Witam. Moja przygoda z Krajowy Rejestrem Szkoleń ciągnie się dość długo... Zaczęło się wszystko od zakupu dwóch jednorazowych szkoleń w IBM z Sosnowca /na które mam opłacone faktury/. Najpierw telefony i (usunięte przez administratora)z tej firmy, że jest jeszcze jedno.... Potem już Krakowy Rejestr Szkoleń, który to podobno przejął sprawę po zakończeniu projektu, na udział w którym rzekomo gdzieś kiedyś wyraziłam zgodę - bzdura. /podobno regulamin na płycie czy coś w tym stylu/ Po napisaniu oficjalnego zapytania otrzymałam odpowiedź z Instytutu Badań Marki z Sosnowca, że IBM nie ma nic wspólnego z KRS, nie korzysta z usług innych firm i rozlicza swoich klientów sam. (usunięte przez administratora)bo ponoć jestem w grupie ryzyka/ materiały ma dostarczyć kurier i mam mu zapłacić gotówką, bo jak nie to szkolenie stacjonarne dwudniowe w jakiejś kancelarii 3x droższe. Matko Kochana!!!!!!!!!! Co to jest? Jak się od tego uwolnić? Na pewno nie odbierać przesyłki, ale co dalej? Pomóżcie
Witam jak udało się pani od nich uwolnić ? U nas to samo albo ich prawa konsumenckie wydzwaniają żeby opłacić ostatnie szkolenie z numerem zakończenia
Witam. Moja przygoda z Krajowy Rejestrem Szkoleń ciągnie się dość długo... Zaczęło się wszystko od zakupu dwóch jednorazowych szkoleń w IBM z Sosnowca /na które mam opłacone faktury/. Najpierw telefony i (usunięte przez administratora)z tej firmy, że jest jeszcze jedno.... Potem już Krakowy Rejestr Szkoleń, który to podobno przejął sprawę po zakończeniu projektu, na udział w którym rzekomo gdzieś kiedyś wyraziłam zgodę - bzdura. /podobno regulamin na płycie czy coś w tym stylu/ Po napisaniu oficjalnego zapytania otrzymałam odpowiedź z Instytutu Badań Marki z Sosnowca, że IBM nie ma nic wspólnego z KRS, nie korzysta z usług innych firm i rozlicza swoich klientów sam. (usunięte przez administratora)bo ponoć jestem w grupie ryzyka/ materiały ma dostarczyć kurier i mam mu zapłacić gotówką, bo jak nie to szkolenie stacjonarne dwudniowe w jakiejś kancelarii 3x droższe. Matko Kochana!!!!!!!!!! Co to jest? Jak się od tego uwolnić? Na pewno nie odbierać przesyłki, ale co dalej? Pomóżcie
Dzień dobry, Szanowna Pani Dyrektor pisze Pani, iż Pani przygoda z Krajowym Rejestrem Szkoleń ciągnie się dosyć długo, gdzie Spółka swoją działalność szkoleniową rozpoczęła raptem jesienią 2020 roku, w związku z czym uważam że myli Pani naszą Spółkę z innym podmiotem. Nadto warto podkreślić, że Krajowy Rejestr Szkoleń sp. z o.o. jest zupełnie odrębną jednostką w żaden sposób niepowiązaną z firmą IBM., na którą Pani się powołuje. Krajowy Rejestr Szkoleń nie prowadzi spraw innych Spółek, a zajmuje się wyłącznie oferowaniem szkoleń związanych z bezpieczeństwem pracy. Szczegółowy opis działalności Spółki znajdzie Pani na naszej stronie: www.kr-szkoleia.org.pl, dodatkowo na wszelkie nurtujące Panią pytania chętnie odpowiedzą nasi Konsultanci pod numerem telefonu : 32 356 49 00- zapraszamy. Zachęcamy, aby przed wystawieniem krzywdzącej opinii, godzącej w dobra osobiste Spółki, która dodatkowo jest pomówieniem sprawdzić fakty i upewnić się, że rzeczywiście jest ona zgodna z stanem rzeczywistym. Niemniej jednak zapraszamy do kontaktu, celem wyjaśnienia poruszonych przez Panią na forum kwestii. Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego.
Ja z kolei całokształt dotychczasowej współpracy oceniam bardzo pozytywnie. Pracownicy tej firmy znają się na rzeczy! Konkretne odpowiedzi na zadawane pytania, bardzo uprzejma obsługa. Materiały szkoleniowe bardzo merytoryczne, fachowo opracowane. Na pewno współpraca będzie trwała :) Polecam Krajowy Rejestr Szkoleń Sp. z o.o. jako wiarygodną firmę szkoleniową.
Cieszy merytoryczna odpowiedź która będzie pomocna dla nadal dzwoniących pań. I takie pozytywne opinie. Tylko gdzie się podziały wcześniejsze opinie? Bardzo dziwne.
Na stronie Państwa jest informacja że firma powstała w 2020 roku A nie jesienią 2021. Mój wcześniejszy wpis został usunięty przez administratora. Coż? Odpowiedź nasuwa się sama.
Szanowna Pani Dyrektor, uprzejmie dziękujemy za zamieszczony wpis. Wszystko się zgadza, firma swoją działalność zgodnie z wpisem na stronie rozpoczęła w 2020 r. Zaś aktywną działalność szkoleniową rozpoczęła jesienią 2020, co też pozwoliliśmy sobie opisać w wcześniejszej korespondencji na Pani wpis. Jeszcze raz zapraszamy Panią do kontaktu, jeżeli posiada Pani merytoryczne uwagi, chciałaby Pani zgłosić jakieś nieprawidłowości, które mają odzwierciedlenie w stanie rzeczywistym. Spółka jest otwarta na rozmowę a wszystkie uwagi zawsze zostają wykorzystane w celu poprawy jakości świadczonych usług. Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia.
Dzień dobry,. mam dokładnie taką sama sytuacje jak Pani, dziś otrzymałam telefon o szkoleniu stacjonarnym droższym lub kurier tańsza wersja. Oczywiście podobno również podpisałam jakiś regulamin i już kilka lat do mnie wydzwaniają jakieś firmy szkoleniowe. Proszę o informacje jak u Pani się to skończyło, czy się Pani od nich uwolniła?
Ciekawe rzeczy Pani opisuje, z tego co wiem ta firma wyłącznie zajmuje się szkoleniami on-line, nie świadczy usług stacjonarnie..... Może zamiast wypisywać bzdury, zwróci się Pani pisemnie do tej firmy z zapytaniem na swoje pytania o ile Pani wie gdzie Pani się chce zwrócić i o kim Pani w ogóle pisze??? Mało tego pisze Pani, że od lat wydzwaniają do Pani jakieś firmy szkoleniowe, czyli nawet Pani nie wie z kim Pani rozmawia, ale wypisuje Pani już opinie na temat firmy X ..... ohhhhh, gratuluję profesjonalizmu!
To w zasadzie nie łapię sytuacji chyba. Najpierw telefony są wykonywane ale gdy ktoś w drugą stronę chce oddzwonić to kontaktu brak? Z czego to wynika, coś z organizacją pracy jest nie tak lub jakiś deficyt stanowiskowy na obsłudze?
mam podobną sytuację , na dodatek ja jako dyrektor nie podpisywałam ani nie zamawiałam ustnie żadnego szkolenia , zrobił to mój poprzedni dyrektor, chcę zakończyć współpracę, ale zawsze jest jakieś "ale" , kilkakrotnie opłacałam przesyłkę kurierską, ponieważ zapewniano mnie o bezpiecznym zakończeniu sprawy, pieniądze do ręki, nie na konto , nie podoba mi się to, proszę o pomoc co zrobić?
Mam tak samo, tera dzwonią już i podają się za firmę które ma prawa do roszczeń finansowych. Wielokrotnie odmawiałam udziału w szkoleniach, nigdy nic nie podpisywałam. Ale to ich nie zniechęca. Mnie też nie zniechęca do odmawiania brania udziału w innych ich szkoleniach. Życzę wytrwałości. ciekawe czy ta aktualna moja odpowiedź też będzie usunięta przez administratora :)
Witam jak udało się pani od nich uwolnić ? U nas to samo albo ich prawa konsumenckie wydzwaniają żeby opłacić ostatnie szkolenie z numerem zakończenia
dzień dobry. widziałem kiedyś ofertę pracy dla konsultanta telefonicznego. W niej akurat wpisano pracę stacjonarną. Oferta jest dość dawna, więc może tu by mi ktoś napisał czy model zdalny lub hybrydowy byłby możliwy?
(usunięte przez administratora)
Co za brednie wypisujesz , Robię tam szkolenia i jestem zadowolona , a może ty z konkurencji , Firma zarejestrowana legalnie posiada pozwolenie na wykonywanie szkoleń , wiec jak próbujesz im zepsuć opinie to się dobrze zastanów . Nie masz ochoty robić szkolenia , nie robisz i po sprawie
Nasza Wspólnota współpracuje z Krajowym Rejestrem Szkoleń w zakresie wykonywania szkoleń BHP i nasze doświadczenia są wyłącznie pozytywne. Firma profesjonalnie wykonuje swoje obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w naszej jednostce. Zawsze możemy liczyć na kompetencje , dyspozycyjność , doradztwo i konsultacje , co gwarantuje nam możliwość rozwiązywania wszystkich kwestii związanych z ochroną pracy. Dlatego też ceniąc sobie współpracę z KRSZ , możemy polecić usługi szkoleniowe świadczone przez nich .
Mam dokładnie tak są sama sytuację. Nie przypominam sobie abym podpisywała jakąkolwiek umowę ani zawierała ustne zobowiązanie na lata. Radzę nie dać sobie nic wcisnąć:) (usunięte przez administratora)
To poproszę o przedstawienie tutaj tych danych zarejestrowania? Bo jakoś nigdzie nie można ich znaleźć. Dzwoniące numery nigdy sięnie powtarzają, e-maile nie działają, zgłoszenia nie są rozpatrywane bo ktoś odpowiedzialny za danego klienta jest wiecznie na urlopie i jakimś dziwnym trafem koleżanka czy kolega nidgy nie przekazuje informacji do tzw. opiekuna. O jakich przeprowadzanych szkoleniach Pani mówi? Do mnie docierały tylko faktury za szkolenia, zaś brak szkoleń, materiałów szkoleniowych, linków do platform etc. (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
Rok szkoleń? To jak one wyglądały, jakie to odstępy czasowe? Czy w tym przypadku chodzi o jakieś braki kadrowe? Chciałem z ciekawości znaleźć ofertę pracy ale żadna aktualna mi się nie wyświetliła. Czy zatrudnienie jest teraz możliwe? wie ktoś?
Jaka jest kultura pracy w Krajowy Rejestr Szkoleń Sp. z o.o.?
Dziś i ja dostałam telefon z Krajowego Rejestru Szkoleń. Zostałam poinformowana o tym wszystkimi co Państwo tutaj piszecie ale ani razu nie zostałam do niczego przymuszona. Zostałam wręcz poinformowana, że jeżeli chce skorzystać z tego szkolenia to mogę skorzystać a jeżeli nie to nikt nie ma prawa mnie do tego zmusić. Może miałam szczęście i trafiłam na osobę kompetentną. W każdym razie uważam, że jeśli się ma ochotę to warto korzystać z dodatkowej wiedzy. Pozdrawiam Katarzyna
Chciałabym dodzwonić się do państwa. ponieważ obecnie to tylko państwo dzwonią do mnie w czasie, kiedy nie mogę rozmawiać . W trakcie ważnych rozmów, spotkań z interesantami. Przepraszam panią rozmawiającą ze mną , że nie mam teraz czasu na dokończenie rozmowy, jednak moja prośba jest nieprzyjmowana. Wtedy niestety muszę się rozłączyć. W wolnej chwili dzwonię do państwa w celu wyjaśnienia mojej sprawy - a po drugiej stronie cisza. Pytam! Czy państwa firma jest wiarygodna? W Każdej szanującej się firmie jest możliwa wymiana informacji w obie strony. U Was TYLKO WY dzwonicie. Szanujmy się o i odbierajmy telefony, jeśli jest to współpraca
A udało się to tak naprawdę powiedzieć wprost czy ostatecznie faktycznie nie doszło do dodzwonienia się? A co z jakimś sms lub mailem? Da radę w formie treści się skontaktować? Ciekawa jestem jak się do tego odniosą
Dzień dobry, Szanowna Pani, zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 do 14:00 pod numerem telefonu: 32 / 356 49 00, można z nami również skontaktować się mailowo; biuro@ kr-szkolenia.org.pl Proszę zwrócić uwagę, że charakter pracy konsultanta telefonicznego polega rozmowie z klientem, zatem jeżeli próbuje się Pani dodzwonić do konkretnego konsultanta nie dziwią trudności z dodzwonieniem się, dlatego proszę dzwonić na centralę, wówczas na pewno zostanie Pani połączona z odpowiednią osobą, która odpowie na wszelkie Pani pytania. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Krajowego Rejestru Szkoleń
Dziewczyny nasze najfajniejsze!!! Lecą do Was referencje i od nas jak prosiłyście , mamy nadzieję że uporacie się z trollami internetowymi, którzy uprzykrzają Wam życie i publikują obraźliwe i nieprawdziwe treści. Trollle pamiętajcie nie ma anonimowości w sieci, każdy odpowiada za swoje czyny!!! Naruszanie dóbr osobistych to przestępstwo, a nie wykroczenie. Dziewczyny, a Wy się nie przejmujcie, dalej róbcie swoje, macie grono swoich wiernych klientów, którzy Was wpierają- jesteśmy z Wami :-)
Bardzo dobra forma szkolenia, materiały wyczerpujące, obsługa firmy bardzo na plus.
Porządna firma szkoleniowa. Dobre materiały i kontakt telefoniczny. Mały minusik za czas odpowiedzi na maile bo to 48 godzin ale telefony odbierają od razu.
Bardzo rzetelnie przygotowane szkolenie indywidualne. Dużo zaawansowanych zagadnień, na wysokim poziomie. Rewelacyjna organizacja, miłe i sympatyczne konsultantki, polecam;-)
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) ludzi
Nie mam zastrzeżeń. Chcę korzystam a jak nie chce to nie korzystam.
Prowadzę placówkę medyczną od 5 lat od 2 lat korzystam z usług Krajowego Rejestru Szkoleń. Nie mogę narzekać. Zawsze trafiam w dobre ręce. Fakt szkolenia nie są za tanie ale jeżeli kogoś stać i chce zdobywać dodatkową wiedzę to czemu nie skorzystać? Oczywiście z początkiem wahałem się strasznie bo w dzisiejszych czasach przez telefon można mówić wszystko. Dlatego nim podjąłem decyzję o zakupie pierwszego szkolenia sprawdziłem firmę w odpowiedni sposób. Z czystym sumieniem polecam!
Bardzo przystępna forma szkoleń, szybki wynik egzaminu, pomocne i miłe panie na infolinii. Polecam.
Wygodna forma kształcenia, treści przekazywane w sposób przystępny, miła obsługa. Polecam!
(usunięte przez administratora)
Z pkd raczej nie wynika, żeby firma zajmowała się tym co opisujesz... To opinia na bazie własnego doświadczenia? Jeśli tak to napiszesz o tym coś więcej?
Widzę, że dużo osób korzysta ze szkoleń, ale może ktoś z Was pracuje w tej firmie i powie, jak w ogóle rozpocząć tam karierę, jakie kwalifikacje są wymagane? Jak wyglądają zarobki, jest jakiś bonus za liczbę przeprowadzonych szkoleń?
Sympatyczna i merytoryczna rozmowa z konsultantką, wszystko załatwione pozytywnie. Z szkolenia skorzystały wszystkie przedszkolanki, a zapłaciłam tylko raz.
(usunięte przez administratora)
Ja korzystałam dwukrotnie u nich z szkoleń covidowych, wyglądało to tak, że zadzwoniła do mnie jakaś Pani z Ich firmy, przedstawiła ofertę zakupu szkolenia, musiałam sprawdzić czy został mi budżet na takie przyjemności, Pani podała mi ich stronę, abym zapoznała się z ofertą i później oddzwoniła chyba po 3 dniach, ja nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko było okej, materiały mogliby trochę rozszerzyć ewentualnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Krajowy Rejestr Szkoleń Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Krajowy Rejestr Szkoleń Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Krajowy Rejestr Szkoleń Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!