Przedszkole Słoneczko

Radom

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 43 ocen.

Przedszkole Słoneczko
3 43 6 1

Opinie o Przedszkole Słoneczko

Rodzic

Festyn rodzinny - "SUKCES PRZECIWNOŚCI"!!! Jak ktoś zna wiekowy już serial "Alternatywy 4" to słusznie zauważy, że ostatni piknik, ale nie tylko, po raz kolejny wprowadził nas w realia PRL - u. Zamierzone czy po prostu szczyt możliwości Stanisława Anioła? Pośród zaproponowanych atrakcji znaleźliśmy m. in. bieg w workach, przeciąganie liny, kolorowanie mazakami, dmuchawiec, trampolina. A to wszystko serwowane jest nam już od wielu lat. Wiesienka na torcie była foto-budka... 2 krzesełka, jako tło rozciagniety stary materiał a jako aparat Pani od zumby. Niestety tylko ta pochodząca z XXI wieku foto-budka nie drukowala zdjęć, chyba Pani od zumby nie miała w sobie takiej opcji. No cóż... widocznie kwota ponad 70 000, które przez te kilka lat zostawiliśmy w przedszkolu nie motywuje właścicielki, żeby choć raz do roku zorganizować event na poziomie czesnego, które tak ochoczo podnosi. Jedyne czego nie można odmówić to zaangażowania i uśmiechu wszystkich nauczycieli. Tu gratulacje!!! Natomiast co do klimatu Anioła imprezy to chyba warto już zmienić serial, w końcu pochodzi z lat 80 ubiegłego stulecia.

rodzic matematyk
@Rodzic 15.06.2018 14:59

Drogi rodzicu ja tez byłem na tym Festynie i byłem zachwycony. Skoro jesteś niezadowolony to czemu nie zmienisz przedszkola. Piszesz bzdury ja mam dwoje dzieci i nie wydałem takiej kwoty jak Ty. Czesne 800 razy 10 miesięcy to 8000 a na drugie dziecko pace 540 zł to razem 1340 za rok 13400 . Jeśli chodzi Twoje dziecko 12 miesięcy to to nigdy kwoty 70 000 nie zostawiłeś tylko 9600. A w ubiegłym roku czesne było 600 czyli za 12 miesięcy 7200. Za 2 lata zapłaciłeś 16800. To pozostała kwota dzielona prze 12 miesięcy świadczy o tym, ze twoje dziecko chodziło do przedszkola 11 lat (!)

Rodzic
@rodzic matematyk 15.06.2018 21:33

Wow!!! Z arytmetyki przysłowiowa "piątka z plusem" :) Niestety zmartwię Cię "rodzicu" matematyku natknąłeś się na zwykłą literówkę, przepraszam jeśli tak bardzo Cię to dotknęło. Niemniej jednak arytmetyka przysłoniła Ci piękno logiki, co za tym idzie analizę i zrozumienie meritum tekstu. Nigdzie nie napisałem, że nie jestem zadowolony z samego przedszkola. Jak każde ma swoje plusy i minusy, ja odniosłem się jedynie do poziomu, standardu imprez, które organizuje. No cóż, na rynku radomskim mamy taki wybór jaki mamy. Wybór, który jest dokonany z niewielu możliwości niekoniecznie od razu oznacza, że jest dobry, po prostu jest najlepszy z możliwych, właśnie tak jak w tym przypadku. Niemniej jednak zachęcam do zgłębienia "świeższej" części matematyki - jaką jest niewątpliwie logika. Poniżej szansa na jej zgłębienie :) package cap; public class Cap { public static void main(String[] args) { Capabilities[] capabilities = new Capabilities[4]; for (int i = 0; i < capabilities.length; i++) { if(i == 0){ capabilities[i] = Capabilities.KFC; } else if(i == 1){ capabilities[i] = Capabilities.MACDONALD; } else if(i == 2){ capabilities[i] = Capabilities.SUBWAY; } else if(i == 3){ capabilities[i] = Capabilities.TACOBELL; } } int possibleChoice = (int)(Math.random() * capabilities.length); if(possibleChoice < capabilities.length){ System.out.println("Fast food"); } else{ System.out.println("Slow food"); } } } public enum Capabilities { MACDONALD, KFC, SUBWAY, TACOBELL }

Innaaa
@Rodzic 15.06.2018 14:59

Na poziomie? :) tylko czemu plac przedszkola wyglądał jak po przejściu tornada a nie ludzi na poziomie... Pozdrawiam

Przedszkole Słoneczko
@Rodzic 15.06.2018 14:59

Drogi rodzicu, dziękujemy za przesłanie opinii. Niestety trudno jest rozmawiać za pomocą mediów i wirtualnie. Tym bardziej anonimowo. Zachęcamy do odwagi i rozmowy w siedzibie przedszkola od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-17.00. Bedzie nam miło poznać blizej Twoje stanowisko. Trudno sie przecież nie zgodzić , ze anonimy należy zawsze traktować „z przymróżeniem oka”.

Paaulinka
@Rodzic 15.06.2018 23:23

Cale szczęście, ze seriale lat 80-tych są kultowe i wyprzedzają nowoczesność nawet w najlepszym wydaniu...mimo kodowanym ;) Bareja góra!

J@nek
@Rodzic 15.06.2018 14:59

Chyba byliśmy na innych festynach. Słoneczko w tym roku dało naprawdę fajny popis rodzinnego festynu. Pierwszy raz widziałem karetkę, która czuwała nad bezpieczeństwem. I do tego pyszności w jedzeniu - nie wyszliśmy głodni. Nie wiem po co komu ta mowa nienawiści, według mnie, nie można się czepiać. Ja i moje dziecko jesteśmy zadowoleni.

Ulka

Podpowiedzcie czy są jakieś szanse na podwyżki?

dyrektor
@Ulka 15.06.2018 15:09

Nie wiem kto pyta i robi taki pijar? Bo na pewno nie nasi nauczyciele... Kilka dni temu dostali przedłużone umowy od 01.09.2018r, aneksy do umów i podwyżki.

Administrator

Minęło już nieco czasu od dodania ostatniej opinii. Czy poziom wynagrodzeń uległ zmianie?

Gośka

Wcale nie dziwię się , że sprawdzają umiejętności osób przyjmowanych. Tych umiejętności często nie ma!!!!

Administrator

Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w kilku słowach przedstawić najświeższy stan firmy Przedszkole Słoneczko?

anonymous

Nawet jeżeli jest to okres próbny to i tak powinien być zapłacony i koniec.

Rafał
@anonymous 02.01.2018 15:29

Prześledziłem posty i widzę, że wiele z Was porusza temat - stosując zamiennie słów - wolontariatu czy "tygodniowego bezpłatnego okresu próbnego". Jako wolontariat należy rozumieć dobrowolną, nieodpłatną i świadomą pracę na rzecz pojedynczych osób, społeczności lub całego społeczeństwa, odbywaną jako ochotnik. Szczegóły dotyczące wolontariusza bardzo dobrze opisuje ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Tam znajdziecie wszystko czego potrzebujecie. Natomiast warto podkreślić, że z pracy wolontariuszy nie mogą korzystać podmioty komercyjne w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Zatem warto się przyjrzeć z kim zawieracie umowę o wolontariat, jakie działania przewiduje statut czy regulamin takiej organizacji, czy umowa w ogóle jest ważna, czy przypadkiem nie jest umową pozorną ('nieświadomy" może podpisać umowę o wolontariat nie wiedząc, że firma w ogóle takiej umowy nie powinna podpisać, a ten nie wiedząc o niczym boi się potem dochodzić swoich praw). Jeśli umowa o wolontariat jest tylko próbą obejścia kodeksu pracy, tj. zatrudnienia pracownika na płatny okres próbny to macie tu do czynienia z łamaniem prawa i spokojnie możecie dochodzić swoich korzyści. Pojawia się też tu kwestia, że ów sytuacja trwa już jakiś czas, jeśli macie do czynienia z procederem podpisywania przez dyrektorkę pozornych umów o wolontariat możecie to zgłosić. Ponadto pamiętajcie, że żyjecie w XXI wieku, technologia często działa na naszą korzyść.

mama

Ciągłe pretensje, że się źle wita dzieci? pewnie tak , ale.. moje dziecko miało nieprzyjemność chodzić do tego ...przedszkola. przedszkolanka , która teoretycznie miała zajmować się min. moim dzieckiem - ciągle niańczyła swoją córeczkę , która była w grupie młodszej. dochodziło do absurdalnych sytuacji: spóźnieni wchodzimy do szatni, tam właśnie młodsza grupa szykuje się na spacer. "Nasza" przedszkolanka oczywiście znów niańczy córcię, zamiast być ze swoją grupą, za co miała przecież płacone. cóż robi ta osoba? udaje, że nas nie widzi, nie odpowiada na "dzień dobry" - z wielce obrażoną miną mija mnie i dziecko i wraca do swoich obowiązków:D kilkanaście kroków za nią idę ja i dziecko - sama prowadziłam dziecko do sali bo Jaśnie Pani Przedszkolanka udała, że nas tam nie ma:D swoją drogą, to dziwne. ten babsztyl wciąż opuszczał swoje obowiązki i zajmował się swoją córcią - co na to dyrektorka przedszkola?

anonymous
@mama 11.10.2017 14:15

Szanowna Pani. W naszym przedszkolu pracują młode nauczycielki, panienki lub mężatki bezdzietne. To co Pani napisała jest nieprawdą. NIE MA NAUCZYCIELKI, KTÓRA MIAŁABY SWOJE DZIECKO W PRZEDSZKOLU. Dyrektor przedszkola

anonymous
@anonymous 12.11.2017 11:02

może i nie ma, ale była. Agnieszka C. miała w przedszkolu córkę. to pani kłamie, pani dyrektor. a może się mylę? może pani Agnieszka nie miała w przedszkolu córki O.? cóż pani na to, pani dyrektor????

Katarzyna
@mama 11.10.2017 14:15

Pani Agnieszka C?? Moja córka była w grupie, którą prowadziła Pani Agnieszka. Chodzący Anioł. Zawsze miała czas na rozmowę z rodzicami, pilnowała aby dzieci przestrzegały zasad dobrego wychowania, otaczała wszystkich aurą spokoju i miłości. Wszystkie dzieci były traktowane z szacunkiem i empatią. Nie spotkałam na swojej drodze pedagoga z takim zaangażowaniem. Szalenie za nią tęsknimy. Jeśli chodzi o przedszkole Słoneczko to raczej opinie negatywne, dają nauczycielki które zostały zwolnione lub nieprzyjęte. Jak wiemy mogą tam pracować tylko najlepsi i przykre jest, że odreagowują frustrację pod anonimowanymi postami

anonymous
@Katarzyna 15.11.2017 14:23

kolejny wpis sponsorowany:) negatywne opinie nie są pisane przez osoby które zostały zwolnione lub nieprzyjęte. jak rozumiem, negatywne opinie są pisane przez osoby które za darmo ( co chyba jest sprzeczne z prawem) pracowały w tym przedszkolu. i nieistotne, czy to był tydzień czy rok. pracowały ZA DARMO. pieśń pochwalna pani Agnieszki jest doprawdy piękna. ale zarzut był konkretny: miała swoje dziecko w przedszkolu, którym zajmowała się w czasie pracy. choć dyrekcja twierdzi, że to nieprawda . to jak było? miała tam córkę czy nie? jeśli miała, zapewne da się to udowodnić a dyrektor przedszkola.... mija się z prawdą:D

kaa.
@mama 11.10.2017 14:15

Żenada. Droga Pani, a jak zachowywałaby się Pani będąc na miejscu przedszkolanki, której dziecko uczęszcza do tego samego przedszkola. Czy mijając je w szatni lub na korytarzu udawałaby Pani, że nie jest ono Pani dzieckiem, nie rozmawiałby z nim??? To chyba nic strasznego, że mając przerwę Pani A. zamieniała kilka słów ze swoją córką! Nie jest to jedyny przypadek, gdzie dziecko uczęszcza do szkoły, czy przedszkola, w którym pracuje jego mama i szczerze mówiąc nie słyszałam, żeby ktoś roztrząsał sytuację, w której zdarzyłoby się mu porozmawiać ze swoim dzieckiem. Problem, który Pani poruszyła nie upoważnia Pani do obrażania ludzi tak bardzo zaangażowanych w swoją pracę. Pani A. jest w 100% kompetentnym pedagogiem, jednym z najlepszych, jakie pracowały/pracują w Słoneczku.

anonymous
@kaa. 15.11.2017 21:33

Żenadą jest ten komentarz. żałosne tłumaczenie. czyli jednak ta przedszkolanka miała swoje dziecko w przedszkolu, wbrew zapewnieniom dyrekcji że to się nie zdarza. jakie przedszkole, takie komentarze... nie mam nic do dodania, już wszystko jasne..

kaa.
@anonymous 16.11.2017 07:32

A czy jest jakiś ogólny zakaz, żeby dziecko pracownika uczęszczało do tego samego przedszkola? Skoro ma Pani na tyle odwagi, żeby obrażać Panią A. określeniami, których użyła Pani w swojej wypowiedzi, to proszę mieć odwagę i podpisać się imieniem i nazwiskiem, albo udać się osobiście do dyrekcji przedszkola i tam zgłosić swoje zastrzeżenia. Oczywiście najprościej jest anonimowo na forach internetowych wylewać swoje żale. Żałosne...

anonymous
@kaa. 16.11.2017 12:09

o ile się zorientowałam, to zarzut nie dotyczył "dziecka przedszkolanki w przedszkolu" a skandalicznego zachowania tej przedszkolanki. i cóż tu widzimy? najpierw ktoś podpisujący się "dyrektor przedszkola" twierdzi, że to kłamstwo bo ... w przedszkolu pracują panienki albo bezdzietne mężatki. gdy pokazuje się palcem, że to ewidentna nieprawda - następuje odwrócenie kota ogonem: twierdzi się że dana pani z pewnością zajmowała się córką podczas swojej przerwy, oraz , nie wiadomo czemu : rozpisuje się na temat braku zakazu dzieci przedszkolanek w danym przedszkolu! jakby ktoś miał o to prentesje. typowe odwracanie kota ogonem. kto kłamał - widać gołym okiem. bareja wiecznie żywy.

kaa.
@anonymous 17.11.2017 15:07

No tak, najważniejsze w Pani wypowiedzi było to, że nikt na powitanie nie kłaniał się po same pięty... no i oczywiście to, że trzeba było samodzielnie odprowadzić dziecko do sali. I to jest ten istotny problem??? Sama pani wspomniała o spóźnieniu, więc naprawdę szkoda, że Panie przedszkolanki nie pędzą biegiem (opuszczając swoje zajęcia), aby godnie POWITAĆ osoby, które mają w nosie regulamin dot. godzin przyprowadzania dzieci do przedszkola.

anonymous
@mama 11.10.2017 14:15

Szanowna Pani, napisała Pani post w dniu 11.10.2017r. Moja odpowiedz by ła prawdziwa. Pani A nie pracuje u nas od roku, jej dziecko nie chodzi do przedszkola od 1,5 roku. W czasie pracy tej pani nigdy nie usłyszałam skargi rodzica wręcz przeciwnie same pochwały.pochwały. Dyrektor Przedszkola.

kaa.

Moje dziecko również nie chodzi już do Słoneczka, ale panią A. zawsze będziemy miło wspominać (podobnie jak resztę Pań przedszkolanek), w przeciwieństwie do roszczeniowych rodziców niektórych dzieci, których żenujące zachowanie bardzo skutecznie psuje całą atmosferę w przedszkolu. A o innych zastrzeżeniach dotyczących przedszkola nie mam zamiaru pisać na forach internetowych. Tyle w tym temacie.

anonymous
@mama 11.10.2017 14:15

Droga Pani Mamo, o ile dobrze się wczytałam w całą dyskusję, nikt Pani nie zarzucił kłamstwa. Pani Dyrektor odniosła się najpierw do stanu obecnego, bo przecież nie napisała Pani od kiedy Pani dziecko nie uczęszcza do przedszkola Słoneczko, później w trakcie polemiki doprecyzowała swoją odpowiedź. Odnosząc się natomiast do Pani opinii o Pani Agnieszce, to uważam ją za wysoce niesprawiedliwą. Jestem mamą chłopca, którego Pani Agnieszka miała pod swoimi skrzydłami pracując w Słoneczku. Pani Agnieszka była/ jest osobą bardzo zaangażowaną, ciepłą, empatyczną, jednocześnie to świetnym pedagog. Nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń do jej pracy, ani do jej zachowania. Uważam, że z taką samą troską podchodziła do swoich podopiecznych, jak do swojego dziecka. Wielokrotnie wyrażałam pozytywne opinie o Pani Agnieszce do Dyrektor przedszkola, a jednocześnie jej dawałam wyrazy swojej wdzięczności za serce z jakim podchodziła do swoje pracy. Żałuję, że tak się ułożyło, że już nie pracuje w tym przedszkolu. Zareagowałam na Pani wpis, ponieważ uważam, że jest żenujący! Najbardziej zbulwersowała mnie Pani inwektywa! Zniżając się do poziomu Pani dyskusji chciałabym zacytować Pani słowa „spóźnieni wchodzimy do szatni….” – na Boga Przedszkole to nie przechowalnia, może jeszcze oczekiwała Pani, że w drzwiach poda dziecko i odwróci się na pięcie. Cóż takiego się stało, że zajęła się Pani swoim dzieckiem, rozebrała je, zaprowadziła za rękę do Sali, dała buziaka na do widzenia życząc miłego dnia. O zgrozo!!! Nieśmiało doradzam więcej radości z opieki nad swoim dziecka, bo na empatię do innych ludzi raczej u Pani nie można liczyć.

anonymous
@anonymous 20.11.2017 12:40

Droga Mamo... przykro mi, że źle pani odczytała mój post. wytłumaczę, po raz ostatni. nie chodzi o to, że nikt nas tam nie powitał z kwiatami nie chodzi o to, że zaprowadziłam swoje dziecko do sali, w innym przypadku zrobiłabym to z ogromną przyjemnością. niestety, kroczenie za obrażoną przedszkolanką która bez słowa nas mija i wraca do pracy nie należało do przyjemności i było stresujące dla dziecka. owszem, dziecko potem pytało : czemu ciocia nie odpowiedziała na powitanie i udała że go nie widzi. czemu ciocia nie odpowiada na moje powitania? dla pani to normalne zachowanie pedagoga? nie chodzi o to że się spóźniliśmy ( niech pierwszy rzuci kamieniem, kto nigdy się nie spóźnił) natomiast uważam za wysoce naganne zachowanie przedszkolanki która - nie odpowiada na powiatanie swojego podopiecznego- - udaje że nie widzi swojego podopiecznego i jego rodzica i przechodzi bez słowa obok! - po raz kolejny w czasie kiedy powinna zajmowac się swoją grupą - opiekuje się swoim dzieckiem ( ale jak to wytłumaczono: akurat miała przerwę:)) nie wymagam od pani empatii, więc nie proszę aby wyobraziła sobie pani jak wtedy czuło się moje dziecko. najwyraźniej dla pani takie zachowanie pedagoga jest w porządku, dla mnie to niedopuszczalne. i nie był to odosobniony przypadek . daruję sobie wymienianie innych, to i tak nic nie zmieni. ma pani dobre zdanie o tej pani. natomiast ja mam zdanie zgoła odmienne; mam nadzieję że moje dziecko nigdy nie spotka na swojej drodze pedagogów podobnych do tej pani. mam prawo mieć odmienne zdanie - może się pani oburzać. powiem więcej: największym błędem, jaki do tej pory popełniłam jako rodzic: było zapisanie dziecka do tego przedszkola. na tym kończę. mam wrażenie , że rozmawiam z jedną i tą samą osobą która usiłuje zaczarować rzeczywistość.

anonymous
@anonymous 20.11.2017 14:29

Jeszcze jedno: przepraszam panią Agnieszkę za użycie słowa "babsztyl". jakkolwiek nie mam o niej dobrego zdania, nie powinnam używać takich słów. nie miałam zamiaru wymieniać imiennie tej przedszkolanki; niestety dyrektor przedszkola zarzuciła mi kłamstwo - to był jedyny sposób aby tu udowodnić że pisałam prawdę.

xy
@anonymous 20.11.2017 15:46

A wie Pani skąd takie wrażenie, że rozmawia Pani z jedną i tą samą osobą? Bo jakoś nikt nie przyłączył się do Pani zarzutów, niestety nikt nie potwierdził Pani zdania... Jak sami wszyscy widzimy jest wielu rodziców, którzy doceniają Panią A. za jej podejście do pracy.

anonymous
@mama 11.10.2017 14:15

Pani Mamo, w odpowiedzi na Pani odpowiedź….. Napisałam tutaj po raz pierwszy, wcześniejsze wpisy nie są mojego autorstwa, jednak zgadzam się z ich treścią. Dziękuję, że zauważyła Pani, że możemy mieć odmienne zdania, możemy się ze sobą nie zgadzać i mieć inną ocenę sytuacji. Kwestią zasadniczą jest sposób wyrażania opinii. Można to zrobić w sposób krytyczny ale taktowny, bez obelg, czego do tej pory zabrakło mi w Pani postach. Mogę przyjąć do wiadomości Pani złą opinię o przedszkolu i co najmniej o niektórych opiekunkach w nim pracujących, nie oburza mnie to, bulwersująca była forma Pani wypowiedzi. Przykro mi, że ma Pani taką opinię. Ja i moje dziecko nie mieliśmy żadnych złych doświadczeń w Słoneczku, nigdy nie spotkałam się z podobnymi sytuacjami, które Pani tutaj opisuje, wręcz przeciwnie. Synek chodzi tam z uśmiechem, jest radosny i ciekawy świata, traktowany z szacunkiem, a swoje ciocie uwielbia. Dla mnie to najlepsza rekomendacja jaka może być, bezinteresowna ocena mojego dziecka. Mam nadzieję, że udało się Pani w końcu znaleźć satysfakcjonujące miejsce dla swojej pociechy. Życzę wszystkiego dobrego!

anonim

(usunięte przez administratora)

nauczycielka

Zastanawiam się od dawna kto pisze te kłamstwa i jaki ma w tym cel. Poszukują pracowników ponieważ wzrasta liczba dzieci. Pracuję tu 3 lata. Jestem nauczycielem kontraktowym, nikt mnie wykorzystuje z zarabiam więcej niż nauczyciel dyplomowany w placówce publicznej. Wszystkie potrzebne pomoce kuje przedszkole, nie dokładam do tego tak jak robi moja koleżanka pracująca w publicznym przedszkolu. Często chodzę lub jeżdżę na szkolenia za które płaci dyrekcja. Ja jestem bardzo zadowolona. Nie pisz bzdur zajmij się czymś innym, przedszkole jest super i bardzo dobrze tu się pracuje.

Natalia

@Olamożesz powiedzieć coś więcej o swojej pracy w przedszkolu? Jak ta firma wyróżnia się na tle innych z branży? Co konkretnie sprawia, że warto w niej pracować? We wcześniejszym komentarzu @anula1973 wspomina o tygodniowym bezpłatnym okresie próbnym. Ktoś jeszcze może to potwierdzić?

fgjsd
@Natalia 14.09.2017 11:09

Tak, istnieje w tym przedszkolu jak tygodniowy okres próbny bezpłatny oczywiście, żeby sprawdzić czy chcemy pracować w tym miejscu, tak to określiła pani dyr. A późniejsza praca to tragedia. Pani dyrektor "siedzi" w kamerach cały czas, nawet w domu jak je śniadania, czy jak ma urlop i siedzi na wakacjach. Ciągłe pretensje że się źle wita dzieci itp. Brak biurka dla nauczyciela, nie ma gdzie uzupełnić dokumentacji np. wpisy do dziennika trzeba robić przy dziecięcych stolikach garbiąc się ehhh... Dzieci nie mogą się swobodnie bawić bo to oczywiście źle wygląda w kamerach i nauczyciel wtedy oczywiście nic nie robi. Do obowiązków nauczyciela należy: sprzątanie w szafach, sprzątanie naczyń, mycie stołów, mycie zabawek. W godzinach pracy tj. w kamerach nie można wycinać pomocy dydaktycznych np. podczas swobodnej zabawy dzieci to jest niedopuszczalne, dekoracje na korytarzu czy sali trzeba robić po godzinach w domu. Dzieci nie mogą płakać, a zabawki trzeba co chwile układać, bo jak stoją krzywo to źle to wygląda w kamerach. Tam wszystko jest nienaturalne. Dzieci mają bardzo dużo zajęć dodatkowych i jeśli nie chce w czymś uczestniczyć bo jest zwyczajnie zmęczone to i tak musi bo przecież kamery. wszystkie dzieci musza chcieć ćwiczyć, śpiewać, tańczyć itp zakazana jest tylko zabawa. Na miłość boską to są dzieci, które przez swobodną zabawę się najwięcej uczą, ale dzieci nie są ważne ważny jest biznes,

Ola

Jestem pracownikiem od ponad roku. Nie zgadzam się z opinią powyżej. Jestem bardzo zadowolona z pracy, wynagrodzenia i godzin pracy.

nauczyciel
@Ola 09.08.2017 15:56

Pani Olu, myśli Pani że dostanie Pani premie uznaniową za ten pochlebny komentarz. Premia uznaniowa ląduje w kieszeni pani dyrektor, która -tak się domyśle- jest na wakacjach :) Dziewczyny współczuje wam. Znowu przedszkole poszukuje pracowników to dobrze o tym miejscu nie świadczy.

Natalia

Pojawiają się różne opinie na temat Przedszkola Słoneczko jako miejsca pracy. Brakuje również nowych komentarzy o tym mówiących. Możecie powiedzieć jak obecnie wyglądają warunki pracy? Czy zaszły jakieś istotne dla pracowników zmiany? Co możecie doradzić osobom, które myślą o aplikacji do tego przedszkola?

nauczycielka
@Natalia 25.07.2017 10:06

Jestem pracownikiem Słoneczka. Warunki pracy w przedszkolu sa bardzo dobre - lepsze niz w państwowym. Pracuje sie 8 godzin, ale pensja jest tez większa. W ubiegłym roku szkolnym były organizowane szkolenia na koszt pracodawcy. Mnie w przedszkolu pracuje się bardzo dobrze (;

zdegustowana

W mojej opinii to przedszkole jest fatalne. Piszę to perspektywy rodzica. Przedszkolanki są sfrustrowane i przemęczone a to odbija się na dzieciach. na zdjęciach wszystko wygląda pięknie - za pięknie. grzeczniutkie, siedzące dzieci, czyściutkie stoły, równo ułożone potrawy - a nigdzie ani okruszka. nienaturalne , jak w muzeum. grzeczne, dobrze wychowane dzieci tak się nie zachowują. tak zachowują się dzieci ustawione do fotografii, które mają siedzieć i czekać aż ciocie ustawią "spontaniczną" scenkę. żenada. Dwie znajome były tam na "wolontariacie" - serdecznie nie polecają tego miejsca. ani do pracy, ani do powierzenia dziecka.

koleżanka

Popieram @nauczycielka do tego każdy narzeka, że są kamery w 70% przedszkoli są ale nikt nie pomyśli, że może są dla bezpieczeństwo? Myślicie, że dyrekcja ma czas żeby siedzieć i patrzeć co robią nauczycielki?

Nauczycielka

Jestem wieloletnim pracownikiem w Przedszkolu Słoneczko, aż trudno mi uwierzyć w to, co czytam, w te bzdury! Praca nauczyciela szczególnie z małymi dziećmi, nie jest łatwa, ale kocham to co robię, a przecież nikt nie obiecał, że będzie łatwo. Z Panią Dyrektor współpracuje się dobrze, Pani Dyrektor jest wymagająca, to fakt, ale to od Pani Dyrektor właśnie nauczyłam się tego wszystkiego , co robię, a skoro robię dobrze, to znaczy, że można się nauczyć. Trzeba też mieć ”to coś”, by być dobrym nauczycielem, a jak przychodzą Panie, które o tej pracy nie mają zielonego pojęcia to może niech znajdą sobie inną pracę? Pracuje 8 godzin, no ale podpisywałam umowę o pracę na 40 – to godzinny tydzień pracy i jestem w pełni tego świadoma, więc nie rozumiem o co tyle krzyku?! I jeśli pracujesz sumiennie to otrzymasz też premię, i masz także możliwość awansu. Zatem osoby, które piszą negatywne opinie niech może bliżej przyjrzą się własnej osobie, bo łatwo jest pisać na kogoś, a trudno jest zauważać wady u siebie. Pozdrawiam.

tyuio

Problemem w przedszkolu jest korporacyjne podejście Pani Dyrektor do nauczycieli, dzieci i rodziców. Tu liczą się tylko pieniądze. Tutaj w przedszkolu musi pięknie wyglądać w kamerach, zabawki są równiutko poukładane, dzieci nie mogą płakać, nauczyciel nie ma prawa być zmęczony i usiąść na chwilę a broń boże chorować. Pani Dyrektor 2 letnie dziecko, które jest pierwszy czy drugi dzień w przedszkolu będzie płakało czy pani się to podoba czy nie i czy to ładnie czy nie ładnie wygląda w kamerach. Praca w takim miejscu to męka. Nauczyciele są przemęczeni i sfrustrowani, bo pracują za najniższą krajową po 8-10 godzin dziennie. Największym przewinieniem nauczyciela jest to że pozwoli się dzieciom pobawić na dywanie klockami, a nie organizuje im rozwijających zadań edukacyjnych.

gfty

Pozytywne opinie o przedszkolu są pisane przez pracowników z polecenia służbowego Pani dyrektor. Wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Najniższa krajowa od 8 do 10 godzin dziennie. Nadgodzin nikt nie płaci. A "premia uznaniowa" no cóż, Pani dyrektor częściej uznaje że jej nie dostaniesz, niż odwrotnie. Na rozmowie pięknie opowiada jak tu można zarobić i się rozwijać.rzeczywistość jest inna. Pani Dyrektor z niewolnika nigdy nie będzie dobrego pracownika, i proszę się nie dziwić że dziewczyny ciągle odchodzą.

anula1973
@gfty 28.08.2016 17:21

Trzeba by się dobrać do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Pani Dyrektor i powiadomić stosowne instytucje,bo rzeczywiście wszystko co tu przeczytałam i słyszałam z ust innych osób, wskazuje na to,że odchodzi tam jawne oszustwo. Pracowałam w różnych placówkach i w żadnej z nich nie było darmowego ,tygodniowego okresu próbnego. Jaka tygodniowa praktyka????? Nauczyciel z wykształceniem pedagogicznym ma taką praktykę bo już wcześniej z dziećmi pracował, więc jeśli chce pracować w przedszkolu to nie musi się przekonywać przez tydzień darmowych praktyk , czy chce pracować i czy taka praca mu odpowiada. Większej bzdury w życiu nie słyszałam i rzeczywiście chyba panie tam zatrudnione wypisują takie głupoty z inicjatywy głupiej pani dyrektor. A zamknąć to przeszkole!!!!

zzz

Dziwie się, że PIP jeszcze się tym nie zajął.

Ciocia Mika

Drogie Panie Czytam wszystkie komentarze na temat okresu próbnego w przedszkolu w którym pracuję. Też przechodzi łam okres próby który ma na celu sprawdzenie czy osoba jest pedagogiem z powołaniem, jak zachowuje się w kontaktach z dziećmi, jeżeli jesteś taka właśnie osobą nie masz się o co martwić, bo na pewno przejdziesz ten okres pomyślnie i zostaniesz zatrudniona, ale jeśli przychodzisz do przedszkola i uważasz ze wystarczy jedynie twoja obecność i nic nie musisz robić, niczym się wykazywać to nie masz tu czego szukać. I taka jest prawda Drogie panie więc nie rozumiem tego oburzenia. Może trzeba zastanowić się nad sobą i zmienić własne podejście bo z takim nie znajdziecie pracy w żadnym przedszkolu w Radomiu i nie tylko.

aszw

Jestem pracownikiem „Słoneczka” od kilku miesięcy. Mój okres próbny trwał 2 dni. Jak czytam te opinie to mi się krew gotuje. Jeśli nie masz predyspozycji do bycia przedszkolanką, zmień zawód. Jadam kiedy jest na to pora, siusiam kiedy jest potrzeba i rzetelnie wykonuję moje obowiązki. Nikt nie mówił że to łatwa praca. To bardzo wymagający zawód i każdy kto się podejmuje powinien mieć tego świadomość. Pracę z 10 dzieci w wieku od 3 do 5 lat doceni każda mama która ma 2 dzieci w tym wieku więc 22 -25 latki miejcie powołanie a nie łatwą pracę w głowie. Moje dzieci chodzą również do tego przedszkola i mam spokojną głowę że są pod dobrą opieką. Dziewczyny które tam pracują to przedszkolanki z powołania.

niunia

Byłam na okresie próbnym w Słoneczku. Wszystko robiłam starannie nawet na chwile nie można było usiąść (nawet jak dzieci spały podczas leżakowania), nie jadłam prawie całe dnie, do ubikacji też nie chodziłam bo nie było czasu trzeba było się angażować pokazać że Ci zależny.Lekcja pokazowa została przeprowadzona- Pani dyrektor się bardzo podobała.... Ale niestety usłyszałam że zadzwoni narazie ma dużo kandydatek... Przez tydzień tyle osób się przewinęło "na praktykę" że masakra i każda odchodziła z niczym. Trudno uwierzyć że na tyle kandydatek każda jest zła- a przecież osoby tam przychodzące są wykształcone, chętne do pracy.

Agata
@niunia 03.03.2016 13:54

Tak, nawet jak dzieci śpią - Panie "gimnastyka się", bo Pani Dyrektor wszystko monitoruje. Kamery pozwalają na wgląd w pracę każdej nauczycielki. Osobiście widziałam, czekając na rozmowę z Panią Dyrektor, na monitorze, jak Panie w czasie snu dzieci nie usiadły przy nich nawet na chwilę. Dodatkowo, kiedy weszliśmy z Panią Dyrektor do sali, odniosłam wrażenie, że te Kobiety były dość przestraszone. Atmosfera niecodzienna, a bywałam w wielu placówkach edukacyjnych. Szkoda, że ta sama zapracowuje sobie na tak niepochlebną opinię.

Wolontariusz

W trakcie praktyki pedagogicznej czy jak kto woli wolontariatu - praktykant nie moze zostać z dziećmi sam bez nadzoru opiekuna. Gdyby coś się stało ktoremuś Z dzieci jedyną osobą pociągniętą do odpowiedzialności byłaby dyrektorka, ktora pozostawiła dzieci pod opieką osoby "uczącej się" .

Zyz

Sądząc po budowie zdań i słowie "naprawdę" napisane osobno- nie jesteś nauczycielką, albo tak marną jak to przedszkole ((: Co do darmowego tygodnia to zastanawiam się co stoi na przeszkodzie dyrektorce by uczciwie dziewczynom zapłacić. Obecnie pracuję w prywatnym przedszkolu i nikt mi nie kazał pracować nawet dnia za darmo. Jestem bardzo zniesmaczona taką działalnością i mogę śmiało stwierdzić, że skoro przedszkole nastawione jest tylko na zysk bez poszanowania pracownika, to ofiarami owego systemu będą głównie dzieci,gdyż poza satysfakcją trzeba jeszcze coś zjeść. Nikt nie będzie pracował z radością i uśmiechem wiedząc, że jest się oszukiwanym. Jeśli dyrektorka oszczędza na pracownikach to warto aby rodzice się zastanowili na czym jeszcze może dyrektorka oszczędzać.

ciocia77

Witam serdecznie, pracuję w przedszkolu Słoneczko i jestem zaskoczona tymi oszczerstwami. To, że ktoś zdobył wykształcenie w owym kierunku nie musi oznaczać, że jest ono równoznaczne z predyspozycjami danej osoby. Jeśli chodzi o "praktykę", która jest okresem próbnym, to trwa ona 1 tydzień, i każdy dobrowolnie zgadza się na jej odbycie. "Praktyka" w mojej opinii jest bardzo przydatna, dzięki niej można zaobserwować jak radzi sobie dana osoba, ale również po to by dana osoba sama oceniły czy chce pracować w tej placówce,czy zdoła wymaganiom.W tej pracy nie wystarczy przyjść i patrzeć na dzieci, trzeba wykazać się kreatywnością, zaangażowaniem, zrozumieniem, podejściem do dzieci, jeżeli taka osoba przyjdzie na "praktykę" bez wątpienia będzie miała przyjemność pracować w najlepszym przedszkolu w Radomiu.

oszukani

Witam serdecznie wszystkich którzy chcą podjąć prace w Przedszkolu SŁONECZKO !!! Większość opinii osób ubiegających się o pracę jest podobna Pani Dyrektor przyjmuje na okres próbny od /*1 tyg do nawet 2 tyg. podpisuje się dokumenty z prośbą o odbycie praktyk i pracujesz lecz za DARMO. Po okresie 1 tyg. pani Dyrektor zaprasza na rozmowę i poprostu dziękuje wam za prace mówiąc że sie odezwie z mojego punktu widzenia jak rozmawiałam z innymi dziewczynami też były na takiej samej zasadzie 1 tyg góra 2 i dziękujemy i tak cały czas POPROSTU JAWNE OSZUSTWO I WYKORZYSTYWANIE LUDZI KTÓRZY SZUKAJĄ PRACY. Więc ostrzegam wszystkich prosze sie 2 razy zastanowić

ciocia k
@oszukani 11.02.2016 17:18

Każdy przechodzi ten tydzień praktyk, nikt na ładne oczy was nie przyjmie do takiej pracy, skąd pani dyrektor ma wiedzieć jaką jesteście osobą i jak radzicie sobie z dziećmi. tydzień to na prawdę nie długo, a można zyskać pracę, która daję satysfakcję, przynajmniej ja tak mam, bo uwielbiam prace z dziećmi w każdym wieku. też byłam zatrudniona po tym próbnym tygodniu.

ktoś

ciągłe zmiany w kadrze nauczycielek źle wpływają na psychikę dziecka, więc ktoś kto prowadzi placówkę z myślą o dzieciach powinien miec wiedzę na ten temat

Nina

Ciągła rotacja nauczycielek mówi samą za siebie. Dobrze tam być nie może skoro tak szybko stamtąd uciekają.

Ziga

Przedszkole Słoneczko w Pszczynie oferuje pracę w formie wolontariatu przez dwa tygodnie, a potem pracę na cały etat za pensję w granicach 700 zł na rękę . Marna pensja idzie w parze z wygorowanymi oczekiwaniami np: nauczycielki mają obowiązek stroić sale z własnych pieniędzy ,wszelkie brystole, które kupują mają brać na fakturę i później niejako wydana kwota zostanie im zwrócona- nie dajcie się nabrać, pieniędzy nigdy nie zobaczycie!!! Pracując w tym przedszkolu można zniechęcić się do pracy w zawodzie przez oszustwa pracodawcy przy wypłacie jak i ciągłe szantaże właścicielki. Nie polecam

luna

Myślę, że jak się lubi pracę z dziecmi i to się chce robic to praca jest w porządku. w każdej pracy są jakieś plusy i minusy, ale jak się naprawdę chce to będą same plusy :)

Nauczyciel
@luna 02.12.2015 07:55

Oczywiscie. Mozna robic pomoce w domu i pracowac 8h w placowce ale nie za takie pieniądze.jesli sie chce , to sie znajdzie prace w Radomiu . zgadzac sie na takie traktowanie to brak szacunku dla własnej osoby. Jesli samemu się nie bedziemy szanowac to pracodawca tymbardziej. ....

ktoś

Pracownicy, a właściwie pracownice są zmuszane(przepraszam jest im sugerowane) do pisania opinii, oczywiście tylko pochlebnych. W końcu pracują,a w tym dziwnym mieście znaleźć pracę jest bardzo trudno. Nauczycielki więc zgadzają się na ,,wolontariat" licząc,że dostaną pracę, za najniższa krajową i ewentualna premię uznaniową. Uznaniową przez panią dyrektor pod warunkiem,że cię lubi, wykazujesz się i nie chorujesz itp. Praca 8 godzin i robienie pomocy w domu.

Ciocia

Jestem pracownikiem Przedszkola Słoneczko i również przechodziłam praktykę pedagogiczna pod okiem nauczyciela, która jest tu tematem dyskusji. Więc Drogie Panie, praktyka w tym przedszkolu jest nie tylko po to aby, Dyrekcja oceniał nasze przygotowanie do pracy, kontakt z dziećmi, ale też po to abyśmy my same oceniły czy chcemy pracować w tej placówce, czy specyfika i czas pracy nas satysfakcjonuje. Każda osoba decydująca się na praktykę jest uprzedzana, że nie jest ona jednoznaczna z przyjęciem do pracy, każdego dnia można zrezygnować. Osoby, które nie zostają przyjęte do pracy otrzymują zaświadczenie o odbytej praktyce pedagogicznej. Osobiście uważam że tydzień wolontariatu nikomu nie zaszkodzi i każda praktyka w pracy z dziećmi jest bezcenna, więc jeśli ktoś nie jest w stanie poświęcić JEDNEGO TYGODNIA nie jest pedagogiem który zasługuje na taką posadę.

Zostaw opinię o Przedszkole Słoneczko - Radom

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przedszkole Słoneczko