Ja się dowiedziałam od swojego partnera który pracował przez tydzień jako przedstawiciel w UPC że Robert lider z UPC namawiał go by tam pracował on się zgodził i nic nie zarobił tak właśnie wygląda ta firma
Pracowałem w tej firmie kilka lat. Z roku na rok coraz gorzej. Umowa agencyjna lub zlecenie na gorszych warunkach. Pani kierownik nie wnosi nic. Pan Kierownik z Wa-wy to typowy kopiuj wklej i wyślij. Zero pomocy ze strony Lidera. Dawniej były czasy że można było zarobić a teraz ledwo na opłaty. Wypłata typowo prowizyjna. Kiedyś to było 500-700 zł teraz jak jest 300 to max. Konkurencja wewnętrzna i typowy wyścig szczurów kto pierwszy ten lepszy. Liczy się tylko wynik grupy a nie człowieka który zapierdziela po 10 godz.. Jeżeli jeszcze masz ochotę na pracę to życzę powodzenia. Raportowanie i tłumaczenie się z braku wyniku jakbyś miał podstawę. Co prawda są jeszcze pracownicy którzy zarabiają kilka tysi ale tylko dlatego że mają lepszy teren do pracy bo są pupilkami Lidera. Sprzedawaj, sprzedawaj sprzedawaj to motto tej firmy.
Praca jest ciężka pod względem wysiłku psychicznego, ponieważ wiadomo klienci są różni, i często konsultant na dla klienta to worek treningowy na który przelewa emocje. Ale podejmując się pracy na infolinii musimy się liczyć że tak będzie , chyba każdy z nas chociaż raz dzwonił na infolinie z jakimś problemem , wiadomo że często jesteśmy zdenerwowani wtedy, konsultanci odbierają 70-100 około dziennie, to jest normalne, że to w pewnym stopniu wykańcza jak wpada przynajmniej 50% klientów "krzykaczy". Ale ogólnie atmosfera w pracy między pracownikami jest super , nie ma Pan/Pani , wszyscy są na ty, niezależnie od stanowiska, mówimy sobie po imieniu , również jest to zasługa lidera, jak się trafi na fajnego przełożonego to serio nie ma co narzekać , jesteśmy ludźmi zawsze jakaś mała sprzeczka może wyjść ale to dlatego że często towarzyszą nam przy tym emocje ale potem na spotkaniach się z tego śmiejemy. Jeśli chodzi o wynagrodzenie jest ono zależne przede wszystkim od nas, od tego jak jesteśmy zaangażowani ,od tego jak sprzedajemy możesz dostać na obsłudze klienta 2000zł a możesz dostać 3500zł. na rękę .Mamy bardzo dobry system prowizyjny. Otrzymaliśmy teraz laptopy służbowe, mamy możliwość wypożyczenia krzesła/ monitora / słuchawek z biura. Naprawdę moim zdaniem dają dobre warunki w porównaniu do innych firm.
Po pierwsze agenci nie są na umowie o pracę. Nikt z nich nie dostał sprzętu, krzeseł i internetu - sami sobie muszą stworzyć warunki do pracy zdalnej. Mało tego nikt im nic nie dopłaca do kosztów stałych, które ponoszą świadcząc pracę z domu tzn. ogrzewanie, energia elektryczna, woda itd... Co do zarobków to aktualnie 2 500 - 3 500 brutto przy działalności to chyba starcza na przysłowiowe "waciki.
hej, możne ktoś napisać o dziale sprzedaży? nie ma żadnej podstawy. i wybierając np. umowę zlecenie, najmniej ile jest się w stanie wyciągnąć? podczas rozmowy padło ze 2400-2500, ale to wyjątkowo leniwe osoby, a jak ktoś się stara to 4-5 tysięcy. jak to wygląda rzeczywiście? trudno jest coś sprzedać? i to jedyne źródło wypłaty? co jeśli nie sprzedam nic? dzięki za odpowiedz
Przez pierwsze 3 miesiące jest podstawa 1k PLN ale musisz spełnić kryteria żeby to dostać. Tak na prawdę jak nie sprzedasz nic - to nie zarobisz nic a jeszcze dołożysz do interesu. Zarobki na dziale sprzedaży to miedzy 2000-7000, ale uśredniając to tak 2500/3000 to jest max plus odejmij koszty pracy (zus, Podatek). Jak ktoś Ci mówi ze zarabia się do 7-8k to na 60 osób może 5 tak zarobi.
rozmowa to smiech biora kazdego z ulicy bo to jest akwizycja
brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Stabilnie, trzeba się starać, ale w jakiej pracy nie trzeba? Wiadomo jedna stała to zmiana :) Jak się nie podoba na jednym dziale to można przejść na inny i nikt pretensji nie ma. Jak się odejdzie w dobrych relacjach to chętnie przyjmą z powrotem, Moim zdaniem ogólnie pozytywnie
To bardzo ważna informacja dziekujemy , dobrze wiedzieć ze za podpisanie umowy jest 350zl brutto jak wynika z postów a klienta kasują na 144 miesięcznie to istotne przy podejmowaniu pracy.
Przez całą umowe z UPC w Chorzowie płaciłem i co roku dostawałem ofertę o wyższym abonamencie za te same usługi dodając w przedostatniej umowie Horizont Go (sprżet dwukrotnie zawiódł i był wymieniany ) w tym roku ponieważ nie chciałem żadnych dodatkowych usług gdyż telefon Stacjonarny to przezytek 20 wieku a mamy 21 wiek i nadal oferta mieści telefon stacjonarny ...Nagrywarka do TV Horizont nagrywa reklamy i tak muszę oglądać reklamy św.Mikołaja z ub.roku etc w Lipcu, a żeby z niej mieć korzyść to muszę usuwać nagrane filmy gdyż nie można ich nawet za tak zawyżony abonament 115 PLN zarchiwizować na nośnik zewnetrzny ! W sumie w tym roku (w LIPCU) konczy sie kolejna umowa a że nie biore dodatkowych pakietów podwyższjących abonament to pojawiła się opłata 30 zł za odnowienie standardu celem nowej 24-m-cznej umowy na jaką nie wyraziłem zgody poprzez potwierdzenie SMS odpisz TAK co to za umowa ? co to za traktowanie wieloletniego Klienta Co innego ustalam z pracownikiem UPC telefonicznie a co innego dostaję w majlach ponaglających tylko i wyłacznie do płacenia kwoty 144,-PLN nie wiadomo za co i na podstawie czego !?(usunięte przez administratora) Niestety miast 70 zł PLN płacić jak nowy klient stary musi płacić ponad 100 ciekawe jak sąd potraktuje żądania egzekucji kary finansowej narzucanej przez UPC w Katowicach wobec braku pisemnej umowy prawnej z podpisem UPC i Klienta ! Wiem że Prawo w tym Kraju regulują Bogate Firmy jak UPC ,ale Prawo konsumenta powinno też być szanowane jak i korekta umowy narzucanej bez wiedzy Klienta jak i opłat za tzw. AKTYWACJĘ przecież niczego nie aktywuję a po raz 4-ty przedłużam umowę !!! W ogóle system informacyjny E-bok UPC wwymaga aktualizacji programisty a nie amatorszczyzny etatowych pracowników którzy tak mieszają w z admininistracyjnego dostępu ze klient nie ma prawa niczego się dowiedzieć ani dopytać a ograniczony zastraszaniem odłaczenia usług i wysokimi karami za rozwiązanie fikcyjnej "UMOWY " Korzystam z UPC przynajmniej od 8 lat na różnych adresach z samych oferowanych programów i internetu jestem w miarę zadowolony. Jednak problem pojawia się jak jesteś stałym klientem nie masz co liczyć na promocję i oferty jak nowy klient.Jedyne na co możesz liczyć to na wyższy rachunek i ewentualne dorzucenie kanałów i na tym koniec.
Sugerowałabym skontaktować się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta, a nie wylewać swoje żale na stronie służącej pracownikom/byłym pracownikom do wyrażania opinii o pracy w UPC Polska :). Tutaj nikt Ci nie pomoże, a tego typu post wprowadza tylko zupełnie niepotrzebne zamieszanie.
Bardzo dziękujemy za opinie wychodzi na to ze upc płaci 350zł brutto za podpisanie umowy a później kasuje klienta przez lata na 144zł dobrze znać te rozbieżności przy wyborze pracy bardzo istotne.
Praca na początku była naprawę przyjemna i dało się bardzo fajnie zarobić. Niestety to co teraz się dzieje to porażka. Obcinają pieniądze za każdego utrzymanego klienta, każą sprzedawać komórki, telewizory, podnosić rachunki, sprzedawać karty sim..Na koniec wspomnę, że byłam na dziale UTRZYMANIA klienta a nie na dziale sprzedaży/dosprzedaży..
Czy ktoś może wyrazić swoją opinię o pracy w dziale technicznym? Jak wyglądają zmiany godzinowe? Jaka panuje atmosfera? Dzięki za odpowiedź.
Czy w Upc panuje luźna atmosfera?
Nie, presja narzucona przez liderów, ludzie sie zwalniają coraz większe targety A zarobki coraz mniejsze. Jeszcze chwila i oprócz sprzedaży bedziemy skręcać długopisy przy biurku jak gadżety
Może by tak HR przeanalizował ilość L4 w każdym zespole, pod kątem zwolnień lekarskich od psychiatry, bo wydaje mi się że w takiej firmie może być tego zaskakująco sporo
Ja osobiście byłam bardzo zadowolona. Pracowałam kilka lat w salonie obsługi. Owszem, firma wprowadza dużo zmian i na początku zawsze trudno się przestawić, ale to kwestia elastyczności pracownika. Narzekaniem raczej sobie sami niczym nie pomagamy. Jeśli chodzi o kwestie finansowe - jak w sumie wszędzie teraz, sami pracujemy na ich wysokość. Fajni ludzie, fajne integrację, fajny kontakt z liderem. Jest ciśnienie, ale też naprawdę fajna atmosfera. Wiadomo, że mało kto wchodzi pisać dobre opinie, zawsze najlepiej wylać swoje żale. Ja wolę myśleć o pozytywach. Pozdrawiam!
Z tego co mówisz wynika, że pracując w Upc trzeba być elastycznym, bo ciągle coś się zmienia. Podasz przykład? Jakie zmiany wprowadzono ostatnio?
Bożena co ty choinki się urwałaś? W takiej firmie wszystko może się zmienić począwszy od grafiku, wykonywanych zadań i obowiązków, sprzedawanych usług nawet do sposobu wykonywania pracy.
Kilka lat pracy, a z roku na rok coraz gorsze pensje. W tym roku zarobki na rękę oscylują już na granicy minimalnej krajowej przy zatrudnieniu na umowie o działaność gospodarczą...
System jest taki...w każdej grupie są 2 osoby( np. Jurek)co mają cichy układ z liderem i specjalne bazy do dzwonienia. I ci zarabiają. Reszta rzeźbi w g..nie. Jak komuś się nie podoba, że nic nie zarabia to wtedy poganiacz bydła czyli lider mówi " Jurek ile zarobiłeś w zeszłym miesiącu??? ...na to Jurek 10 000 PLN !!!! " I wtedy poganiacz bydła mówi do oszukanego pracownika:" widzisz da się ?? Weź się do roboty i pracuj jak Jurek :)))))". Tak samo stosuje się tych ludzi do okłamywania nowych ludzi przy rekrutacji.....byłem świadkiem!!! Ale najlepszy jest system odliczeń...czyli jeżeli sprzedaż i twój klient np. umrze, zachoruje i nie płaci abonamentu to do 6 miesięcy musisz oddać prowizje....znam osobę co zarobiła 100 PLN przez miesiąc albo 14 PLN a ostatnio frajerzy cały miesiąc pracowali za darmo. Ale rozwaliło mnie jedno. Raz zrobiłem najlepszą sprzedaż w grupie!!! Rano przychodzę do pracy a ty poganiacz bydła robi mi bure bo...mam niską wydajność!! Pytam ...przecież nam najlepszy wynik w grupie 200 ARPU!! Na to poganiacz bydła mówi...nie prawda bo.....twój łączny czas rozmów z klientami to 32 % czasu pracy :))). Więc zacząłem markować pracę do czego zmuszał mnie mój przełożony . Srzedaż spadła o 50 % ale time active był 70 %...i co pseudo leader bardzo mnie pochwalił :)))) Z tego co wiem to zarabia się tam teraz 1500-2000 netto średnio. Do tego jest wskaźnik SIP, który działa tak, że im więcej się starasz i dzwonisz do większej ilości klientów tym ...mniej zarabiasz:)))) istny Paragraf 22 paranoja ha ha ha . Gratuluje UPC takiego managamentu!!!
wiesz ten znajomy to taka pierdoła co tak mówi że się tyle zarabia:) tylko ta kwota 10-15 tys to się chyba z nieba wzieła. A jak to jest z tym prowadzeniem firmy pracując w w upc?
Jesteś pewien że UPC a nie w UPS pracujesz? Lepsze bazy? Albo umiesz z każdej bazy coś sprzedać albo nie umiesz, dla dobrego handlowca baza raczej nie ma znaczenia
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Upc? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
UPC wdrożył opcję zdawania sprzętu przy pomocy paczkomatu IN POST.Opcja ta ma poważną wadę, która ją dyskwalifikuje. Wadą tą jest wysyłka zdawanego drogiego sprzętu przez Paczkomat bez kontroli rzeczowej firmy UPC i braku poświadczenia zdającemu , na piśmie ,zdania kpl. sprzętu. Zamiast tego , albo dostaje się, lub nie dostaje się,powiadomienia o dokonaniu przesyłki za pomocą SMS lub emailem. Tak się stało ,że sam wypełniłem formularze, otrzymałem kody do wysyłki Paczkomatem i przed terminem wysłałem komplet sprzętu, którego nikt z UPC nie sprawdził i co dziwne nie otrzymałem powiadomienia o przesyłce, natomiast otrzymałe informacj,e , że brakuje karty CLI+. Wszystkie informacje dot. rozmów telefonicznych były nagrywane i śądzę, że można je odsłuchać.Rozmawiałem kilkakrotnie, ale każdą rozmowę z innym konsultantem. Mimo, że nie mogą określić daty przesyłki,, ocenili jako po terminie, ale najlepsze to to,że uznali iż nie przesłałem sprzętu. W UPC jest kompletny chaos organizacyjny i brak dokumentów winy.
Kogo Wy zatrudniacie??? Dlaczego Wasz kierownik grozi mi, że będzie wydzwaniał na policję za każdym razem kiedy pojawię się pod miejscem pracy? To jest jakiś psychol. Najpierw przez pół roku nie potrafił wystawić faktury, a teraz wygraża mi bo na niego doniosłem w tej sprawie. Zatrudniając takich czubów daleko nie znajdziecie i ocena na tym portalu nigdy nie przekroczy 2/5 :/
Jak ktoś chce iść do pracy na chwilę to może iść ale jeżeli ktoś ma rodzinę, zobowiązania i chce stabilności stanowczo odradzam. E salonach sprzedaży wstyd pracować, nic nie wolno i sami klienci pytają po co my tu jesteśmy i mają rację.Coraz to nowe wymagania i nowości na minus dla pracowników ,płacą już na poziomie najniższej krajowej a nowych klientów jak to mówi lider który na lidera się nie nadaje pod żadnym względem że mamy wyczarować. Atmosfera żenada, wsparcie przelożonych żadna ale wyniki mają być bo jak nie to wypowiedzenie z niby likwidacji stanowiska A inny trafia na Twoje miejsce. Wyzysk i nic więcej.Absolutnie nie polecam pracy w salonach. Potraktują was jak przyjdzie czas jak śmiecia.
Nie przesadzajcie z narzekaniem. Wysokość zarobkach w dużej mierze sami sobie wypracowujemy.
Na jaką pensję może liczyć pracownik Infolinii technicznej ? Warto aplikować?
Odkąd PIS jest u władzy faktycznie z roku na rok zarobki gorsze w UPC d2d. Firma pogarsza ciągle warunki. Wymaga działalności gospodarczej chodź i tak do tych co mają mniej niż 10 klientów miesięcznie się nie opłaca. Firma wydaje pieniądze na dyrektorow, kierowników i liderów. Im nie ucina i nie pogarsza warunków. Oni oprócz dobrych warunków mają jeszcze środki z firmy na bankiety i imprezy przynajmniej raz w miesiącu mają popijawę w jakiejś knajpie. Do tego wstęp na mecze nawet fazy europejskiej. Jest wiele złych rzeczy w tej firmie które nie powinny mieć miejsca.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Upc?
To zależy od stanowiska. Na dział sprzedaży obsługa klienta. Na techniczne - znajomość wiedzy z IT
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Upc?
Zobacz opinie na temat firmy Upc tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Upc?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 4 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Upc?
Kandydaci do pracy w Upc napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.