Jak się pracuje w CCDS - Call Center Dynamic Sales Zielona Góra? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w CCDS - Call Center Dynamic Sales Zielona Góra, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w CCDS - Call Center Dynamic Sales jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w CCDS - Call Center Dynamic Sales w Zielona Góra

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w CCDS - Call Center Dynamic Sales odbywa się również w języku angielskim?

Adrian2220 Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może mi udzielić info o warunkach w firmie zależy mi na informacji o wysokości premii w %, o czasie pracy, czy jest elastyczny? Czy praca jest spoko, jak wygląda biuro dużo ludzi tam pracuje? Nie interesują mnie dramaty tam i ludzie jacy pracują proszę tylko o informację o warunkach złożyłem CV i szukam info. Pozdro.

Ola Kochanowska Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Nie polecam, wszystko co się dzieje w tej firmie to żenada i wykorzystywanie ludzi. Zacznijmy od początku, że dostałam telefon w święta od Pani która rekrutuje. Była bardzo miła, opowiadała same pozytywy więc się zgodziłam. Razem z kolegą dojeżdżaliśmy prawie 40 km na szkolenie które uwaga bo to bardzo ważne dla przyszłych osób które są zainteresowane: szkolenie jest płatne dopiero po 390 (?) przepracowanych godzinach ???????????? no dobrze przeszłam szkolenie po czym okazuje się, że projekt jest zamknięty! Przez tydzień prawie cisza, po czym każdy z nas dostaje telefon że projekt enea sprzedaż zawieszony i oni nie wiedzą kiedy otworzy się ponownie XD dostaliśmy dwie propozycje: przerzucają nas na enea obsługa (co wiąże się z ponownymi dojazdami za darmo, oraz poświęceniem swojego czasu) lub na Playa. Uważam, że nie zapłacenie za szkolenie w ogóle nie powinno mieć miejsca a to z pewnością nie na takich zasadach jak jest w tej firmie. Jaka moja wina i 8 innych osób, że projekt enea sprzedaż został zawieszony? odradzam każdemu angażowanie się jeżeli ktoś posiada szacunek do siebie samego, do swojego czasu oraz lubi w życiu stabilność bo tutaj jej nie ma :) a i jeszcze na koniec jest też certyfikacja której jak nie zdasz to wylatujesz

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w CCDS - Call Center Dynamic Sales traktuje ludzi?

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pracowałam w tej firmie ponad rok i wiele zaobserwowałam. Przyszłam na rekrutację, nie chceli nawet mojego CV. Opowiedzieli co sprzedajemy, po czym poszłam do sekretarki podpisać umowę. Do pracy w CCDS biorą każdego ze statusem ucznia/studenta, bez wyjątku... To jest minus, bo przychodzą dzieci 16-17 lat i bawią się zamiast pracować: słuchają głośno muzyki, palą efajki na sali, gadają między sobą tak głośno, że klienci rozmawiający z innymi konsultantami skarżą się na hałas w tle; robią "bazy" z boksów jak w przedszkolu a managerowie pozwalają sobie wejść na głowę.

Pytania

"Od kiedy możesz przyjść pracować?"

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Zielona Góra
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Samodzielny referent
Zielona Góra
Służba Cywilna
(129 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator ds. inwestycji
Zielona Góra
CCC S.A.
(411 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o CCDS - Call Center Dynamic Sales - Zielona Góra

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CCDS - Call Center Dynamic Sales
Przejdź do nowych opinii