Niby nie posiadam jeszcze doświadczenia w sprzedaży produktów BHP ale jak widać w ogłoszeniu dla Key Account Managera ma być to uznane za atut. Co dla mnie na plus, bo go nie mam. Dodatkowo podkreślają przy tym ewentualną możliwość rozwoju. w przypadku tego stanowiska jak można ja rozumieć?
Zgadzam się z @Lukas. Stosują podłą formę zarządzania, która to forma uwłacza słowie " zarządzanie". Wpuszczają ludzi w maliny, nie tylko podłymi kłamstwami, w których specjalizuje się żona prezesa ale też udają, że mają doświadczenie. Gdy jest problem, podsuwają go pracownikom do rozwiązania a następnie wybierają wg.nich najlepsze rozwiązanie płynące od pracowników, gdy nie jest on skuteczny , winą obarczają pracowników. Istny (usunięte przez administratora), " zasada grzebienia". Segregują odpowiedzialność by zepchnąć ją na innych, zbierając jednocześnie haki. Stara szkoła komu....w. trzeba czekać aż wymrą :)
Hej, widziałam tu taki komentarz odnoszący się do problemów w dziale handlowym. czy wszyscy go zauważają? Chodzi o to, że jest teraz oferta na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta i po prostu chce aplikować a piszą wprost, że konieczna ma być współpraca ze wszystkimi działami w tym również handlowym a ja liczę na w miarę ok atmosferę
@Pracodawca , @Mirka.W dużych organizacjach, gdzie nie ma doświadczonych osób w kwestii zarządzania, występuje rozproszenie odpowiedzialności. Osoby decyzyjne unikają wykonania swoich obowiązków stosując przeróżne techniki, które dla liniowego pracownika wyglądają na profesjonalne zachowanie a tak naprawdę to zwykła spychologia. Ktoś tu trafnie to zauważył i nawet wskazał główną bohaterkę , specjalistkę od udawania , że się pracuje, że się potrafi, że się ma doświadczenie. Możliwe jest to tylko wtedy gdy ma się " plecy" czyli członkiem rodziny jest prezes, który notabene również jest " mistrzem ściemy" . Firma ma ogromny potencjał lecz jest marnowany, bo ważniejsze jest by napychać kieszenie dyrektorów i prezesów, zamiast rozwijać spółkę. Bardzo niska świadomość w zarządzaniu , skupienie głównie na cyfrach powoduje, że człowiek w systemie jest jak narzędzie. Takie podejście nie sprawdza się już w dzisiejszych czasach. Jest grupa ludzi, z którymi warto współpracować, bardzo mała to grupa, 3 może 4 osoby. Ja odradzam pracę w tej firmie do czasu zmian na stołkach.
Jeszcze ze dwa lata temu jeden kandydat pisał o zarobkach rzędu 3,2 tys zł. tylko o jakim stanowisku to było? I czy każdemu taka kwotę podawali na rozmowie? Co w przypadku handlowca? Jeszcze jakiś czas temu była widoczna oferta na to stanowisko. W treści jednak wskazano prowizyjny system wynikowy. Samochód widzę ze jest na użytek prywatny, a jaki się dostanie? i co z reszta benefitów jak pod tym względem oceniacie warunki?
Niestety w Impel Delivery doszło do kuriozalnej sytuacji , gdzie Dyrektor handlowy to żona prezesa. Osoba ta nie posiada kompetencji, stosuje zarządzanie przez psychologię, chwali się wszędzie gdzie tylko może, że jest żoną prezesa by tworzyć obawy, by nikt nie ośmielił się podważać jej kompetencji. Stosuje konfabulacje w celu ukrycia braku własnych kompetencji. Niszczy, krzywdzi siebie oraz podwładnych.
Podobno pracując w firmie Impel Delivery Sp. z o.o. można liczyć na zarobki 6100 . Czy to prawda? Przy jakiej umowie one obowiązują?
Niestety w Polsce brakuje jeszcze kultury w stosunku do pracownika bądź też przyszłego pracownika. Mimo zapewnień po rozmowie kwalifikacyjnych o przekazaniu mi informacji na temat czy są zainteresowani dalszymi rozmowami czy też dziękują gdyż zrekrutowali inne osoby nie otrzymałem nic.To świadczy o braku klasy zarówno Osoby od HR jak i kierownictwa.Nie polecsm
Macie nowe informacje o Impel Delivery Sp. z o.o.? Jak pracuje się w poszczególnych działach, czy są dobre zarobki? Napiszcie w komentarzach.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Impel Delivery Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Impel Delivery Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.