Jest coraz gorzej w tej firmie, brak szacunku pracownika, słynne obgadywanie innych pracowników na papierosku. Jak przyszłam do oddziału LS KRK w sekcji PAX było już źle, natomiast teraz jest fatalnie. Odpowiedzialność pracy ogromna, szkolenia odrazu na wszystkie systemy a to wszystko za marne grosze. Trener Wojciech niekompetentny, żenująco dziecinny. Nie można liczyć na wsparcie przełożonych. Odradzam pracę w LS, na pewno w sekcji PAX KRK.
Nikt Ci tyle nie da ile michałek k. Ci obieca :) Dopóki ten (usunięte przez administratora)i pozer będzie pracował w tej firmie, nie ma czego tutaj szukać. A szkoda, bo ludzie fajni
Michałek jest (usunięte przez administratora)i do tego ma bardzo rozbujane ego.Jego aroganckie i butne zachowanie wobec pracowników jest poniżej wszelkiej krytyki . Brak szacunku wobec pracowników jest karygodny opowiednia, że można standard życia obniżyć jest poniżej wszelkiej krytyki. Z drugiej co można wymagać od człowieka który ma wszystko kupione przez teścia. Najgorsze w tej sytuacji jest to , że menager Piotr na to nie reaguje a było to zgłaszane wiekrotnie . Nie zdaje sobie sprawy, że Michałek już kopie pod nim dołek i kombinuję jak przejąć jego stanowisko żeby go wygryźć. Michał musi odejść.
Poleca ktoś aplikowanie na koordynatora rejsu, jak ludzie fajna ekipa? ktoś coś?
Jest coraz gorzej w tej firmie, brak szacunku pracownika, słynne obgadywanie innych pracowników na papierosku. Jak przyszłam do oddziału LS KRK w sekcji PAX było już źle, natomiast teraz jest fatalnie. Odpowiedzialność pracy ogromna, szkolenia odrazu na wszystkie systemy a to wszystko za marne grosze. Trener Wojciech niekompetentny, żenująco dziecinny. Nie można liczyć na wsparcie przełożonych. Odradzam pracę w LS, na pewno w sekcji PAX KRK.
Czy LS AIRPORT SERVICES S.A zatrudnia studentów?
Czy coś się zmieniło w LS? Widzę, że szukają w szerokim naborze pracowników. Na jakie wynagrodzenie można liczyć?
Odpowiedź na pytanie pierwsze to nic się nie zmieniło , jest gorzej ponieważ możesz liczyć na system pracy 4 lub piecio zmianowej i każdy dzień planowany jest inaczej. Na drugie pytanie odpowiedzieć możesz uzyskać od osoby rekrutującej
Jaka umowa obowiązuje w LS AIRPORT SERVICES S.A podczas okresu próbnego?
Nie polecam. Niesamowicie niezdrowa atmosfera pracy w dziale pasażerskim KRK i nie tylko. Przełożeni uważają podwładnych za gorszych ludzi. Nowe obowiązki, brak czasu na odpoczynek, bardzo marne szkolenia z wieloletnim trenerem. Niewiele umiem po tych szkoleniach, trzeba było się uczyć samemu później.
Również w dziale rampy jest brak poszanowania pracowników począwszy od superwaisora który uważa że wszyscy to małpy mówiąc to oficjalnie i skończywszy na jego podwładnych a jeśli masz jakieś prośby to nie ma z kim nawet rozmawiać.
Mocno oczernia się współpracowników i nie docenia tych co się przykładają do pracy, szczególnie w dziale pasażerskim. Pensja najniższa krajowa, a obowiązków mnóstwo. Każdy kto się szanuje nie powinien nawet tam aplikować(usunięte przez administratora) Żenada po całości. Uciekać!
Jaki jest okres rozliczeniowy w LS AIRPORT SERVICES S.A? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
To akurat jasny punkt tej koszmarnej firmy, bo przelewy sa zawsze na czas. Czasem nawet kilka dni wczesniej. I to chyba jedyny plus w oceanie minusow. Ta firma to dramat i pieklo. Od Marty P. i Piotra N. z daleka!!
Jakie narzędzia pracy zapewnia LS AIRPORT SERVICES S.A? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Zła atmosfera pracy. Osoby które są lubiane przez liderów są faworyzowane. Nawet jeśli pracują źle, spóźniają się na stanowisko pracy, no bo niech nowe osoby się za nich napracują… Brak słów! Obgadywanie z przełożonymi na papierosku na świetle dziennym. Jak dzwonisz do liderów o pomoc w sprawie wizy/ kwestii systemowej lub innej sprawy potrzebującej wsparcia, otrzymujesz brak pomocy lub informację o której sam wiesz. Zero wsparcia! Czasami jak dzwonię i słyszę kto odbiera, to już wiem, że mam większą wiedzę na temat systemu niż dany lider i wiem, że ta rozmowa nic nie wniesie bo serio niektórzy tam siedzą z przypadku, z kolesiostwa!
Dokladnie taka sama opinie mam. Trener Wojtek zamiata wszystkie nieprawidłowości pod dywan, gdy potrzebujesz pomocy to nie jest w stanie ci pomóc. Zero profesjonalizmu.
Pracowałem tam 3 lata. Nie poleciłbym tam pracy nawet wrogowi.
Tzn? Może rozwiń myśl. Ja obecnie staram się o pracę przy obsłudze pasażerskiej (umowa zlecenie). Jakieś, nowe świeże opinie ?;)
Niestety zgadzam się. Firma, którą cechuje prowizorka i amatorszczyzna. Bardzo nieprofesjonalna, bardzo źle zarządzana, bardzo dużo wymagająca i mało oferująca. Oddział KRK jest aktualnie w agonii na własne życzenie. Z dala od LSAS!
Ta prowizorka bo trudno to firmą nazwa mowi tu o Krakow Balice to jedno wielkie (usunięte przez administratora) Jeden na drugiego donosi i za przysłowiową złotówkę to by oczy wydłubał. Wykorzystują pracowników a sprzęt niebezpieczny ( pojazdy którymi podjeżdża się do samolotów nie mają pełnego skŕętu) . Ludzi nie mają wystarczającą ilość do obsługi to cały czas praca na wielkim ryzyku utraty zdrowia lub życia. Przełożeni chamscy i tak naprawdę to wszystko nadaje się do prokuratora i zgłoszenia to do Urzędu Lotnictwa Cywilnego bo zagrażają życiu pracownikom i podróżującym. Zarobki najnizsze a praca ciężka , takie dziadostwa w swoim życiu nie widziałem
Panie John dużo prawdy w tym co Pan napisał natomiast firma lsas jest oddziałem firmy gdzie Pracodawca nie ma tak naprawdę wiedzy o tym co tam się dzieje. Wiele osób chciałoby coś zmienić ale wszystko jest gdzieś zamiatane pod dywan. Osoby odpowiedzialne za odział nie reagują na informację co dotyczy odpowiedzialnej pracy załogi , gdzie powinno się naciskać na bezpieczeństwo niestety tam jest brak osobowy co generuje niestety zaniechania. A wszystko obliguje tylko personel do zakończenia obsługi statku powietrznego aby było wszystko o czasie. Człowiek jest tylko liczbą w tabelach. Trudny okres na dobrych praktykach aby ktoś w końcu pomyślał że to ludzie wykonują tą pracę a sprzęt powinien być bezpieczny.
Nie idźcie pracować do LSu. No chyba, że chcecie stać się (usunięte przez administratora)za 2,5 tysiąca. Firma wiele osób (usunięte przez administratora) na nadgodziny, nie wypłacali, zmieniali nagdodziny na normalne godziny po kilku miesiącach, zmieniali czas rozliczenia na roczny zamiast miesięczny. W czasie trwania pandemii były zmieniane kilka razy regulaminy pracy i wynagradzania - wszystko na korzyść firmy, a na niekorzyść pracownika. Był dyrektor, który mamił każdego dobrym słowem i obiecywaniem, że będzie lepiej. Ale kilka miesięcy temu zniknął z Krakowa zostawiając firmę z marną reputacją.
Czy LS AIRPORT SERVICES S.A organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Kompetencje dużo powiedziane . Szkolenia są na sprzęt który jest wykorzystywany do bezpośredniej obsługi statków powietrznych czyli samochodziki które mogą ciągnąć przyczepki na bagaż lub agregat albo schody. Jeśli uda się to wszystko zrealizować można zrobić uprawnienia na klimatyzatory lub ogrzewacze. To zajmuje jeśli ktoś ma szczęście 2 lata. Jest to ciężka praca bo każdy dzień jest inny z braku personelu.
Opinia jako klient: Mąż zostawił w samolocie sweter Massimo Dutti, chwile po wyjściu z samolotu zgłosił to Pani z obsługi w porcie lotniczym, która nie mogła dodzwonić się na pokład wiec podała numer i mail do LSAS. Pod podanymi kontaktami nic nie da się ustalić, pracownicy tej firmy wykazują się wyjątkowym brakiem profesjonalizmu. Sweter prawdopodobnie został ukradziony. Jeżeli nadal będzie to tak wyglądało to sprawa będzie zgłoszona jako na policję, ponieważ nie wyobrażamy sobie aby w cywilizowanym kraju.
Nie pierwsza i nie ostatnia taka sytuacja, nie tylko w Krakowie w Warszawie również kradną na potęgę. Większość pracowników (zleceniowców) sprzątających samoloty zarabiają najniższą krajową stawkę godzinową, większość z "kryształu" (tak się nazywa sekcja odpowiedzialna za sprzątanie samolotów) wynosi dosłownie wszystko począwszy od żarcia z samolotu po rzeczy pozostawione przez pasażerów. Stare Grażyny które nie potrafią nic więcej od sprzątania.
Cześć wszystkim na jakie wynagrodzenie może liczyć nowy pracownik na obsłudze naziemnej?
Jaki jest wkład kierownictwa LS AIRPORT SERVICES S.A w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Takiej kumulacji idiotek i idiotów nie uświadczysz w żadnym innym miejscu na świecie. "Pracownicy" traktują nowych w najpodlejszy sposób. Donosicielstwo, wyśmiewanie to tam codzienność. Chamskie odzywki do współpracowników poniżej jakiegokolwiek poziomu. Liderzy wielbią przygłupów i przydupasów. Kompletnie nie liczy się jak wykonujesz swoją pracę, jeśli jesteś na ich niskim poziomie, jesteś ich pupilkiem. Nowi, którzy na początku widzą co się dzieje, stają się bardzo szybko tacy jak starzy pracownicy. Obsługa pasażerska na najniższym poziomie. Pasażerowie, nawet ci nieproblemowi i mili, to dla nich zło. Przygłupów, którzy nie zdali egzaminu na koordynatora, ładują do działu PAX. Większość ludzi z przypadku i bez jakiekolwiek pasji do lotnictwa. Beznadziejny pakiet luxmed, karta sportowa, nieakceptowana przez większość obiektów, dopiero po 3 miesiącach. Niestety większość najgorszych pracowników, mimo pandemii, wciąż tam pracuje. Szczególne "pozdrowienia" dla fanki pendolino oraz dwóch niekompetentnych dziewuch, które oblały egzamin na koordynatora.
Skończ już z tym żalem do całego świata. Nie pozostało po Tobie dobre wspomnienie w LSie. Zamilcz z godnością.
Jakiś problem, że trzeba usta zamykać? Po to jest ta strona, żeby się wypowiedzieć, jak było.
Pensja 2 - 3,5 tysiąca, nawet jeżeli pracujesz tam 10 lat. Jak masz na ranki to o 3 już masz być w pracy, są też zmiany nocne. Jest bardzo dużo obgadywania i wytwarzania sztucznej władzy wśród liderów. Kilka osób ma specjalne względy. W pokoju liderskim pax więcej się śmieją z ciebie niż ci pomogą. Praca nie jest łatwa. Codziennie masz do czynienia ze wściekłymi pasażerami. Nikt Cię nie doceni, jedynie jak zobaczą, że ogarniasz to ci dadzą najtrudniejszą robotę. Potrzebują tam ludzi uległych, nie inteligentnych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LS AIRPORT SERVICES S.A?
Zobacz opinie na temat firmy LS AIRPORT SERVICES S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LS AIRPORT SERVICES S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LS AIRPORT SERVICES S.A?
Kandydaci do pracy w LS AIRPORT SERVICES S.A napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.