Po złożeniu zamówienia 2 tygodnie i brak wysyłki. Dodzwonić się nie można było. Wysłałem mail na wszystkie dostępne adresy, brak odpowiedzi, ale dostałem nr listu przewozowego. Po 2 dniach od otrzymania numeru przesyłka została wysłana. Otrzymałem wszystko co zamawiałem + dodatkową rzecz za 1 zł. Pewnie są zawaleni zamówieniami i stąd brak czasu dla klienta. Jeżeli ktoś chce długo czekać to warto.
Nie polecam tej firmy. Na zamówienie czekałam 13 dni. Brak kontaktu z firmą. Telefonów nie odbierają na maile nie odpisują. Dodatkowo nie otrzymałam produktów które zamówiłam, tylko ktoś za mnie zadecydował co wysłać. Na 5 zamówionych opakowań, które były w przesyłce 3 z nich mają rozerwaną folię zabezpieczającą.
Nareszcie dziś 27.10.2020 otrzymałam zamówiony towar. Tak po prostu bez słowa wyjaśnienia dlaczego nikt się nie skontaktował nie od[siał maile czy sms-sy. Dopiero po wysłaniu sms-a iż sprawa będzie zgłoszona jako (usunięte przez administratora)była reakcja z ich strony.Jak pisałam wcześniej zamówienie złożyłam 08.10.25020 informacje o wysyłce była 12.10.2020. Tak wiec licząc od zamówienia do wysyłki minęło 19 dni. Szkoda,że nikt z tej firmy nie przeprosił, a stronie widnieje czerwonymi literami poniższy tekst: UWAGA ! OFEROWANE PRODUKTY POSIADAMY NA STANIE. ZAMÓWIENIA ZROBIONE DO GODZ. 15, REALIZOWANE SĄ JESZCZE TEGO SAMEGO DNIA !
Zamówienie 09.10.2020. W dniu wczorajszym przesyłka dotarła. Sugeruje na stronie czy przy potwierdzeniu zamówienia zmienić informacje o realizacji, np. na "ze wzgledu na COVID czas realizacji zamówienia do 30 dni" I to załatwiłoby sprawę. Generowanie nr listu przewozowego jak w moim przypadku 19.10.2020. Przekazanie przesyłki DHL w dniu 24.10.2020 nie jest dobrym rozwiazaniem. Szkoda, bo towar jest OK, wczesniejsza realizacja była OK. To co było teraz niestety wskazuje na brak pomysłu na prowadzenie firmy,. Szkoda. Pozdrawiam i zyczę aby wszystkich przesyłki dotarły -:)
Trochę to trwało, 14-go złożone zamówienie, a dziś maseczki dotarły. Maseczki plus gratis. Chyba faktycznie mają duże zapotrzebowanie i się nie wyrabiają. Mój problem uważam za rozwiązany.
Towar zamówiony i zapłacony 8 października 2020, 12-tego otrzymałam powiadomienie o wysyłce i echo. na maile nie ma odpowiedzi, telefonów nie odbierają. Nie są solidna firma, jak się reklamują, bo taka ma kontakt z klientami. Dałm czas do 29.10br. na jakąkolwiek reakcje inaczej zgłaszam (usunięte przez administratora)
Zamówiłem towar 14.10.2020 r. otrzymałem e-maila z potwierdzeniem wysyłki w dniu 20.10.2020 r. , zaś towaru do dnia dzisiejszego nie otrzymałem. Nikt nie odbiera telefonów, nie odpowiada też na wysłanego e-maila.
Zakup 16.10.2020, do dziś 22.10.20 Ani przesyłki, ani jakiegokolwiek kontaktu. Wcześniej 2 zakupy bez problemu. Chyba zwinęli się bo telefony milczą A na @ nie odpowiadają. OSTRZEGAM
po 2 tygodniach z małym haczykiem - paczka dotarła... kontaktu nie udało mi się nawiązać ze sklepem ... mają sklep na allegro - ceny wyższe delikatnie ale myślę że transakcje bezpieczniejsze i takie polecam innym...
Kika dni temu napisałam , ze nie wysłali zamowienia w terminie, że nie odpowiadają na telefony i maile i to wszystko oczywiście prawda - ale dzisiaj nieoczekiwanie , po chyba około 2 tygodniach od złożenia zamówienia, wszystko przyszło! Bardzo się ucieszyłam i rozumiem oczywiście covidowy obłęd ale byłoby fajnie gdyby przy składaniu zamówienia była informacja np „czas oczekiwania 14 dni” - tylko tyle ! Pozdrawiam wszystkich oczekujących !
Wysłali część zamówionego towaru. Kasa wpłacona na całość. Nie odbierają telefonów nie odpisują na e-maile. Sprawa ciągnie się od 2 tygodni. Rozumiem, że mogą mieć opóźnienia ale wysłanie połowy zamówionego towaru i udawanie że nie ma sprawy to już przesada. Mogliby chociaż odpisać i wytłumaczyć zaistniałą sytuację. Dla mnie wygląda to na (usunięte przez administratora)
Jeden z gorszych sklepów z jakimi miałem do czynienia, zupełny brak kontaktu. Telefonów nie odbierają, na meile nie odpisują a na towar trzeba czekać bez końca. Zasada jak przyjdzie to będzie...... Na swojej stronie publikują wyłącznie pozytywne opinie, trzykrotnie chciałem sie tam wypowiedzieć, nie udało się
Towar zamówiony 9 października br. Po upływie 10 dni wysłałem pytanie o status zamówienia przez kwestionariusz na stronie WWW. Po kilku minutach dostałem informację o wysłaniu przesyłki . Do dzisiaj brak jakiegokolwiek śladu , że DHL otrzymał paczkę. Wczoraj ponownie wysłałem wiadomość podając ostateczny termin do 29-10-2020. Po upływie tego terminu podejmę działania jak większość klientów .
Moja ma list nadany od poniedzialku. Od zamowienia minely 3 tygodnie. Od niby wysylki 5 dni. DHL byl w piatek ale tej przesylki nie otrzymal. Wlascicielka nr twl zaczynajacy sie od 604 jest na stronie nawet po rozmowie ignoruje zgloszenia. To ewidentnie przekret. Gdyby byl problem z logistyka to wystarczy zamiescic info np. Czas oczekiwania miesiac. A nie generowac fikcyjne listy przewozowe. Majac na uwadze ze jesnostkowo to bedzie znikoma szkodliwosc czynu proponuje zbiorowe doniesienie. Mysle ze wowczas mamy szanse albo na zwrot kasy albo towar.
Zamówiłam około 14 października , napisali 20-go ze paczka poszła do DHL. Dzisiaj jest 23 i paczki nie ma ani u mnie ani w DHL a firma milczy ! Nie odpowiadają ani na telefony ani na maile !!!! Jeśli nie są oszustami i są solidna firma która ma tylko chwilowe problemy techniczno organizacyjne to przyzwoitość wobec klientów, nakazywałaby poinformować przy składaniu zamówień , ze czas realizacji wynosi np 2 tygodnie - wtedy mielibyśmy wybór czy czekać czy szukać innego dostawcy . Covid, Covidem ale takie zachowanie firmy jest nieuczciwe wobec klientów, zwłaszcza tych którzy zapłacili z góry i czekają na rzeczy które pilnie potrzebują a mogliby kupić je gdzieś indziej !!!
Taka sama sytuacja. Zamówiłam maseczki i środki odkażające w dniu 11.10.2020 r. Do dziś ich nie otrzymałam. Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonów. Takie firmy nie powinny istnieć na rynku. Liczę jeszcze na to, że się zapchali. Może trzeba będzie zgłosić sprawę na Policję albo do prokuratury. Jeszcze trochę poczekam.
W dniu 13.10.20 złożyłam zamówienie o nr 51829 oraz je opłaciłam. Do dnia dzisiejszego tj. 19.10.20 r. nie otrzymałam przesyłki, ani innej zwrotnej informacji. Brak też możliwości kontaktu ze sklepem (mail, różne numery telefonów). Rozważam możliwość zawiadomienia odpowiednich służb, jeśli do 21.10.20, nie wywiąża się ze zobowiązania.
Właśnie dostałam informację, że moje 3 zamówienia w Matisto z 10/10/2020 (dzis jest 19/10/2020) zostały wysłane. Co prawda jeszcze ich nie otrzymałam, ale coś drgnęło, bo są już w rękach DHLu. Może po prostu trzeba się uzbroić w cierpliość, bo zamówienia przypadły na szczyt pandemii i na bank fima jest zalana zamówieniami. Na końcu potwierdzenia moich zamówień mailem jest z resztą taki tekst, którego wcześniej nie zauważyłam: "Drogi Kliencie, W związku z dużum wzrostem zachorowań w ostatnich dniach na koronawirusa, wysyłka może ulec wydłużeniu. Może pojawić się również utrudniony kontakt telefoniczny z naszym działem sprzedaży. Najmocniej przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość . Pozdrawiamy. Zespół MATISTO". Dam znać co dalej z moimi zamówieniami. Tymczasem życzę cierpliwości.
Z dużym opóźnieniem (zamówienie maseczek, rękawiczek i płynów odkażających z 10/10/2020), ale otrzymałam wszystkie 3 zamówione paczki. Jedną wczoraj 20/10/2020, dwie pozostałe dzisiaj 21/10/2020. Trochę to trwało, ale dotarło. Musicie Państwo uzbroić się w cierpliwość, bo widać, że przesyłki dochodzą, chociaż późno.
Zamówiłem towar 10.09.2020 , jest 20.09.2020 a towaru nie otrzymałem
Zamuwiony towar dostalem bez zadnych problemow. Polecam wszystkim.
Zamówienie złożone 12 pażdziernika, do tej pory (19,10) żadnej informacji. pomimo moich licznych maili do sklepu na różne dostępne adresy - żadnej odpowiedzi. Telefon - włącza się skrzynka z informacją o przepełnieniu.
Firma widmo ! Towaru nie przysyłają, telefonów nie odbierają, a skrzynka poczty głosowej zapchana na maxa. Na maile też brak reakcji, Tylko kasa wpłacona za towar trafia na rachunek. Jak określić kogoś takiego? Nasuwa mi się jedno - (usunięte przez administratora) albo (usunięte przez administratora) !
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Matisto Kamila Zimecka?
Zobacz opinie na temat firmy Matisto Kamila Zimecka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Matisto Kamila Zimecka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!