Witam chce kupic przedmiot ktory jest w ofercie na allegro napisalem email i cisza nikt nie odpisuje i telefonu nikt nie odbiera przez caly dzien dlaczego tak sie dzieje??jak oni chca cos sprzedawac jak brak z nimi kontaktu
Jestem zawiedziony podejściem do klienta przez firmę karomedia. Tablet w naprawie od 15 stycznia 19r., w dniu 24 stycznia ostatni kontakt od pani Ewy że tablet wraca z serwisu w piątek 24 stycznia. Od tej pory żadnych informacji, zupełny brak kontaktu ze strony karomedia. Żadnych odpowiedzi na moje maile i smsy. Ani tabletu ani pieniędzy, pierwszy raz zdarzyła mi się tak nie miła sytuacja. Moje sugestie dla Karomedia Ewa Podgajna: Czekam na kontakt, i naprawiony tablet lub zwrot pieniędzy. Pozdrawiam Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Poprawić kontakt z klientem bo na ten moment go nie ma.
Sprawa została wyjaśniona, a dlaczego tak długo to trwało - dostali Państwo wyjaśnienia :) ze swej strony najmocniej przepraszam za czas oczekiwania- jak pisałam zdobycie części do owego modelu graniczyło z cudem ale udało się ściągnąć je z Azji. Sprawa załatwiona w pełni POZYTYWNIE.
Witam. Sprawa została wyjaśniona, długo to trwało, najbardziej brakowało kontaktu ze strony KaroMedia, odpowiedzi na zadawane pytania. Pozdrawiam.
Czy nie szukają może nowych osób do pracy z doświadczeniem?
W pełni podzielam opinię KristoffPL. Mój tablet jest w naprawie od 3 stycznia br. i również dostałem informację od pani Ewy, iż do piątku 24 stycznia powinien wrócić z tej naprawy. Jednak chyba nie wrócił bo jak do tej pory do mnie nie dotarł, podobnie jak nie dotarła żadna informacja od firmy KAROMEDIA o sposobie zwrotu mojego tabletu. Całkowity brak kontaktu ze strony firmy. Sporo lat kupuję przez Internet ale takiego ignoranckiego podejścia do klienta jeszcze nie spotkałem.
Sprawa została wyjaśniona, a dlaczego tak długo to trwało - dostali Państwo wyjaśnienia :) ze swej strony najmocniej przepraszam za czas oczekiwania- jak pisałam zdobycie części do owego modelu graniczyło z cudem ale udało się ściągnąć je z Azji. Sprawa załatwiona w pełni POZYTYWNIE.
Otrzymalem podrobiony telefon niezgodny z opisem, malo tego okazal sie uszkodzony. Dokonalem zwrotu, przez dwa tygodnie zero kontaktu, po otwarciu dyskusji na allegro jestem pomawiany o uszkodzenie telefonu. Telefon niby jest w serwisie i z tego powodu nie chca zwrocic mi pieniedzy, czekam juz trzy tygodnie. Bardzo niemila osoba odradzam zakupy w tym komisie.
Arogancki i bezczelny klient! Zakupił wersję Azjatycką telefonu - co dokładnie opisane było w aukcji, dostał telefon sprawny. Nie potrafił włożyć tacki z kartą SIM - włożył ją odwrotnie czym uszkodził styki karty sim! Odesłał paczkę, w paczce: uszkodzona, rozbita ładowarka, telefon z uszkodzonym wejściem sim - tacka włożona do góry nogami i UWAGA najlepsze- telefon owinięty w folię bomblekową a w niej... zużyta guma do żucia... BEZCZELNOŚĆ 1 klasa! Dogadaliśmy się i tylko z uwagi na moje uczciwe podejście- zwróciłam 2/3 kwoty zakupu i zostałam z uszkodzonym telefonem. Po otrzymaniu pieniędzy kupujący wystawił negatywną opinię w serwisie... hipokryzja....