Uwaga na (usunięte przez administratora) To co przysłali to jakieś żarty, obsługa na poziomie (usunięte przez administratora), nie reagują na reklamacje. Kupiłem sadzonki za 250 zł tylko dwie się przyjęły bo miały szansę. Reszta dostarczona w doniczkach z poobcinanymi korzeniami a ziemia wysypała się jak piasek i buła całkiem sucha! Oczywiście, że się nie przyjęło. Napisałem reklamację to poprosili o zdjęcia sadzonek wraz z metkami - wysłałem bo nigdy nie urywam i od tej pory zero kontaktu. Pytam codziennie co z reklamacją ale nic nie odpowiadają. Zmienili nazwę bo tamta była już na rynku spalona? Kupuję często w internecie rośliny ale jeszcze nigdy nie dostałem takiego (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
Dzien dobry, przykro słyszeć, że dochodzi do tak ciężkich sytuacji w sklepie, który prowadziłęm wraz z żoną przez ostatnie 13 lat. Od 1 stycznia 2022 roku sklep domisad.pl i konta na social mediach zostały w nielegalny sposób przejęte i wykorzystywane do celów zarobkowych przez firmę członka rodziny tj. Dom i Sad sp zoo, po zmianie nazwy Gradinamax. sp zoo , nip: 9271967150. Nie mam nic wspólnego z tą spółką a ich działalność na moim sklepie domisad.pl odbywała się bez mojej zgody czyli prawowitego właściciela sklepu. W sprawie toczy sie śledztwo prokuratorskie. Pozdrawiam Wojciech Malicki
Gradinamax wciaz sie oglasza i jest zarejstrowana pod pod adresem panskiej firmy. Tylko , w danych jest podane 2021 r. Bardzo to jest dziwne. Czyli nie kupowac roslin w Gradinamax?
Taką odpowiedź otrzymałam na swoją reklamację, tylko co ja mam z tego jak rośliny zmarniały.
Przymierzam się do zakupu drzewek owocowych kolumnowych w Waszej hurtowni do hodowania na tarasie i nie wiem jakiej do tego celu użyć donicy chodzi o pojemność prosił bym o poradę z góry dziękuję Roman Posoń
Panie Romanie, drzewka kolumnowe doskonale nadają się na balkony i tarasy. Donica powinna mieć średnicę 50-60 cm. Zapraszamy!
Z drzewkami kolumnowymi jest tak. Kupilam w minionym roku czeresnie kolumnowa HELENE - dostalam zupelnie sucha sadzonke, ladnie, profesjonalnie opakowana, oczywiscie posadzilam, podlewalam, nawozilam i co - i noc. Suchy patyk nic nie wypusci. Po reklamacji dostalam druga identyczna. Wygladalo na to, ze dawno zapakowane po prostu wyschly. Wiec drugi raz reklamowalam. Dostalam informacje, ze bedzie do mnie wyslana sadzonka jesienia. Dostalam chyba poczatkiem pazdziernika. Ten sam suchy patyczek, tak samo ladnie zapakowany, jednak korzen byl namoczony przed wysylka. Ale sladu zycia nie bylo. ani paczka, ani listka, nawet suchego. Rosliny w ogrodzie jeszcze mialy. Wydawala mi sie nieco jedrniejsza ta sadzonka. mialam nadziele, ze cos wypusci. Wszystkie rosliny w ogrodzie zyja, jednak czeresnia HELEne stoi jako suchy patyczek. Juz nie wypusci. Zastanawiam sie, po co firma wysyla suche sadzonli. I co, mam trzeci raz reklamowac ? Znowu dostane patyczek uschniety ? Pozdrawiam DZIAL REKLAMACJI ! Maria Kalinowska.
Dzień dobry, proszę o kontakt z działem reklamacji. Na pewno znajdziemy słuszne rozwiązanie. Dołożymy wszelkich starań, aby była Pani jednak zadowolona ze współpracy. Pozdrawiam serdecznie, Dom i Sad
Dokładnie, nie polecam zakupu drzewek owocowych w tym sklepie, również dotarły do mnie patyki czeresni, z których nic nie dało się zrobić a dział reklamacji tylko informuje i wprowadza klienta w błąd a tym samym gra na czas, że trzeba poczekać bo drzewka muszą się odbić ale na tych patykach nie ma co się odbić!!!
Mam dokładnie taka samą sprawę z sadzonka kaki. Druga z reklamacji taka sama sucha jak pierwsza, korzeń czarny. Do firmy nie można się dodzwonić, maile już nie skutkują. Nie polecam.
ZdecydowNIE NIE POLECAM TEGO SKLEPU. NA 6 DRZEWEK CZEREŚNIOWYCH (KOLUMNOWYCH) ANI JEDNO NIE PRZZEŻYŁO PO POSADZENIU, PODLEWANIU I ZABEZPIECZENIU NA ZIMĘ. Niestety gwarancja jest na 3 mce????? Sklep Dom i Sad nadaje się do zgłoszenia do Rzecznika Praw Konsumenta. My to zrobimy.
Witam. JA NIE MIALEM TYLE SZCZĘŚCI !!! Zakupione krzewy ???? to niewidoczne z doniczki patyczki. Borówki zwane ,,SAD ZDROWIA" wsadziłem po dwie ,bo nie widać ich z ziemi. Winogrona prawie suche z jednym maleńkim odrostem . Hortensje maleńki patyczek. Złamany czubek drzewka moreli. Prezent od firmy -Sucha jak kamień róża Wywalone pieniądze w suche patyki i ziemie w doniczkach.!!!! Wczoraj ponowiłem zakupy w dyskoncie z polskich ogrodów. Piękne wyrośnięte krzaki i dużo taniej. Zawiodłem się i nie polecam takich wysyłek.
Ale nie kontaktował się Pan może w tej sprawie bezpośrednio z firmą? I czy te roślinki są w ogóle jeszcze do odratowania czy nie będzie Pan już o nie walczył, żeby jakoś wydobrzały?
Jedna wielka porażka. Zamówienia niekompletne zwykłe badyle za tyle pieniędzy... A panie z obsługi? Nieuprzejme jakby pracowały tam za kare. Jeszcze potafią żałośnie odpowiedzieć że nic na to nie poradzą, albo mam czekać na odpowiedź na mejla tydzien czasu. To jest podejście do klienta? Jeśli nie macie czegoś w asortymencie to po jaką cholerę to sprzedajecie????? nie wiem skąd macie tyle pozytywnych komentarzy, chyba sami je sobie piszecie
Proszę o żywą sadzonkę maliny kod 7542 która będzie cieszyć oko a nie przysłany badyl, wstyd, czytałem opinie jak traktujecie kupujących. Jak macie dobrą sadzonkę to oczekuję na jej przysłanie lub zwrot pieniędzy. Zamówiłem malinki w innych kolorach aby mieć zadowolenie a Państwo to psujecie widać to po opiniach. Prosze czytać te opinie i poważnie traktować kllientów. Nie do pomyślenia w mojej pracy zawodowej jako specjalista ekspert d/s zakupów i negocjacji takie podejscie do klientów. Oczekuję i Pozdrawiam Janusz Brak kontaktu imiennego - Nata to nie wiadomo z kim rozmowa ?
Dzień dobry, otrzymał Pan odpowiedź odnośnie reklamacji. Proszę sprawdzić skrzynkę mailową. Pozdrawiam
Jak szefostwo w Dom i Sad Wojciech Malicki? Spoko traktują ludzi?
W dniu 26.04.2021 zamówiłam 7 sztuk Clematis w cenach od 29,99 do 42,99. Za tą cenę spodziewałam się dostać rośliny o wysokości 40-50 cm razem z dobrze wykształconym systemem korzeniowym. Przesyłkę otrzymałam bardzo szybko, bo już 28.04.2021. Roślinki przyszły żywe, ale każda ma około 10 cm z doniczką! Jak mam je zasadzić, jeśli według zaleceń Clematis sadzimy do ziemi ok. 10 cm poniżej linii gruntu? Zostałyby całe zasypane. Za tę cenę spodziewałam się dorodnej, silnej rośliny. Następnego dnia postanowiłam napisać opinię zaznaczając, że jest negatywna. Nie ukazała się... Czekałam parę dni sprawdzając, czy ukaże się z opóźnieniem. Niestety nie ukazała się do dziś (04.05.2021). Uważam, że sklep ma zawyżone ceny w stosunku do oferowanych roślin. Wygląda na to poza tym, że światło dzienne mogą uzyskać tylko opinie pozytywne. No cóż, zobaczymy. Roślinki będę zwracać.
Dzień dobry, uprzejmie proszę o kontakt z działem reklamacji pod numerem 664 191 496 w tej sprawie. Dział reklamacji na pewno dołoży wszelkich starań. Pozdrawiam serdecznie, Dom i Sad
Poszukuję JUDASZOWNIKA KANADYJSKIEGO .
Dzień dobry, nie posiadamy w sprzedaży Judaszownika Kanadyjskiego. Na naszej stronie internetowej www.domisad.pl znajdzie Pan wszystkie dostępne sadzonki które można zamówić, zapraszam do kontaktu pozdrawiam serdecznie, Dom i Sad
kupiłem u Państwa 2 drzewka kolumnowe zamówienie 180100906 po dostawie okazało sie że jedno z drzewek ma 3 pedy i wszystkie złamane- zgłosiłem reklamację - usiłowano wymóc na mnie ( korespondencja email)poniesienie kosztów zwrotu reklamowanego drzewka po rozmowie z Panią kierownik !? uzgodniłem że wysyłam reklamację na koszt sprzedającego, jakie było zdziwienie gdy zadzwoniłem pod numer z którego kontaktowała się p. kierownik że numer jest prywatny i że nie będzie ze mną rozmawiać- bedąc w punkcie DPD zdecydowałem się wysłać reklamację na mój koszt i żądać zwrotu- jak się to skończy opiszę
Panie Witoldzie, aby złożyć reklamację nie trzeba odsyłać roślin. Wystarczy przesłać zdjęcia drogą mailową i na podstawie zdjęć rozpatrywane są reklamacje. Jeśli chodzi o zwrot i odstąpienie od umowy, a co za tym idzie zwrot środków za zamówienie, to oczywiście w tym przypadku należy odesłać rośliny wraz ze stosownym formularzem. Ponadto korespondencja mailowa dotyczyła terminu dostawy zamówienia. Następnie wysłał Pan maila, iż oczekuje zwrotu za drzewa, dlatego otrzymał Pan odpowiedź mailową z Działu Reklamacji, w jaki sposób należy zwrócić sadzonki do nadawcy. Nasze wszystkie numery telefonu podane są na naszej stronie internetowej i nie prowadzimy rozmów z Klientami z telefonów prywatnych, jako zostało to zarzucone w Pana opinii. Oczywiście zwrot zostanie wykonany na Pana konto w kwocie zamówienia (towaru oraz kosztów dostawy), a także kosztów wysyłki zwrotnej. Przepraszamy za niedogodności.