Zachęcam do podpisania umowy od pierwszego dnia szkolenia, ponieważ właścicielka w razie rezygnacji ze współpracy nie wypłaca pieniędzy za szkolenie,to jest 44h,co jest niezgodne z Kodeksem Pracy.Nie wszystkich informuje,że dopiero po 3 mc pracy wypłaci pieniądze,ja dowiedziałam się od pracowników punktu. Zarobki to najniższa krajowa+ prowizja,która jest uzależniona od ilości umów podpisanych na swoim loginie,a ten dostajesz po 44h szkolenia.W trakcie nowa osoba pracuje na loginie właścicielki,o czym nie informuje na rozmowie kwalifikacyjnej.Ponadto jeśli pracownik zachęci klientów do oferty ale podpiszą umowę podczas jego dnia wolnego to przepada mu prowizja za tą umowę. Dlatego też ta wysoka prowizja omawiana podczas rozmowy w rzeczywistości jest sporo nizsza)Przy rozliczeniu Pit pracownik musi zapłacić podatek z całego roku od pobieranej prowizji.Jest to praca dla osób,które chcą zdobyć doświadczenie w branży telekomunikacyjnej,a po roku mogą zmienić firmę na inną z lepszymi warunkami.Dla osób z doświadczeniem w branży nie polecam
Opinie o Canal + Cyfrowy S.A. w Radom
Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Canal + Cyfrowy S.A.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Canal + Cyfrowy S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.