Opinie o Hotel "Niedźwiadek" Sp. z o. o. w Wdzydze

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Hotel "Niedźwiadek" Sp. z o. o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Hotel "Niedźwiadek" Sp. z o. o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel "Niedźwiadek" Sp. z o. o. w Wdzydze

Magda Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Polecacie prace w tym hotelu?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Magda

Nie

Renata Nowy wpis
Inne

Czy hotel nie szuka osób do sprzątania obiektu?

Stella Nowy wpis
Inne

Trudno oczekiwać po byłym pracowniku pozytywnej opinii, nie wiedząc dlaczego już nie pracuje. Firma jest ok ale trzeba pracować.

Były pracownik

Tragedia nie polecam współpracy z właścicielem tego jednak pięknie położonego przybytku.(usunięte przez administratora)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Hotel "Niedźwiadek" Sp. z o. o. poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
Administrator

Podałby ktoś z Was jakieś sugestie odnośnie rekrutacji w Hotel "Niedźwiadek" Sp. z o. o.? Na co zwrócić uwagę? Zapewne zainteresuje to osoby chcące się tam zatrudnić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mistrz patelni
@Administrator

Komentarz osoby o nicku Doświadczona z 26.06 .2017 jest jak najbardziej aktualny. Z takim typem należy walczyć, ale do tego trzeba jedności i zdecydowanej postawy. Przy tej sezonowości i fluktuacji personelu przetykanego Ukraińcami to ciężka sprawa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

Podpowiedzcie czy hotel potrzebuje ludzi do pracy? Jaka atmosfera?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Życzliwy

Mamy nowa Panią Dyrektor . Należy życzyć wiele zdrowia i odporności psychicznej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doświadczona

Nie od dzisiaj pracuję w hotelarstwie i wiem, że w każdym przypadku rażąco niska płaca w stosunku do średniej rynkowej w tej branży natychmiast odbija się jakości usług. W przypadku Niedźwiadka goście na większości portali opisują pracowników jako niesympatycznych, aroganckich, sztywnych, niezainteresowanych gościem, zdemotywowanych, jakby pracowali za karę. Zwłaszcza dotyczy to pracowników gastronomii. Pracują za byle jakie pieniądze od wczesnego rana do późnej nocy. Imprezy integracyjne, dyskoteki czy inne zabawy kończą się często o 3-4 rano, potem trzeba posprzątać sale, poprzestawiać kilkadziesiąt ciężkich, drewnianych stołów oraz kilkaset ciężkich krzeseł i z uśmiechem od 7 rano obsługiwać śniadanie. Z powodu permanentnego braku pracowników mocno okrojony zespół gastronomii biega jak kot z pęcherzem pomiędzy główną salą restauracyjną, a zewnętrzną tawerną, gdzie jednocześnie odbywają się 2 imprezy. Nadgodziny płacone są według normalnej stawki, a miesięczna średnia wypracowanych godzin to 250-300.. Ludzie są fizycznie i psychicznie wyczerpani, niewyspani zarabiając o połowę mniej, niż np. w Gdańsku. Często obecny w weekendy właściciel siedzi przy barze z miną odstraszającą gości i obserwuje przebieg imprez. Pogania tych biednych, wyczerpanych fizycznie ludzi i krytykuje, że za wolno się ruszają, że nie biegają, tylko stoją, że ziewają, że pójdą choć na chwilę usiąść na zaplecze, bo nogi z pęcherzami i odciskami po kilkunastogodzinnym dniu pracy odmawiają posłuszeństwa, że są źle ubrani, choć nie zapewnia im jednolitych strojów służbowych, że, że, że, że... Przykro na to patrzeć, a jeszcze bardziej przykro to znosić i otrzymywać dziadowską zapłatę. Było już tutaj wiele podobnych komentarzy, które nie nauczyły właściciela empatycznego podejścia, a zostały wykasowane, aby stworzyć atmosferę przyjaznego miejsca pracy. Opowiastki o wspaniałym hotelu wśród kaszubskiej przyrody, zieleni i jezior można z punktu widzenia pracownika miedzy bajki włożyć, bo nikt nie ma czasu i siły, aby z tego skorzystać. Poza tym inwigilacja, szpiegowanie pracowników przez właściciela całkowicie pozbawia ich ochoty na jakichkolwiek aktywności w krótkim, tzw. czasie wolnym. Jestem przekonana, że mój komentarz zostanie przez właściciela lub jego usłużnych ludzi usunięty, ale być może kilka osób co przeczyta, zanim prześle swoją aplikację.

bimbam
@Doświadczona

W swojej opinii o właścicielu jesteś za delikatna.Teraz dołączył do niego Grzegorz pierwszy, warszawski cwaniaczek. W swoim rejonie jest spalony to trzyma palec J.J tam gdzie się kończą plecy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ala
@Doświadczona

dokładnie tak jest !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcin

Koszmar!!!!!Zdecydowanie odradzam!!! Przełożony ratownika to oszust! Obiecane zakwatetowanie to materac na podłodze w pokoju zabiegowym,który każdego ranka trzeba zwolnić. Problem z otrzymaniem umowy. Stawki obiecane nagle maleją. Ratownik tylko z nazwy,przynieś,wynieś,pozamiataj! Pozostawianie kąpiących bez nadzoru na polecenie przełożonego w celu pilnowania recepcji. Wolna amerykanka!Tylko czekać aż tragedia się wydarzy choć niecka płytka ale konsekwencje ponosi ratownik. Tylko dla zdesperowanych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziony

nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel "Niedźwiadek" Sp. z o. o. - Wdzydze

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Hotel "Niedźwiadek" Sp. z o. o.
Przejdź do nowych opinii