Opinie o Matisto Kamila Zimecka w Prostynia

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Matisto Kamila Zimecka. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Matisto Kamila Zimecka o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Matisto Kamila Zimecka w Prostynia

Adam
Inne

Po złożeniu zamówienia 2 tygodnie i brak wysyłki. Dodzwonić się nie można było. Wysłałem mail na wszystkie dostępne adresy, brak odpowiedzi, ale dostałem nr listu przewozowego. Po 2 dniach od otrzymania numeru przesyłka została wysłana. Otrzymałem wszystko co zamawiałem + dodatkową rzecz za 1 zł. Pewnie są zawaleni zamówieniami i stąd brak czasu dla klienta. Jeżeli ktoś chce długo czekać to warto.

Ania
Inne

Nie polecam tej firmy. Na zamówienie czekałam 13 dni. Brak kontaktu z firmą. Telefonów nie odbierają na maile nie odpisują. Dodatkowo nie otrzymałam produktów które zamówiłam, tylko ktoś za mnie zadecydował co wysłać. Na 5 zamówionych opakowań, które były w przesyłce 3 z nich mają rozerwaną folię zabezpieczającą.

Ewa
Inne

Nareszcie dziś 27.10.2020 otrzymałam zamówiony towar. Tak po prostu bez słowa wyjaśnienia dlaczego nikt się nie skontaktował nie od[siał maile czy sms-sy. Dopiero po wysłaniu sms-a iż sprawa będzie zgłoszona jako (usunięte przez administratora)była reakcja z ich strony.Jak pisałam wcześniej zamówienie złożyłam 08.10.25020 informacje o wysyłce była 12.10.2020. Tak wiec licząc od zamówienia do wysyłki minęło 19 dni. Szkoda,że nikt z tej firmy nie przeprosił, a stronie widnieje czerwonymi literami poniższy tekst: UWAGA ! OFEROWANE PRODUKTY POSIADAMY NA STANIE. ZAMÓWIENIA ZROBIONE DO GODZ. 15, REALIZOWANE SĄ JESZCZE TEGO SAMEGO DNIA !

Teresa
Inne

Zamówienie 09.10.2020. W dniu wczorajszym przesyłka dotarła. Sugeruje na stronie czy przy potwierdzeniu zamówienia zmienić informacje o realizacji, np. na "ze wzgledu na COVID czas realizacji zamówienia do 30 dni" I to załatwiłoby sprawę. Generowanie nr listu przewozowego jak w moim przypadku 19.10.2020. Przekazanie przesyłki DHL w dniu 24.10.2020 nie jest dobrym rozwiazaniem. Szkoda, bo towar jest OK, wczesniejsza realizacja była OK. To co było teraz niestety wskazuje na brak pomysłu na prowadzenie firmy,. Szkoda. Pozdrawiam i zyczę aby wszystkich przesyłki dotarły -:)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Matisto Kamila Zimecka, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Warszawa
Polenergia Fotowoltaika S.A.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
andraa
Inne

Trochę to trwało, 14-go złożone zamówienie, a dziś maseczki dotarły. Maseczki plus gratis. Chyba faktycznie mają duże zapotrzebowanie i się nie wyrabiają. Mój problem uważam za rozwiązany.

Ewa
Inne
 Problem

Towar zamówiony i zapłacony 8 października 2020, 12-tego otrzymałam powiadomienie o wysyłce i echo. na maile nie ma odpowiedzi, telefonów nie odbierają. Nie są solidna firma, jak się reklamują, bo taka ma kontakt z klientami. Dałm czas do 29.10br. na jakąkolwiek reakcje inaczej zgłaszam (usunięte przez administratora)

Marek
Inne
 Problem

Zamówiłem towar 14.10.2020 r. otrzymałem e-maila z potwierdzeniem wysyłki w dniu 20.10.2020 r. , zaś towaru do dnia dzisiejszego nie otrzymałem. Nikt nie odbiera telefonów, nie odpowiada też na wysłanego e-maila.

Leo890
Inne
 Problem

Zakup 16.10.2020, do dziś 22.10.20 Ani przesyłki, ani jakiegokolwiek kontaktu. Wcześniej 2 zakupy bez problemu. Chyba zwinęli się bo telefony milczą A na @ nie odpowiadają. OSTRZEGAM

Leo890
Inne
 Rekomendacja
@Leo890

po 2 tygodniach z małym haczykiem - paczka dotarła... kontaktu nie udało mi się nawiązać ze sklepem ... mają sklep na allegro - ceny wyższe delikatnie ale myślę że transakcje bezpieczniejsze i takie polecam innym...

Molka
Kandydat

Kika dni temu napisałam , ze nie wysłali zamowienia w terminie, że nie odpowiadają na telefony i maile i to wszystko oczywiście prawda - ale dzisiaj nieoczekiwanie , po chyba około 2 tygodniach od złożenia zamówienia, wszystko przyszło! Bardzo się ucieszyłam i rozumiem oczywiście covidowy obłęd ale byłoby fajnie gdyby przy składaniu zamówienia była informacja np „czas oczekiwania 14 dni” - tylko tyle ! Pozdrawiam wszystkich oczekujących !

Iza
Inne

Wysłali część zamówionego towaru. Kasa wpłacona na całość. Nie odbierają telefonów nie odpisują na e-maile. Sprawa ciągnie się od 2 tygodni. Rozumiem, że mogą mieć opóźnienia ale wysłanie połowy zamówionego towaru i udawanie że nie ma sprawy to już przesada. Mogliby chociaż odpisać i wytłumaczyć zaistniałą sytuację. Dla mnie wygląda to na (usunięte przez administratora)

Paweł
Inne

Jeden z gorszych sklepów z jakimi miałem do czynienia, zupełny brak kontaktu. Telefonów nie odbierają, na meile nie odpisują a na towar trzeba czekać bez końca. Zasada jak przyjdzie to będzie...... Na swojej stronie publikują wyłącznie pozytywne opinie, trzykrotnie chciałem sie tam wypowiedzieć, nie udało się

pokrzywdzony
Inne
 Problem

Towar zamówiony 9 października br. Po upływie 10 dni wysłałem pytanie o status zamówienia przez kwestionariusz na stronie WWW. Po kilku minutach dostałem informację o wysłaniu przesyłki . Do dzisiaj brak jakiegokolwiek śladu , że DHL otrzymał paczkę. Wczoraj ponownie wysłałem wiadomość podając ostateczny termin do 29-10-2020. Po upływie tego terminu podejmę działania jak większość klientów .

Teresa
Inne
 Problem
@pokrzywdzony

Moja ma list nadany od poniedzialku. Od zamowienia minely 3 tygodnie. Od niby wysylki 5 dni. DHL byl w piatek ale tej przesylki nie otrzymal. Wlascicielka nr twl zaczynajacy sie od 604 jest na stronie nawet po rozmowie ignoruje zgloszenia. To ewidentnie przekret. Gdyby byl problem z logistyka to wystarczy zamiescic info np. Czas oczekiwania miesiac. A nie generowac fikcyjne listy przewozowe. Majac na uwadze ze jesnostkowo to bedzie znikoma szkodliwosc czynu proponuje zbiorowe doniesienie. Mysle ze wowczas mamy szanse albo na zwrot kasy albo towar.

Molka
Inne

Zamówiłam około 14 października , napisali 20-go ze paczka poszła do DHL. Dzisiaj jest 23 i paczki nie ma ani u mnie ani w DHL a firma milczy ! Nie odpowiadają ani na telefony ani na maile !!!! Jeśli nie są oszustami i są solidna firma która ma tylko chwilowe problemy techniczno organizacyjne to przyzwoitość wobec klientów, nakazywałaby poinformować przy składaniu zamówień , ze czas realizacji wynosi np 2 tygodnie - wtedy mielibyśmy wybór czy czekać czy szukać innego dostawcy . Covid, Covidem ale takie zachowanie firmy jest nieuczciwe wobec klientów, zwłaszcza tych którzy zapłacili z góry i czekają na rzeczy które pilnie potrzebują a mogliby kupić je gdzieś indziej !!!

Agna
Inne
 Problem

Taka sama sytuacja. Zamówiłam maseczki i środki odkażające w dniu 11.10.2020 r. Do dziś ich nie otrzymałam. Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonów. Takie firmy nie powinny istnieć na rynku. Liczę jeszcze na to, że się zapchali. Może trzeba będzie zgłosić sprawę na Policję albo do prokuratury. Jeszcze trochę poczekam.

Teresa
Inne
 Problem
@Agna

Sytuacja analogiczna. Od DHL wiem, ze nikt nie zgłosił przesyłek do odbioru

vik
Inne
 Problem

W dniu 13.10.20 złożyłam zamówienie o nr 51829 oraz je opłaciłam. Do dnia dzisiejszego tj. 19.10.20 r. nie otrzymałam przesyłki, ani innej zwrotnej informacji. Brak też możliwości kontaktu ze sklepem (mail, różne numery telefonów). Rozważam możliwość zawiadomienia odpowiednich służb, jeśli do 21.10.20, nie wywiąża się ze zobowiązania.

Teresa
Inne
 Problem
@vik

Jestem tez za takim rozwiazaniem. Sytuacja analogiczna

Beata P.
Inne
 Rekomendacja

Właśnie dostałam informację, że moje 3 zamówienia w Matisto z 10/10/2020 (dzis jest 19/10/2020) zostały wysłane. Co prawda jeszcze ich nie otrzymałam, ale coś drgnęło, bo są już w rękach DHLu. Może po prostu trzeba się uzbroić w cierpliość, bo zamówienia przypadły na szczyt pandemii i na bank fima jest zalana zamówieniami. Na końcu potwierdzenia moich zamówień mailem jest z resztą taki tekst, którego wcześniej nie zauważyłam: "Drogi Kliencie, W związku z dużum wzrostem zachorowań w ostatnich dniach na koronawirusa, wysyłka może ulec wydłużeniu. Może pojawić się również utrudniony kontakt telefoniczny z naszym działem sprzedaży. Najmocniej przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość . Pozdrawiamy. Zespół MATISTO". Dam znać co dalej z moimi zamówieniami. Tymczasem życzę cierpliwości.

Beata P.
Inne
@Beata P.

Z dużym opóźnieniem (zamówienie maseczek, rękawiczek i płynów odkażających z 10/10/2020), ale otrzymałam wszystkie 3 zamówione paczki. Jedną wczoraj 20/10/2020, dwie pozostałe dzisiaj 21/10/2020. Trochę to trwało, ale dotarło. Musicie Państwo uzbroić się w cierpliwość, bo widać, że przesyłki dochodzą, chociaż późno.

marek
Inne

Zamówiłem towar 10.09.2020 , jest 20.09.2020 a towaru nie otrzymałem

ewa
Inne
 Pytanie
@marek

Witam, czy można wiedzieć czy otrzymał Pan towar bo jestem w podobnej sytuacji?

aga
Pracownik
@marek

mnie również oszukali, może złożymy jakieś wspólne zawiadomienie

Sabina
Inne
@marek

Ja towar zamówiłam 13.10.2020 i również do dziś nie otrzymałam przesyłki. Telefonu nie odbierają, na maila nie odpisują.

Wiktor
Inne

Zamuwiony towar dostalem bez zadnych problemow. Polecam wszystkim.

bart
Inne

Zamówienie złożone 12 pażdziernika, do tej pory (19,10) żadnej informacji. pomimo moich licznych maili do sklepu na różne dostępne adresy - żadnej odpowiedzi. Telefon - włącza się skrzynka z informacją o przepełnieniu.

andraa
Inne
 Pytanie

Firma widmo ! Towaru nie przysyłają, telefonów nie odbierają, a skrzynka poczty głosowej zapchana na maxa. Na maile też brak reakcji, Tylko kasa wpłacona za towar trafia na rachunek. Jak określić kogoś takiego? Nasuwa mi się jedno - (usunięte przez administratora) albo (usunięte przez administratora) !

Zostaw merytoryczną opinię o Matisto Kamila Zimecka - Prostynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Matisto Kamila Zimecka?

    Zobacz opinie na temat firmy Matisto Kamila Zimecka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Matisto Kamila Zimecka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Matisto Kamila Zimecka
2.4/5 Na podstawie 42 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • 17B
    59-223 Prostynia
  • NIP: 6912517285 REGON: 365307678
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Matisto Kamila Zimecka
Przejdź do nowych opinii