Znajoma szuka pracy w branży kosmetycznej. Podobno w Złotych Tarasach szukają konsultantek. Czy ktoś wie, czy warto jej polecić to ofertę jako pracę na początek? Będzie miała możliwość się czegoś nauczyć?
Wydaje mi się że zbyt późno zostawiam tu opinie, ale…zaczne od tego ze pracowałam w M.A.C który był pod franczyzą Alshaya w tej chwili jest on juz pod Estee Lauder i wydaje mi się że wiele się zmieniło na lepsze. Praca w MAC byla moim marzeniem, jednak gdy tam się dostałam spotkałam najgorszych ludzi jacy do tej pory ze mna pracowali. Ogromnie ciesze się ze Pani Małgorzata, Kinga czy Pan Wojciech nie pracują już tam…swoja droga też zostali zwolnieni, wróciło do nich to co robili innym ludziom. Brak profesjonalizmu, ploty, lubienie kogoś lub nie, ogromna presja wywierana na ludzi, podejscie na grosz nie motywujące do pracy. Okropne podejscie kiedy się było chorym np. Mozesz isc na zwolnienie jak zapewniaz zastępstwo….nigdy nie zapomne tych słów. Ciesze się ogromnie ze marka wyszla spod skrzydeł tych ludzi. Maja wspaniale kosmetyki i uwazam ze teraz patrzac na ludzi ktorzy tam pracuja zmienilo sie na lepsze. Owszem sa wymagania sprzedazowe ale to handel. Nie idzie się tam ładnie wygladac. Trzeba utrzymac pewne stan-darty i tyle :)
Ostrzegam wszystkich przed firmą Mac cosmetics, tygodniami czeka się na rozwiązanie jakiegokolwiek problemu, nie odpisują na wiadomości, firma po prostu DRAMAT! Uważajcie, jeśli będziecie robić zamówienia.
kto w firmie przeprowadza te rekrutacje? jest już teraz jakiś dział hr czy nadal te trzy kobiety o ktorych pisaliscie ? wyglada to teraz bardziej profesjonalnie? Był ktoś ostatnio na rekrutacji?
Nie polecam nawet aplikować tam! Strata czasu i zdrowia! Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej jakiś czas temu, stanowisko wizażysta a na rozmowie przesłuchiwanie (bo to nie była rozmowa) przez trzy kobiety, wymogi i przemalowanie nie z tej ziemi, od razy czuć mobbing, jak kilka w moich znajomych pracując, ostrzegało mnie, na rozmowie chciałam jak najszybciej stamtąd uciec... I widziałam że nie chce tam pracować. Również brak profesjonalizmu ze strony kierownika ( bodajże ZT lub arkadia, oraz innych pań rekrutujących) Kultura sama nakazuje przekazać odpowiedź dla potencjalnego kierownika jaka jest decyzja, a nie obiecuję że damy znać, po czym zero odzewu przez maila, telefon a nawet SMS. Nie polecam.
Napiszcie jakie fajne szkolenia wam zapewnili w tym roku
Odradzam zakupów w tym sklepie, wprowadzają klienta w błąd po czym nie odpisują na wiadomości przy czym zaznacze, że je odczytują. To samo dotyczy kontaktu z obsługą klienta. Jest to zwyczajny brak szacunku wzgledem klienta.
Zamówiony i opłacony towar w sklepie Mac cosmetic nie został ani wysłany ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Infolinia z muzyczką gra godzinami i nikt się nie zgłasza a jak się zgłoszą, proszą o numer zamówienia i znowu gra muzyczka godzinami. Ostrzegam wszystkich: nie kupujcie tam!!! Klient się nie liczy, ignorancja i (usunięte przez administratora)
Chętnie przeczytałabym coś więcej na temat tego o czym piszesz. Jak to wprowadzają klienta w błąd? Dodałaś swój wpis już dawno. Napisz proszę czy udało Ci się wszystko wyjaśnić i doszłaś do porozumienia z firmą.
A ile razy się jeździ na takie szkolenia?
Beznadzieja. Praca sama w sobie jest ok, ale nie nastawiajcie się ze się rozwiniecie. Wyjazdy na” szkolenia „ to tylko pranie mózgu odnośnie sprzedaży i wciskaniu klientom starych rzeczy. Trenerzy to słodko pierdzacy ludzie, którzy są dwulicowi jak i managerowie. Zero uzdolnionych ludzi, dbają swoją karierę poza praca a w Macu potrafią tylko dzwonić i dać ochrzan za sprzedana jedna rzecz na paragonie. Zero życia prywatnego bo przecież obsługa jest najważniejsza. Wybierają nie „artystów” tylko zapchaj dziury byleby ktoś pracował i handlował. Ogólnie dramat to co się tam dzieje ????????
Co Twoim zdaniem należy zmienić lub poprawić w funkcjonowaniu firmy ,aby polepszyła się atmosfera? Szkolenia ,o których wspomniałeś, nie są rozwojowe? Dzięki z góry za odpowiedź.
Brak konaktu-numer jest bez przerwy niedostępny . Brak przesyłki od tygodnia,brak odpowiedzi na maile. Totalna bezsilność ????
Nawet dobre firmy mają swoich maruderów i nikt tego nie zmieni, szkoda polecam pracę!
Niestety mam bardzo krytyczną uwagę odnośnie obsługi klienta przez sklep online.Złożyłam zamówienie, czas oczekiwania na realizację 2 tygodnie!! Twoaru nadal nie ma ,kontaktu również.Nikt nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonów.Czy istnieje jakakolwiek możliwość skontaktowania z firmą????
Wiecie Wy ludzie do czego służy ta strona? Nikogo tu nie obchodzi co Wam przyszło a co nie. Tutaj się pisze o pracy i pracodawcach. I sorry ale grudzień to gorący okres w firmach, wydawało mi się, że wszyscy to wiedzą ale niestety są jeszcze ludzie, którzy zapewne nigdy nie pracowali w sprzedaży bądź uważają się za ważnych. Poza tym to nie musi być wina sprzedawcy, że tyle produkt szedł, bo sama paczka jest przewożona przez kuriera.
Ogólnie nie polecam. Nie jest to najgorszy pracodawca świata ale wiele rzeczy składa się na słabą całość. Zero podwyżek, oprócz jednej - podobno pierwszej od prawie 10 lat. Termin "Artysta" mocno naciągany, zamiast trików makijażowych na szkoleniach przyjmuje się wiedzę na temat obsługi klienta i wciskania mu produktów. Nie jest ważne jak malujesz ponieważ i tak jesteś oceniany pod względem wyników sprzedaży, a i czasem okazuje się że najlepsze wyniki w Polsce to za mało. Alshaya pod względem pomocy ze strony księgowych, zaopatrzenia , PR - poziom niski, uzyskanie konkretnych informacji graniczy z cudem, pisanie kilku maili z tym samym pytaniem to norma. Manager - przerost formy nad treścią, ciężko o merytoryczną dyskusję, łatwiej o krzyki przez telefon. Jeśli masz swoje zdanie i (o zgrozo!) będziesz wypowiadać je na głos - łatka roszczeniowego pracownika przylgnie do Ciebie od razu , nikt tam nie chce indywidualności, doceniana jest raczej uległość, nie wykraczanie myśleniem poza zlecone zadania, postawa "mrówki robotnicy" . A jeśli zdecydujesz się odejść od firmy chcąc pozostawić po sobie dobre wspomnienia - nie wysilaj się oni pozostawią po sobie słabe.
Niestety potwierdzam negatywną opinię o sklepie online. Nie otrzymałam swojego zamówienia, od kilku dni wysyłam maile, próbuję się dodzwonić - zero możliwości kontaktu.
Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że panuje gorący okres przedświąteczny, więc w wielu sklepach internetowych mogą być wszelkie opóźnienia. Może warto jeszcze uzbroić się w cierpliwość i spróbować po prostu do skutku kontaktować się z MAC Kosmetyki? Chciałabym również zwrócić uwagę na to, że forum GoWork.pl służy do wymiany opinii na temat pracy i pracodawców.
@Kwiatuszek, dlaczego uważasz, że MAC Kosmetyki nie jest dobrym pracodawcą? Możesz napisać, jakie stanowisko zajmowałaś? Być może Twoje doświadczenia związane są z konkretną posadą. @Sfrustrowana i zażenowana, czy Twoja negatywna opinia wynika z niezadowolenia z dochodów i kadry zarządzającej, czy masz jakieś inne spostrzeżenia? Piszesz o braku szkoleń, czy nie są w ogóle dostępne, czy po prostu organizowane rzadko?
Mobbing to najlepsze określenie tego co się dzieje w MAC. Szkoleniowcy w tym momencie zajmują sie głównie raportowaniem do Estee Lauder tego jak się zachowują pracownicy. Wielu bardzo fajnych wizazystów niestety odchodzi, zostają za to ludzie, którzy grają w ten sam sposób co menagerowie regionalni. Zgodzę się z opinią odnośnie Sadyby, przykład jak traktować "zwykłego sprzedawcę" leci z góry. Często było mi wstyd kiedy ta kierowniczka z Sadyby okłamywała nastolatki, że nie ma jakiegoś prouktu, tylko dlatego, że zakup jednej sztuki produktu obniżyłby jej dzienne wyniki koszyku ilościowego. Paranoja.
Generalnie nie jest za dobrze z Mac. nie jest to firma fajna do pracy. jest mi przykro o tym mówić ale inaczej się nie da.
M-A-C to (usunięte przez administratora) i pranie mózgu!!! Zatrudniono mnie, myślałam, że będzie to spełnienie marzeń i dobrze płatna praca - co się okazało, zero szkoleń, wyjazdów, pensja średnia jak za tyle obowiązków, które są. Kończysz pracę o godzinie 21:00 a wychodzisz o 21:40 gdzie nadgodziny nie są wypłacane ;) a tak w ogóle - premia to śmiech na sali. Mobing, zero jakiejkolwiek prywatności. Większość kierowniczek to przerost formy nad treścią, w tym niektóre bez wiedzy makijażowej. Plany nie osiągalne, targety nie do zrobienia. Ludzie zdolni, artyści odchodzą bo nie ma żadnej możliwości pójścia dalej, chyba że wyliżesz cztery litery którejś z managerów. Debilizm to mało powiedziane. Zmarnowałam tylko swój czas, nerwy. NIGDY NIE APLIKUJCIE DO MAC PRZESTRZEGAM WAS!!!!
Nie polecam, wyścig szczurów, najlepsi wizażyści odchodzą, koleżanka miała mobbing. Pani ML totalnie nie profesjonalne podejście do pracowników, chyba że jesteś przez nią lubiana. Mac niby taka super firma, jednak syf i lepiej z dala od nich.
Witam, W dniu dzisiejszym byłam w Sadyba Best Mal w sklepie MAC Cosmetics w celu zakupu kosmetyku. Obsługiwała mnie młoda sympatyczna dziewczyna - obsługa bez zarzutu . Doradzała i na prawdę byłam pod wrażeniem jej wiedzy. Byłam jednak świadkiem mało przyjemnego incydentu. Kompletnie pozbawiona kultury kierowniczka zwróciła bezczelnie uwagę tej dziewczynie, ze czegoś tam niby nie wiedziała czy czegoś zapomniała powiedzieć . Kierowniczka była strasznie pozbawiona taktu i kultury. Widać na szkoleniach kadry zarządzającej personelem nie uczą kultury i podejścia do pracownika w obecności klienta. Kierowniczka fatalna przez co atmosfera w sklepie mało zachęcająca do zakupów .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MAC Kosmetyki?
Zobacz opinie na temat firmy MAC Kosmetyki tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.