigdy nie miałam problemu z Tą firmą towar na czas , odzież spełnia Moje oczekiwania i oczywiście obsługa pierwsza klasa.
Otrzymałam dziś paczka. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i towaru ;) zamówiłam bukle jest mega. Dziękuję Marzenko. Wasza klientka Iwona
Kurtki mega ! jestem zadowolona z obsługi na medal i z materiału oraz fasonu kurtki która zakupiłam. Polecam gorąco ;) Mirka
Zamówiłam 07.09 towar na drugi dzień otrzymałam bardzo ekspresowa wysyłka, cena elastyczne, obsługa bardzo mila ;) polecam i napewno wrócę za zakupy. Kurtka pierwsza klasa .Pozdrawiam Magdalena Kowalczyk
Jestem zadowolona z zakupów, bardzo dobra obsługa i doradzanie zakupiła kurtkę i bezrękawnik jest jestem zadowolona z zakupu ☺polecam
Dziewczyny super prowadząca p. Anetka wszystko na spokojnie zmierzy i doradzi nawet dopasuje kolorystycznie na każdy komentarz odpowie.Ciuszki super gatunkowo a dostawa błyskawiczna takich sklepików więcej a życie jest prostsze ????????????????
Jestem zadowolona z towaru i szybkiej wysyłki...Polecam obsługa i kontakt super ;)
Polecam w 100% super ubrania,pełen profesjonalizm.Doskonaly kontakt i obsługa na najwyższym poziomie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Marzena Piątkowska Modena?
Zobacz opinie na temat firmy Marzena Piątkowska Modena tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Marzena Piątkowska Modena?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Marzena Piątkowska Modena?
Kandydaci do pracy w Marzena Piątkowska Modena napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.