Kupiłam Toyotę używaną w tym salonie.wszystkie formalności odbyły się szybko i rzetelnie.raz dwa wszystko załatwiłam.jestem mile zaskoczona obsługą.pozdrawiam szczególnie Panią Sandrę
Z pełnym przekonaniem polecam zakup auta w TOYOTA DOBRYGOWSKI a przede wszystkim Pana GRZEGORZA KOZIOŁ - profesjonalne podejście do klienta. Bardzo miły, sympatyczny człowiek. Rzeczowy, dokładny, pomocny. Kontakt z firmą TOYOTA DOBRYGOWSKI bardzo dobry a chciałbym zaznaczyć że przed zakupem rozmawiałem tylko telefonicznie i auto widziałem tylko na zdjęciach ponieważ jestem ze Szczecina i po rozmowie z Panem Grzegorzem postanowiłem przyjechać do Krakowa. Auto okazało się zgode z opisem bez żadnych niespodzianek. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam Panie Grzegorzu.
Pytanie do pracowników - jak wy oceniacie właściciela i pracę w tej firmie? Widzę, że klient miał jakiś problem, ale bardziej interesuje mnie jak pracownikom jest w tej firmie bo mąż szuka pracy??
NA POCZATEK TO NIE CHODZI O MECHANIKOW SALON DOBRYGOWSKI TO (usunięte przez administratora) OD KIEROWNIKA DO LUDZI PRZYGOTOWUJACYCH SAMOCHODY DO ODBIORU POZATYM ZDZIERCY JUZ PODAJE PRZYKLADY NR 1 ODBIUR A ZE KLADLEM POWLOKE CERAMICZNA FIRMA OD POWLOKI PRZYJECHALA SPRAWDZIC STAN LAKIERU, CALY LAKIER W NOWEM SAMOCHODZIE BYL PORYSOWANY OCZYWISCIE ODBIUR ODBWAL SIE W TAKIM MIEJSCU ZE NORMALNY KONSUMENT TEGO NIE ZAUWARZY WIDZI NOWE AUTO UMYTE SWIECACE ALE PRZY OGLEDZINACZ WYSLO WSYSTKO NAWET PRUBY POLEROWANIA USZKODZONEGO LAKIERU DOBRYGOWSKI ZAPROPONOWAL ZE SAM USUNIE WADY ALE PAN OD DETALINGU POWIEDZIAL ZE TYLKO POGORSZA WIEC ZGODZILISMY SIE NA WYROWNANIE STRAT TO JEST PIERWSZE BADANIE PRZEGLADU ZA DARMO .NR2 ODBIUR DOWODU MIALO TO TRWAC DO 7 DNI DZWONIE PO SIEDMIU DNIACH PANI SPRAWDZA I MOWI ZE DOWOD ZOSTAL ZLOZONY POWIEDZMY DWA DNI TMU JA INFORMUJE PANIA ZE NIE MINELO 7 DNI A PANI PROSZE ZADZWONIC ZA DWA DNI DZWONIE I DOSTAJE INFORMACJE ZE DOKUMENT ZOSTAL ZLOZONY DWA DNI TEMU JEST JUZ DZIEWIEC DNI ALE BYL JESZCZW=E TAKI JEDEN TELEFON I ZNOWU DATA DOSTARCZENIA BYLA INNA WIEC POPROSILEM O POLACZENIE Z KIEROWNIKIEM I SUMA SUMARUM CZEKALEM 1 MIESIAC NA DOWOD REJESTRACYJNY ALE TO NIE KONIEC BO PONAD MIESIAC PROSILISMY O KARTE POJAZDU NAJPIERW TYDZIEN SZUKALI PO TYGODNIU STWIERDZILI ZE KARTA JEST U LIZINGU PO ROZMOWIE NA GLOSNO MOWIACYM Z LIZINGIEM A DILEREM LIZING IM WYJASNIL JAK WSPOLPRACUJA I BINGO DOBRYGOWSKI ZGUBIL KARTE POJAZDY ROBIA NOWY OCZYWISCIE TO TRWA DAJA NOWY I SA OBOSTRZENIA I JESTEM D XXXXX SKLADAM DOKUMENTY I OD 3 MIESIECY DZIEKI DOBRYGOWSKIEMU JESTEM BEZ PRACY. ALECO WTYM JEST NAJGORSZE ZE POSTANOWILEM ZMIW=ENIC DILERO CO DO PRZEGLADOW BO TAM GDZIE KUPILEM TO ROBIE PRZEGLADY ALE PO TYCH CALYCH PRZEJSCIACH POSTANOWILEM ZMIENIC SERWIS I CO MNIE SPOTKALO MILE ZASKOCZENIE W ANWIE KRAKOW TEN SAM PRZEGLAD KOSZTOWAL MNIE 300 ZLOTYCH MNIE ALE TO JUZ BEDE ROZMAWIAL Z TOYOTA POLSKA WIEC NIE POLECAM DOBRYGOWSKIEGO NIE CHODZI O MECHANIKOW ONI SWOJA ROBOTE ROBIA OK ALE WIDOCZNIE WLASCICIELA JEST SPRZEDAC A POTEM NACIAGAC
Nie ma tych błędów aż tyle, gorszy jest caps lock. A Ty? Jesteś tu dla oceny polszczyzny komentatorów, czy umiesz coś powiedzieć o pracy u tego dealera? Bo ja tu jestem, żeby ustalić, jakie są zarobki sprzedawców.
Zakładam post dla dzielenia się opiniami. Proszę nie mylić z poprzednim dealerem Panem Nowakiem.